Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Azol

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Grandtour IV Limited 2018
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    12000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. żeby nie było jakoś tak mi się na szybko zrymowało oczywiście jakkolwiek by ją pieszczotliwie nazywać... wydaje mi się że nie zasługuje na to ;/ poza tym pbet może Ty znasz odpowiedź na moje pytanie ?
  2. Witam, Po przejechaniu ok. 14k w mojej marzence pojwił się dziwny objaw tak jakby zużytego sprzęgła. Oczywiście samochodem jeżdżę tylko ja, i nigdy nie trzymam nogi na sprzęgle podczas jazdy jak to niektórym a zwłaszcza paniom się zdarza, więc tym bardziej dziwna sprawa. Otóż gdy samochód się już nagrzeje i jadę nim np. ok. 20 km wówczas strasznie jest to odczuwalne pod nogą tak jakby kończył się docisk albo dwumas czyli czuć mocne drżenie podczas wciskania sprzęgła tak samo dochodzi to tego dziwne pulsowanie i takie odczucie jakby wciskając sprzęgło chodziło tak ociężale... gdzieś znalazłem wyżej że ktoś w MIV już opisywał ten problem i ASO nic nie zrobiło... więc może też ktoś tak ma i wie co to jest no bo obstawiam wysprzęglik ? ale czy na pewno ? Poza tym gdy samochód jest jeszcze zimny albo robie krótkie odcinki po mieście to objaw ten niewystępuje natomiast jak np. wjadę na autostradę i zmienie bieg to wtedy mocno czuć ten objaw gdy wciskam pedał sprzęgła. Pozdrawiam
  3. Wiesz mam obecnie Megane IV Grandtour 1.6 PB w wersji Limited i już 4 raz jestem w serwisie była wymiana łożyska McPhersona potem górnego mocowania jakiś czas temu wymiana zwijacza i niestety ale dalej coś wali skrzypi i znowu jestem umówiony na serwis który dalej szuka i rozkłada ręce więc jak na nowe auto trochę słabo … tym bardziej że zaufałem marce Renault no chyba że mój egzmeplarz tafił się taki wadliwy... no ale może Kadjar okaże się lepszy i mniej awaryjny ? ale dlatego też zastanawiam się nad marką KIA i nawet tym wolnossakiem tym bardziej że miałem nowego Dustera 1.6 i też wiem jak się zbierał więc tragedii nie ma... poza tym wydaje mi się że KIA będzie miała lepsze spasowanie niż Kadjar czy obecny Megane no chyba że się mylę.... i nie jest tak że skreślam Kadjara i zdecydowałem się na Sportka tylko cały czas rozważam wszystkie za i przeciw i fakt na Kadjara mam 5 lat w pakiecie no ale... taką cenę i wyposażenie mam w Leasingu Konsumenckim a Sportka w promocyjnym Kredycie na osobę fizyczną więc tu jakiś plus tu jakiś minus...
  4. Brałem go pod uwagę ale z Hyundaia wyleczyłem się dosyć szybko dlatego że trzy salony samochodowe potraktowały mnie jak intruza który zatruwa im życie i gdyby nie fakt że ok w jednym mogło się to zdarzyć ale nie w kolejnych dwóch to daje już do myślenia jakie mają podejście do klienta a konkretny przykład to taki gdzie na wstępie handlowiec mówi mi że tyle i tyle może dać delikatnego upustu na otarcie łez bo rabatów większych u nich się nie uwzględnia i cytat "albo pan się decyduje albo nie bo szkoda mojego i pana czasu na dodatkowe negocjacje" więc sorry ... ale dziękuje za takie podejście do klienta dzisiaj są takie czasy że jeżeli na starcie diler mówi Ci że nic nie może dla Ciebie zrobić to ta sytuacja mówi sama za siebie a szkoda,... bo ten sam koncern jakim jest KIA całkiem inne ma podejście do klienta i dzięki temu też utargowałem już niezłe rabaty i też na tym nie koniec bo idą na rękę i są otwarci na dalsze negocjacje cenowe.
  5. Witam, Otóż sprawa ma się jak w tytule, od jakiegoś czasu myślałem nad zmianą samochodu i zdecydowałem, że jeśli już zamieniać i się przesiadać to tylko na SUV-a bądź Crossovera i wybór padł na nowego Sportage IV albo no właśnie, na nowego Kadjara tak bardzo zresztą reklamowanego I teraz tak... modele nad jakimi się zastanawiam to oczywiście nowe salonówki : 1. Kia Sportage w wersji M z pakietem Smart silnik 1.6 benzyna wolnossący 136 KM 2. Renault Kadjar w wersji Easy Life z silnikiem 1.3 TCe 140 KM z pakietem zimowym, kołem dojazdowym i z Led Pure Vision. Cena Sportka w rabacie z tym pakietem to 85.500, Kadjara 86800.00 z tym że dla pierwszego planuje finansowanie w postaci zwykłego kredytu KIA, ale promocyjnego, natomiast dla Kadjara korzystniej wychodzi Leasing Konsumencki obydwa planowane na 5-6 lat, z takim wyposażeniem jak napisałem powyżej. Do tego w cenie Kadjara wbite mam do ceny leasingu 5 lat gwarancji + przeglądy gratis w cenie 2600 zł. Co wybrać sprawdzoną Kię Sportage z wolnossącym silnikiem i gwarancją na 7 lat ale z promocyjnym kredytem który notabene wychodzi tak samo jak Leasing Konsumencki w Kadjarze, i z pakietem Smart który też biedny nie jest, czy nowego Kadjara pewnie lepiej wypasionego ale w leasingu ? Oczywiście cena Kadjara zrobiona jest już po rabatach w ramach trwających dni renault, a cena Sportage też promocyjna z okazji promocyjnego kredytu bez zbędnych dodatkowych opłat jak ubezpieczenia kredytu czy cesji na polisie. Dodam jeszcze, że obydwoma już jechałem z tym że dłużej Sportage IV bo dostałem go na weekend, natomiast Kadjarem tylko z doradcą handlowym na jazdach testowych. Proszę o porady
  6. Witam Wszystkich Niestety problem zawieszenia wraca i widzę że niestety ale w naszych MIV jest to najczęstszy wątek na tym forum. Otóż mój nowy problem polega na tym, że od jakiegoś czasu podczas kręcenia kierownicą na postoju w trakcie manewru parkowania od czasu do czasu słychać było mocne stuknięcie gdzieś z okolic przedniego zawieszenia albo z kolumny kierowniczej, to teraz do tego podczas jazdy ale podkreślam tylko podczas jazdy albo lekkiego ruszenia np. 5 km/h i pełnego kręcenia kierownicą do oporu lewo-prawo słychać straszne skrzypienie na zewnątrz przy kołach z lewej jak i prawej strony ale to skrzypienie występuje tylko kiedy ruch kierownicy jest max lewo i tylko max prawo skręcony inaczej nie występuje. I tak się zastanawiam bo łapiąc za sprężynę MacPhersona gdy druga osoba lekko zaczyna jechać samochodem na pełnym skręcie nic nie daję w sensie że skrzypienie nie ustaje i tak samo jest z prawej strony. Więc logiczne byłoby postawić właśnie na łożyska amortzatora ale że właśnie w lutym też mi skrzypiało tyle że non stop gdy skręcałem kierownicą nawet najmniejszym ruchem to wtedy ASO wymieniło mi górne mocowanie oraz samo łożysko MacPhersona więc nie wierzę że znowu po 2 miesiącach do wymiany były by dwa mocowania amortzatora po obydwu stronach, chyba że tak objawiają się zużyte łączniki stabilizatora albo może to maglownica się oddzywa po aż.... 12 tys, km w nowym aucie ? Tak więc proszę o porady bo zaczyna mnie to zaskakiwać, że w tak szybkim tempie tak mocno może zużywać się nasze zawiezenie w MIV pomijając fakt że mamy drogie jakie mamy ale w półrocznym aucie takie kwiatki Nikt nic nie pomoże ? Dzisiaj zauważyłem również że gdy skręcam kierownicą zaczęła ona w środku skrzypieć i słychać takie dosyć mocne cykanie oraz pukanie czy może być to objaw uszkodzonego zwijacza bo już było o tym na forum ale nie wiem czy podobnie się to objawia ?
  7. Zgadzam się Panowie, ale jeszcze dzisiaj zdekodowałem sobie VIN przez RRG Warszawa i wyszło że bazowy kolor lakieru w naszych białych perłach oczywiście niemetalizowanych to OV369 czyli tak jak lakiernik identycznie mi zrobił wg swojej bazy na podstawie farb Lechlera, problem jednak w tym, że tak jak pisze krzychu73 nigdy ale to nigdy nie wyjdzie identyczny jaki mamy na samochodzie, chyba że można kupić 100tke u swojego dealera Renault już w zestawie, natomiast mi się udało po wielu próbach u lakiernika i jestem już po zaprawce i śladu nie widać. Oczywiście dodam że był to niewielki ubytek na zderzaku od dotknięcia w latarnię przez dziewczynę. Wszystko się da zrobić nawet dojść do ori lakieru w mieszalni pod warunkiem jak więcej się rozrobi farby razem z pigmentami co da prawie identyczny efekt. Pozdrawiam
  8. Witam, tak jak w temacie, potrzebuje kodu dla lakieru Biała Perła w naszym Megane IV oczywiście chodzi o zwykły biały niemetalizowany Znalazłem na prawym słupku tylnych prawych drzwi o oznaczeniu 369 ale po dorobieniu przez lakiernika pod właśnie tym numerem wyszedł za jasny. Więc może ktoś orientuje się jaki to ma być dokładnie i gdzie ewentualnie szukać ? Pozdrawiam Adrian
  9. Kupiłem jako gotowy płyn nie koncentrat oczywiście 1l. Natomiast po dolaniu w zbiorniku widać różnicę w kolorach jak jest zmieszany. Czyli Panowie mówicie żeby się nie martwić bo tak ma być?
  10. Witam otóż dzisiaj spotkała mnie taka sytuacja na trasie że zobaczyłem iż mój płyn chłodniczy jest na minimum więc skoczylem do ASO po drodze kupić ori Glaceol Rx typu D polecany przez sprzedawce. Jakie było moje zaskoczenie że dopiero kapnalem się jak go dolalem że ten kupiony ma kolor jaskrawo zielony natomiast fabrycznie wlany w renowce ma kolor żółty. Więc proszę o opinie czy ma to znaczenie jak dolalem innego koloru płyn czy skoro kupiłem ori Renault polecany przez sprzedawce to nic się nie dzieje?
  11. Witam to i ja się przyłączę do tematu. U mnie z kolei problem jest inny bo mam automatyczną klimę i gdy daje sam nawiew np. na 23 stopnie bądź 24 czy 25 niezależnie góra dół za każdym razem wieje zimnym powietrzem. Dopiero gdy dam na HI wtedy wali gorącym, oczywiście chodzi mi o sterowanie samym nawiewem bez włączonej klmy A/C czy to normalne? że ciepło idzie tylko na najwyższym HI a niestety nie da się tego uregulować wg. temperatury po to chyba jest ta automatyczna klima Czy może być to spowodowane tym że np. jest mało płynu w chłodnicy ?
  12. Witam, czy ktoś z Was aktualizował system R Link 2 do najnowszej wersji obecnie dostępnej na myrenault.pl 24.160? Co daje ta nowa aktualizacja ? Ktos coś powie?
  13. Witam czy ktoś się odniesie do tego oleju ? Jaki ma w końcu być zalewany do naszych Renówek ?
  14. Tak jak piszesz, zastanowię się nad tym ... i sam jestem ciekawy czy dadzą to oficjalnie na papier jeśli wystosuje do nich takie zapytanie. Natomiast nurtuje mnie znowu co innego, otóż zadałem innemu dilerowi pytanie konkretnie Salonowi RRG Warszawa oczywiście telefonicznie jaki olej preferują na pierwszą wymianę do naszych MIV a szczególnie do 1.6 SCe. I tu zonk bo odpowiedź brzmiała że 5w30 Elf bez podania dokładnej nazwy ale z normą 017 że jest to nowość i tylko do nabycia w salonie oczywiście lany z ich beczki i tu się uśmiałem być może facet coś pokręcił ale ja o takiej normie jak 017 nie słyszałem, i zadałem mu kolejne pytanie co jeśli wlałem 5w40 oczywiście z rodziny Elfa i mam tu na myśli właśnie Evolution 900 SXR to uprzejmy konsultant oświadczył mi, że muszę zmienić na 5w30 żeby "utrzymać i nie stracić gwarancji" oczywiście zostawię to już bez komentarza. Kolejna sprawa to taka że mój salon z kolei oznajmił mi że owszem oni leją z beczki i sami nie wiedzą co tam jest ale jest to Elf który ma spełniać parametry i już ale potwierdził mi jednocześnie że preferowany jest Elf Evolution 900 SXR jak i również Elf Evolution 900 NF oczywiście obydwa 5w40 a nie 5w30 I z tym bym się zgodził, obydwa są nawet na YouTube w testach "Piotr Tester" ale taka moja subiektywna uwaga jest taka że po wymianie na SXR 5w40 mam odczucie że głośniej mi cały silnik chodzi czyli tak jakby faktycznie wlany był tam 5w30 albo jakiś utleniacz, co powodował mniejszy hałas. Być może fabrycznie leją 5w30 dlatego jest cichszy, bo wiadomo że 5w40 jest gęściejszy i lepszy na lato stąd może trochę głośniejsza praca silnika. Sam już nie wiem ale ogólnie na forum też ktoś pisał że z czasem jego MIV 1,6 głośnie chodziła nie wspominając o silniku 1.3
  15. Tak czytam Wasze opinie wyżej i tak się teraz zastanawiam skoro przy przebiegu 10 tys. sam wymieniłem sobie olej w swoim garażu oczywiście na Elf 5W40 SXR zakupiony w autoryzowanym sklepie Renault oraz oryginalny filtr niebieski również Renault, to rozumiem że gwarancji nie stracę no bo jak... tym bardziej że upewniłem się, dzwoniąc do swojego ASO. Oczywiście powiedzieli mi że nie ma problemu jak kupię w/w elfa oczywiście nie byłbym samobójcą i nie wymieniłbym samemu gdyby mi powiedzieli że stracę gwarancję. Problem został gdy zobaczyłem ten biały nissanowski filtr, ale też o to zapytałem więc powiedziano mi że spokojnie mogę założyć ten niebieski no bo oni też taki zakładają i nie robią problemów jeżeli ktoś samemu wymieni sobie olej ... Mam nadzieję że przy pierwszym przeglądzie zdania nie zmienią jak zobaczą niebieski
×
×
  • Utwórz nowe...