Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Szerszen

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II PH1
  • Silnik
    1.5 DCI 82
  • Przebieg (tys.km)
    300000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No to na tył u mnie wlecialy zaciski z większym tloczkiem 34 vs 38mm No i jest lekka poprawa Przewody w oplocie też robią robotę Natomiast następne podejście to 324mm z Espace IV 3.5 v6 Tarcze na 4x100 już są Teraz szukam klocków które będą zbierały więcej tarczy
  2. marek789 sie nie zstanawiaj tylko wkladaj albo gotowy zestaw firmy hel albo przewodystalowe.pl gwarantuje , że w kazdym następnym aucie zmienisz na oplot nie ma opznienia przy hamowaniu i jest lepiej dozowalny i nie wystepuje faza gumowa przy hamowaniu marek789
  3. na tył potrzebujesz same jarzma , moga być od megane ii kombi . zaciski sa takie same jutro w pracy sprawdzę jaki ma numer pompy która kupiłem pojdz odrazu w przewody w oplocie by nie odpowietrzac hamulcy 100 razy sprawdziłem pompę kupiłem ATE 24.2125-1742.3 w środku pudełka na pompie było TRW wiec pewnie to PML452 na pompie nie znalazlem zadnych numerkow części stara też była TRW jedyna różnica to stara miała napis 23 nowa 25 na odlewie polecam też płyn hamulcowy ATE Typ 200
  4. w Megane II występowały pompy o średnicy tłoczka : 23.81mm oraz 25.40mm pierwsze czyli 23.81mm występowały serwem 11 cali drugi czyli 25.40mm występowały serwem 9,5 cala mniejsze serwo z większą pompą w katalogach części jest opisane jako sportowe zawieszenie natomiast numer pompy znalazłem przeglądając katalog części Megane II RS większą pompa = mniej pedału trzeba wcisnąć by przepompować ta samą ilość płynu mniejsze serwo = mniejsza siła wspomagania hamulca więc zrobiłem hybrydę pompa 25.40mm z serwem 11cali Następny krok będą przewody hamulcowe w oplocie co do różnicy to pedał bierze z 1cm wyżej i zdecydowanie mniej go trzeba wciskać co nie zmienia faktu , że jestem nie zadowolony z heli w Megane II mojej kobiety w moim BMW mam pompę 27mm hamulce 374x36 przód i 370x24 tył i pomimo prawie 2 ton masy to pedał działa tak : tam gdzie w megane zaczynam powolutku zwalniać to w bmw uderzałem głową w przednia szybę każdy w mówił , że w Francuzach jest tak : lekko wciskasz i staję dęba a ja widzę , że jest odwrotnie Hamować , może i hamuje Megane II ale wymaga zdecydowanego wciśnięcia Hamulca co jest dla mnie nie komfortowe bo jestem przyzwyczajony do głaskania pedału hamulca a nie jego głębokiego wciskania dlatego , zacząłem kombinować z większymi heblami , pompami itp bo niestety mam czasem muszę się przejechać sprzętem mojej kobiety jest zdecydowanie lepiej niż z serią ale dla mnie działanie pedału hamulca bo przesiadce z BMW pierwsze w Hamowanie Megane II to tragedia naciskam hamulec jak w BMW i nic się nie dzieje
  5. zaciski od laguny te co mają większe tłoczki mają napis 308/328 zastanawiałem się czy pasują bo te co mają napis 280 cz 300 mają taki sam mały tłoczek co z scenica a co do hamowania to CC jest cięższe więc nawet na takim samym zestawie będzie gorzej hamować ja na razie poszedłem krok dalej i zmieniłem pompę hamulcową na mocniejszą
  6. marek789 klocki od scenica czy od laguny masz ? zbierają ładnie na górze? zdecydowałeś się na zaciski od lalki bo większe tłoczki mają ?
  7. aniewa u mnie przyczyną zużycia oleju okazało się zużyte tłoki (rowki na pierścienie) i owalizacja tulei pomimo nie widocznego na oko progu
  8. Szerszen

    Megane I phII Montaż LPG w Warszawie lub okolicach

    no tak pierwszy i pewnie ostatni post -> reklama warsztatu
  9. Szerszen

    Megane II phII emulator AC FLE-P

    AC FLE-FC działa w meganie 2 i 3 natomiast większość przyczyn nie działania emulatora jest blednie podłączony plus po stacyjce
  10. witam chciałbym w swoim seryjnie 82 konnym 1.5 dci z pierwszego wypustu auta dołożyć taka poduszkę jak na foto po za poduszką i śrubami co jest potrzebne ? do czego się to trzyma ? przerabiał ktoś temat ? biega o element numer 9 do czego jest to przykręcone ?
  11. czy sterowanie pompka od lamp wymaga jakiegoś kodowania czy wystarczy podłączyć przekaźniki do odpowiednich pinów i będzie banglać ?
  12. Andrzeju przykro mi , że jesteś na tym forum tylko po to by wszystkim odpisywać Control C plus Control V to samo nie dostałem odpowiedzi na pytanie o schematy i działanie zaworka sterującego VCT z silnika 82 km osiągnąłem 120km i 250nM i to bez jakiego bez dymienia i silnik ma się dobrze jeździ od stycznia i jest OKI i nie widzę powodu dla którego : - ma paść sprzęgło tarcza ma 220mm w moim drugim samochodzie ma 240mm i sprzęt ma 490nM , ludzie jeżdżą na 600nM i też jest oki to tu raptem 20mm mniej ma sobie nie poradzić przy 250~300nM ? - wywalić kopyto bokiem korbowód i wał jest taki sam od 1.5 dci 57km do 110km gdzie ten ostatni ma 290nM w serii tłoki od są różnice od układu wtryskowego mają inny kształt w przypadku delphi ma inny kąt rozpylenia końcówek ale nie wpływa to możliwość przenoszenia ilość NM Więc Andrzeju skoro posiadasz 1.5 DCI 110 to ile razy wyszła ci korba bokiem i ile razy padło sprzęgło ? Więc proszę nie wprowadzać innych w błąd sKarlosMegane Mój nic dymi na żaden kolor natomiast z racji tego iż widzę , że masz D5 185 w drugim aucie w profilu uważaj bo auto pomimo iż auto ma lampkę ciśnienia oleju na zegarach ficynie nie ma czujnika w silniku (fabrycznie jest zaślepka) , znajomy w S80 II zatarł silnik z pełnym stanem oleju bo jak to w D5 z DPF lubi się zatrzeć pompa oleju https://goo.gl/photos/Lp4168YmfQ31FKWR7 https://goo.gl/photos/LtC6kcXaU5tgmsWB8 polecam dołożenie czujnika od starszego rocznika i doprowadzenia sobie lampki ciśnienia oleju do kabiny
  13. Andrzej już jest 120km i 250nM i trochę mało dlatego myślę o wydajniejszej turbinie a te wszystkie są z VCT czy masz możliwość sprawdzenia tego co napisałem ?
  14. magistralę olejową turbiny ( wymiana ) chodzi o rurkę zasilania oleju w turbo ? luz zaworowy tego jeszcze nie robiłem aczkolwiek znany mi człowiek od silników mówił , że nie spotkał się jeszcze z potrzebą regulacji w tych motorach nawet przy przebiegach po 450 000 km a resztę listy mam już odhaczoną łącznie z zaślepieniem EGR i wyczyszczenia rur i kanałów dolotowych z węgla ;) niestety mam jeden jeszcze problem na który liczę , że po zrobieniu turbo ustąpi przez okres styczeń połowa marca zużycie oleju wynosiło 0,2 litra na 6000km od marca do dzisiaj zużycie oleju wynosi około 0,7 na 1000 olej wymiana co 8000km wraz z filtrem paliwa natomiast ciekawi mnie temat turbiny VCT w mapie wtryskowej w ECU jest mapa doładowania wersja 101 km miała turbinę VCT nie wiem gdzie znaleźć opis różnicy w wiązkach i pinów w komputerze , podłączył bym jakaś diode led i zobaczył czy ma chęć do sterownia bo chciałbym założyć wydajniejszą turbinę od tej co mam Andrzeju jesteś w stanie coś podpowiedzieć ?
×