Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KDKJ

Użytkownik
  • Zawartość

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    2.0 dci 150KM
  • Przebieg (tys.km)
    166

Ostatnio na profilu byli

726 wyświetleń profilu
  1. @jabrze - tego Ci nie odpowiem. Byłem na SKP i po wjechaniu na płytę ukazało się -0,4. Dostałem informację, że jest bardzo dobrze. Aż tak się nie znam @omega - prędzej nie ściągało i nigdzie info o kolizji/wypadku nie widziałem. Opony nie są kierunkowe. Dziwi mnie fakt, że dopiero po wyważeniu takie cuda. Prędzej ich nie wyważałem, nie zdejmowałem opon z tych felg ani nic nie było kombinowane. To, że jest krzywa to może być od zakupu tyle, że nie zwracałem uwagi na drgania (krótko jeździłem na letnich po zakupie). Kolejną rzeczą, na którą nie zwróciłem uwagi jest fakt, że nie oznaczyłem przód/tył na zimę i może opony są zjechane. De facto są teoretycznie świeże, lecz przed zimą walczyłem sporo ze zbieżnością. Może przez to, że sporo było jeżdżone na losowej zbieżności (tuleje we wózku; zbieżność na płycie od ok. -3 do +3) to opony przednie dostały w kość... Nie wiem czy lepiej najpierw zamienić przednie (lewą z prawą) czy wrócić prawe na swoje miejsca. Pod blokiem na parkingu nie chcę tyle przekładek robić
  2. Witam, Po wyważeniu kół i zamianie prawej strony (przód z tyłem) zaczęło Megane znosić na prawo. Powietrze jest sprawdzone, zbieżność także. Jechałem wyważyć bo czułem bicie przy wyższych prędkościach. Zostało wyważone i dostałem informację o tym, że przednia prawa felga jest po "dość mocnym strzale od wewnątrz" i wypadałoby ją wyprostować. Poprosiłem o przerzucenie jej na jakiś czas na tył (dmuchawa, poducha silnika, oc, przegląd, olej i filtry już niedługo, a przez koronaświrusa troszku biedniej w portfelu), więc miało to być przerzucenie powiedzmy na miesiąc do urodzin. Aktualnie jeździ mi się dobrze. Nie czuję żadnego bicia (jedynie lekko odczuwalne przy 110 (a to wypada na równym 2k obrotów). W innym przypadku 0 drgań), ale tak jak wspomniałem wcześniej zaczęło ją znosić... Jechałem tego samego dnia na zbieżność i wyszło -0,4, więc także w normie. Powietrze ogarniane na Orlenie (przód 2,4 a tył 2,0). Prędzej problem nie było. Felgi Renault 205/55/R16, opony Hankook jak się nie mylę to 1 lub 2 letnie. Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam, Kadek
  3. Poproś o więcej zdjęć. Nie widać przodu ani tyłu. https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=jkza4oornr_5
  4. Jedno pytanie z offtopicu. Co to za strzałki na ekranie jak się ma automat (koło D)? Chodzi o te <||||||||||||||> pod autkiem :P @ma_ko
  5. Z ASO bywa różnie, może z infolinią jest lepiej... M2 2.0 dci 150km 07' w ASO powiedzieli, że nie mają informacji w systemie o tym czy mam DPF i muszę się umówić na wizytę, aby mogli wjechać nim na podnośnik i sprawdzić... Sprawdzenie oczywiście płatne, ale po prostu wyszedłem i podjechałem na kanał skp sprawdzić czy mam puchę... Na szczęście brak (M9R700). @Kamil97 W moim przypadku sprawdziło się info z https://carinfo.kiev.ua/ (chodzi o linijkę: Particle filter). Ewentualnie możesz podjechać do kogoś z CLIPem lub sam sprawdzić PyRenem. Jest opcja (w PyRen; w CLIPie pewnie też): Filtr cząstek stałych: Z/BEZ
  6. @droopy, u mnie właśnie zimą było wszystko w porządku. Zrobiło się cieplej i zaś ten sam problem... To jest coś takiego?
  7. [Megane II ph II; klimatronik] Odkopuję... Po przejechaniu troszkę dłuższego dystansu ~100km+ zaczyna "ćwierkotać" mi nawiew. Tylko bieg 1-2. Liście raczej to nie są, ponieważ jak auto stoi na parkingu to w trakcie powrotu znowu przez ~100km jest cisza. Myślałem na początku, że pasek, ale po otwarciu maski jest cisza. 1. Próbować demontować wentylator i go smarować czy gdzieś indziej szukać problemu? 2. Da radę jakoś do niego (wentylatora) dojść bez większego demontażu, ponieważ mnie troszkę przeraża.
  8. A więc: 1. USB czy Bluetooth? 2. Zwykły ELM teoretycznie powinien się połączyć i zezwolić na odczyt konfiguracji (sprawdzane na PyRen i DDT4ALL). Z PICem można dodatkowo zmieniać ustawienia (przynajmniej zauważyłem to w M2p2. Dopiero po zakupie z PICem mogłem coś zmienić. W zwykłym za każdym razem miałem błąd komunikacji) 3. Jeżeli uważasz, że odpaliłeś program poprawnie to sprawdź czy łączysz się po dobrym porcie COM i czy masz odpowiednie sterowniki (tańsze ELMy z PICem w menadżerze urządzeń mają wykrzyknik. Wtedy należy pobrać starsze sterowniki, które działają z "podróbkami")
  9. Może warto poprosić osobę o zdjęcia ze zakupu w Szwajcarii? W opisie ma o tym wspomniane: "Posiadam zdjęcia z zakupu w Szwajcarii."
  10. Byle to był ELM z chipem PIC18F25K80. Sam używam PyRen i czasami DDT4ALL i jest to bardzo proste i intuicyjne Co nie zmienia faktu, że nie można sobie wszystkiego klikać bez czytania
  11. Trzymaj info jak wyłączyć w PyRenie (pod phII, ale sporych różnic nie będzie): Ogółem to nie ma żadnych komunikatów, kółka nie znikają, nie pojawia się co chwilę "opona przebita" lub "brak czujnika" jak to miałem na czujnikach w oponach letnich. Przejeździłem tak całą zimę i jedynie miał 4 zapamiętane błędy (każdy o braku czujnika), ale 0 komunikatów na desce. ESP i ABS oczywiście działało. Mimo, że w letnich mam czujniki to pozostaję na tym ustawieniu Można też wyłączyć w UCH, ale ja nie ryzykowałem, ponieważ nie widziałem najmniejszego sensu.
  12. Ogółem odpowiedzi na temat 2.0 dci lepiej szukać na forum z Lagunami. Jest więcej tematów Moja też po dłuższym postoju "pali ciężej". W moim przypadku widać pęcherzyki powietrza, więc przyczyna raczej znaleziona. Zapach spalin to częsty problem Renówek (przynajmniej tych, które użytkowałem). Przejrzyj cały wydech i uszczelki egru. Zapach miałem tylko przy odpalaniu (w aktualnej mam raz na jakiś czas), ale dymienia w żadnej nie miałem.
  13. Osobiście po radach forumowych kolegów zamówiłem Magneti Marelli LPQ080. Fakt. Cenowo bardziej do 200, ale osobiście polecam. Nikt nie mruga Mam je zamontowane w dolnej kratce praktycznie od razu koło tablicy rejestracyjnej. W poprzedniej miałem Philips DayLight 9. Również świetne dzienne, lecz cenowo 200+.
  14. Nie. Angielskie lampy trzeba przerabiać. Na pierwsze Ci nie odpowiem, choć patrząc na alledrogo wydaje mi się, że są inne, ale tutaj ktoś inny musiałby potwierdzić.
  15. Z ciekawości. Renolink działa z każdym lepszym OBD (i kupuje się tylko program) czy jest to oddzielne urządzenie jak CLIP?
×
×
  • Utwórz nowe...