Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Renia08

Użytkownik
  • Zawartość

    277
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

19 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane 3 ph1
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    182 tyś

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie jestem Koperfildem. Wychodzi na to, że czy ma się HF czy nie to trzeba kartę włożyć są pewne wygody no i wady tego systemu niestety .
  2. U mnie wystarczy kliknięcie START i można zamykać i otwierać szyby, mam HF, nie trzeba odpalać silnika.
  3. Tak, wyłącza się. To normalne, przecież podczas jazdy jest przepływ powietrza więc po co wentylator ma gonić.
  4. Ja się tylko dziwię jakim cudem na postoju z nawiewów leci Ci chłodniejsze powietrze niż podczas jazdy. U mnie jest zupełnie na odwrót, na postoju zszedłem najniżej do 4.7⁰C, podczas jazdy nie mierzyłem ale było chłodniej. Jeśli chodzi o temperaturę z nawiewów i ich różnicę, to fakt, z prawego leci cieplejsze i żeby wyrównać to muszę zmniejszyć o 0,5 na panelu wtedy leci równo. Bez klimy na ogrzewaniu też mam różnicę tylko w drugą stronę.
  5. 4500 za audio? I w dodatku nie spełnia wymagań? Strzał w kolano. Słyszałem zestawy za 1500 zł które grają spoko i to w Megance. Po prostu ktoś albo robi sam i ma taniej albo ma inne sposoby na oszczędności, ale 4500 zł to sporo za dużo.
  6. Różnią się też wysokością od dolnego uszczelnienia do górnego, wkręcić wkrecisz ale nie podłączysz maszyny. Najważniejsze, że jak nastąpi pomyłka i będą inne skoki gwintu to przy napotkanym oporze nie można wkręcać bo będzie klapa.
  7. Zaworek był wymieniany i była cisza, ale coś sie zaczęło znowu psuć. Teraz znowu jade na ściągnie czynnika i kombinowanie z tym wentylem. Może mój kumpel co się tym zajmuje ma jakieś culowe te wentyle, chociaż oryginalny też przypuszczał, więc musi być coś z gniazdem. U mnie jak ubywa to po postu słabiej chłodzi i szumi, ale nic nie zamarza.
  8. Czujnik. Po zjechaniu z pochylenia poziom w misce oleju się wyrównuje i na bagnecie szybko się wyrównuje. Czujnik potrzebuje trochę czasu, żeby to ogarnąć.
  9. Mi chodzi o gniazdo w które się wkłada zaworek. Też mi bombluja a szczególnie jeden od przodu auta, w miesiąc uciekło połowę czynnika... muszę jakoś wyczyścić to gniazdo a nie wiem jak, żeby nie uszkodzić i żeby nic tam nie wleciało.
  10. Witam serdecznie. Pisze z zapytaniem, mam w rodzinie Koleosa 2.5 v6 benzyna. Nie wiem który rocznik niestety ale podejrzewam, że po lifcie. Padła sprężarka klimatyzacji, i członek rodziny dowiedział się, że nie będzie to raka prosta i tania sprawa. Nowa z ASO kosztuje około 7 tysięcy. Znalazłem informacje, że pasuje od Nissana X-trial, bo są to te same silniki. Teraz pytanie, czy ktoś zna jakieś namiary na ludzi co potrafią regenerować prężarki w okolicach Stalowa Wola, Rzeszów, Nisko, Sandomierz, Tarnobrzeg?
  11. Według mnie jest na 5 miejscu, zaznaczam według mnie. Wygrywa z Fordem tylko w kwestii ceny zakupu. Dla jednego to nie argument a dla drugiego to AŻ taki argument, czyli niektórym to potwierdza, że tanio znaczy źle. Ale to tylko osobiste spostrzeżenia.
  12. Oczywiście, że dalej mam, tylko aktualnie mam inne wydatki jak wymiana oleju, wymiana filtrów, wahacze itd. Audio zrobię jak trafi mi się fajna okazja. Dodam zdjęcia i nagrania, żeby innym się głupio zrobiło jak się nie uda z głośnikami od A4 to będę próbował z innymi, oczywiście wybiorę te które najlepiej grają w fabrycznej wersji danego modelu samochodu. Skoro fabryczne Sony od w mk3 grały tak samo po przełożeniu je do mk2 mimo innych mocowań i innego kierunku głośnika to szansa na powodzenie jest bardzo duża. Nie ma najmniejszego sensu wydawać 400-600 zł za parę głośników z tweeterami na sam przód no chyba, że ktoś lubi, nie będę o tym dyskutować. Wydam 100-150zl za komplet 4 głośników i powtórzę to kolejny raz, każde inne głośniki będą grały lepiej od tych papierzaków z Meganki. W planach mam na przód założyć głośniki średniotonowe, fabryczne tweetery zostają w podszybiu, na tył mam zamiar dać niskotonowe i dołożyć tweetery poprzez przetwornice albo już kompletne tweetery jak w przodzie. Jest masa głośników fabrycznych z samochodów które można przeszczepić w taki sposób w jaki ja chce. Miałem tak w Fordzie. Efekt jaki chce uzyskać to taki, że tył będzie grał bardziej basowo a przód lekko, średnio i wysoko. Takie ustawienie mi odpowiada i JA, ja osobiście czuje duży komfort słuchania w takim zestawieniu.
  13. @pbetNo to mówię. Zgłosić i zwolnić takiego pracownika albo zdegradować. Dużo innych bardziej kompetentnych i doświadczonych pracowników czeka na jego miejsce :P mi by było wstyd pracować w ASO i dowiadywać się, że klienci przyjeżdżający na naprawy są bardziej ogarnięci niż "kierownik zmiany". Jeden przyjedzie niekumaty klient to go niekumaty pracownik naciągnie na wymianę połowę niepotrzebnych części albo powie, że TTTM. I odpuść już bo była dyskusja o stacjach kontroli i też miałeś odmienne zdanie od wszystkich.
×
×
  • Utwórz nowe...