Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renia08

Użytkownik
  • Zawartość

    416
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

26 Super

Samochód

  • Auto
    Megane 3 ph1
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    197 tyś

Ostatnio na profilu byli

907 wyświetleń profilu
  1. Skoro masz syczki w podszybiu to poszukaj jakichś 13cm jednodrożnych. Nie ma potrzeby żeby były wysokie tony w tych glosnikach. Jest pełno na aukcjach. A o sposobie montażu znajdziesz na forum bo tematów od cholery jest.
  2. Guma już błyszcząca, nadaja się tylko do przyczepki do wozenia ziemniaków czy węgla., albo donice na działkę. Będą twarde, głośne i na mokrym to będzie łyżwiarstwo figurowe. Znam z autopsji.
  3. Tylko co mi da wymiana albo ten łącznik elastyczny. Ten tłumik nawet nowy brzmi jak puszka od piwa w którą wrzuci się garść kamieni. Nawet laguna ma to samo. Dlatego chciałem tłumik końcowy przeszczepić od jakiegoś innego auta, żeby całkiem zmienić charakterystykę dźwięku. Wibracje całej budy to już pominę. Wystarczy, że się przejade po kostce ażurowej, to nagle drgania ustają, do pierwszego dołka... później wszystko wraca. Szlag mnie trafia bo cała kierownica drży, fotele zagłówki, razem z moimi plombami. Dlatego szukam pomocy po starych tematach, żeby nie zakładać nowych bez potrzeby.
  4. Oczywiście brak rozwiązania? Bo temat umarl A ja mam order za najlepszego odgrzanego kotleta. Mam to samo i mnie to wkurza, bo jak jwst 3tys obrotow przy 110kmh to słychać w kabinie jak wydech rezonuje po całym wnętrzu.
  5. Mi się tłukla tylna półka, założyłem uszczelki i niby cisza. Tłuką się zagłówki kierowcy i pasażera, to w co wchodzi zagłówek w oparcie jest wyrobione i napindala, że mam dość. Ogólnie jest twardo, mało komfortowo i głośno ehh.
  6. Moim zdaniem 26 to za dużo, ale 23-24 to już ok. Nie róbmy dramy. Skoro roczniki 2010-2012 chodza po tyle to nagle z roczników 2008-2010 nie będą chodzić po 9 tyś. Chyba, że ktoś chce kupić strupa do naprawy. Czujniki parkowania to zbędny gadżet, w Mondeo ma to sens. Czujniki deszczu i zmierzchu składane lusterka, Klima 2-strefowa i 4 szyby w prądzie to całkowity standard. Ja np kupiłem takiego liftbaka 2 lata temu z końcowki 2008 roku za 21 tyś + 600zl w naprawy i 2500zl instalacja gazowa. Jakbym chciał go sprzedac to 18tyś min. Bo mam właśnie gaz, a on podnosi cenę, a w dodatku 110km silnik jest bardziej pożądany.
  7. Bo metal się rozszerza i napierdziela mocniej coś co co o coś zawadza. Norma. Tzn norma w fizyce, nie norma w samochodzie hah.
  8. Jak jest niska temperatura to materiały użyte w produkcji, czy metal czy tworzywo, jest rozciagliwe w jakikolwiek sposób, więc nie dziwne, że podczas niskich temperatur coś stuka. Trzeba przyjrzeć się czy to rzeczywiście przez to w sposób taki, że jak jest cieplej albo czy silnik nagrzany, to czy jest nasilenie lub osłabienie dźwięku.
  9. Ją w ogóle chciałem i nadal chce zaadaptować tłumik końcowy od innego auta. Ten w Megance to jak puszka bez wygłuszenia, jak się w niego puknie to normalnie wchodź pusta przestrzeń, studnia bez dna. Dlatego na zimnym silniku dzwoni jak pudło. W dodatku podczas zmiany biegów na zimnym silniku słychać taki jakby strzał, jakby jakiś metal walił w tym tłumiku. No szkoda słów. Wibracje mam przy obrotach 3800-4000 ja Ty. Ale również mam coś takiego, że przy 2000tys jest rezonans na kierownicę na fotele i wszystko w aucie. Raz jadę i nic nie czuć, sunie pięknie, a raz jakby silnik był przymocowany na goło bez żadnych poduszek.
  10. 150 zł sama robota? Czy już wszystko? Jeśli możesz to dodaj jakieś zdjęcia z tym zabiegiem. Może sam skorzystam
  11. Chevrolet Cruze? Do gazu? Żeby jeździł z cysterna oleju na haku? Te auta to jakaś porażka. Meganka o 20tys za droga? To za ile byś chciał ja kupić. Za 6? Mam swoją z 2009 roku i za mniej niż 18tys nie mam zamiaru się jej pozbyć. Dobre, zadbane samochody tyle kosztują. Ja następnym razem jakbym brał meganke to tylko w dizlu. Broń Boże z 1.6, niby jedzie bo chce ale nie może. Dobrze, że jezdże tanio bo mam LPG.
  12. Również jestem informatykiem z wykształcenia, specjalizacja strony internetowe, aktualnie jestem Specjalistą ds. Sprzedaży w salonie sprzedaży znanego operatora Komórkowego
  13. Od 0.5 do 1.1 może się wahać. To norma. Standardem jest 0.7 0.9. Nie wiem jak jest u mnie, ale np na Tripie w moim starym mondeo miałem takie coś i pokazywalo 0.9 do 1.1
  14. Ten szum to nieszczelność w dolocie, stąd ten spadek mocy.
×
×
  • Utwórz nowe...