Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

keicam70

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6 TCe 205 EDC
  • Przebieg (tys.km)
    16000

Ostatnio na profilu byli

126 wyświetleń profilu
  1. A myślałeś o czymś takim ? http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=12.0
  2. Te ogłoszenia widziałeś ? https://allegro.pl/18-renault-5x114-3-megane-iv-conti-8-2mm-czujniki-i7645089779.html https://allegro.pl/5x114-3-nowa-megane-iv-gt-czujniki-zima-8-5-mm-i7647438076.html
  3. Witam To może i ja coś w tym temacie się wypowiem Poprzednie 3 auta, którymi jeździłem były to diesle. Laguna I ph2 - 1.9 dTi, Octavia I 1.9 TDI, Octavia II kombi 1.6 TDI, każdym z nich przejechałem 200+ tys. km. Tak więc przyzwyczajony byłem do fajnego momentu obrotowego, niezłej elastyczności silnika, znacznego dystansu przejeżdżanego na jednym baku, dużych bagażników itp. A dlaczego Megane IV GT ? Ponieważ wygląda na to, że na razie nie będę potrzebować większego auta, więc następne może być coś mniejszego, z silnikiem benzynowym i może być automat, a ponieważ dodatkowo dużo czasu spędzam w aucie więc ma tez dawać fun z jazdy Pod uwagę brałem następujące auta: Honda Civic Mazda 3 Renault Megane IV VW Golf Peugeot 308 I dokładnie w tej kolejności. Każde z nich pomacałem, pooglądałem, pojeździłem i wybrałem Megankę. Jakby ktoś był zainteresowany, to mogę się wymienić moimi uwagami co do powyższych modeli. Teraz krótkie zestawienie plusów/minusów (z mojego punktu widzenia): Plusy: silnik 1,6 204 KM, 280 NM, spalanie ~7 l/100 km, uważam za całkiem niezłe, przy moim sposobie jazdy. wygląd zewnętrzny i wewnętrzny wersji GT. super wygodne fotele analogowy hamulec ręczny 4 Control - super sprawa, teraz wolę jazdę po krętych drogach niż autostradowe grzanie ;) światła full LED z automatycznym włączaniem świateł długich skrzynia EDC - to mój pierwszy automat i jestem pod wrażeniem pilot do obsługi multimediów i telefonu, obawiałem się jak takie rozwiązanie będzie się sprawować ale jest wygodne Minusy: wycieraczka kierowcy pozostawiająca ok 10 dodatkowych niewytartych cm, co w czasie zimowej jazdy przy padającym śniegu spowoduje znaczne zawężenie pola widzenia tylna klapa z krawędzią tak skonstruowaną, że przy mokrym aucie woda pięknie spływa do otwartego bagażnika niedużo miejsca za kierowcą, przy wzroście ~190 cm, można zapomnieć żeby ktoś wygodnie za mną siedział brak regulacji wysokości podłokietnika trochę zbyt czuły system hands free - auto zamyka się w trakcie obchodzenia go z przodu. sterowania pewnymi funkcjami z centralnego tabletu, da się przyzwyczaić, ale nie zostanę jego fanem nieduży bagażnik z wysokim progiem załadunku i jakiś taki pusty, zero kieszeni, uchwyty są symboliczne (też da się z tym żyć) brak schowka na okulary Z "problemów", które mnie do tej pory spotkały: po 700 km trzeba było ustawić kierownicę (była skręcona o dobrych kilka stopni) raz zdarzył mi się zwis R-Linka - kilka razy wyłącz i włącz w końcu pomogło (ale to dziwne uczucie. jak masz czarny ekran i w zasadzie niczym nie możesz sterować). na początku miałem drobne problemy z aktualizacją map, teraz wszystko działa jak należy. Tak więc po prawie 3 miesiącach i niecałych 10 tys km, mogę odpowiedzieć, że rozważyłbym ponowny zakup tej wersji, no może z kilkoma dodatkami. Auto bardzo mi się podoba i daje mi niebywałą przyjemność z jazdy. Wydaje mi się, że za te pieniądze to bardzo fajna opcja. Zobaczymy co powiem za 200+ tys km Pozdrawiam Statystyki spalania
×