Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Koveras

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phII
  • Silnik
    1.5DCI
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy coś może się zmieniło w temacie i ktoś już znalazł taką fabryczną kostkę? Rozwiązanie polegające na umocowaniu nowej kostki na trytytki nie sprawdza się na dłuższą metę 😉
  2. Pozostało do końca: 23 dni i 20 godzin

    • POSZUKUJĘ
    • Używany

    Jak w temacie, kupię złączkę do światła dziennego od Megane 3 2013. Moją coś zeżarło.

    0,01 zł

  3. Panowie ile tych ślizgów potrzeba do Megane III grandtour? W żadnej aukcji nie jest to napisane.
  4. Dzięki, będę walczył EDIT: Czujnik zmieniony, trasa zrobiona, jak na razie błąd nie wyskoczył Złożyłem go na goldpinach, ale to rozwiązanie raczej jest na krótką metę z racji braku szczelności pomiędzy starą wtyczką a nowym czujnikiem.
  5. Czujnik zamówiłem w CarDona, może po robocie odbiorę. Przy okazji trzeba będzie zmienić tę rurkę - jaka jest jej średnica wewnętrzna? Domyślam się że wtyku na nowy układ pinów nie kupię, muszę podpiąć piny bezpośrednio do czujnika z pominięciem wtyczki? Jaki jest rozkład tych pinów?
  6. Wziąłem się wczoraj za ten czujnik, ale za cholerę nie mogłem go wyciągnąć z rurki. Chyba tak się ta guma zwulkanizowała, że skleiła się z czujnikiem. Nie chciałem szarpać, bo nie mam zamiennika rurki. Spisałem nr czujnika i szukam go w necie, ale widzę że chyba wyszła nowa rewizja z innym układem pinów. Mam rację? Trzeba coś przerabiać?
  7. Problem wystąpił wczoraj, w połowie trasy (60km). Wyskoczył komunikat o konieczności zatrzymania pojazdu bo istnieje ryzyko uszkodzenia silnika. Zjechałem na bok i sprawdziłem kod błędu Elm237 bo taki akurat miałem w samochodzie. Pokazał się błąd P0470 i błąd tempomatu. Skasowałem błąd, nie wyskoczył ponownie, więc dojechałem do pracy. Wróciłem całą trasę bez problemu, w domu przejrzałem co mogłem i dziś znowu w trasę. Błąd wyskoczył ponownie, ale miałem już przy sobie inny skaner błędów i odczytałem błąd Df998 (presure upstream of turbine, incorrect sensor mounting). Błąd skasowałem, nie wróc
  8. Wymieniał ktoś już te rurki od czujnika? Udało mi się dojść do czujnika (zdjąłem podszybie itp) ale nie daję rady ściągnąć tych rurek z zacisków. Da się to zdjąć z góry czy trzeba jakoś od spodu? Jakieś specjalne długie szczypce są potrzebne? Jakieś wskazówki? Renówka jak w podpisie, 1.5dCi.
  9. Kolega pożyczył mi jakiegoś chińskiego kompa (Launch), żeby posprawdzać błędy w samochodzie. Komp nic nie znalazł, ale po wejściu w Live Data silnika, czujnik temperatury pokazuje -40C. Co to może być za czujnik? Na wyświetlaczu nawigacji mam poprawną temperaturę, więc to nie ten. Czy to czujnik przy termostacie? Jest jeszcze jakiś inny?
  10. Dobra zamówiłem nakrętkę z uszczelką i klucz do zdejmowania. Ze ściskiem mogę spróbować, ale za 40zł jest klucz który sobie z tym radzi, więc zobaczymy. EDIT: Uszczelka z nakrętką wymienione, ale nie obyło się bez problemów. Użyłem klucza jak na zdjęciu, mało poręczny, ale zadanie spełnił. Najpierw problem miałem z uszczelką, której nie mogłem założyć. Dopiero po kilkunastu próbach spróbowałem inaczej i najpierw włożyłem pompę, a dopiero później naciągnąłem uszczelkę. Niestety przy wyjmowaniu pompy strzelił plastik trzymający pływak na miejscu i teraz wskazuje mi peł
  11. Jak na razie to jednorazowy przypadek, choć do takiego poziomu paliwa już dochodziłem. Sprawdzić jednak zbiornik trzeba, bo co prawda dużej plamy nie ma, ale po 8h stania 5x5cm jest. Byłem na stacji, obejrzałem z diagnostą spód. Od dołu wygląda to tak, jakby ON spływał po przewodzie powrotnym. Nie wiem czy jest możliwe przetarcie tego przewodu w miejscu mocowania do zbiornika (zaznaczone na czerwono). Druga z możliwości, to uszczelka pod nakrętką. Nie wiem czy mi się wydaje, czy nakrętka jest krzywo nakręcona? Tzn z lewej strony szpara pomiędzy nakrętką a pompą jest mniejsz
  12. Wczoraj na drodze przytrafiła mi się taka sytuacja jak w temacie. Ruszając ze skrzyżowania, auto zaczęło szarpać i zgasło. Z trudem odpaliło i szarpało, wyskoczył komunikat o konieczności sprawdzenia układu zasilania paliwem. W zbiorniku paliwa było ok 15l, bo wskaźnik był w okolicy pierwszej białej kreski za rezerwą. Zjechałem na przystanek i poleciałem na BP po paliwo, sądząc że może jest za niski stan i zassało jakiś paproch. Miałem 200m więc nie problem. Po zatankowaniu do pełna jak ręką odjął. Szukając przyczyny, skojarzyłem że od kilku dni na parkingu widziałem małą pla
  13. Czyli wychodzi drożej niż w czarny piątek na mapy świata.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!