Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renia08

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    530
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

33 Super

Samochód

  • Auto
    Megane 3 PH1
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    206

Ostatnie wizyty

1465 wyświetleń profilu
  1. Daj znać jak wymienisz, i jakie są tego efekty
  2. Tamte komplety wydają się git. Sam wybierasz według grubość portfela. Mnie też na dniach ten sam wybór czeka.
  3. @Sarna1 ma racje, najmocniej przepraszam, że nie dodałem stężenia, ale faktem jest to, że dzięki wodorowi się dowiedziałem gdzie mam uszkodzenie (a była to na szczęście chłodnica)
  4. Nie pracuje za najniższą, i co z tego że mam auto za 20tyś. Mam kredyt, dużo wydatków, więc wydanie na opony 800,1000 To dla mnie 7 miesiecy odkładania, a i tak się nie udaje często. Więc wolę kupić używki, i tak samo będę zadowolony i będę jeździć bezpiecznie. Są opony które można kupić, a inne sie nadają do przyczepki do wożenia gruzu na działkę. Ten kto się zna wie na co zwrócić uwagę.
  5. Ja mam od 2 lat Michelin CrossClimate i powiem wam, że zimę co były śniegi po 40cm objechałem bez problemu, na lodzie czasem tylko było ślisko. Mam też BlackLion 4Season. I dałem je na moment dziewczynie. Obydwa komplety to wielozesonowe używki. Nie kupię nigdy nowych opon tym prędzej letnich, na nasz klimat bo to kasa w błoto to po 1 a po 2, jakiś napaleniec wyda 1200zl na opony i się zdarzy, że 4x będzie je reklamować, bo biją bo szumią bo coś tam.
  6. Ja miałem wodorem, lepsza dokładność, na początku maszyna pokazywała szczelność, i napełniała układ, a zawsze po 2 tyg pusty układ. Okazało się, że zaworek puszczał. Gdy zaworek naprawiłem to chłodnica klimy puściła, już mam rok spokój sprawdzanie na pianę albo na słuch to już się nie sprawdza. 19barów miałem wpuszczane na początku samego azotu, nic nie pomogło, nawet zegary były sprawdzające czy nie ucieka. Wodorem i czujnikiem 20min roboty i wszystko wiadomo.
  7. Z drugiej sztywno ale nie rozebrałem koła, jednak muszę to zrobić hah. Wątpię jednak, że to przegub wewnętrzny może tak się tłuc.
  8. Zostaje Ci wodorowe sprawdzenie klimy. Znajdź warsztat który się tym zajmuje. Wpuszczają gaz do układu i sprawdzają czujnikiem podobnym do tego, którym się sprawdza instalację gazową. Ja się męczyłem rok czasu i nie mogłem znaleźć, znalazłem fachowca i w 20min miałem rozwiązanie.
  9. Nic nie wymieniaj, WTF, żeby przepustnice za 700 kupować. Ja wymieniłem swoją na taką za 50zl z aledrogo z odzysku i chodzi, pracuje nic się nie dzieje już rok, ale moja się okazała nieoryginalna jak zacząłem przy niej grzebać. Świst czy wycie czy jak kto woli piszczenie to normalna sprawa i normalny objaw, w przepusrnicy jest silnik elektrycznyz który steruje klapą i on taki dźwięk wydaje. I tak w ogóle to w Megankach PH1,PH2,PH3 nie ma silników krokowych. To jest ta, która była w kupionym aucie, więc już ktoś grzebał wcześniej. Oryginalną za 50zl kupiłem. W stanie jak
  10. Meganka jest tak twarda że ciężko ją rozbujać, a gdy mi się udało to nie czułem żadnego luzu, widocznie za mało rozbujałem. Juteo mam zamiar rozkręcić i sprawdzić i złożyć z powrotem. Część kupiona na allegro więc dupa zbita raczej, bo będę bez samochodu 2tyg. Możliwe że ścisnął tylko sprężynę nie wymontowujac kolumny i zmienił łożysko. Udało mi się z jedną ale z drugą już nie. Jeszcze jakieś porady? Edit. 1-0 Rozebralem dzisiaj koło aby sprawdzić co się tam dzieje. Ku mojemu zdziwieniu jak się okazało, łożysko i guma amora została wymieniona, aczkolwiek bez ściąg
  11. Mechanik ewidentnie do zmiany. Ciekawe co się tam mogło zkwasić. Na progach zwalniających też puka, im szybciej jadę tym głośniej. Jak jadę na wstecznym i podjeżdżam kołami pod krawężnik żeby wyjechać to też słychać i czuć puknięcie. Gdy jadę na wprost to kierownica nie wraca do poziomu 0, cały czas ma tendencje do pochylenia w prawo. Przy opisie się pomyliłem i to prawa strona jest trefna.
  12. Ja mam w ogóle wrażenie, że wymiana została zrobiona bez zdejmowania kolumn, śruby mam nowe na górze, ale nie widziałem śladów rozbierania kolumny. Najwidoczniej muszę to wszystko rozebrać i złożyć po swojemu. Sprężyny dobry trop, sprawdzę.
  13. Witam Panowie, zakupione dawno i złożone łożyska z poduszkami. Zrobił mi to warsztat. Oczywiście miałem swoje części więc zero gwarancji. Po wymianie około 2tyg, pojawiły się stuki. Jak zjadę z krawężnika prawym kołem to jakby przywalił młotem w gumę i blachę, na kostce brukowej też czuć lekkie pukanie. Co ciekawe gdy auto postoi parę min i ruszę kierownicą to słyszę w lewym kole puknięcie, jakby coś puściło, i nie stuka do czasu kolejnego zatrzymania. Rozbierać to i sprawdzić czy wszystko ok? Na dwóch stacjach kontroli diagności już mówią, że mam omamy bo wszystko sztywne jak cholera, a amort
  14. Tylne tarcze z łożyskami to pewnie wiesz, cena potrafi powalić. Olej w skrzyni dobrze zmienić, ja dopiero muszę. Czyszczenie przepustnicy git, sama się powinna zaadaptować no ale jeśli jest komp to można od razu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!