Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szwagier24a

Użytkownik
  • Zawartość

    957
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

60 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane II PH II M IV 1.3 140 KM
  • Silnik
    K4M 812 H5H 470
  • Przebieg (tys.km)
    136 19

Profil

  • Zainteresowania
    samochody Renault

Ostatnio na profilu byli

818 wyświetleń profilu
  1. Poduszki powietrzne podczas błędu ponoć nie działają. Wchinsch można kupić taśmę lub element z taśmą w dobrych pieniądzach. Można kupić używany ale to ruletka lub kupić zespół manetek oryginalny. Z montażem może tyle wyjść.
  2. Przyłącze nagrzewnicy od strony wnętrza.
  3. Popychacze hydrauliczne przed montażem ponoć trzeba napełnić olejem.
  4. 205. Szersze to większe zużycie paliwa zwłaszcza przy małej mocy silnika. Swoją drogą: biedne zawieszenie na tych 17. Pamiętaj o zrobieniu korekty nastaw w liczniku - błędne wskazania prędkości i fotka z radaru murowana.
  5. Mapsensor do czyszczenia. Warto spojrzeć na przepustnicę czy też nie zalepiona brudem.
  6. Wymiana sworznia 50, sworzeń 50 a wahacz 150. Co do sprężyn: po tylu latach są one już zużyte - nie chodzi o wysokość auta tylko o sprężystość. Kiedyś zrobiłem taka wymianę amortyzatorów bez sprężyn: po 40 tyś nadawały się do wyrzucenia, dociągłem do 60 tyś i wymiana. Poduszki: SNR to najprawdopodobniej pierwszy montaż. Części układu kierowniczego TRW są mniej trwałe niż Moog'a a o połowę tańsze.
  7. To w Częstochowie coś słyszą? Czasem zastanawiam się jak oni funkcjonują: wady pojazdu to jego cechy; coś ewidentnie nie działa - po godzinach przetrzymywania auta stwierdzają, że wszystko jest OK. Ponoć serwis w Będzinie to inna bajka.
  8. Sworznie: wymień całe wahacze. Amortyzatory: tylko razem ze sprężynami, nowe łożyska na kolumnach (SNR) z poduszkami. Nie wiem jakie są sprężyny do GT - obniżające?. Razem z kolumnami warto wymienić końcówki i drążki - polecam Moog'a - są w dobrej cenie, wyglądają na elementy tzw. wzmocnione (Meyhle są tylko z nazwy - łączniki wytrzymały zaledwie kilka tysięcy). Łączniki polecam JGR (Bielsko-Biała, tanie i bardzo dobrze wykonane). Brak hamulca: do wymiany płyn hamulcowy, może być nie drożny przewód, pewnie elastyczne węże do wymiany. Problemy z błędami: zaniedbane egzemplarze borykają się z bł
  9. Regeneracja odbłyśników daje radę. Klosz delikatnie przepolerować i nałożyć ceramikę z chin.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!