Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

gruku

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic III
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    149000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dziś pobawiłem się trochę tym hands free u wyszło że czujnik jest ok tylko antena w drzwiach pasażera przód nie widzi karty. Jak stanę przy tylnych drzwiach to bez problemu mogę otworzyć przednie drzwi. Czy ktoś mi może powiedzieć jak jest z tą antena gdzie jest i co trzeba zrobić by to naprawić. Z góry dziękuję
  2. Witam. Mam problem z otwieraniem drzwi pasażera z przodu za pomocą Hansa free. Chciałbym wymienić czujnik. Czy ktoś może mi podać jakiś numer tego czujnika. Czy czujniki są takie same dla np. laguny II czy inne ?. Jak się dostać do czujnika w drzwiach przednich pasażera. Czy ktoś mógłby napisać po kolei jak zdjąć tapicerkę itd.?. Znalazłem na allegro takie numery czujnikow AV50487-002 i AV50487-001 ale nigdzie mogę znaleźć czy takie będą pasować?. Pozdrawiam
  3. Panowie czy nikt nie wymieniał tych czujników. Nie sądzę. Byłbym wdzięczny za pomoc ponieważ nie chce rozbierać tapicerki w ciemno a czujnik nie działa :( . Z góry dziękuję za pomoc
  4. Dołączam się do pytania mojego poprzednika. Czy ktoś może mi podać jakiś numer tego czujnika. Czy czujniki są takie same dla np. laguny II czy inne ?. Mam do wymiany czujnik w przednich drzwiach pasażera jak się do niego dostać. Czy ktoś mógłby napisać po kolei jak zdjąć tapicerkę itd.?. Pozdrawiam Czy ktoś może mi podać numer czujników stosowanych w grand scenic III. Znalazłem takie numery AV50487-002 i AV50487-001 ale nigdzie mogę znaleźć czy takie będą pasować?.
  5. Nawiewów nie musisz wyłączać , wystarczy że ustawisz temperaturę na LO. Sprawdzałem bez nawiewów i na LO mniej więcej tak samo się nagrzewa.
  6. Czy tylko dwie osoby na forum mają taki dziwny dźwięk przy rozruchu silnika 1.4TCE przy niskich temperaturach. Mam nadzieję że to nie kzfr ponieważ silnik mam na gwarancji półrocznej chciałbym mieć opinie czy reklamować czy to tylko rozrusznik.
  7. Najlepszym sposobem na szybkie rozgrzanie samochodu jest ustawienie temperatury na LO i włączenie klimy i nadmuchu na szybę. Klima osusza szybe a samochód się dużo szybciej nagrzeje niż przy ustawieniu na temperaturę wyższa niż LO. Oczywiście wieje wtedy zimne powietrze ale jadąc chwilę można przełączyć na wyższą temperaturę i silnik już będzie oddawał ciepło. Różnica czasu nagrzewania przy temperaturze minimalnej a np. 19 stopni i ustawieniu np. dwóch listków jest naprawdę spora. Pozdrawiam
  8. No w końcu ktoś się odezwał. To tak wygląda jakby nikt nie jeździł samochodami z silnikiem 1.4tce. No też mnie zastanawia czy to nie rozrusznik poniewaz odpala super tylko taki dźwięk jakby rozrusznik się zawieszał. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  9. Wyrażam swoją opinię i tyle. Jaki kupiłem to kupiłem ale wymiana silnika to nie jest odosobniony przypadek no i astronomiczne ceny silników. A co do Mazdy masz rację rdzewieje ale oprócz tego nic ja nie boli i wolę rdzę niż co chwila jakiś problem z elektryka. Ogólnie nie uważam scenica za zły samochód ale pierdolki psują efekt no i te problemy z uszczelkami pod głowicą. Jeżdżę silnikiem po regeneracji i dalej muszę uważać jak jeżdżę niektórzy piszą że rozgrzewają wcześniej silnik kurde samochód jest dla mnie nie ja dla samochodu. Wsiadam i jadę no ale cóż rozwój techniki - postęp hehe. Co do spalania wiedziałem że więcej pali ale żeby nie wiem jak się starając nie móc spalić mniej niż 7.8-7.9 , jak jechałem po dziadkowemu poprzednim 2.0 130km to jak bym jechal 70km/h to i koło 6 bym spalił. Wiem że ten większy i cieszszy ale boje się jak minie okres dotarcia i depne bardziej co to będzie. Pozdrawiam
  10. Tak szczerze to komputer pokazuje aby zmienić bieg na 6 przy 60km/h i ja tak mniej więcej robie. Druga sprawa że nigdy więcej renault:) Pierwszy raz dałem się skusić a miał być S-Max 2.0 ale nie mogłem dostać:). Nie dość że wymieniłem silnik, dziwnie odpala, przestał działać hands free z lewej strony jak przyszła zima, czujnik w pedale hamulca szwankuje to i pali sporo, nieadekwatnie do prędkości i delikatnego traktowania gazu. Następny będzie japoniec wracam do Mazdy. Tam nic się nie psuło wszystko działało a była starsza o 8 lat:) i przebieg 300tys a nie 150:) Już nie wspominam że wymiana filtra kabinowego to zabawa , wyjęcie akumulatora myślałem że się poddam z tą klamra z tyłu i na końcu wykręciła się śruba i spadła na osłonę silnika. Porażka jakaś:) No ale cóż grand scenic 2010 kosztował mnie łącznie 44tys zł więc muszę nim jeździć Pozdrawiam
  11. Kurcze. Ja jadąc grandem 1.4tce po dziadkowemu nie przekraczając 2.5tys max 90-100km/h nie mogę zejść poniżej 7,9l. Próbuje zejść niżej ale za cholerę nie idzie. Ogólnie ten silnik lubi paliwo. Wcześniej jeździłem mazda premacy 2.0 i potrafiłem zejść do 6.5l.
  12. Oczywiście że posiada KZFR. Wystarczy na nie kliknąć i powiększyć u mnie wszystko da się przeczytać.
  13. Nikt nie pomoże?. Czy ktoś mógłby wysłać mi filmik z uruchomieniem swojego 1.4 tce scenic III phI w ujemnych temperaturach ?. Czy takie odpalanie i problem z elektrozaworami faz rozrządu może mieć coś wspólnego z kzfr. Silnik jest na gwarancji więc chciałbym wiedzieć i ewentualnie reklamować. Gdzie znajduje się elektrozawór faz rozrządu?. Czy wymienię go sam?.
  14. Co do utraty mocy i gaśnięcia żadnego błędu nie wywalił. Dziś. Pojechałem na clipa i dostałem takie awarie jak na zdjęciu. Pytanko drugie widzę że jak samochód pracuje zwiększa się ilość wypadnietych zapłonów. Co jaki czas zwiększała się ich ilość. Praktycznie na każdym cylindrze. Najwięcej ich było na 3.
  15. Witam. Dziś pojechałem swoim scenicem w trasę 100km. Jadąc w jedną stronę ekspresówka co jakiś czas wyłączał mi się tempomat a mianowicie pokazywał "w pamięci" za cholerę nie mogłem go uruchomić ani zmienić prędkości. Przełączyłem na ogranicznik i sprawdziłem że działa ok ( przyciski w kierownicy sprawne). Pomyslalem że może czujnik w hamulcu szwankuje. Po chwili dostałem komunikat "skontroluje samochód " i pomarańczowy kluczyk. Błąd zniknął sam po kilku km. I potem było wszystko ok. Wracając tempomat działał ok. Jednakże 20km przed domem silnik stracił moc mogłem jechać tylko z jednostajna prędkością jak chciałem przyspieszyć to zaczynało się szarpanie. Następnie okazało się że jak wcisnę pedał sprzęgła i silnik zejdzie z obrotów to gaśnie pojawia się informacja ESP wyłączone i czasami naciśnij start stop. Normalnie ledwo dojechałem . Pod domem zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie przejechałem się z 6km i wszystko jest ok nic nie gaśnie nic nie szarpie. Normalnie zaczyna mnie rozbrajać ten samochod, nadmienie że już ok. 14 tys zł w niego włożyłem ( wymiana silnika). Od tamtej chwili przejechałem 2000 km. Jak już piszę to prosiłbym kogoś o wyrażenie opinii w moim poprzednim poście - dziwny dźwięk przy odpalaniu samochodu. Czy mogliby się wypowiedzieć ludzie którzy posiadają scenica 1.4tce phI. Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...