Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

gruku

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic III
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    149000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. gruku

    Scenic III phI Wymiana pompy wody

    Jeszcze jedna sprawa. Pompa wody jest napędzana przez pasek osprzętu ?. Zamówiłem oryginalna pompę za 80zl, mam nadzieję że nie będzie problem z jej wymianą.
  2. Jak mamy temat o o macie podszybia to się podłącze. Czy mata jest taka sama w scenicu 3 i grand scenicu 3 czy są inne. Jaki numer OEM ma ta mata (jaki slowotok: ma ta mata hehe ) Szukam maty ale nie mogę nic znaleźć. Może ktoś ma na zbyciu?
  3. Witam. Mam pytanie co ile należy wymienić pompę wody w grand scenic III 1.4TCE?. Mam drugi silnik (słupek) chce przełożyć go za uszkodzony ale zastanawia mnie czy nie wymienić pompy na nową? Przebieg 149tys. Ps. Jaki jest numer filtru powietrza i kabinowego do mojego Grand scenica 1.4TCE i gdzie można kupić uszczelkę korka oleju? Pozdrawiam
  4. Witam. Kupiłem silnik po regeneracji i mam od sprzedawcy zalecenie aby użyć przez 500-600km oleju MILLERS OILS CRO 10W40 5L, po przejechaniu tych kilometrów wymienić olej na prawidłowy dla tego silnika (dostałem info że na 5W30 ale z tego co widzę prawidłowy jest 5W40). Chciałbym się dowiedzieć czy olej MILLERS OILS TRIDENT 5W40 5L będzie ok. ? Pozdrawiam
  5. W ASO nie sprawdzałem. Na silniku były kartki z serwisu renault z przebiegami i co było wymieniane. Było 5 kartek każda co 30 tys km. Aktualizacja: Silnik kupiony od France Expert (Witman) czekam na przesyłkę. Zobaczymy co będzie dalej:)
  6. No to szukam silnika. Jakby ktoś coś to proszę o info. Pozdrawiam
  7. No i klops obrócona panewka, wał porysowany. No to czeka mnie piękny wydatek. Kupie silnik :). Masakra z tym silnikiem. 1.5miesiaca nadziei:). Nadzieja matka głupich hehe
  8. Witam. W piątek będzie rozbierany dół to zobaczymy. Ze słów mechanika wynika że jak się rozgrzeje to bardziej puka. Czy są dostępne panewki dla tego silnika bo nie znalazłem nic w necie. Pozdrawiam
  9. Filmik z pracy silnika. https://drive.google.com/file/d/1cbmqbQhq_FY7dX8PEhXa1HZS-9DM408j/view?usp=drivesdk
  10. Witam. Normalnie masakra jakaś. Mechanik wymienił mi uszczelkę, rozrząd i niby to jest ok ale mówi, że silnik się kończy, że słychać jakieś stuki z dołu silnika. Mówi, że wał lub panewki ale bez rozebrania ciężko powiedzieć. Normalnie mam dość. Kupiłem samochód za 28tyś zł zrobiłęm nim 200km i od miesiąca był w naprawie a teraz że silnik do wymiany. Wydałem 4tyś zł i klops. Czy ktoś posiada silnik 1,4TCE na sprzedaż za jakieś rozsądne pieniądze bo te na allegro to jakiś kosmos. Szkoda słów;( Myśle nad zamontowaniem silnika 1.6 zamiast 1.4 czy jest taka możliwość?. Silnik 1.6 kosztuje 1-2tyś zł. Czy będe potrzebował coś więcej?
  11. Witam. Czy ktoś wie jaki jest numer tej izolacji pod szybą o którą pytałem wcześniej lub kto ma taką na sprzedaż bo nie mogę tego znaleźć. Jeszcze jedno. Czy ktoś może mi podać numer oryginalnego rozrządu grand scenic iii 1.4tce. Pozdrawiam
  12. xx Z tego co widzę to jest na tym jeszcze jakaś gumowa uszczelka czy coś. A ma ktoś moze jakiś numer tej części. Czy ta mata pasuje od scenica 3 do grand scenica 3? REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  13. Samochód oddany do mechanika, zobaczymy co wyjdzie. Mam pytanie trochę z innej beczki. Pod szybą między podszybiem a silnikiem jest taka mata wygluszajaca czy coś z uszczelką. Mata ta u mnie jest porwana i leży na komorze silnika. Jak nazywa się ta mata i gdzie mogę ją dostać bo chciałbym za jednym zamachem ja zmienić.
  14. Te 4k to już z rozrządem. Jak kupowałem samochód to wziąłem gwarancję cargwarant. Obejmuje uszczelkę pod głowicą. Max suma to 2.5tys więc doplacilbym niewiele. Tylko czy niewielka nieszczelność uznają czy nie. Jestem ciekawy czy jakby inne 1.4TCE zrobiły test na obrotach 4-5k to by im nie wyszło
  15. Wykonałem test i mam mieszane uczucia :). Rozgrzalem silnik i wlałem płyn przez 2-3 minuty trzymałem na obrotach ok.2000. Po 5-6 minutach płyn niebieski, czyli ok. Wlałem druga próbkę i przegazowalem na ok 3-3.5 tys przez półtorej minuty o potem na jałowym przez kilka minut tak gdzieś ok 7-8 minuty przegazowalem na 3-4 tys i zrobił się zielony. Ogólnie przez 5 minut jest niebieski dopiero jak mocno przegazowalem to po 6-8 minutach robi się zielony ale czy to nie tak że wchodzi w reakcję z powietrzem po takim czasie?. Jak prawidłowo wykonać taki pomiar. Sprawdzałem dziś węże na gorącym silniku są mięciutkie, jak robiłem test to płyn był z 0.5cm ponad zgrzewu więc przybyło. Zgodnie z poprzednim postem kupię nowy korek i zobaczę. Pod korkiem oleju nie ma żadnych nieczystości jest czysty.
×