Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Silverek

Użytkownik
  • Zawartość

    488
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

22 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III ph II Grandtour Estate Collection
  • Silnik
    1.5 dCi 90KM
  • Przebieg (tys.km)
    200

Ostatnio na profilu byli

505 wyświetleń profilu
  1. @pbet zapewne nastąpiło "zmęczenie materiału", ewentualnie trafiłeś na jakąś wadliwą sztukę. W dobie produkcji masowej takie rzeczy są nieuniknione i mogą się zdarzyć.
  2. Prawda jest taka, że tego pisku aż tak nie słychać przy zamkniętych oknach. Być może nikt na to nie zwraca aż tak uwagi, a my niestety jesteśmy perfekcjonistami i nas to drażni Jeśli chodzi o sam pisk u mnie to głównie mam przy ruszaniu, ale występuje również podczas przejazdu przez progi zwalniające, które z powodzeniem można zaliczyć do nierówności. Mam dla Ciebie jeszcze jeden pomysł, mianowicie otwórz okno (aby lepiej słyszeć dobiegające dźwięki ) i spróbuj delikatnie ruszyć, a później toczyć się kawałek z prędkością 10-20km/h. Gdy wystąpi pisk to wciśnij pedał hamulca. Jeśli pisk ucichnie to masz 100% pewność, że to wina układu hamulcowego. Czynność najlepiej powtórz kilka razy (u mnie nie za każdym razem występuje). Od siebie dodam jeszcze moją ostatnią obserwację. Mianowicie podczas jazdy na myjnię leję sporą ilość wody na zaciski i tarcze, aby je wypłukać. Po takim zabiegu mam 2 dni spokoju bez pisków. To tylko potwierdza tezę, że faktycznie winą naszych pisków może być zbierający się pył z klocków.
  3. @pbet i po raz kolejny z dziką satysfakcją mogę powiedzieć "a nie mówiłem?" Jak dobrze wiesz przerabiałem ten temat dwukrotnie i za każdym razem po miesiącu lub dwóch problem powracał. W ASO powiedzieli mi, że ten model tak ma ponieważ konstrukcja zacisku powoduje zbieranie się pyłu z klocków hamulcowych, który generuje ten pisk. Niestety trzeba się pogodzić i z tym jeździć, ewentualnie zmienić auto
  4. @Leszek3 ciekawe czy te "oryginały" z allegro to faktycznie oryginalne wycieraczki, a nie jakieś odrzuty z produkcji. Z ich jakością ostatnimi czasy jest coraz gorzej. Co do Heynerów to z tego co wiem Paweł nie narzeka, wręcz chwali
  5. Czyli co 10 tyś. km trzeba zrobić podstawowy serwis - oleje, filtry i łączniki
  6. Taką lampę bez problemu znajdziesz na allegro..
  7. No właśnie.. też ostatnio się nad tym zastanawiałem czy kolega poległ, czy jednak sprostał wyzwaniu.
  8. @babus ładnie to wygląda, taka wisienka na torcie :)
  9. Fabryczna jest taka: A Ty masz zamontowany u siebie taki oto chiński wynalazek: Teraz widzisz różnicę?
  10. @MaxVroom to nie jest fabryczne radio, które było w MIII. Po pierwsze seryjne radia nie miały Androida, po drugie oryginalne radio ma inny daszek. Serwis Renault nic Ci tu nie pomoże. Znajdź kogoś w swoim mieście kto ogarnia takie tematy.
  11. @kataryniarz w takim razie w jakim kierunku ten świat zmierza?! Najrozsądniej jest chyba zainwestować w bryczkę i konia
  12. @daniel01 tylko, że stare diesle to inna konstrukcja. Były bardziej wytrzymałe. Teraz diesel do miasta i na krótkie odcinki to słaby pomysł.
  13. @Kazionator można wejść w butach, ale przed wejściem trzeba pobrać i nałożyć foliowe ochraniacze na buty, tak jak w szpitalach
  14. I bardzo dobrze. Ja akurat jestem przeciwnikiem jedzenia i picia w samochodzie
  15. OEMowych nie bierz, po 2-3 miesiącach będą do wywalenia. Na forum był już jeden wątek na temat wycieraczek w którym trwała burzliwa rozmowa. Na chwilę obecną najlepszą decyzją w rozsądnej cenie są hybrydowe Heynery.
×
×
  • Utwórz nowe...