Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Greg0r

Użytkownik
  • Zawartość

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II 2009 Grandtour
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    206000

Ostatnio na profilu byli

400 wyświetleń profilu
  1. 1 - zero błędów 2 - napięcia alternatora zostały sprawdzone i nic nie odbiegało od normy 3 - sonda nadal ta sama - to już się robią znaczne koszty, a to tylko diagnoza jednego elementu 4 - nie ma 5 - nowe, oryginalne (sam kupiłem i wymieniłem) 6 - dwa różne komputery pokazują te same wartości co wskazówka, ponadto czujnik zostały wymieniony na nowy ale niczego to nie zmieniło (już o tym pisałem) Na chwilę obecną skupiam się już na zakupie innego auta
  2. Nadwozie jest w dobrym stanie. Do tego nowe amory przód i tył, belka jeszcze 2 lata na gwarancji.. Do wymiany przedni błotnik bo po jakimś otarciu parkingowym zrobiła się już dziura. Tylko martwi mnie fakt, że sporadycznie nie mogę nią ruszyć z miejsca. Po dodaniu gazu auto gaśnie i przy próbie ponownego ruszenia "pierdzi" białą chmurką z wydechu. Nowa butla + pewnie regeneracja parownika + kilka innych rzeczy to już jakiś tysiąc złotych a dalej nie rozwiąże to problem, który zaczął się po 3 tygodniach jazdy na samej benzynie, bez zatankowanego gazu. Warto ?
  3. Tu możesz mieć rację. Robię około 10-12 tysięcy rocznie. Dojazd do pracy 10km w jedną stronę + czasami niewielkie trasy + ew. wakacje Czyli lepiej szukać benzyny przy takich niskich przebiegach ? Finansowo paliwo wyjdzie znacznie drożej. Mój zaczął odmawiać współpracy ale może to efekt zagazowania ? Czy to faktycznie jest wersja poliftowa ? Trudno znaleźć info na ten temat
  4. Witam po dłuższej przerwie. Niestety ostatecznie się poddałem w poszukiwaniach. Auto zaczyna się zachowywać coraz gorzej. Co pewien czas mam problem z ruszeniem bo gaśnie. Dodatkowo lekko się dławi nawet na rozgrzanym silniku, jadąc stałą prędkością. Biorąc pod uwagę, że w kwietniu kończy się ważność butli, ubezpieczenia i przeglądu, postanowiłem zmienić auto. Niestety budżet jest ograniczony ale chciałbym Was zapytać, czy warto zakupić Lagunę II rocznik 2005 (polift) ? Silnik 1.9 bodajże 120KM. Auto od "znajomego mechanika", który twierdzi, że nie wymaga wkładu. Faktycznie prowadzi się dobrze, silnik pracuje równo i cicho. Przebieg około 190 000. Czy te silniki faktycznie są aż tak bardzo awaryjne ? Czy elektryka w tym aucie to faktycznie taka zmora ?
  5. U mnie właśnie przeszło 260 kkm. Pogadam ze swoim mechanikiem czy ogarnie ten temat ze mną
  6. Byłbym wdzięczny jakbyś mi przybliżył, co mam zrobić ;) odłączyć któryś przewód paliwowy ?
  7. Słupa?? Czy niesprawny alternator może mieć wpływ na falowanie ?
  8. Witam ponownie. Minął kolejny miesiąc tej nierównej walki... Kolejne kroki jakie poczyniłem: - dwa tygodnie temu wymiana cewek na używane BERU (ze sprawnej meganki) - przez dni (pierwszy delikatny przymrozek) auto chodziło o tyle lepiej, że ani razu nie próbowało gasnąć. Nie schodziło poniżej około 550 obrotów, nawet po szybkim przełączeniu się na gaz. Siódmego dnia znowu zgasło na zimnym - jeszcze na benzynie. - tydzień temu wymiana uszczelek kolektora ssącego - komplet oryginałów + nowe świece BOSH. Niestety niczego to nie zmieniło. Aktualnie wydaje się, ze jest jeszcze gorzej, telepie budą na wolnych obrotach. Nieco lepiej jest na rozgrzanym silniku. Dziś zauważyłem, że wraz z falowaniem obrotów przygasają światła. Momentami auto zachowuje się jakby było przydławione, do momentu ponownego odpalenia. Czasami sprawia wrażenie, że dawkuje paliwo jakby z przerwami. Czy to normalne, że komputer na rozgrzanym pokazuje obroty na jałowym na poziomie 752-758 obrotów a mimo to wskazówka faluje i pokazuje stan poniżej tych 750 ? Poniżej krótki filmik falowania, obrotów na jałowym oraz ogrzewanie sondy. https://drive.google.com/open?id=1-INz3ETi8kYuVsIzEWND75SG4uxQI-Kr https://drive.google.com/open?id=1-B1FAFvEs-FK8aWVtW9PVe_NxH8EOWBo https://drive.google.com/open?id=1-FI_-V_o9xt0PrpdWVTyfOPEscXbTc5c
  9. Niestety nie. Założyłem również w sobotę nowy filtr paliwa Purflux, ale obroty póki co identycznie jak do tej pory.
  10. Witam ponownie. Otóż sonda jest jedna na 100%. Nie ma żadnego śladu po drugiej sondzie, żadnego zaślepionego otworu. Odnośnie tych błędów.. Po wymianie bezpieczników (60A) i oczyszczeniu zaśniedziałej skrzynki obok akumulatora, problem zniknął. Teraz błędów już nie ma.
  11. a mogłoby to mieć coś wspólnego z błędami immo ? Zakladam ze chodzi o ta wtyczke, tylko jak ja wypiac ? Wtyczka została sprawdzona wczoraj. Była idealnie czysta, jak nowa. Wygląda na to, że jest hermetyczna a do tego ma dodatkową plastikową osłonę. Problemem okazała się skrzynka bezpieczników przy akumulatorze. Bezpiecznik odpowiedzialny za ABS nie dał się wyciągnąć, w efekcie czego jedna nóżka urwała się i została w gnieździe. Kolejny bezpiecznik to samo. Wszystkie złącza i bezpieczniki zaśniedziałe, chyba jeszcze oryginalne, patrząc po kolorach bezpieczników. Wymieniłem 3 bezpieczniki (w tym ten od ABS) na nowe, oczyściłem skrzynkę. Było trochę walki z nóżkami, które się urwały i zostały w gniazdach ale ostatecznie błąd ABS zniknął a także wszystkie błędy zasilania immo. Pozostał tylko błąd poduszki (tak mam od początku). Wyczyściłem wszystkie złączki pod fotelem kierowcy ale to niczego nie zmieniło. Czy ktoś z Was się orientuje czy te wartości dla poduszek są prawidłowe (zdjęcie). Czy poduszka kierowcy ma jeszcze złączkę gdzieś na boku fotela ?
  12. Jutro od rana będę działał, dzięki A orientujesz się czy pompa ma swój przekaźnik, gdzieś w skrzynce ? W manualu widzę tylko bezpiecznik
×
×
  • Utwórz nowe...