Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mariza

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic 3
  • Silnik
    1,6dci
  • Przebieg (tys.km)
    135

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. opisze mój przypadek problemu: wymiana oleju z elf5w30evolution na Eurol Actence 5w30 z pomocą płukanki wymiana 16.06.2018+filt oleju, paliwa, kabiny, powietrza. ok 2 tyg pózniej atak kuny- nadgryziony przewód dolotowy turbiny i przegryziony przewód płynu hamulcowego. wizyta w service renault w niemczech. Płyn dot 4 0,5 l zużyte przy dojeżdzie do czewy. Auto komunikaty: STOP Ryzyko awarii silnika, skontroluj system start stop, skontroluj system pomocy startu pod górę, skontroluj układ wydechowy. Samochód wpadł w tryb awaryjny, nieprzekraczał 90km/h tracił moc. Laweta - wizyta w Renault tandem Renault Tandem - diagnoza uszkodzona rura dolotowa turbiny - nietrafna, samochód zabrany do kontroli elektromechanika -błędy wymiany żarówek świateł drogowych, chwilowego spadku napięcia, problemów z układem wytryskowym-chyba. Przerwa w problemach 1 tydz. Kolejna trasa i ponownie tryb awaryjny-spadek mocy, komunikaty j.w.. Wizyta elektromechanik - wymiana modułu głównego wgrane mapy wtrysków, kontrola bezpieczników, ładowania alternatora, spadków mocy. akumulatora. Wizyta w salonie Turbo G kontrola ciśnienia wlotowego i wylotowego z turbiny- zgodne z normami. Transport auta do Service Bosch- diagnoza: opiłki metalu w filtrze paliwa, brak wymaganego ciśnienia na pompowtrysku ok, 0,3 bar. Czyszczenie układu Common rail, listwy Cr, wymiana pompy paliwa w baku. Przejechane 1000km- problemy wróciły. komunikaty j.w. Ponownie Service Bosch- wymiana zaworu bezpieczeństwa w listwie Cr. Komunikaty wracają. Po wymianie modułu głównego komunikaty nie są zapisywane. Spostrzeżenia: wtyczka zapalniczki czasami jest podświetlona, samoczynnie włącza się i wyłącza,(spadki napięcia?) samochód pokonuje trasy przy dużym obciążeniu ok 2800-3200 obr/min. Filtr DPF- nie ważna ilośc popiołu a cisnienie wlotowe i wylotowe filtra. Zawór EGR?
×
×
  • Utwórz nowe...