Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szwagier24a

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1259
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

94 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane IV 1.3 140 KM Captur II 1.0 TCE
  • Silnik
    H5H 470 H4D 450
  • Przebieg (tys.km)
    26 4

Profil

  • Zainteresowania
    samochody Renault

Ostatnie wizyty

1239 wyświetleń profilu
  1. Olej przypadkiem nie ścieka z góry silnika na osłonę kolektora wydechowego?
  2. Nie wiem czy to tyczy się wersji nadwozia ale były dostępne wersję 100 KM. Nie mam pełnej informacji czy wtedy ma zmienne fazy. Ktoś raz pisał, że ma.
  3. Jak 1.6 wkręcisz na obroty to pokaże co potrafi. Auto zawsze można wyciszyć robiąc to metodami chałupniczymi za 200-300 PLN. Ja tak zrobiłem kiedyś. W obliczu rosnących cen paliwa auto na lpg to skarb. Do tego z trwałym silnikiem. Wystarczy nie oszczędzać na rozrządzie i wymienić wszystko co związane ze zmiennymi fazami i będzie jeździć bezawaryjnie.
  4. Kiedyś czytałem, że ktoś oczyścił ten światłowód i jest oK, a dokładnie jego czoło.
  5. Przyczyną przybywania poziomu oleju jest benzyna, która jest dawkowana w dużej ilość do zarówno zimnego jak i do silnika rozgrzanego. Wgrywana aktualizacja oprogramowania delikatnie zmniejsza tą przypadłość. Wszystko przez rozgrzewania FAP. Przy krótszych odcinkach jazdy ciężko osiągnąć spalanie katalogowe. Jeżeli ktoś myśli, że to tylko w Renault to wyprowadzam Was z błędu: osobiście sprawdzałem Toyotę Corolle zbyt wolnossące 1.6 132 KM i Mazdę Skyactive G. Chyba jeszcze bardziej pachnie w nich benzyna w oleju..
  6. Jak by co to kupuj Barracuda, ewentualnie Yeti lub produkt KME. Hana klepią, Barracuda bezdźwięczne.
  7. Lejące wtryski gazu.
  8. Mało danych. To że trudno pali po nocy a po dniu ok to nie wiele pomaga. Teraz jest bardzo ciepło to w dzień to się tak nie wychładza.
  9. Auto ma 20 lat - rozrusznik, alternator należałoby przejrzeć. Temperatura robi swoje po zakończonej jeździe. Czujnik wału jest indukcyjny i ma określoną rezystancję około 270 Ohm. Często brudzi się czoło, zbierają opiłki. Gdybyś kupował nowy to: kolor gniazda czujnika ma znaczenie, kierunek w który jest zwrócone jest gniazdo, gniazdo ma określone wycięcia.
  10. Super, że szybko zadziałałeś i pojechałeś do gazownika. Świecenie checka nie jest naturalnym następstwem założenia gazu - błędów ma nie być. Silnik bardzo dobrze współpracuje z gazem, dbać o wymiany oleju, odstęp elektrod świec (najlepiej założyć Denso IK20TT), jedną cewkę wozić na zapas, kupić Elma w razie problemów z wypadaniem zapłonów podmienić uszkodzoną cewkę na sprawną. Źyczę bezawaryjnej eksploatacji. Wróżbici wieszczą, że benzyna zaraz będzie po 7 PLN to taki samochód to skarb. Pozdr.
  11. Wtyk wygląda na złącze od przepustnicy. To niebezpieczne jeździć z nie zaklikniętą wtyczką bo auto może przestać reagować na pedał gazu. Kłopoty z silnikiem zgłosić gazownikowi. Spięcie z OBD tak nie do końca działa: często gazownicy nie włączają automatycznej korekty czasów wtrysków gdyż wystawiane korekty mogą rozjechać mapę PB. Błąd Skontroluj układ wydechowy związany jest ze wszystkimi elementami odpowiedzialnymi za spalanie mieszanki i emisję spalin. Błąd może świadczyć o złym wpływie nowego paliwa na proces spalania.
  12. Zmierz napięcie na wyjściu czujnika położenia wałka rozrządu oraz jego zasilanie. Miałem taki przypadek z uszkodzonym czujnikiem wałka ze z niewyjasnionych przyczyn gasł, a w innym przypadku napiecia byly za niskie i wtedy palil sie blad. Co do zaworu: chinczyk dluzej nie wytrzyma.
  13. Trzeba skasować błędy dobrym elmem. Winny jest błąd z zaworu zmiennych faz- gaśnie w 9 sekundzie po odpaleniu? Wymiana zaworu na nowy pierburga rozwiąże problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!