Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Azol

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Grandtour IV Limited 2018
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    1500

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, U mnie też się problem pojawił, nie mniej jednak wygląda to tak że pierwszy raz wystąpiło to po pierwszych mrozach i tak już zostało. Oczywiście dzieje się tak gdy skręcam kierownicą w lewo i w połowie skrętu słychać trzask który słyszalny jest zarówno wewnątrz kokpitu jak i na zewnątrz. Dodam jeszcze, że co jakiś czas wyskakuje błąd na żółto i gaśnie skontroluj poduszkę powietrzną. Czy to może być związane z tym zwijaczem ? Jeżeli ktoś już był z tym tematem na serwisie to niech napisze jak długo trwa wymiana i czy ASO robi to od ręki czy oczywiście jest to skomplikowane...
  2. Witam Mam pytanie do znających się w temacie. Otóż pewnej ferelnej nocy pod pewnym sklepem wracając z trasy niezauważywszy krawężnika wjechałem na niego przednimi kołami, a za nim był lekki dół więc samochód zawiesił mi się na tym krawężniku przednim lewym progiem zdzierając mi farbę do gołej blachy. I pytanie do Was czym najlepiej to zabezpieczyć żeby ruda nie złapała tego po zimie. Obrazek w załączeniu.
  3. No witaj, właśnie też się kiedyś nad tym zastanawiałem, bo w salonie widziałem również identyczny jak mój egzemplarz Limited 2018 z tą różnicą o której piszesz, że miał wszystko identyczne w środku jak mój tyle że występowało w nim w środku ledowe oświetlenie. Mój Koń jest z lipca 2018 kupiony w tej przecenie gdy schodzili już z tych silników 1.6 SCe a kupiłem go we wrześniu …
  4. no właśnie konwil też się zastnawiałem bo gdybym w nocy zostawił auto z włączonym oświetleniem na górze i pootwieranymi szybami to bym się nie zdziwił, gdyby rano było tam w cholerę owadów, które by sobie urządziły tam bajlando. Natomiast wydaję mi się, że muszą dostawać się tędy od przełącznika bo nie ma innej opcji, chyba że dach jest dziurawy , a tak na serio to obrzydliwie to wygląda przy nowym aucie. I najgorsze jest to, że w Dusterze też france wchodziły mi do lampki, tyle tylko jak pisałem wyżej po ściągnięciu tej całej ramki później o dziwo podsufitka trzeszczała jak w starym Żuku. Więc dlatego pytam może ktoś ma jakieś bezinwazyjne rozwiązanie żeby wyciągnąć to dziadostwo, no chyba że odkurzaczem przez przełącznik ?
  5. Witam wszystkich Tym razem temat trochę abstrakcyjny lecz denerwujący. Otóż od jakiegoś czasu zauważyłem że nasze MIV lubią przyciągać do środka owady a zwłaszcza lubiące zadomowić się w górnej lampce na podsufitce i efekt jest tego taki, że jak wpadła mi jedna muszka okej niech sobie siedzi, potem druga a teraz jakiś trzeci długi dziad to się wkurzyłem. I pytanko czy ktoś z Was demontował górną lampkę tak aby na siłę nic nie wydrzeć i nie uszkodzić podsufitki? Dodam jeszcze że ten sam problem miałem w Daci Duster tam też dostawały się owady do lampki. Tyle tylko że w Dusterze był problem z otworzeniem jej a efektem później było trzeszczenie mi całej podsufitki nad łbem. Dlatego chciałbym uniknąć tego w MIV więc może ktoś ma jakiś prosty bezinwazyjny sposob otworzenia tej lampki? Poniżej zdjęcie tego dziadostwa co wlazlo do lampki
  6. No dobra Panowie, I ja mam teraz pytanie może trywialne, ale jeżeli zrobię tylko przekładkę opon z letnich na zimowe ale na fabrycznych alusach to rozumiem, że wtedy błąd się nie zaświeci i również będzie pokazywał mi komputer ciśnienie na każdym kole ?
  7. Witam, Dla zainteresowanych co mają problem z jakimikolwiek ryskami na emblemacie kierownicy, czy to na tych lakierowanych listwach drzwi na zewnątrz, które też podatne są na wszelakie ryski mam rozwiązanie. Jest tylko jeden preparat, który sobie świetnie z tym radzi dostępny tylko na zamówienie w Renault W załączeniu zdjęcie produkt firmy Ixell, który wszystko świetnie niweluje i w moim przypadku wszystko usunął. Próbowałem wszelkimi pastami lekkościernymi i nic nie pomogło dopiero ten preparat dał radę.
  8. No właśnie Pablo dzięki za dodanie swoich fotek i za zainteresowanie się tematem I widzisz sam myślałem, że może to normalne że każdemu robią się takie ryski czy zadrapania po prostu od użytkowania a u mnie to są większe a za dnia też są widoczne a aparat oddaje to w 100% jak u mnie to wygląda... I może gdy już kupiłem samochód je miał ale teraz nie jestem w stanie tego reklamować bo nawet dzwoniłem do ASO i powiedzieli mi że to jest usterka oczywiście mechaniczna z winy właściciela i nie podlega ona jakiejkolwiek gwarancji no chyba że zechce sobie wymienić ten emblemat na nowy i tu zonk bo wymienialny jest z poduszką powietrzną koszt 1200 zł + robocizna i nie ma innej opcji. Na moje zapytanie czy można to usunąć jakimś preparatem odpowiedzieli mi że nie wiedzą... I do tej pory zastosowałem pastę polerską Turbo lekko dosłownie lekko ją nakładając i rozcierając niestety nic nie dało nie przybyło ani nie ubyło rysek kupiłem też takie mleczko firmy Autosol niby do chromu też nic nie dało ;/ gdyby nie było to aż takie widoczne to dałbym sobie z tym spokój no ale jednak kole to w oczy a zwłaszcza w dzień jak się ten emblemat odbija od słońca aż rysami wali po oczach dlatego może macie jakieś sposoby na to może ktoś poleci coś sprawdzonego?? bo to nie jest na pewno chrom tylko jakieś sztuczne tworzywo chyba zrobione jako ala chrom ?? Poradzi ktoś jakiś preparat bo raczej nie możliwe jest to że takie drobne ryski są nie do usunięcia? 
  9. Tak więc nie chodzi mi o paranoje, bo aż takim fanatykiem to nie jestem i nie założyłem tematu po to żeby płakać nad porysowanym znaczkiem ale napisałem po to żeby się Was zapytać czy też u Was jest to normalne że tak szybko się zużywa właśnie przez to że pojawiają się na nim ryski zwłaszcza tak szybko ze zwykłego użytkowania, chociaż użytkownicy wyżej tacy jak Pablo 7777 i kataryniarz twierdzą że u nich jakichkolwiek rys brak, dlatego zapytałem czy można usunąć to jakimś lekkim preparatem lekkościernym np. jakąś specjalną pastą polerską bo w moim przypadku pasta Turbo nie pomogła A tam wewnątrz rombu o co pytał Lelupi jest to lekki bród po paście która się tam dostała a foli niestety na znaczku nie mam.
  10. Witam ponownie no więc dziwna sprawa... bo na prawdę uważam i staram się żeby niczym nic nie zadrapac a tu takie coś... Także probowalem zniwelować to pasta polerska oraz zakupionym specjalnym preparatem do chromu i na nic się to zdało... Poniżej przesyłam zdjęcie jak to wygląda oczywiście nie jest tak strasznie jak wyszło na zdjęciu no ale jest może ktoś coś pomoże jednak na to?
  11. A powiedz jak jest w MIII też jest ten srebrny emblemat ? A może w jakiś sposób można te ryski usunąć ?
  12. Witam, otóż dzisiaj podczas robienia porządków w swojej megance zauważyłem, że mam lekko porysowany ten srebrny emblemat ze znaczkiem Renault na kole kierownicy, i szczerze powiedziawszy samochód mam jakieś niecałe 3 miesiące i zawsze starałem się uważać aby go nie zarysować a tu zonk prawie cały zarysowany i to ciekawe z czego ? tak samo tyczy się to tego czarnego tła obok tego emblematu i tak mi się wydaje czy aby przypadkiem nie jest na nim jakaś folia ochronna ? Czy też tak macie i rysuje się wam ten znaczek i ten czarny emblemat? No chyba że można te ryski usunąć pastą polerską ?
  13. Witam wszystkich Tak jak w tytule wyżej. Chciałbym otworzyć ogólną dyskusję i poznać Wasze opinie odnośnie nowego modelu KIA CEED w wersji Kombii z najniższą wersją wyposażenia S względem MIV Grandtour w wersji Limited 2018 którą posiadam. A pytam dlatego, że przed zakupem swojej meganki miałem możliwość w podobnych pieniądzach kupić właśnie Ceeda Kombi ale w tej najniższej wersji wyposażenia S, oczywiście różnica w kwocie to 2 tysiące złotych więcej musiałbym dopłacić do Ceeda. MIV kupiłem za 64 tys, natomiast Ceed Kombi S to cena 66 tys. I nie rozpoczynałbym dyskusji, gdyż zakupiłem megankę, ale teraz przed takim samym dylematem stoi mój kolega, który ma możliwość wybrania jeszcze ostatniej wersji MIV Grandtour z silnikiem 1.6 SCe oczywiście w wersji Limited albo wybrać również za 64 tysiące właśnie Ceeda S Kombi z silnikiem 1.4 100 KM. Jeżeli mielibyście wybrać w tych samych pieniądzach obydwa modele to który by to był i dlaczego ? Wersja wyposażenia MIV w wersji Limited to wiadomo że ma już wyświetlacz multimedialny 7" , klimatronik dwustrefowy, nawigację, nawiew na tył, karta HF, skóra na kierownicy, czujniki parkowania tył, alufelgi Wersja wyposażenia CEED S Kombi oprócz braku skóry na kierownicy i fabrycznych czujników parkowania oraz braku alufelg ma system Lane Keep Asist czyli asystent utrzymania pasa ruchu oraz automatyczne przełączanie świateł mijania na drogowe reszta to prawie identyczne wyposażenia. Pozdrawiam Adrian Nikt nie pomoże ?
  14. Witam ponownie u mnie po dłuższej obserwacji stwierdziłem, że podczas jazdy występuje to za każdym razem czy to po równej czy nierównej nawierzchni skrzypią siłowniki od klapy bagażnika oraz tak mi się wydaje że ten plastik co trzyma pokrywę bagażnika na takich zaczepach tłucze się. I tak samo dzisiaj po rannym odpaleniu auta i otworzeniu tylnej klapy zauważyłem że prawa strona plastiku od wewnętrznej pokrywy bagażnika jest wilgotna co to może być? czy woda może mi się gdzieś dostawać do środka z powodu źle spasowanej klapy i czym ewentualnie nasmarować te siłowniki żeby nie skrzypiały? Pozdrawiam Adrian
×