Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


s27

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III i kilka innych
  • Silnik
    1,6-16V
  • Przebieg (tys.km)
    50

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. s27

    Megane III phII Czy dodać emulator do LPG?

    Że Megany III to wiem ale mnie interesuje czy ten sam objaw dotyczy Megane II ???
  2. s27

    Megane III phII Czy dodać emulator do LPG?

    Powiedzcie czy temat ubywania paliwa na wskaźniku dotyczy MEGANE II 2006 rok 1.6 benz. ??? Wczoraj jadąc takim nabytkiem przez 200 km zauważyłem że ubyło mi Pb.
  3. s27

    Megane III phII Emulator poziomu paliwa.

    W mojej Megi III jeżdżąc na LPG i sterownik STAG Qbox + mam wbudowany emulator w sterowniku i gdy miałem połowę Pb w zbiorniku po przejechaniu około 200 km zapalała się rezerwa. Gdy zatankowałem Pb do 80% objaw ubywania paliwa praktycznie nie występuje, zauważam że ubyło ewentualnie 1 pole ale nie więcej i od 5 tys. km widzę że jakby emulator teraz spełnia swoją rolę.
  4. s27

    Megane III phI Wskaźnik / przełącznik lpg

    Również zastanawiałem się, ale ostatecznie zdecydowałem, podświetlenie biało zielone a rezerwa czerwona, ta wersja ma możliwość zmiany koloru podświetlenia.
  5. Spróbuj środkiem, od lampki do lampki na środku auta, kawałek druta sztywnego i przeciągniesz. Podsufitkę wyjąć to max. 40min. Proponuję odchylić jedną stronę i po temacie, problem z odpięciem osłony mikrofonu i ponownym zatrzaśnięciem, suwaka pasa a pozostałość to pikuś.
  6. s27

    Megane III phII Czy dodać emulator do LPG?

    Ostatnio jadąc trasę 500km na LPG miałem 3 pola Pb i po przejechaniu 250 km zaświeciła się rezerwa i znikły wszystkie pola, po zatrzymaniu i zgaszeniu auta na wskaźniku odzyskałem 3 pola Pb, miałem cykora bo wjechałem na S8 i bałem się by nie zatrzymało się autko. Postanowiłem uzupełnić poziom Pb do 80% i od tamtej pory widzę, że nie pojawia się problem z ubytkiem paliwa na wskaźniku, może jedno pole ubędzie podczas jazdy ale trasa 350km i jest Ok.
  7. Oczywiście że przygasają, w przeciwnym razie bym zostawił pozycyjne w lampie bo na dziennych bym nie jeżdził w nocy. Led ma 3 piny; 1 - masa, 2 - + na pozycję 3 - + na światła dzienne
  8. Nie wiem jak w Fluence ale w Megane 2013 r po pierwszym lifcie miałem pod lampą zaślepkę Łyżwę i zamontowałem oryginalne LED, odcinasz pozycję i dzienne z lampy, przenosisz do LED bo one w moim przypadku pełnią rolę dziennych i w nocy pozycyjnych. Opisywałem w innym poście.
  9. s27

    Megane III phII Czy dodać emulator do LPG?

    Mam zamontowany STAG 4 Qnext PLUS i przejechałem około 150 km, na wskaźniku ubyło 1 pole ale nie więcej. Po takim przebiegu powinienem zauważyć ???
  10. Wymieniłem zawór zmiennych faz oraz koło i cisza, stary zawór sprzedałem za 150 zł a koło rozbiorę i zobaczę co w nim słychać.
  11. Wymieniłem zawór na nowy, stary sprzedałem do auta w którym silnik falował na biegu jałowym ale w moim aucie bez zmian, wymieniłem koło i cisza podczas odpalania.
  12. s27

    Megane III phI Zakup Megane III phI

    Ja mam podane ogłoszenia na 2 swoje auta i nie udostępnię VIN na oficjalnym, w treści owszem, w/g mojej opinii internet nie zapomina a diabli wiedzą do czego zostanie wykorzystany w przyszłości, jak ktoś będzie poważnie zainteresowany to zadzwoni i zapyta, proponuję udostępnić nr. dowodu osobistego, mamy w końcu demokrację i każdy robi co chce.
  13. Mam butlę nadal lekko pochyloną do przodu i jak zamontujesz niższą to tylko majster ci ją podniesie do góry by złapać poziom, mi wczoraj do pełna weszło 55L LPG - zobaczymy ile przejadę ???
  14. stelaż musisz zamontować z 2 powodów; 1. wzmocnić podłogę, 2. wypoziomować jak w moim przypadku przynajmniej częściowo butlę, jeżeli zamontujesz małą butle to nie będziesz miał problemu ja nie widzę problemu z wyjęciem butli, 2 śruby mocujące butlę, 2 króćce - przewody zasila do i z butli plus kostka od wskaźnika i cewki zaworu, całość to max 30 min i butla wyjęta.
  15. Jednak mnie nie zmartwisz bo butla jest tylko włożona na przymiarkę Mimo to zastanawiałem się czy jej tak nie zostawić ale w związku, że jest lekko pochylona do przodu i by więcej weszło gazu została ostatecznie zamontowana zaworem do tyłu. Odnośnie montażu do jazdy na tzw. wstecznym to są tego plusy, mam w Vectrze B tak zamontowaną i dzięki temu mam sygnał od 5 do 25 km, że kończy się LPG co pozwala jeszcze dojechać do stacji a wystarczy zwolnić i ponownie przełączyć i auto jedzie nadal na gazie, mam w drugim aucie - SEAT - butlę zaworem do tyłu i gdy się przełączy na Pb to już faktycznie jest - 0 - ponowne przełączanie pozwoli przejechać może 1 km i koniec. Śruby mocujące amortyzatory możesz odkręcić bez kanału, wykręcasz i wyjmujesz, w moim przypadku gdy będę chciał wymontować prawy amortyzator bezwzględnie muszę wyjąć butlę na zewnątrz by wyjąć prawą śrubę.
×