Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kondud

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane ii phi
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    209000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jeśli silnik pracuje to jest tyle co na akumulatorze, jakieś 12,3V. Jest jeszcze gorzej niż myślałem. Właśnie byłem zmierzyć czy jest przejęcie między pierścieniami ślizgowymi i mimo tak małego zużycia niestety nie ma. Do wymiany pierścienie ślizgowe czy możliwe, że poszło uzwojenie? Okazało się, że padł wirnik. Brak przejścia więc uzwojenie się przepaliło. Dzięki wszystkim za chęć pomocy.
  2. Witam wszystkich Proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu problemu braku ładowania akumulatora. Alternator totalnie nic nie ładuje. Wyciągnęłam regulator napięcia i zrobiłem zdjęcia szczotek oraz bieżni. Doradźcie proszę czy szczotki oraz bieżnia są według Was już na tyle zużyte, że z ich powodu może być brak ładowania. Czy sama wymiana szczotek może pomoc? Nie ukrywam, że chciałem naprawić alternator bez wyciągania z auta. Czy może być tak, że padł cały regulator? Bo na moje oko ani szczotki ani bieżnia nie są jeszcze tak bardzo zużyte.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!