Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szwagier24a

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1616
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

155 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane IV 1.3 140 KM Captur II 1.0 TCE
  • Silnik
    H5H 470 H4D 450
  • Przebieg (tys.km)
    31 5

Profil

  • Zainteresowania
    samochody Renault

Ostatnie wizyty

1663 wyświetleń profilu
  1. Instalka robi się sama, najlepiej zrobić to podczas jazdy. Ja do tego celu mam pendriva USB 3.0 z odczytem 100 MB. Całość trwa może do 10 min. W 9: - widget klimatyzacji - przydatne przy ekranie 8,7" - zmieniając stację w radiu pokrętłem pod kierownicą trzeba przeskoczyć o dwie pozycje aby zmienić o jedną stację w górę lub w dół na liście. Przeskok o jeden na pokrętle wywołuje wyświetlenie listy a dopiero drugi zmienia stację. Wcześniej tak nie było i to jest zmiana na in -. - po podłączeniu telefonu można wybrać czy się chce korzystać z AA, wcześniej automatycznie się odpa
  2. Miałem MII, u mnie jak otwierał się termostat przy większych mrozach to z nawiewu zaczynało przez jakąś chwilę lecieć chłodniejsze powietrze. W chłodnicy jest spory zapas zimnej wody, która gwałtownie schładza silnik, stąd mogą być wahania temperatury i wskazówki. A skoro termostat otwiera się później (przy wyższych temperaturach) to spadki będą większe. U mnie zimą silnik osiągał normalnie 82-83 stopnie.
  3. Nie ma się co podniecać i szukać dziury w całym. Jeżeli serwis naprawił to chyba nie ma aż takiego znaczenia czy pół os ma korozję czy nie. Osobiście widziałem mocowanie tej poduszki. I powtórzę jeszcze raz: to solidna poduszka w porównaniu do tej od megane ii czy scenica z tych lat. Od MIii już były stosowane tego typu i pewnie jeszcze nikt ich nie wymieniał.
  4. Półoś nie wygląda na nową. Natomiast poduszka jest bardzo trwałej konstrukcji. Jest mocno obudowana blachą, że prawie nic nie widać bez odkręcenia jej od sanek czy silnika. Trudno określić jaki luz jest normalny a jaki zbyt duży. Można to zbadać stawiając auta na lewarku, wrzucając bieg, i próbując pokręcić kołem w którąkolwiek ze stron. Za nim poczujemy opór przekładni, koło wykonuje jałowy ruch. Sprawne auto wykona ruch rzędu 5 stopni za nim nastąpi zblokowanie ruchu koła.
  5. Wszystko poszło do góry. Nic już nie kosztuje tyle samo po 500 + i po inflacji.
  6. Jeszcze jest nadzieja, że to nie jest instalacja Brc. W pH II to chyba nie ma silników 1.6 Tylko gazownik i nie jeździć na gazie, w przeciwnym razie źle się to dla budżetu.
  7. Bezpieczniejszy jest ceramizer bo to tylko 4 ml. Wielokrotnie to stosowałem i jestem zadowolony.
  8. Ferrodo występują w oryginale. Stąd tyle nr referencyjnych oryginalnych klocków. Brembo do Renaultów to rzadkość.
  9. To dwukrotne piknięcie sygnału dźwiękowego to może być "błąd" blokady działania szyb i klamki wewnętrznej tylnych drzwi. Mi po włączeniu blokady bezpieczeństwa dzieci, za każdym razem kiedy uruchamiałem zapłon to z licznika wydobywało się podwójny sygnał dźwiękowy. Dioda na przycisku blokady nie świeciła, ale działała pomimo błędu. Gdzieś wyczytałem, że powodem jest niesprawność jednego z zamków tylnych drzwi. Maxiecu nie widziało błędu. Odłączenie akumulatora powodowało, że sygnał się nie pojawiał dopóki nie użyłem włącznika blokady szyb i drzwi. Co do szukania przyczyn awarii: pisałem o
  10. Jeszcze istnieje klontqa pomarańczowego przewodu - w zaizolowanej wiazce pomiędzy pasem przednim a akumulatorem, przewód kolory pomarańczowego potrafi w izolacji ugnić. Miałem tak w polifcie. Nie widziałem dokładnie naprawy bo robił mi to elektryk. Również nie pamiętam czy załączał się wentylatora ale po naciśnięciu start rozrusznik nie kręcił. Wciskasz oba pedały sprzęgło i hamulec, luz i przycisk start?
  11. Melodia ładna. Czy klocki swobodnie przesuwają się w jarzmie? Nie wydaje mi się patrząc na skady korozji na nieciernych powierzchniach tarczy.
  12. Można spróbować czajniczek. Ponoć działa cuda z kloszami. Odbłyśniki jak potrzebujesz to do regeneracji oddaj.
  13. Kup smar do zacisków Ate i posmaruj powierzchnie styków zacisku z klockami.
  14. Przyczyn może być kilka np.: czujnik położenia wałka rozrządu. Należy odczytać błędy silnika choćby elmem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!