Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

AndaluzExpat

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phIII
  • Silnik
    1.2tce
  • Przebieg (tys.km)
    100

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sprawdziłem z jedną osobą z wtykami w ASO, wg. ich systemu wsadzono: H5F-S-ACD4 Kod produktu: 8201588172 Ktoś wie, czy to jest ten sam silnik co był w środku przed awarią ?
  2. Łożysko również wymienili za free, zapytałem się czy uszkodzenie może mieć jakiś związek z wymianą silnika, powiedzieli mi że nie wiedzą. Na wszystkie akcje serwisowe dostawałem papier i fakturę (Wymiana oleju, świec, akumulatora, klocki, itp) Na silnik i łożysko nic nie dostałem bo w ramach gwarancji. Niestety nie zapytałem się jaki silnik wsadzili, bo się śpieszyłem - przyjechałem odebrać kluczyki, 5min przed zamknięciem. Ktoś wie w jaki sposób mogę sprawdzić jaki silnik tam wpakowali ? Ewentualnie jak samochód był by podpięty pod Clip'a, to czy identyfikator produktu zostanie wyświetlony w apce ?
  3. Może samochody na obcych blachach traktują inaczej niż lokalne. Aczkolwiek wszystkie wizyty serwisowe robiłem u nich, bo samochodem wyjechałem w tym samym roku co był kupiony. Postaram się podpytać o ten silnik, jak nie, to oddam do jakiegoś speca w PL w celu weryfikacji - samochód w przyszłym roku wróci do PL, bo od przyszłego roku przeglądy trzeba będzie robić co roku jak u każdego 5cio latka.
  4. Nic nie powiedzieli i nie dali żadnego papiera. Co ciekawe powiedzieli, że "Wheel bearing", (wrzucam po eng, bo nie wiem czy dobrze przetłumaczyłem) wymienią również w ramach gwarancji, która wg. polskich standardów już dawno się skończyła. Podpytam o ten silnik jak będę odbierał samochód. Ewentualnie gdzieś mogę sam zweryfikować co wsadzili ?
  5. Odebrałem samochód w czwartek, wymienili silnik na nowy w ramach gwarancji, więc nic nie zapłaciłem. Niestety w Sobote zacząłem słyszeć dziwne szuranie w lewym przednim kole, dzisiaj rano zawiozłem im samochód znowu i okazało się że łożysko koła jest zużyte i do wymiany. Jaka jest szansa, że zostało to uszkodzone przy wymianie silnika ?
  6. Raczej nie, w aucie z 2017 nie powinno byc silnika oznaczonego h5f, ciekawy jestem czy do mojego zamontuja starego h5f, ktory po koleinych 100k km padnie, czy juz tego nowszego. Widzialem w innych watkach na forum, ze ludzie wkladali do ph3, silniki z ph4
  7. Rombosol Estepona, telefonicznie mowili ze free. Dam znac czy cos zaplacilem jak bede odbierał auto
  8. Przepraszam za brak aktywności w temacie, byłem na urlopie. @Jwax Niestety nie powiedzieli mi, przeprowadzili swoje testy, kazali zostawić do czasu aż skontaktują się z centralą w Madrycie, następnego dnia dostałem info że silnik za free w ramach gwarancji. Aczkolwiek zweryfikowałem gwarancje i na silnik miałem 2 lata lub 50k km - Samochód ma obecnie 100k km i 4y4m. @tomgrandtour Darmowy silnik oraz darmowa wymiana - aczkolwiek okaże się jak będę odbierał. Odnośnie ostatniego Twojego wpisu - mój przy 51k km też nic nie pił oleju, dopiero później zaczął pić znacznie więcej @ROBRAT Troche czasu jeździłem z wypadającym zapłonem przy tamtej awarii - około 200km, przy obecnej 100km. Od tamtej awarii świec którą cytowałeś zrobiłem tylko 3k km. Samochód nie wrócił jeszcze do Polski, a wyjechał jak miał przejechane niecałe 5k km ;) @Silverek Jak FeuVert patrzył po VIN, to samochód miałem na Rumuńską dystrybucje (Kupiony w Polsce w Radomiu - Renault Karasiewicz). W teorii wolał bym żeby odkupili za 90% wartości, zamiast wsadzali nowy silnik, ale z nowym silnikiem też przeżyję.
  9. Dzwoniłem przed chwilą do ASO, wymienią silnik na nowy za darmo. Operacja ma trwać do 3 tygodni.
  10. Gubi zapłon na cylindrach 2 i 3. Samochód jeździ w trybie awaryjnym silnika, ASO jasno powiedziało że silnik do wymiany, jeszcze nie podali szczegółów. Szef mechaników w ASO nalegał, żebym zostawił samochód w trakcie gdy oni kontaktują się z centralą, w celu ustalenia zniżki na nowy silnik. W międzyczasie znalazłem również link do artykułu po Polsku nt. defektu fabrycznego dotyczącego wszystkich 1.2TCE produkowanych między 2012 - 2016 r : https://francuskie.pl/pilne-ponad-400-000-samochodow-marek-renault-nissan-mercedes-i-dacia-moze-miec-powazny-problem-z-silnikiem-1-2-tce/
  11. Po francusku, ale google translator poradzi sobie: https://www.quechoisir.org/actualite-moteur-1-2-renault-400-000-voitures-en-danger-n67215/ https://www.quechoisir.org/action-ufc-que-choisir-moteurs-renault-l-ufc-que-choisir-met-en-demeure-les-constructeurs-renault-dacia-nissan-et-mercedes-n67223/ Edit: Również polska wersja artykułu: https://francuskie.pl/pilne-ponad-400-000-samochodow-marek-renault-nissan-mercedes-i-dacia-moze-miec-powazny-problem-z-silnikiem-1-2-tce/
  12. Witam, W sobote przekroczyłem magiczną liczbę 100k km, 40km po tym samochód poprosił mnie żebym pojechał kupić nowy ;) Obecnie czekam, na ASO aż wyceni mi nowy silnik. Może ktoś się orientuje czy da się to naprawić bez wymiany silnika ? Problem opisany na portalach zagranicznych: https://www.connexionfrance.com/French-news/Renault-cars-have-severe-defect-says-consumer-group https://www.quechoisir.org/actualite-moteur-1-2-renault-400-000-voitures-en-danger-n67215/ Pozdrawiam,
  13. Eksploatacja, głównie autostrady i miasto, samochód był używany w PL niecałe pół roku, więc mrozów nigdy nie doświadczył. Wymiana oleju co 30k KM lub co roku, częste dolewki bo od 50k+ zaczął więcej zjadać. Co do cewek, to sprawdzać mniejwięcej tak jak w tym filmiku ?: https://www.youtube.com/watch?v=vax8rFvb-0I ASO wymieniło świece i wszystko śmiga jak należy. Już zaczynałem się martwić, że faktycznie zaniedbałem to 1.2 TCE, i po prawie 100k silnik będzie do remontu ;)
  14. Prawie 4y lata. Niestety jestem tutaj bez narzędzi, więc sam nie popracuję. Już raz próbowałem sam wymieniać w nim świece, ale bez specjalistycznego długiego klucza nie da rady Dam znać po odbiorze co mu dolegało.
  15. Orientujesz się może ile taki pesymistyczny scenariusz by mnie kosztował w Polskim ASO ?
×
×
  • Utwórz nowe...