Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Beksiu

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.6 16V K4M
  • Przebieg (tys.km)
    126000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dodam teraz, gdy temperatury na zewnątrz spadły niżej auto trochę lepiej zaczęło odpalać, tzn tak jakby szybciej się wystudził. Zostawiłem samochód w tym tygodniu u elektronika samochodowego, dzisiaj odebrałem i kolejny raz nic... Co jest z tym autem nie tak? bo zaczyna to tak wyglądać jakby tego problemu nie dało się rozwiązać...
  2. również został sprawdzony, od razu mechanik wykluczył.
  3. Nie ma. Praktycznie to wszystko już było skontrolowane bądź wymienione.
  4. Po długim oczekiwaniu na termin do jednego z najlepszych mechaników od francuskich samochodów w mojej okolicy, dzisiaj po 3 dniach otrzymałem telefon, że niestety nie poradzili sobie z tym problemem.. Wszystkie te rzeczy, które były opisywane wyżej zostały sprawdzone i nie tylko. Delikatnie mówiąc jestem załamany, że kilka miesięcy prób dalej nic nie dały. I teraz pytanie co moge jeszcze zrobić? Oddać auto do aso? Myślę, że tam również wiele nie zrobią, tylko skończy się na płaceniu ogromnych pieniędzy. Jakieś rady?
  5. To jest kolejna rzecz którą muszę sprawdzić bo też wiele ludzi wskazuje na ten czujnik. w sumie też dobry pomysł, parametry mi facet sprawdzał ale jak podjechałem i wtedy auto odpalało na strzała. coś takiego " https://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-kabel-obd-ii-elm-327-usb-i7247928590.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=_mtrzcj_pla_motoryzacja_all_rest&ev_adgr=Narzędzia+i+sprzęt+Warsztatowy&ev_ln=PRODUCT+GROUP&gclid=CjwKCAjw_IPcBRAjEiwAl44QkZWJ1nmHSpUlNAVYY5wtMeHLDJ-PRcIaVu1eIrP1WKmR8r--6lV_vhoCU1IQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CMaQxfn8h90CFVIdGAodWmkPaw " ? po odpaleniu spadały obroty do ok. 500? bo ja praktycznie z każdym odpaleniem obroty spadają na 500 i prawie auto gaśnie. Dopiero minuta, dwie i wraca do normy.
  6. sprawdzone, niestety to nie to. W między czasie odstawiłem auto do kolejnego mechanika, po paru godzinach dostaję telefon, że nic nie mogą zrobić, nie wiedzą co jest przyczyną. Każdy podpina pod komputer i liczy na to że coś pokaże, (3-4 - krotnie sprawdzany na clipie bądź innych i 0 błędów). Nie wiem co mam dalej robić z tym samochodem..
  7. Niestety nie był to trafiony pomysł.. Wymieniłem czujnik wałka rozrządu lecz to nic nie pomogło. Jak go najprościej sprawdzić czy działa poprawnie? muszę podpinać pod Clipa?
  8. na Clipie nie wyskoczyłby błąd? gdzie się znajduje ten elektrozawór?
  9. xx czujnik został wyczyszczony, choć właśnie wcale zabrudzony nie był. Dlatego też się zastanawiałem czy go kupować. REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  10. szkoda, że nie mam nikogo z takim samochodem to by podmienił i od razu to zdiagnozował. Ale i tak już się przymierzałem do zakupu, także kupie oryginalny żeby już w żadne zamienniki się nie bawić.
  11. tak, dodawałem delikatnie gazu ale nic to nie pomagało. Najbardziej nasilone jest wtedy gdy podjadę jakiś odcinek dajmy na to kilka-kilkanaście km, samochód zostawię na dłuższą chwilę, próbuje odpalić i kręci dość długo. Dam przykład: jadę do pracy rano, zatrzymuję się w sklepie na chwilkę, wsiadam pali na strzała. Po 8 godzinach pracy wychodzę i kręci dzień w dzień przez 5-6 sekund.. Na zimnym po nocy pali jakby trochę lepiej, ale z drugiej strony teraz zauważyłem, że jak odpalam po nocy to silnik odpali i od razu spada na obroty około 500 i szarpie silnikiem i delikatnie coś stuka spod maski. Dodam gazu i po chwili obroty wracają do normalności. Szczerze mówiąc to nie wiem co mam z tym dalej robić.. Mechanik twierdzi, że za takie coś odpowiada czujnik położenia wałka rozrządu albo któraś cewka padnięta, komputer nic nie pokazuje. Nie chce wymieniać na siłę po kolei różnych rzeczy bo mogę sporo kasy utopić zanim dojdę do tego.
  12. Witam wszystkich. Od niedługiego czasu jestem w posiadaniu Megane III z 2009r. Jest to benzyna 1.6 110km. Od samego początku mam pewien problem, który staje się coraz bardziej uciążliwy. Przy odpalaniu silnika nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym bardzo często długo "kręci" zanim odpali, dokładnie to trwa 4-5 sekund dopiero po takim czasie złapie i wchodzi na obroty. Pierwszą rzeczą za który się zabrałem żeby to wyeliminować wymieniłem świece, lecz po wymianie nic nie pomogło. Pojechałem do mechanika żeby podpiął go pod komputer i zobaczył czy wyrzuci jakiś błąd. Wyrzuciło 2 błędy: czujnik położenia wałka rozrządu a drugi jakiś problem na 4 cylindrze. Mechanik powiedział żebym zamienił cewki 1 z 4 i przyjechał do niego zobaczyć ponownie co pokaże. Kolejne sprawdzenie tym razem nie pokazało żadnego błędu. Powiedział żeby spróbować przeczyścić ten czujnik położenia wałka rozrządu, tak też zrobiłem lecz po czyszczeniu dalej żadnej poprawy.. I teraz pytanie, co jeszcze mogę zrobić, sprawdzić aby ten problem wyeliminować? czy ten drugi czujnik wału korbowego może mieć z tym wspólnego? Jakie inne rzeczy mogą za to odpowiadać. Z góry dziękuje za odpowiedź.
×