Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

meganecoupe2009

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Coupe III ph I
  • Silnik
    1.5 Dci 106km
  • Przebieg (tys.km)
    245000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Widocznie mam wkładkę z Anglika lub obróconą. Dla mnie trochę dziwne bo w poprzednim BMW mimo kluczyka z pilotem to przekrecenie zamka w drzwiach kierowcy aktywowalo centralny zamek, i ryglowały się wszystkie drzwi. Ale to był jeszcze typowy kluczyk z grotem, nie żadne hands Free czy obudowane kluczyki do wsuwania w slot
  2. Wyrwałem grot z karty, włożyłem go do końca w zamku, drzwi się otwierają i zamykają. Co mnie zdziwiło to fakt, że zwykły kluczyk nie aktywuje centralnego zamka w samochodzie, a działa bardziej na zasadzie awaryjnego otwierania lub zamykania tylko drzwi kierowcy. Pozostaje jakoś wmontować w pozycji odwrotnej ten grot w kartę.
  3. @pbet dzięki za zdjęcia, tak myśle że może grot nie wchodzi wystarczająco głęboko i nie da sie przekręcić zamka, wiec próbowalem go jakos wyciagnac z tego plastiku z karty, który mi blokuje glebsze wlozenie ze wzgledu na to ze zapiera sie o klamke, ale nie chce ten grot wyjśc a tez nie chce sobie ulamać tego plastiku, probowalem dociskac na sile zeby weszlo jak najglebiej ale nic, nie pozwoli sie obrócic. dziwna sprawa. no bo drzwi sie chyba nie otworza/zamkna jeśli kluczyk nie jest wlozony do samego konca. Bo jeśli warunkiem przekrecenia zamku jest wepchanie grotu do samego konca, teoretycznie wystarczłoby mi odwrócenie grotu w tym plastiku w karcie. O ile zamek obrócony o 180 stopni moze normalnie dzialac REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  4. hmm to dziwne bo u mnie kluczyk wchodzi tylko w takiej pozycji w pozycji odwrotnej wchodzi tylko sama końcówka grota i nie da się go dalej wepchnąć
  5. Nie, nigdy nie otworzyłem auta tym kluczykiem, od momentu kupna jest taka sytuacja. Właśnie tego nie wiem czy grot pasuje do zamka, a innych zamków w aucie chyba nie ma oprócz drzwi kierowcy. Kluczyk niby wchodzi do końca w zamku... ale sie nie przekręca. Mam też drugi kluczyk w drugiej karcie i jest to samo. Nie otwiera.
  6. cześć Mam problem, mianowicie, nie mogę otworzyć samochodu tradycyjnym kluczykiem (tym chowanym w karcie). Nie mam opcji hands free. Ten mały kluczyk wchodzi w drzwi tylko w jednym położeniu, tak, że cały ten plasticzek z karty dotyka klamki, co jest bez sensu gdyż jak chcemy go przekręcić to rysujemy po klamce. Ale problem jest taki że on wogóle sie nie chce przekręcić, ani w lewo ani w prawo, zamek tkwi w miejscu i nic się nie dzieje. Drzwi się nie otwierają. Czy jest w megane iii coupe jakiś inny manualny zamek żeby sprawdzić czy kluczyk jest od tego samochodu i pasuje ? Niby zawsze się używa karty więc to nie problem, ale jak bateria sie rozładuje, czy to w karcie, czy aku w samochodzie - nie wejdę do auta...
  7. hejka, mam megane iii 1.5 dci 106km i nurtuje mnie kwestia związana z bagnetem i odpowiednim poziomem oleju. Mianowicie, bagnet (plastikowy) po wyciągnięciu jest pokrzywiony. Zakładam, że nowe w fabryce są proste, a ze względu na pokrzywioną budowę rurki bagnetu, z czasem sam bagnet dostaje zniekształceń. Co za tym idzie, teoretycznie jest on krótszy niż powinien bo nie jest idealnie prosty. Zatem nie wskazuje prawidłowego poziomu oleju, tylko zawsze go zaniża bo pręt jest krótszy. Wiem, że można zobaczyć na komputerze poziom oleju, ale np komputer już nam nie pokaże że oleju jest zdecydowanie za dużo w silniku. Więc co w tej sytuacji, kupić nowy prosty bagnet, czy może od razu metalowy zeby sie tak nie wyginał. A może ma sie tak wyginać i wtedy dobrze pokazuje ?
  8. Witam, takie pytanie mam. Czy przy odpowietrzaniu układu hamulcowego powinno się osobno odpowietrzyć wysprzęglik? Wymieniałem płyn hamulcowy przy okazji zmiany tarcz i klocków i był przepompowany przez każdy zacisk i to wszystko. Nurtuje mnie kwestia co z tym wysprzęglikiem, czy układ jest wspólny z hamulcami i przy przepompowaniu starego płynu również automatycznie wylatuje stary płyn z wysprzęglika? Czy on się mógł zapowietrzyć? Generalnie ze sprzęgłem nie mam problemów, pedał dość ciężko chodzi ale to może subiektywne odczucia po przesiadce z benzyny.
  9. Też Ci polecam ten olej VALVOLINE SynPower MST C4 5W30- RN0720, ja sam nie dawno wlałem valvoline do swojej. nigdy
  10. Witam, parę dni temu kupiłem Megane 3 z silnikiem 1.5 dci 106km bez fap. Olej od nowości był wymieniany co około 30 tyś km. Auto ma obecnie 240 tyś km. O żadnych wymianie panewek nic mi nie wiadomo. Czy powinienem się ich obawiać? Na dniach planuje wymienić olej i zmieniać go już co roku ( w moim przypadku niecałe 10 tyś km). Jaki olej powinienem zalać i Czy robić płukanke silnika ? Wiem że poprzednie dwie wymiany oleju był zalewany castrol 5w30. Czy zalać dalej 5w30 czy może 5w40? Jakiej firmy wybrać olej? No i Czy sprawdzać stan panewek przy wymianie oleju ?
  11. Witam, parę dni temu kupiłem Megane iii 1.5 dci bez fap 106km z 2009 roku. Olej był od nowości wymieniany co około 30 tyś km. Auto teraz ma 245 tyś km. Wiem że ostatnie 2 wymiany oleju byly zalene castrolem 5w30. Jaki olej teraz zalać? Też 5w30 czy może 5w40? Jakiej firmy powinien być ten olej i gdzie go kupić żeby mieć pewność że nie jest on podrobiony? Teraz oczywiście wymieniać będę go co roku, czyli w moim przypadku niecałe 10 tyś km. (Głównie trasa)
×
×
  • Utwórz nowe...