Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


bratpit

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2 tce
  • Przebieg (tys.km)
    700

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Powiem Ci że to grzechotanie to całkiem inna historia. U mnie też grzechota tak pow 80 km/h słyszalne to jest z lewego nawiewu czasami jakby spod nóg. Ogólnie z tej strony jest właśnie skrzynia biegów. Jak odpuszczam gaz to czasami słychać takie stukniecie. Powiem Wam że mi się wydaje że ta skrzynia biegów to nieporozumienie i to z niej dochodzą te dzwięki. Napisałem już do serwisu niech to przeglądają , auto na 4500 km i takie rzeczy tragedia. Bez radia nie moge jechać bo cały czas mnie to wk...a
  2. Może tylko białe tak mają, a tak poważnie to może nie jest to jakiś wielki problem ale mnie to strasznie irytuje. W nowym aucie taka lipa to trochę słabo. Wychodzi chyba na to, oże może to być jednak dyferencjał ponieważ gdyby szumiał jakiś wałek w skrzyni to przy wysprzęgleniu odgłos "łu łu łu" by znikał. A tak wogóle moje wrażenie z operowania lewarkiem w tym aucie sprawia wrażenie jakbym grał na Playstation na kierownicy Logitecha G27. Mocno zabawkowo i zbyt delikatnie. Jak ktoś kiedyś sie bawił tą zabawką to wie oczym mówię. Biegi wchodzą wzorowo tylko za delikatnie
  3. Mam pytanie do użytkowników IV generacji szczególnie z silnikiem 1.2 tce 6 biegów. Czy macie może w swoich egzemplarzach taki objaw huczenia szumu (nie jest to bardzo głośne) podczas jazdy około 80 km/h i powyżej z jedostajną prędkością na biegu lub na luzie. Takie łu łu łu. Ja byłem przekonany że to opony ale jak zmieniłem na zimowe objaw nadal występuje. Myślełem może łożysko w którymś z kół ale w serwisie powiedzieli że nie. Może to dyferencjał w skrzyni wydaje takie dźwięki już sam nie wiem. Ta skrzynia generalnie na 4 i 5 biegu i obrotach 2100 obr/min jakoś tak podgwizduj jak 20 lat temu w polonezie. Objeździłem w swoim życiu kilkadziesiąt aut głównie niemieckich i z takim czymś się nie spotkałem. Auto oczywiście zakupione nowe w chwili obecnej na liczniku 4250 km.
  4. Mam pytanie do użytkowników meganek IV. Czy u was też tak działa podnoszenie szyb jak zapalony silnik podnoszą się i zamykają okna bez problemu ale jak tylko wyłacze silnik i mam uchylone okno już nie da się go podnieść. W każdym innym aucie , a miałem ich trochę lecz nigdy francuskiego , po załączeniu samego zapłonu bez uruchamiania silnika da się domknąć szyby a tu nie. Trzeba uruchomić silnik i dopiero domknąć szybę paranoja. Powiedzcie czy u was też tak to działa.
  5. Też mam taki delikatny dźwięk. Wydaje mi się również, że jest też mocniejsze hamowanie silnikiem przy włączonej klimie.
  6. Chyba wejde w 17 cali będzie to chyba kompromis. Z racji, że się starzeje i komfort nie jest mi obojętny 17 cali chyba będzie ok.
  7. Dzięki za fote o to mi właśnie chodziło cudnie wygląda. Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kolega zwróci uwagę przy pisaniu -kataryniarz Mam jeszcze pytanie do Geble. Z jakich przeskoczyłeś kół 16 czy 17 na te 18 calowe koła. I jak duży jest spadek komfortu , bo nie ukrywam , że na tych 16 jest komfortowo. W 18 jest opona o profilu 40 więc musi być dość twardo a że nie jeździłem tym modelem na 18 to trudno mi podjąć decyzję.
  8. Dokładnie tak jest jak mówisz A powiedzcie mi czy nie będzie stał jak wóz drabiniasty chodzi mi o prześwit w nadkolach czy będzie identycznie jak w GT line ? Ja na zimę zostawiłbym sobie 16
  9. Dzięki za wyjaśnienie , czyli jak założę 18 cali to nie będzie stał jak wóz drabiniasty ? W jak dużym stopniu pogarsza się komfort jazdy. Cały czas nie umiem podjąć końcowej decyzji czy 17 czy 18. Rozsądek mówi 17 , a serce 18. Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz
  10. Mam pytanie. Posiadam Megane 4 w wersji Limited na stalowej strukturalnej feldze 16 cali. Chciałbym założyć felgi 18 calowe z wersji GT Line. Czy wersja Limited ma inne zawieszenie jak wersja GT Line lub wersja Intense , głownie chodzi mi o wysokość zawieszenia , obawiam się ,żeby auto na tych 18 calowych felgach nie wyglądało jak na szczudłach. Wersje GT Line i wersje Intense widziałem na zdjęciach z 18 calowymi felgami i wygląda to fajnie ale Limited z reguły na 16. Limited jeszcze na 18 calach nie widziałem. Może ktoś przerabiał temat. Drugie pytanie dotyczy śrub czy śruby ze stalowych felg są inne jak do aluminiowych w Renault. W VW miałem 2 komplety do stali półkole a to alu stożek. Z góry dzięki za info
  11. nowy , rok 2018 , hatchback, wersja Limited 1.2 130KM ,manual , pakiet multimedia 7`` , koło dojazdowe , lakier biała perła - 66900 zł
  12. jest jedna zasadnicza różnica między 1.2 turbo, a 1,6 wolnossący. Ten pierwszy zawsze można dłubnąć z drugim już nic nie zrobisz. Jeździłem 1.6 przed zakupem i dla mnie za słaby i za głośny. 1.2 petardą też nie jest ale odczucia z elastyczności są dużo lepsze.
×