Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szwagier24a

Użytkownik
  • Zawartość

    847
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

55 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane II PH II M IV 1.3 140 KM
  • Silnik
    K4M 812 H5H 470
  • Przebieg (tys.km)
    136 19

Profil

  • Zainteresowania
    samochody Renault

Ostatnio na profilu byli

708 wyświetleń profilu
  1. Ile km przejechane od czyszczenia przepustnicy? Wężyk od krokowego stabilnie osaczony na przepustnicy?
  2. Czy założone zostały wszystkie wężyki? Wygląda na nieszczelności dolotu. Adaptacja wykona się sama. Po rozgrzaniu silnika pozostawić na biegu jałowym. W serwisówce piszą, żeby rozpędzić do 4000 silnik podczas jazdy chyba na 4 biegu i pościć gaz. Z ponownym wciśnięciem zaczekać aż obroty obniża się na tyle nisko aby silnik sam uchylił przepustnicę aby utrzymać obroty. I tak 3 razy. Ale nie wiem czy to działa. Ja zawsze czekałem, w sensie jeździłem i zrobiła się sama. W 1.4 zużywają się oringi na przepustnicy.
  3. Dobór metodą prób i błędów. Ja zrobiłem ten błąd z Kyb, ale teraz te podwyższone auta w modzie. Po kolorach kropek nie znajdziesz sprężyn bo w zamienniku produkowana jest tylko jedna do benzyn, druga do zupy.
  4. Zastanowiłbym się na wymianą całych kolumn na nowe. Przy przebiegu 200 tyś., amortyzatory dawno powiedziały pa pa. Sprężyny już są bardziej elastyczne, łatwiej wpadają w drgania nadwyrężając już nie nowe amortyzatory. Wiem, przegląd przechodzi, procenty wychodzą, ale różnica w prowadzeniu i zachowaniu auta na drodze kolosalna. Rok temu zrobiłem taką akcję w MII, razem z wahaczami, końcówkami, drążkami. Imprezę zakończyłem po 11 h z wymianą oleju w skrzyni. Kolumny miałem wcześniej złożone. We wrześniu wymieniłem komplet z tyłu. Jak nowe auto. Ceny zamienników są już na dobrym poziomie. Ceny am
  5. Napewno nie świeci check? Pierwsza sonda nie żyje. Zawór zmiennych faz do wymiany. Za uboga mieszanka. Po przełączeniu na pb nie spada zaraz z 99%? Wyżej wrzuciłem zrzut z torque jaki parametry sobie ustawić. Nie wykluczone, że trzeba zbadać kompresję.
  6. A działała kiedyś? Może immo było już usunięte. W lagunie I moduł był w podsufitce i po latach lubił powiedzieć papa - dostawała się do niego woda z pod anteny i słoneczko robiło swoje. Bateria w kluczyku była potrzebna do centralnego. Auto może odpalić bez baterii. Chyba że się mylę.
  7. Jak miałem auto oblepione śniegiem to też miałem błąd martwego pola. Pewnie jest problem z którymś czujnikiem.
  8. Mi chodzi o konfigurację LPG niż o strojenie. Są pewne zabezpieczenia głowicy przed uboga mieszanką które należy rozsądnie ustawić np spadek ciśnienia gazu do jakiej wartości czas tego spadku. Najważniejszy jest filtr fazy lotnej. Przytkany będzie dawał spadki przy pełnym gazie. Sterownik powinien przerzucić na benzynę bądź podlać benzyną, ale to rzadko stosowane. Bez podpięcia do sterownika gazu może się nie obejść.
  9. Źle jest ustawiona instalacja gazowa: jak brakuje gazu (spada ciśnienie), jak temperatura gazu za niska to ma powrócić na benzynę. Z opisu wynika że spada ciśnienie a nie wraca na benzynę. Winny może być elektrozawór przy reduktorze.
  10. Obudowa termostatu stanowi chłodnicę oleju. Po jej zdjęciu będziesz wiedział który kanał to olejowy. Uszczelka każdorazowo nowa, obudowa dokręcana odpowiednim momentem i kolejnością śrub. Szybkość nagrzewania silnika: zauważyłem, że w MII jak jest spory minus to szybciej osiąga temperaturę niż jak jest np: 0. Efekt bogatej mieszanki.
  11. Nieodmiennie polecam świece IK20TT. Trzeba podejrzeć co się dzieje z LPG. Ponadto korekta długookresowa po przejechaniu kilkudziesięciu km bez gaszenia silnika. Po zgaszeniu korekta spada do niskiego poziomu i nic nie będziemy wiedzieć. Z opisu objawów wynika, że coś niedobrego dzieje się z układem zapłonowym. Zalecam kontrolę świec.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!