Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

ganire

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandtour LIFE Szary Titanium
  • Silnik
    1.6 SCE
  • Przebieg (tys.km)
    0,8

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Słuchaj serca bierz 18 inaczej później będziesz dorabiał ideologię i szukał potwierdzenia u wszystkich W ostateczności za jakiś czas sprzedasz 18 i ...kupisz 17 w czym problem
  2. U mnie na razie nic nie piszczy, nie skrzypi i nie stuka, ale dopiero niecałe 2 tys przejechane Może to kwestia spasowania danego egzemplarza, a nie wada fabryczna klocków, ciekawe czy faktycznie to problem tak powszechny, czy pojedyncze przypadki. Żeby się przekonać trzeba byłoby jakąś wiarygodną sondę przeprowadzić, musiałoby się wypowiedzieć co najmniej kilkuset posiadaczy, wtedy wiedzielibyśmy czy to ogólny problem ....
  3. No faktycznie, niezła ta oferta, tylko co tak naprawdę dolega temu silnikowi ? Musiałbyś popytać jakiegoś dobrego mechanika z ASO Renault, może mieli podobne przypadki i wiedzą ile kosztuje naprawa. Bez oszacowania kosztów przez fachowca trudno cokolwiek doradzać, ale auto warte uwagi w tej cenie...
  4. Ja trochę poczytałem i kupiłem takie, ale ja mam koła 16" https://www.oponeo.pl/dane-opony/bfgoodrich-g-force-winter-2-205-55-r16-91-h#203758502 http://wulkanista.pl/bfgoodrich-g-force-winter-2/ https://www.youtube.com/watch?v=-OQmff6h5DQ Wysoko zostały ocenione w testach Autobild i ADAC a cena bardzo przystępna http://www.opontest.pl/bfgoodrich-g-force-winter-2 za 4 zapłaciłem 944 zł Pewnie można wyrwać jeszcze taniej, tez się waham na co zużyć ten bon 300 zł, ale mi nie proponowali opon.
  5. ganire

    Zamiana Dustera II na MIV Grandtour

    Hmmm, najlepiej poproś tego dilera niech CI się da nim przejechać, wyjedź na na obwodnicę za miasto i potestuj. Temat tego silnika i osiągów był już tutaj poruszany wielokrotnie, toczyły się burzliwe dyskusje, poczytaj te wątki. Ja osobiście jeżdzę Grandtourem 1.6 SCE od miesiąca i nie narzekam.Ale nie mam pojęcia jak się ta Dacia zbierała, patrząc na sylwetkę , opływowość i współczynnik CX to tutaj na pewno wygrywa MIV, chociaż jest trochę cięższy, na pewno wielkich różnic tutaj nie będzie. Za MIV przemawia zawieszenie, rozstaw osi, długość , szerokość, a co za tym idzie więcej miejsca w środku, wyciszenie, użyte w środku materiały. Ja też myślałem o Dacii ale tylko przez chwilę dopóki nie zobaczyłem Grandtoura, nie miałem problemu z decyzją. Można tutaj pisać i dywagować jednak nic nie zastąpi Twojej jazdy tym samochodem, sam najlepiej porównasz.
  6. Już CI pisałem na priv ale może tutaj też dopisze, żeby było w jednym miejscu i żeby inni znali obecne oferty. MIV Grandtour SCE115 LIFE, nowy 2018 rok,dodatkowo kolor Szary Titanium, koło zapasowe, światła przeciwmgielne, czujniki cofania. Kwota 56990.
  7. ganire

    Ogólne Megane IV ?

    Jeśli usuwają 1.6 SCE tzn. że trafiłem na "ostatniego mohikanina" w roku 2018 Kto wie, może za kilka lat właśnie z tym silnikiem będzie można najszybciej sprzedać auto, przynajmniej w PL
  8. dlatego ja w ogóle nie miałem dylematu, przy promocji na sce Grand Tour z paroma dodatkami zapłaciłem 56990 do TCe 130 musiałbym dopłacić około 10 tys. Probowalem go na jezdzie probnej i też nie odczułem ze to jakiś bolid. Na pewno lepiej ciagnie niz Sce ale zebym miał dopłacać 10 tys to za duzo. Dlatego naprawdę nie ma sensu ciągnąć tych dyskusji. Kazdy kupował w różnym czasie, w różnych promocjach do różnych potrzeb.
  9. a dajmy już spokój, każdy z nas kupił co chciał i jest zadowolony mniej lub bardziej, najważniejsze żeby się nam nie psuły. Jak wejdą te nowe silniki 1.3 TCE to nas wszystkich pogodzą. Okaże się że najlepiej to tylko takie właśnie kupować
  10. Nie ma za co, sam już przez moment się zacząłem zastanawiać, czy ja jestem głuchy a może jest mowa o innym silniku i aucie. No chyba że pierwsze modelez 2016 były bardziej halasliwe, stąd te rozbieżne opinie
  11. Nie demonizujcie z tą głośnością, wygląda to tak jakby MIV SCE jeździł jak Polonez albo Wartburg, dzisiaj wyjechałem na chwilę poza miasto, nagrałem filmik z trasy. Według mnie bardziej słychać koła i opór powietrza niż sam silnik, ale zresztą oceńcie sami. 2 nagrania, pierwszy filmik na 5 biegu od 90 do ponad 130 https://drive.google.com/open?id=1MCcQznps4QW44ZKG0Y-p-1_0e50Ng1d3 drugi na 4 biegu od około 80 -100 km https://drive.google.com/open?id=1w8jXmPx-cyDk7biArUepXITzH9X9F5aW
  12. Dokładnie tak, moim zdaniem to forum jest po to żeby sobie pomagać, wymieniać doświadczeniami, spostrzeżeniami, dzielić się poglądami. Wszyscy znamy plusy i minusy silników z turbo i bez, te dyskusje toczą się już tutaj od dłuższego czasu. Każdy broni swojej racji, chce uzasadnić na forum swój wybór, chce przekonać innych, do tego pretensji nie mam, ale takie agresywne obstawanie przy swojej jedynej opcji i porównywanie innych do dziadków po zawale to naprawdę jest nie na miejscu. Zaczyna mi przypominać debaty w naszym kochanym sejmie gdzie co niektórzy uważają ze wiedza najlepiej....
  13. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, ale w tym momencie obraziłeś sporo osób na tym forum i nie tylko, które mają właśnie ten silnik (nawet handlowiec, który mi sprzedawał tez ma SCE i facet od ubezpieczenia w tym salonie też). Tak jak sam zresztą piszesz "Nie rozumiem ludzi którzy kupują z rozpędu nowe auto z silnikiem wolnossącym", nikt nie każe Ci rozumieć, tylko szanować decyzje innych. Nie znasz sytuacji w której doszło do transakcji, przeznaczenia, nie znasz potrzeb osób, które zakupiły ten samochód a je obrażasz porównując do dziadków po zawale. Kiedy ja kupowałem swojego Grandtoura były tylko takie dwa w dużej promocji za 56990 (dodatkowo wyposażone w światła przeciwmgielne, pełne koło zapasowe, kolor Szary Titanium i czujniki cofania), ta wersja z turbiną 1.2 130 KM (chyba to jedyna sensowna alternatywa dla SCE) kosztowała ponad 10 tys więcej bez promocji. Przejechałem się demówką z tym silnikiem i powiem szczerze że jakaś mega rakieta to tez nie jest, jaki więc sens w tym żebym miał dokładać takie pieniądze żeby ją kupić ? Za 10 tys to mam paliwa na kilka lat jazdy. Moje trasy to kilka razy w roku autostrada albo ekspresówka, poza tym głównie miasto i drogi krajowe, czyli na zmianę 50-60, 90-110, wszystkiego około 10 -12tys rocznie (malutko). Gdzie sens i logika by wydawać dodatkową kasę na turbinę, w imię czego ? A za kilka lat, kiedy zaczniemy sprzedawać nasze auta, to może się okazać że auta z tymi silnikami mogą mogą być bardziej rozchwytywane niż niż te z turbiną. Po pierwsze dlatego że będą pewniejsze (żywotność niewyżyłowanego 1.6 SCE z przebiegiem 200 tys a żywotność podkręconego 1.2 z turbiną) po drugie będą chyba jedne z ostatnich, które są jeszcze montowane (przywiązanie sporej grupy kupujących do klasyki rzecz święta). Także przestań się wymądrzać, oceniać innych nie znając zupełnie sytuacji, a przede wszystkim nie obrażaj. Takie teksty z tym zawałem to sobie zachowaj dla siebie i twoich znajomych...
  14. Hmmm, chyba można, ale kto mi to zamontuje żeby czegoś nie spieprzyć, trzeba byłoby wymonotwać obecny tunel
  15. Próbowałem już raz zapytać, ale bez echa, więc jeszcze raz spróbuje na forum ogólnym. Niedawno zakupiłem M4 Grandtour w wersji Life. Interesuje mnie zakup podłokietnika. Oryginalnie nie występuje w tej wersji, ale wiem ze można sobie dokupić nieoryginalny. Pytanie czy ktoś kupował i montował ? Znalazłem coś takiego w necie, ale nie wiem czy warto https://www.agauto.sk/pl/detail/podlokietnik-armster-standard-rati-renault-megane-2016--28551.html#galerie
×