Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szwagier24a

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1031
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

73 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane II PH II M IV 1.3 140 KM
  • Silnik
    K4M 812 H5H 470
  • Przebieg (tys.km)
    136 19

Profil

  • Zainteresowania
    samochody Renault

Ostatnie wizyty

979 wyświetleń profilu
  1. Aby bagażnik nie zsunął się z dachu. Końcówki relingu są z tworzywa. Mylę się?
  2. Z całą sympatią do @omega to jest MII. Ona ma zdecydowanie ogólnie słabsze zawieszenie niż MIII, którą Ty jeździsz. Ja zrobiłem sobie kolekcję używanych drążków TRW. Jak założyłem Moog'a to zapomniałem o temacie. Średnice rur amortyzatorów w MII są mniejsze niż w III. MIII otrzymała amortyzatory z MII wersji sportowej. Teraz mam takie u siebie w MII.
  3. Dwumasa jest też taka sama i co ciekawe tania - bez tarczy sprzęgła i wysprzęglika poniżej 1 tyś. pln. Z tego tuningu to opłacało by się zrobić: wyłączenie lania paliwa szklanką do uruchamianego silnika bo ta benzyna dostaje się do smarowidła. Co prawda producent zrobił aktualizację,która trochę ogranicza ten efekt na ciepłym silniku.
  4. To są te same zestawy. Przerabiałem końcówki drążki TRW - słabe- siadały po roku (20 tyś.). Moog'a są jakby "wzmocnione" - większe gałki - porównywałem wymiary do Mahle HD. W oryginale do wersji niesportowych nadwozia z przodu są olejowe. Miałem kiedyś olejowo-gazowe - po 60 tyś. nadawały się do wymiany. Teraz testuję olejowe i uważam, że będą trwalsze. Zwłaszcza, że założyłem nowe sprężyny. Generalnie to przygotowałem sobie całe nowe kolumny - wymiana szybsza, prostsza. Przy wymianie uwaga na wysuwającą się lewą półoś z skrzyni bo wylewa się olej. Swoją drogą to przy przebiegu 200 t
  5. Sprężarki mają ten sam numer katalogowy. Skrzynie te same przełożenia. Raczej te same auta. Mam 140 i się zastanawiałem, i stwierdziłem, że nie robię - moc jest z większej dawki paliwa a to auto ma jej pod dostatkiem. Chcąc skorzystać z dodatkowych koni będzie więcej palił. Natomiast uważam, że z wersji 115 opłaca się podnieść do 140.
  6. Jestem "świeżo" po takich wymianach. Amortyzatory polecam oryginały - są olejowe, KYB. Sprężyny polecam KYB jak ktoś lubi auta typu crossover - zresztą modne bardzo - wysoko stoi i przy niskim tyle trochę straci na uroku. Ja założyłem KYB do wersji beznynowej, ale i tak wysoko stał. Sprężyny mogę polecić Lesjofors albo Sachs. Dobrać do wersji nadwozia. Kierunek sprężyn przednich jest ważny - napisem do góry, bo później będzie krzywo stał lub będą nachodzić na siebie zwoje. Poduszki amortyzatora: SNR z łożyskami, tak jak w oryginale. Do tego polecam zmienić wahacze. Końcówki i drążki Moog
  7. MIV tylko w 1.3. Wersja GT to uboższa Intens - brak przeciwmgielnych. Dopiero z pakietem stylizacyjnym odróżniała się od pozostałych wewnątrz (np.: fotele ze zintegrowanym zagłówkiem, dekory zamiast srebrnych były pod kolor specjalnego lakieru. Wersja GTline miało specjalny lakier - oczywiście za dopłatą - niebieski a w zasadzie granatowy.
  8. W MII HB są pod zaślepkami dachu. W kombi nie było, ale był inny kształt relingu.
  9. Skontroluj te łożyska bo może doprowadzić do pęknięcia sprężyny. Warto sprawdzić czy nie ma luzu na sworzniach, drążkach i końcówkach.
  10. Jest uszczelniony oringiem. Obejrzyj czoło czy na nim nie ma opiłków. Oczywiście oczyść przed ponownym montażem.
  11. Navi + korbotronik = biznes wersja.
  12. Czujnik położenia wałka rozrządu do sprawdzenia/wymiany. Do sprawdzenia/wymiany wiązka alternatora. Denso Ik20tt wytrzymują 40 tyś. km. ale za to silnik super na nich pracuje - temat wielokrotnie omawiany, niedowiarków nie przekonam. Zawór słusznie wymieniony.
  13. Wyciągnij czujnik wałka rozrządu i przeczysc jego czoło. Skasuj błąd. Może nie powróci.
  14. Fajnie. Ja mam w MII na kokpicie i podświetlenie na nogi.
  15. Pewnie się mylę: miałem tak w Clio 2 1.2 16v. Uszkodzony był włącznik świateł stop. Ma dwie pary styków. Jedna do światła stop, druga sygnał do ECU w jakiej pozycji jest pedał hamulca (NO/NC). Jedna para styków była wypalona.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!