Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


Salerin92

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    156000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, jakoś niedawno przy okazji potrzeby regenerowania dwóch wtryskiwaczy w niedługim czasie, dowiedziałem się od mechanika, że raz na jakiś czas można uraczyć megankę takim specyfikiem jak w temacie. Pytanie czy używacie, jakiej firmy, generalnie jakie macie doświadczenia? Wtryskiwacze regenerowałem w odstępie ok miesiąca, auto mam rok, więc nie wiem czy poprzedni właściciel lał złe paliwo, że zaszła potrzeba regeneracji czy porostu nadszedł ich czas. Użyłem już dwa razy tego preparatu liqui moly i wydaje się, że silnik przez jakiś czas chodzi inaczej, ale lepiej. Przy okazji jakim spalaniem możecie się pochwalić. Dzisiaj sprawdziłem przebieg i w cyklu mieszanym mam przejechane 1020 km i dwie kratki jeszcze.
  2. Witam, przyszły mroźne noce i zauważyłem, że nie mam efektywnego ogrzewania. Podczas jazdy po ok 1 h nadal z nawiewów leci lekko ciepłe powietrze. Mam klimatyzację dwustrefową, w tej chwili cały czas w pozycji off. Przy temperaturze ustawionej z jednej i drugiej strony na 20 stopni i maksymalnej sile nawiewu powietrze leci bardzo mocno, zmieniając po obu stronach temperaturę na 27 stopni nagle siła nawiewu maleje, nie zmniejszając siły nawiewu na panelu. Co to może być, termostat? Wydaję mi się, że auto dłużej się nagrzewa. Na marginesie przed wyjazdem na wakacje oddałem meganke na serwis klimy, okazało się, że do wymiany chłodnica klimy, po wymianie klima raz chodziła, sama się wyłączała(wymiana chłodnicy 200, chłodnica 380, nabicie i olej w sprężarce ok 250). Auto wróciło do mechanika i okazało się, że padła sprężarka i teraz znowu trzeba wymienić chłodnicę, sprężarkę, oczyścić układ klimatyzacji, Pan mówi w 2 tys się zmieścimy. Przed tym jeszcze sprawdzał i podmieniał jakieś czujniki, twierdzi, że może jeszcze sam panel będzie do wymiany. Nie jestem obeznany w tym temacie, ale czuję się nieźle nabity w butelkę. Nie dość, że zapłaciłem za naprawę, to nie mam ani klimatyzacji ani ogrzewania. Pytanie czy ta naprawa mogła wpłynąć również na brak ogrzewania. Proszę o pomoc.
×