Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Krupier

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    64

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Podbijam, też chętnie bym się dowiedział w którym miejscu najlepiej ustawić kobylki w M3
  2. Pozwól, że się podepne do Twojego tematu, chodzi o ten sam silnik i wymianę kompletnego rozrządu wraz z kzfr. Ten silnik nigdy nie należał do demonów prędkości, ale po wczorajszym odebraniu z warsztatu, właśnie po wymianie rozrządu i kzfr, auto wyraźnie straciło na dynamice, bardzo wolno wkreca się na obroty pomimo pedału w podłodze i odpowiedniego biegu. Czy możliwe że mechanik nie użył blokad i przez to rozrząd jest źle ustawiony i tak auto muli?
  3. Dzięki, w takim razie kupię oryginały. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  4. W sumie to nie wiem czemu akurat te, gdzieś na necie spotkałem się z pozytywną opinia firmy champion. Na ebay znalazłem te świece, piszę że oryginalne, mógłby ktoś rzucić okiem? https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F322652464019
  5. Pozwól że się podepne . Zamierzam wymienić świece w mojej m3 1.6 110km 16v, zastanawiam się nad świecami Champion model COPPER PLUS (OE033/T10) i EON TITAN (CET2). Ma ktoś może jakieś doświadczenia z tymi świecami i mógłby powiedzieć, który model lepiej wybrać, no i przede wszystkim jak z ich trwałością ? Także mogę wziąć pod uwagę innego producenta.
  6. Raczej nie widać aby chodziła z oporem, ale tak około 10 cm od dołu słychać taki dziwny szmer, jakby coś tarło. Może też być ze mechanizm nie jest nasmarowany i przez to się tak dzieje?
  7. Przedwczoraj szyba wyskoczyła z prowadnic no i prowadnice się pogiely, tak więc wczoraj oddałem auto do warsztatu, wymienili cały mechanizm odpowiedzialny za podnoszenie i opuszczanie (bez silniczka). Szyba teraz działa dość dziwnie, przy automatycznym opuszczaniu nie chowa się całkowicie, wystaje około 1-1.5 cm, trzrba drugi raz przycisnac aby się schowała. Druga sprawa to, to że szyba po 2-3 opuszczeniach i podniesieniach przestaje działać na parę minut i nie da się jej w ogóle opuścić. Próbowałem na nowo przyuczyc szybę tak jak było napisane w instrukcji, ale niestety nic to nie daje. Czy mechanik spaprał robotę, czy jest możliwość że wywaliło jakiś błąd na kompie i przez to tak działa? REGULAMIN: pkt 5.6, 5.7 - Prezes
  8. x Auto jeździ, jak je kupiłem 3 miesiące temu to miało 53 tys, teraz już prawie 60 tys, zapomniałem zaktualizować danych, auto tylko stoi przeważnie w weekend, przód tarcze i klocki były wymieniane miesiąc temu. Czyli nie ma co się bać tego klejenia? REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni.- mireczek01
  9. Witam, od pewnego czasu zauważyłem, że w mojej M3 po tym jak dłużej stoi, blokują się tylne koła, na początku myślałem że to może ręczny, ale nawet jak zostawię na biegu to przy próbie ruszenia czuć że tylne koła są zablokowane i stawiają opór, po dodaniu gazu odpuszcza i jest wszystko ok, działo się już nawet tak przed zimą jak były dodatnie temperatury. Po dłuższej jeździe tylne koła są chłodne więc klocki raczej nie trą.
×
×
  • Utwórz nowe...