Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

KDKJ

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    2.0 dci 150KM
  • Przebieg (tys.km)
    158

Ostatnio na profilu byli

303 wyświetleń profilu
  1. Przytrzymujesz 6 po wpisaniu kodu? Jak twierdzi, że jest błędny to podaj security code (po wyjęciu radia jest naklejka na jednym z boków)
  2. U siebie nawet za specjalnie nie drapałem. Ile zeszło to zeszło, odtłuściłem i pomalowałem gumą w sprayu. Nie pokażę efektu końcowego bo Megi trafiła na żyletki, ale wyglądało to bardzo dobrze. Szybciej niż oklejanie, mniej nerwów i to w cenie 30zł/puszkę.
  3. Jak w Seacie mi padł czujnik (lewy, przedni) to też Delphi pokazywało mi błąd, że jest uszkodzony czujnik przód. My znaleźliśmy jaki to jest czujnik po wskazaniach prędkości danego koła (w Delphi w Megane takie coś jest, nie wiem jak w innych systemach). Wadliwe koło miało wartość 255km/h. Może zerknij jak to wygląda w Twoim przypadku. Może któryś przewód jest uwalony?
  4. Nie powinno być żadnych problemów. Nawet na alledrogo nie piszą nic o 3d / 5d. Jedyny dylemat miałbym ze światłami jakbyś brał zderzaki z phII
  5. Cześć! Mam 2 pytanka. Pierwsze dotyczy zmieniarki. Posiada ktoś schemat kostki? Mianowicie głównie chodzi mi o to, który kabelek odpowiada za +12V po stacyjce. Drugie pytanie z chatboxa. Są jakieś większe różnice w krzywych radia w "ukrytym" menu (0-5)? Pozdrawiam, Krystian /edit: Ktoś coś? Pytam, ponieważ na piątek by mi się przydała rozpiska tej kostki, aby przyspieszyć pracę i nie sprawdzać każdego kabelka z osobna
  6. Trzeba zdjąć zderzak. Pod zderzakiem masz 3 śruby, które trzymają lampę. Zderzak trzyma się na 4 śrubach (Po 2 na stronę). Po ich odkreceniu trzeba odczepic kołki spod maski (z reguły czarne). Po wyjęciu zderzak trzyma się na dwóch ślizgach, które są pod lampami. One są największą trudnością przy ponownym montażu zderzaka. Przeciwmgielnych nie musisz odpinac, ale jeżeli będzie Ci zderzak pod nogami przeszkadzał to wtyczka jest przymocowana od strony kierowcy (żółta). Aaa i mi się przypomniało. Jak masz osłonę pod silnikiem to jeszcze 2 śruby są od spodu do odkrecenia (ale do lampy teoretycznie nie musisz tego odkrecac)
  7. @sobiepan oby moje tak szybko nie padły Dziś je zamontowałem. Śruby tak pordzewiałe, że po prawie 3h rozpoczęliśmy właściwy montaż...
  8. Właśnie zamówiłem LPQ080 Magneti Marelli. Pozostało czekać na przesyłkę Dzięki za rady!
  9. Przetłumaczenie błędu kieruje na uszkodzony immobilizer. Na holenderskim forum piszą, że częstą przyczyną jest przepalony bezpiecznik, więc zacznij od tego.
  10. Źródło: http://pl.e-guide.renault.com/plk/Kadjar/PRZEBICIE-OPONY-KOLO-ZAPASOWE A tutaj Twoje koło:
  11. Ogółem to masz 3 opcje: - Zestaw naprawczy - Dojazdówka - Pełnowymiarowe koło No i czasem butla z LPG W Twoim przypadku trafiło na dojazdówkę, więc i tak lepiej niż zestaw naprawczy
  12. Spokojnie. Na razie sprawdzam różne opcje. Szczególnie, że w niektórych aukcjach są droższe i mają dopisek "posiada homologację". Tutaj wstawiłem pierwsze z brzegu, ponieważ nie widziałem na ostatnich 5 stronach, aby ktoś wstawiał taki wynalazek. Raczej i tak postawię na Philipsy, które miałem w poprzedniej Megi. Takie zamontowało w niej wtedy ASO i najgorsze nie były
  13. Montował ktoś żarówki tego typu? https://allegro.pl/oferta/2w1-swiatla-led-dzienne-kierunkowskazy-drl-py21w-7026201938 Ile te wynalazki wytrzymają bez wymiany?
  14. Odpisał Ci, że może kolidować z regulacją świateł i wypadałoby go wyjąć. Na szrocie oczywiście kupisz (kwestia czy sprzedadzą Ci sam drucik, czy będziesz musiał lampy szukać - w Twoim przypadku lampa po kolizji by się nawet nadawała ). Ew. na Allegro możesz poszukać. Ogółem zdjęcie zderzaka nie jest problemem. Odkręcasz śrubki (2 na nadkolu), odczepiasz te plastikowe spinki spod maski (tyle, ile potrzebujesz, aby zdjąć ten fragment przy lampie) i tyle. Jedynym problemem jest poprawne włożenie go w ślizgi. Ps. Lampa trzyma się na trzech śrubach.
  15. Lampę zakupiłem od firmy, która wylicytowała poprzednią Megankę Niestety nie trafiła się od mojej i klosz (?) jest do kosza, ale na nim mi nie zależy. Jutro sprawdzę czy można samą białą blokadę przełożyć, czy trzeba cały wkład. Dam znać w edycji, jeżeli ktoś miałby podobny problem Edit: Zrobiłem wsio dzień później niż planowałem. Da radę przełożyć sam biały cypelek, ale bałem się, że połamię kolejny, więc przełożyłem cały wkład.
×
×
  • Utwórz nowe...