Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Renia08

Użytkownik
  • Zawartość

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane 3 ph1
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    181 tyś

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja, film, muzyka, gry, fotografia, informatyka, astronomia

Ostatnio na profilu byli

187 wyświetleń profilu
  1. @pbet coś Ci skrzynia piszczy podobnie jak u mnie koniec sprzeczki. Ja nie mam uturbionego autka bo po 1 nie zarabiam kokosów a te silniczki przy ewentualnych wymianach czegoś wymagają większych nakładów pieniędzy niż poczciwy 1.6 Nie ma co na siebie kogutów puszczać. Każdy wyprzedza jak może i gdzie może Podaje grabe na zgodę.
  2. Dlatego, że ustawiłem tryb sport. Pewnie dlatego
  3. Fabryczne tweetery maja już w sobie to całe okablowanie. Na przód i tak podłączyłem z Laguny II tak jak radzili na forum dlatego, że są np: wieksze, cięższe i mocniejsze. I takie same chce podłączyć na tył. Osoby jadace z tyłu czasem mówią, że brakuje wysokich tonów a w tak marnym audio jak brak czegokolwiek przynajmniej dźwięk będzie wyraźniejszy
  4. Mowa jest o stacji nie o diagnoście -.-. W sumie to jeden ciul. Napisałem wszystko. Jak nie rozumiesz to czytaj do skutku. Mam znaleźć autora tematu i za rączkę czy na holu zaprowadzić na stację?
  5. Np. Osoba jedzie na kontrolę samochodu aby sprawdzić podzespoły przed przeglądem i żeby ewentualnie wymienić co trzeba. Ktoś jak jest zielony w mechanice uwierzy w każde słowo diagnosty. Diagnosta powie, że na przykład do wymiany są końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora, a no i dolne sworznie by sie przydało wymienić bo niedługo bedzie ich koniec. Co za tym idzie również i geometria (u mnie w miejscowości 70zł) I taki jeleń co się nie zna pomyśli, że pewnie tak jest i zostaną mu wymienione dolne sworznie niepotrzebnie, albo jest ktos malo asertywny i nie potrafi odmówić i również nabiją go na koszta. Tak jest prawda i znam niejeden przypadek z bliskiego otoczenia.
  6. Oczywiście, że stacja ma interes w tym czy coś stwierdza, ze jest do wymiany czy nie. W mojej mieścinie są 3 stację w tym jedna ma obok siebie swój warsztat i pracują w nim zarówno diagnosci i mechanicy. Jak ktoś jest zielony i sam nie wejdzie pod auto to się można nabić w butelkę. Nie zmienia to faktu, że nie powinieneś tutaj zawracać głowy tylko wydać te 20 zl i byś miał informacje w jeden dzien a na drugi już nawet byś mógł mieć po problemie. A tak to czekasz aż Ci ktoś przez Internet magicznie wskaże problem albo nawet naprawi. GO GO RĘCE GADŻETA
  7. Goku mistrz. W końcu ktoś podziela moje opinie.
  8. To mam teraz pytanie do specjalistów. Jak ściągnę tylne boczki i podłącze się oryginalnymi tweeterami pod głośniki to bedzie śmigać? Bo mam plan wmontować je w boczki albo elegancko umieścić na słupkach B.
  9. @pbet nie przekraczasz 4 tys? I mówisz o komfortowym szybkim wyprzedzaniu? No chyba, ze masz 500m wolnego pasa to tak. A jak nie to się za dużo baśni naczytaleś. Jak chcesz żebyśmy uwierzyli to musisz nagrać jak wyprzedzasz :P 4-4,5tyś obrotów to minimum żeby tym autem wyprzedzić jak cywilizowanym autem. Jak już robią auta z takim silnikiem to mogli chociaż przestroić je do 8 tyś obrotów, wtedy strzałka obrotomierza by była niżej. Cały czas jadę z przykładem Mondeo mk2 czy nawet mk4. W mk4 tam jakoś 1.6 125 koników nie bylo zawalidrogą I nie trzeba było kręcić to do 4 tyś. Lubiłem czasem przycisnąć do 5-5,5 tys obrotów. Dla porownania wracalem moim Mk2 1.8 115 koni a moja druga połówka Meganka po zakupie. Nie miala najmniejszych szans mnie dogonić, a mondeo ważyło minimum 150g więcej.
  10. Przepływomierz sprawny? Dołącz go I sprawdź Tutaj też ktoś miał problem z obrotami. Warto przeczytać.
  11. Żeby drążki kierownicze które idą do magla wybić na dołkach, musiałbyś jeździć po progach zwalniających ze skreconymi kołami i mieć ponad 200tys przebiegu. Moje byłe Mondeo co miało 300 tyś przebiegu miało je w bez ludów. Jedyne co moze bić w poziomie to końcówki drążków kierowniczych w dotakunjak czujesz luz na kole. Łączniki stabilizatora najczęściej stukają w pionie. Na bank masz do wymiany końcówki drążków + łączniki stabilizatora. Kup dobrej jakości bo ja wymieniłem 10 tyś temu na jakieś zamienniki i już puka znowu.
  12. Ja nie mogę zjeść ze spalaniem poniżej 9 litrów. Jazda do pracy 20 km w dwie strony gdzie czasem mogę przycisnąć do 90 po 21 godzinie. Czasem wypad do Rzeszowa to tam 150 na budziku. Jak ktoś będzie 70 i jest pusta droga to nawet z 6 biegu można wyprzedzić bez problemu i nie katując silnika. Następne auto będzie albo uturbione z pośrednim wtryskiem albo dizelek jakiś w Audi.
  13. @Sarna1 Ja nie czepiam się tego, że Meganka jest słaba co tak bardzo rozwijasz i masz straszny ból zadniej części o to Nie wątpię w moc Meganki 4 I nie będę wątpić. Ja się dowalilem do skrzyni. Czy Megane 3 czy Megane 4 to skrzynia się wali. I tu zawsze będzie 50/50 bo jednemu się trafi ideał a drugiemu nawet z salonu się trafi szrot. Więcej Renault nie kupię i takie moje zdanie liczy się pierwsze wrażenie, i zbijam grabe z każdym kto podziela moje zdanie albo dzieli ten sam problem co ja. Miłego dnia.
  14. Nie muszę być konstruktorem żeby wiedzieć W piórka obrosłeś po tym sarkastycznym uśmiechu. Tu mowa o dwóch innych rzeczach, mianowicie o ekonomii i o elastyczności. Przy 3 tyś obrotów przy 180km/h masz ciszę? W Audi a4b7 przy 180 jest głośno a to segment wyżej i w dodatku Avant. Jedyne z czym się zgodzę to z wypowiedzią w sprawie Megi 3 i jej skrzyni. Tutaj najlepiej się rozpędzić na 1 biegu do 20 wbijac od razu 2 bieg żeby przyspieszyć. Gdybym wiedział, że taka jest charakterystyka tej skrzyni to w życiu bym na to nie poszedł.
  15. Albo wsadzić lepsze audio i zostanie jeszcze parę tysi na kilka wypadów na wakacje
×