Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renia08

Użytkownik
  • Zawartość

    479
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

27 Super

Samochód

  • Auto
    Megane 3 PH1
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    206

Ostatnio na profilu byli

1181 wyświetleń profilu
  1. Jest zima, diabli mnie biorą bo jeździ się tym autem jak dorożka twardo sztywno, szarpie zamula.
  2. Próbowałem już tak zrobić w innym aucie. Wyszło na to, że skończyło się na SKP Nie mam swojego garażu, ale w razie czego może w nim stać jak coś zepsuje, a mechanika mam 300metrow dalej haha gdyby coś.
  3. Zbieżność I tak będę robić bo mam kierownicę lekko w lewo, partactwo stacji kontroli. Nie chciało już mi się w to bawić. Moja Meganka jest twarda jak beton na dołkach. Sprężyny i amortyzatory mam na przeglądzie perfekt. Możliwe, że szwab coś robił zanim sprzedał. Stoi nawet trochę wyżej niż inne. Dzisiaj stałem obok takiej samej tylko tCe. Boję się, że jak zacznę robić to coś zepsuje. Mam ściągacze, mam podnośniki, zestaw kluczy, młotek itd. boję się demontażu podszybia, i tego, że jak ściągnę już kolumnę to jej nie wloze z powrotem na miejsce.
  4. Mam ściągacze do sprężyn właśnie. Zakupiłem specjalnie na tą okazję. 4 godziny na stronę?
  5. Jak zrobiło się cieplej to auto znowu ma inne cyrki. Na benzynie wszystko ok, odpala dobrze. Jak jest jeszcze chłodny i przełączy sie na gaz, i dodam mocno gazu to go zamula mocno tak jakby duszenie, ale nie strzela z wydechu, i jest tak aż się nie zagrzeje. Na benzynie wszystko ok. Jak dojeżdżam do świateł to obroty zatrzymują się na 800-850, spadają na chwilę na 600 i nagle lecą na 1100 i taka amblituda jest. Wracając z pracy nie dusiło go podczas każdy jak to czasem bywa.
  6. Na benzynie też trzęsie tylko mniej, ale jak jadę to zero problemów, przyspiesza równo i dobrze, ma moc i chodzi cicho. Na gazie raz jedzie tak samo jak na benzynie a raz potrafi tak jakby przydusić się. Czasem potrafi się dziać taka magia, że trzęsie, ale gasze auto, odpalam je za parę godzin i już nie ma tematu, chodzi równo, że go nawet nie słychać na postoju i to na gazie i na benzynie. Wymienię jeszcze świece, tylko nie wiem czy platyny czy irydowe, bo te co mam nie wyglądają już za ciekawie. Clipa nie mam, muszę kupić jakiś kabel OBD i programik załatwić. Objawy są okresowe, nie st
  7. Ja już mam nowe cewki, nową przepustnice, świece NGK zwykłe, mają z 18tyś nalatane, nowe oringi przepustnicy, nowe uszczelki na dolocie. Jak jest zimno fest to odpala dobrze, chodzi równo. Jak się rozgrzeje, czuć drgania na fotelach i kierownicy. Podczas jazdy też czuć drgania z silnika na całej karoserii. Tłumik końcowy też ma lekkie wibracje. Nie wiem już gdzie szukać, bo silnika rozbierać nie mam zamiaru.
  8. Muszę jeszcze świece wymienić na irydowe. I uszczelnić mapsensor. Temat się trochę zmienił, ale w sumie dotyczy jednej sprawy.
  9. Czyli mam problem. Szkoda, że nie ma nikogo kto by mi dał się garnąć inną Meganką z tym silnikiem. Wymieniłem dopiero co cewki na Beru, i było miodzioz, teraz nagle na wolnych obrotach trzęsie silnikiem jak szlag.
  10. A pytanie mam może z innej beczki, czy tym programem da się edytować informacje na wyświetlaczu licznika? Np inny napis powitalny zamiast "Witaj" jakiś zegar, albo i fo z radia? Czy w ogóle da się cokolwiek włączyć oprócz tych co są uruchomione w podstawie. Megana to faza 1.
  11. Gdy Ci zacznie tym uciekać to się musisz nieźle napocić, żeby wyprowadzić w jakiejś hardcorowej sytuacji. Jak Ci przód będzie leciał prosto w zakręcie to wystarczy puścić gaz i nie wciskać hamulca, i ESP powinno pomóc. Mi się już tak nie raz zdążyło, A tył uciekł mi tylko raz i miałem pełne gacie przy 50km/h
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!