Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renia08

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    755
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

48 Super

Samochód

  • Auto
    Megane 3 PH1
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    206

Ostatnie wizyty

2223 wyświetleń profilu
  1. Jak wykasujesz błąd, i będzie już czysto w programie, a nadal się będą obroty zacinać, to nie chce nic mówić, ale mechanik mógł spieprzyć przepustnice, złe ja wyczyścił. Mi się zawieszały obroty na 1500-2100 obrotów, wymieniłem przepustnice na używaną i po temacie.
  2. No niby proste, ale dachu nad głową brak do wykonania zabiegu. A i nawet pomocy nie mam od kogo poprosić za bardzo. Wszystko robię sam. Szkoda, że nie ma nikogo z okolic Stalowej Woli, Niska z forum kto ma garaż i grzebie przy Megabkach.
  3. Muszę przeczekać do wiosny... Nie mam garażu, a na naprawy wydałem ostatnio spokojnie całą najniższa krajową.
  4. Tarcze ładnie dotarte, tylko lekko trzyma ten zacisk. Jak patrzę na ręczny to odpuszcza do końca, nie muszę tego mechanizmu ręcznie dopychać do ogranicznika.
  5. Mają swobodę, spędzilem godziny żeby doprowadzić miejsce gdzie się wkłada blaszki. Podejrzenia mam co do prowadniczek, coś się tam krzywi. Plan i tak mam zmienić klocki na inną markę, i na bardziej miękkie, i oczyścić wszystko tam.
  6. Ale to trze klocek po tarczy. Mam wrażenie, że te TRW to jakiś szit. Po nocy czasem słysząc tarcie, takie fest mocne. W żadnym aucie tak nie mam. A zakładałem zaesze jakieś MAXGEAR i inne dziadostwo. Tutaj wyższa półka i taka lipa.
  7. Sprawdzę zaraz, klocki TRW. A to nie muszę lecieć, do auta. Mam ścięte na 100%
  8. Hejka. Nie zakładam kolejnego tematu. Pisałem tutaj to spytam tutaj. Od wymiany tarcz było w miarę spoko. Ale od lutego czasu mam taki problem. Rozbierałem czyściłem prowadnice klocków z blaszkami. Szlifowałem styk tłoczka z klockiem. żadne smary nie działają. Zostały mi jeszcze do ogarnieciam prowadnice. Jest sens to ruszać? Czy bawić się od razu w regenerację tłoczka z uszleką? Ten pisk jest tylko jak cofam, przy jeździe do przodu nie ma tego. Czuć, że lekko trzyma, z rana mniej, po jeździe więcej.
  9. Ja tylko nie potrafię zrozumieć, na kostce brukowej czy na zjeździe z niskiego progu czuć stukanie, i słychać, ale na kierownicy nic a nic nie czuć. Przejade 20km i stukania nie ma. Rano odpalam stuka znowu. Na 3 stacjach kontroli nikt nic nie widzi, na ostatniej stacji wyszła końcówka drążka. Jakaś masakra, szarpiemy ile się da w każda stronę cały magiel, i nie ma luzów, albo są w normie, podczas ruchów kierownicą, jednak stuka końcówka drążka, po jej "usztywnieniu" brak luzów gdziekolwiek...
  10. Mam wybitnego pecha do tego zawieszenia, nowe mocowanie amorów, nowe łożyska MC, nowe gumy na wahaczach, nowe sworznie, nowe łączniki, nowe gumy na stabilizatorze. Teraz do zrobienia końcówki, zostały jeszcze drążki.
  11. Prawa końcówka wyrąbana. Lekki luz na listwie, w normie. I wisienka na torcie. Pęknięta lewa sprężyna. Strzelić musiała parę dni temu... Nie żebym przed świętami wdupił 700zl w zawieszenie. 😡
  12. Jak możesz to opisz mi dokładnie, jak sprawdzić drążki, jak magiel. Jak obracam kierownicą w prawo to nie mam stuku. Jak obracać w lewo to jest. I tak samo stuki na drodze bardziej są z lewej strony. Jak możesz to napisz priv. Dużo możesz mi pomóc, chce jutro na SKP jechać.
  13. Odgrzeje złotego kotleta. Jak nie właściciel odpowie to może ktoś z was. Co mogło być przyczyną? Mam taki dam stuk.
  14. Ja odpinałem potencjometr, czyściłem i podpinałem na nowo, nie było żadnych problemów. Silbik wyłączony, zapłon wyłączony. Dostęp trochę kijowy bo najlepiej mieć płaski klucz. Z nasadka ciężko dojść do jednej śruby bo trzeba wcisnąć "pedał hamulca"
  15. Renia08

    KZFR, Pada?

    Zapłon pływał wczesnej przez nieszczelność w dolocie. Po uszczelnieniu problem znikł. Teraz lekko powrócił, ale nie zawsze.l, więc muszę zaglądnąć znowu. Koło z rana terkocze mocno. Po chwili cisza. To klekotanie ma filmie ma praktyczne ten sam dźwięk co przy rozruchu tylko ciszej. Olej zawsze pod Max. Wymieniany jakieś 8k temu. Muszę Jeszce odme ogarnąć. Mam gaz i to przez niego były problemy z falowanien też. Obroty falują nieznacznie, 50 obrotów może lekko więcej. Tak po za tym żadnych problemów. Moc jest, wkręca się super. I ogólnie cisza spod maski.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!