Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renia08

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    675
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

42 Super

Samochód

  • Auto
    Megane 3 PH1
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    206

Ostatnie wizyty

1876 wyświetleń profilu
  1. Parę lat jeździłem Mondeo mk2 z 1999 roku 1.8 16v 115km. Auto było stare, przesiadając się na auto młodsze, miałem jakieś tam wymagania. Nie ma znaczenia, że Mondeo to D klasa samochodu, a Meganka klasa C. Między tymi autami to przepaść. Wiem, że księgowi się dopadli i w dodatku to klasa Kompakt. Nie zmienia to faktu, że wymagania super niskie nie były. W rodzinie miałem same Fordy i VW. Aktualnie mam Fusiona(nie mondeo) z 2004 roku i tam już lepiej wszystko pracuje, mam też mondeo MK3 z 2003 roku, wszystko w benzynie, 1.4 i 1.8. Jeżdżą i jeżdżą i tylko olej i paliwo dolewają. Od 3 lat ja
  2. Jakby to była wina klocków to szum przy hamowaniu byłby większy albo by znikał, a tak to zero różnic. Pierwszy raz mam takie auto, w którym takie cyrki się dzieją.
  3. Byłem na SKP. Ciąg dalszy, stuka i lewa i prawa strona. Koleś widzi problem tylko po lewej stronie, wybity sworzeń i luz na drążku lewym. Prawy sworzeń mówi że ok, wymienię i tak pare, bo jakoś nie chciało mu się sprawdzać dokładnie. Na samej kolumnie nie czułem luzu. Tylko drążek i sworznie. Rozumuem, że zakładać tylko TRW.
  4. Poluzowałem, dokrecilem jeszcze raz z taka samą siłą, szumią nadal. Nie ruszam tego. W D... mam, napcham czego się da do wyciszenia bagażnika i jakoś to przegryzę.
  5. 280nm. Z taką siłą dokręciłem. Wezmę zluzuje nakrętke, i dokręce jeszcze raz.
  6. Sworznie ok, ale i tak sprawdzę. Punkt 0 ustawiać przed czy po zbieżności? Gdy jadę i dotkne kierownicy tzn puszczę ją tak luźno to zatrzymuje sie na środku, no i jedzie w prawo. Czasem jedzie prosto czasem nie. Więc ewidentnie zbieżność się rozwaliła. Gdy zakładałem w gniazdo poduszki to śruby które ją trzymają muszą być centralnie w otworach? Przy prawej powiem szczerze nie wiedziałem, przy lewej(od kierowcy) już sprawdzałem czy śruby wchodzą centralnie. Przez dziury w kielichach widać otwory na śruby w poduszcze. I csh maja być centralnie.
  7. Nie mam pojęcia o co chodzi. Ciągnie kierownicę w prawo czyli do punktu 0. Jedzie się tak jakby każde koło samo sobie jechało.
  8. 40kkm to jeszcze nic. Przy 60tyś zaczynają się schody, w prawie każdym aucie. Z tego co czytam to podczas tego gdy jest problem z luzami zaworowymi to w 0.9 tCe wymiana się popychacze na inny rozmiar. Informacje czerpałem z forum Daci.
  9. Mi się wydaje, że Meganka musiała w ciul stać u Szwaba bo duzo moglo być do do roboty i handlarz ją ściągnął do Polski. No i trafił się taki jeleń jak ja i kupił. No nic. Tyle wsadzilem już w to auto, że nie sprzedam, bo za 15tyś wystawić to jak strzał w kolano.
  10. Pod kanapą jest tylko blacha, podnieś kanapę i odkręć pokrywę pompy, zobaczysz jaki hałas i szum stamtąd jest. Jedna masakra.
  11. Już prawa strona złożona, nie mam siły rozkręcać koła kolejny raz. Tyle razy co ja się dzisiaj naściskałem tą sprężynę z 4x, kręciłem i skręcałem, to teraz siedzę i umieram i nawet piwa chyba nie dopije. Rano będę zdychać.
  12. Łączniki stabilizatora nowe, poduchy nowe, łożyska nowe a nawet przeguby mają dopiero rok, gumy na stabilizatora też nowe. Na starych łożyskach i Poduszkach, auto prowadziło się jak pijany zająć, podkakując na boki wyrywajac czasem kierownice, i po chwilowym postoju gdy ruszyłem kierownicą to było słychać puknięcie, kierownica też nie była prosto, miała tendencje do skręcania w prawo. Teraz z jedną poduszką auto prowadzi się świetnie, sztywno, kierownica prosto. Jutro robię drugą stronę. Stukanie jest dziwne bo gdy wjeżdżam na parking i mam taki lekki krawężnik, może z 5cm i gdy na niego wyjeż
  13. No i dzisiaj się za to wziąłem. I jak skończyłem? Przy ściśnięciu sprężyny nie mogłem już założyć łożyska i poduszki. Ściski za mało ściskały. Spędziłem 4 godziny i nic nie zrobiłem, wykonałem telefon do zaprzyjaźnionego warsztatu, zawiozłem kolumnę w częściach i chłopak mi pomógł założyć. Efekt taki, że jutro muszę rozebrać druga stronę i zawieźć mu znowu. Po wymianie stukanie jest jakby mniejsze ale dalej do jasnej cholery jest!!! Kierownica już jest prosto podczas jazdy. Części markowe, jedne z najdroższych i co? I dalej dupa? Założę jutro druga stronę to zobaczę co to będzie. Mam poluzować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!