Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


ganire

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandtour LIFE Szary Titanium
  • Silnik
    1.6 SCE
  • Przebieg (tys.km)
    0,8

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. x U mnie też się tak zdarzyło kilka razy, na sekundę zgasł wyświetlacz po czym się zapalił, nie zgłaszałem tego do ASO bo dzieje się to zbyt rzadko, nie jest kłopotliwe a poza tym nie zauważyłem zasady powtarzalności. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  2. ganire

    Megane IV phI Praca silnika 1.6 sce

    To już gdzieś to było opisywane, w okresie zimowym ten silnik może się tak zachowywać, zanim się rozgrzeje to zdarza się lekkie falowanie. Ja u siebie tez to zauważyłem ale nie jest to bardzo kłopotliwe, po prostu przez pierwsze 2 minuty nie można szarżować. Lekko dodawać gaz i wtedy problemu nie ma
  3. ganire

    Megane IV phI Korozja układu wydechowego

    No ale tak szybko ? Patrząc na zdjęcie to auto może mieć maksymalnie 2 lata, trochę dziwne żeby jak to kolega napisał "w znacznym stopniu" układ wydechowy był już skorodowany ...
  4. ganire

    Megane IV phI Korozja układu wydechowego

    Hmmm, w nowym aucie ? Az sie wierzyć▼ nie chce, kupowana w salonie ?
  5. ganire

    Ogólne Wycena megane 3 1.9 dci

    Ja miałem ofertę kupna podobnej Meganki Grandtour w bardzo dobrym stanie, diesel 1.5 dCI 90KM rocznik 2009, chyba też bez DPF. Przejechane około 130 tys. Facet chciał najpierw 19 000 , powiedziałem że dam 16000 zgodził się za 16 500. Ostatecznie kupiłem nowego MIV Grandtour, ale potwierdzam to co koledzy, jeśli CI się uda wyciągnąć 20tys to będzie dobrze. Pozdrawiam
  6. Słuchaj serca bierz 18 inaczej później będziesz dorabiał ideologię i szukał potwierdzenia u wszystkich W ostateczności za jakiś czas sprzedasz 18 i ...kupisz 17 w czym problem
  7. U mnie na razie nic nie piszczy, nie skrzypi i nie stuka, ale dopiero niecałe 2 tys przejechane Może to kwestia spasowania danego egzemplarza, a nie wada fabryczna klocków, ciekawe czy faktycznie to problem tak powszechny, czy pojedyncze przypadki. Żeby się przekonać trzeba byłoby jakąś wiarygodną sondę przeprowadzić, musiałoby się wypowiedzieć co najmniej kilkuset posiadaczy, wtedy wiedzielibyśmy czy to ogólny problem ....
  8. No faktycznie, niezła ta oferta, tylko co tak naprawdę dolega temu silnikowi ? Musiałbyś popytać jakiegoś dobrego mechanika z ASO Renault, może mieli podobne przypadki i wiedzą ile kosztuje naprawa. Bez oszacowania kosztów przez fachowca trudno cokolwiek doradzać, ale auto warte uwagi w tej cenie...
  9. Ja trochę poczytałem i kupiłem takie, ale ja mam koła 16" https://www.oponeo.pl/dane-opony/bfgoodrich-g-force-winter-2-205-55-r16-91-h#203758502 http://wulkanista.pl/bfgoodrich-g-force-winter-2/ https://www.youtube.com/watch?v=-OQmff6h5DQ Wysoko zostały ocenione w testach Autobild i ADAC a cena bardzo przystępna http://www.opontest.pl/bfgoodrich-g-force-winter-2 za 4 zapłaciłem 944 zł Pewnie można wyrwać jeszcze taniej, tez się waham na co zużyć ten bon 300 zł, ale mi nie proponowali opon.
  10. ganire

    Zamiana Dustera II na MIV Grandtour

    Hmmm, najlepiej poproś tego dilera niech CI się da nim przejechać, wyjedź na na obwodnicę za miasto i potestuj. Temat tego silnika i osiągów był już tutaj poruszany wielokrotnie, toczyły się burzliwe dyskusje, poczytaj te wątki. Ja osobiście jeżdzę Grandtourem 1.6 SCE od miesiąca i nie narzekam.Ale nie mam pojęcia jak się ta Dacia zbierała, patrząc na sylwetkę , opływowość i współczynnik CX to tutaj na pewno wygrywa MIV, chociaż jest trochę cięższy, na pewno wielkich różnic tutaj nie będzie. Za MIV przemawia zawieszenie, rozstaw osi, długość , szerokość, a co za tym idzie więcej miejsca w środku, wyciszenie, użyte w środku materiały. Ja też myślałem o Dacii ale tylko przez chwilę dopóki nie zobaczyłem Grandtoura, nie miałem problemu z decyzją. Można tutaj pisać i dywagować jednak nic nie zastąpi Twojej jazdy tym samochodem, sam najlepiej porównasz.
  11. Już CI pisałem na priv ale może tutaj też dopisze, żeby było w jednym miejscu i żeby inni znali obecne oferty. MIV Grandtour SCE115 LIFE, nowy 2018 rok,dodatkowo kolor Szary Titanium, koło zapasowe, światła przeciwmgielne, czujniki cofania. Kwota 56990.
  12. ganire

    Ogólne Megane IV ?

    Jeśli usuwają 1.6 SCE tzn. że trafiłem na "ostatniego mohikanina" w roku 2018 Kto wie, może za kilka lat właśnie z tym silnikiem będzie można najszybciej sprzedać auto, przynajmniej w PL
  13. dlatego ja w ogóle nie miałem dylematu, przy promocji na sce Grand Tour z paroma dodatkami zapłaciłem 56990 do TCe 130 musiałbym dopłacić około 10 tys. Probowalem go na jezdzie probnej i też nie odczułem ze to jakiś bolid. Na pewno lepiej ciagnie niz Sce ale zebym miał dopłacać 10 tys to za duzo. Dlatego naprawdę nie ma sensu ciągnąć tych dyskusji. Kazdy kupował w różnym czasie, w różnych promocjach do różnych potrzeb.
  14. a dajmy już spokój, każdy z nas kupił co chciał i jest zadowolony mniej lub bardziej, najważniejsze żeby się nam nie psuły. Jak wejdą te nowe silniki 1.3 TCE to nas wszystkich pogodzą. Okaże się że najlepiej to tylko takie właśnie kupować
  15. Nie ma za co, sam już przez moment się zacząłem zastanawiać, czy ja jestem głuchy a może jest mowa o innym silniku i aucie. No chyba że pierwsze modelez 2016 były bardziej halasliwe, stąd te rozbieżne opinie
×