Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

ganire

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandtour LIFE Szary Titanium
  • Silnik
    1.6 SCE
  • Przebieg (tys.km)
    0,8

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wszystko zależy od stylu jazdy, tras które się pokonuje, odległości, którą się ma przejechać. Jeśli jeździsz głównie po mieście, albo dojeżdżasz do pracy kilka lub kilkanaście kilometrów to różnica w mocy nie ma znaczenia. I tak przeważnie drogi dojazdowe do miast, obwodnice są zatłoczone, wbijesz się w kolumnę tirów i innych aut i będziesz się tak samo ślimaczył 90-100 jak cała reszta. Podobnie na autostradzie ustawisz tempomat na 140, 150 km/h - czy masz 115 koni, czy 160 to jakie to ma znaczenie, toczysz się swoim stałym tempem. Jeśli natomiast jeździsz dużo, robisz długie trasy po drogach krajowych (najczęściej jednojezdniowych dwukierunkowych) gdzie często trzeba wyprzedzać to dopłata do mocniejszego auta będzie jak najbardziej wskazana.
  2. ganire

    Ogólne Czy paliwo 100 PB ma sens?

    Ciekawy materiał na temat oktanowości paliwa, 95 i 98 . Obala różne mity i potwierdza fakty
  3. Witam, będziesz montował u siebie ? Jeśli tak to wrzucisz zdjęcia jak to wygląda ? Również nad czymś podobnym się zastanawiam w moim Grandtourze .Pozdrawiam
  4. Chciałbym odświeżyć temat, czy macie jakieś SPRAWDZONE oferty (np. na allegrooo, itp) gdzie można kupić chromowane nakładki/listwy progowe na progi i tylny zderzak ? Szukam do MIV Grandtour
  5. U mnie też zawyżył, ostatnio średnia - głównie na mieście wychodziła na komputerze 8,4. Natomiast przy kolejnym tankowaniu przy dystrybutorze i przeliczeniu wyszło 7,6. Taka miła niespodzianka...
  6. ganire

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    Mam nadzieję ze to oczywiste, ale gdyby któryś z ASO sobie z tym poradził dajcie Panowie/Panie znać, oszczędzimy czasu sobie i naszym ASO. Bo równie dobrze może chodzić o jakiś drobiazg, a czy próbowaliście tankować Pb98 ? Ja w sumie cały czas leje Pb95 , nie próbowałem jeszcze z większą liczbą oktanów sprawdzać tego...
  7. ganire

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    To chyba nie ma związku z tą turbiną i małym silnikiem, ja mam 1.6 SCE więc bez turbo, silnik nie taki mały i też teraz gdy nadeszły mrozy zaczął szarpać. Przy temperaturach plus 7-8 problem nie występuje. Jak przejadę ze 2-3 km, silnik się trochę rozgrzeje i przestaje szarpać. Bardziej bym obstawiał spełnianie tej normy Euro6. ASO nic nie wykryło, na razie nie chce mi się znowu go odstawiać, dodatkowo nie jest to aż tak denerwujące. Bardziej drażni fakt , że jak nowe to wszystko powinno działać cacy, a tak nie jest.
  8. ganire

    Megane IV phI Praca silnika 1.6 sce

    W serwisie zrobili ponowną adaptację składu mieszanki paliwowej, mniej więcej tak to nazwali. Na razie jakby odrobinę lepiej - albo działa siła sugestii, że powinno być lepiej. W piątek to zrobili, dzisiaj pierwszy raz jechałem. Jak będzie dalej dam znać.
  9. x U mnie też się tak zdarzyło kilka razy, na sekundę zgasł wyświetlacz po czym się zapalił, nie zgłaszałem tego do ASO bo dzieje się to zbyt rzadko, nie jest kłopotliwe a poza tym nie zauważyłem zasady powtarzalności. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  10. ganire

    Megane IV phI Praca silnika 1.6 sce

    To już gdzieś to było opisywane, w okresie zimowym ten silnik może się tak zachowywać, zanim się rozgrzeje to zdarza się lekkie falowanie. Ja u siebie tez to zauważyłem ale nie jest to bardzo kłopotliwe, po prostu przez pierwsze 2 minuty nie można szarżować. Lekko dodawać gaz i wtedy problemu nie ma
  11. ganire

    Megane IV phI Korozja układu wydechowego

    No ale tak szybko ? Patrząc na zdjęcie to auto może mieć maksymalnie 2 lata, trochę dziwne żeby jak to kolega napisał "w znacznym stopniu" układ wydechowy był już skorodowany ...
  12. ganire

    Megane IV phI Korozja układu wydechowego

    Hmmm, w nowym aucie ? Az sie wierzyć▼ nie chce, kupowana w salonie ?
  13. ganire

    Ogólne Wycena megane 3 1.9 dci

    Ja miałem ofertę kupna podobnej Meganki Grandtour w bardzo dobrym stanie, diesel 1.5 dCI 90KM rocznik 2009, chyba też bez DPF. Przejechane około 130 tys. Facet chciał najpierw 19 000 , powiedziałem że dam 16000 zgodził się za 16 500. Ostatecznie kupiłem nowego MIV Grandtour, ale potwierdzam to co koledzy, jeśli CI się uda wyciągnąć 20tys to będzie dobrze. Pozdrawiam
  14. Słuchaj serca bierz 18 inaczej później będziesz dorabiał ideologię i szukał potwierdzenia u wszystkich W ostateczności za jakiś czas sprzedasz 18 i ...kupisz 17 w czym problem
  15. U mnie na razie nic nie piszczy, nie skrzypi i nie stuka, ale dopiero niecałe 2 tys przejechane Może to kwestia spasowania danego egzemplarza, a nie wada fabryczna klocków, ciekawe czy faktycznie to problem tak powszechny, czy pojedyncze przypadki. Żeby się przekonać trzeba byłoby jakąś wiarygodną sondę przeprowadzić, musiałoby się wypowiedzieć co najmniej kilkuset posiadaczy, wtedy wiedzielibyśmy czy to ogólny problem ....
×