Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pitrek

Użytkownik
  • Zawartość

    964
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

80 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV phl
  • Silnik
    1,33 TCe Energy
  • Przebieg (tys.km)
    25

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jak padł całkowicie tzn że.padlo gdzieś zasilanie. Musisz szukać może jakiś upalony przewód albo upalony ścieżka wewnątrz radia
  2. Ja w Ceedzie wymieniłem MAP sensor bo pojawiały się rzuty ciśnienia za intercoolerem ale nie pomogło - po prostu takie zmiany ciśnienia były faktycznie. EGR nie wymieniałem bo nowy jest kosztowny ok 800 zł i szkoda mi na to kasy.
  3. Jak widzę że handlarz sprzedaje "krajowe auto od pierwszego właściciela" to, zaprawdę, nie rozumiem, jaka kupę w głowie musi mieć ów pierwszy właściciel, żeby sprzedawać auto przez komis. Przecież będąc pierwszym właścicielem, mając auto kupione w salonie, z pełną dokumentacją, mam najlepszą pozycję rynkową przy sprzedaży.
  4. Napracowałes się sporo - fajne fotki. A widać gdzieś to wygłuszenie premium na tych drzwiach?
  5. Szanowni PAŃSTWO - Proszę trzymać się tematu O oponach są zimowych, czy też nazwijmy to sezonowych, są już odpowiednie tematy na forum
  6. No cóż wydaje się że mycie dość wydatnie pogorszyło sprawę. Szczerze to po takiej hecy pojeździlbym tym autem wiele godzin żeby je dosuszyc. Ja nigdy nie myje myjką tylko miejscowo sprayami i miejscowo spłukuje. Silnik w 13 letnim aucie nie musi wyglądać jak panna młoda
  7. Człowieku, piszą ci że czujnik jest w module. Nie ma zewnętrznego czujnika. Po cholerę ci to??? Co chcesz znaleźć?
  8. Najprawdopodobniej w Reno jest zintegrowany z modułem. Citroen Xsara też tak ma. Spójrz na schematy to się dowiesz.
  9. Zdarzają się auta gdzie czujniki są poza modułem - ma tak np i30 z 2009. W Xsarze np każda boczna poduszka fotela miala dedykowany sterownik w okolicy słupka srodkowego. Są różne roziwiazania. Dlatego lepiej kupić niebity sterownik niż czyścić zadziałany bo nie wiesz czy inne elementy sterownika są sprawne. Oczywiście z Allegro kupujesz na słowo.
  10. Niejasno piszesz. Z ostatniego postu wynika że jak odłączyłeś sterownik airbag to auto paliło a jak go podłączyłes to nie pali (blokad). Wydaje się to sensowne, o ile to faktycznie sterownik airbag powoduje blokadę. Są osoby które kasują tzw crash data ze sterowników ale lepiej kupić na alle taki niestukany. Kiedyś tak odbudowałem poduszki i napinacze w starej Xsarze.
  11. Właśnie nie do końca dlatego pisałem. I to nie jedyny wpis dotyczący wrzucania jedynki. Ale jeżeli naprawione to gratulacje.
  12. Tłumik gnije z natury bo pracuje w kwaśnym i wilgotnym środowisku. Po prostu jechać na kanał znaleźć dziurę i wymienić wadliwy element. Być może na zewnątrz będzie szczelny ale elementy wewnątrz wygniły - wymiana. Szczerze, to po jednej wizycie u matołów-mechaników w mojej wsi kolejne naprawy robiłem sam. Matoly mechaniki zamiast wstawić puszkę katalizatora na złączkach jak w oryginale zespawali rury ze sobą. W efekcie uzytkownik-neptyk jest skazany na kolejne wizyty u tych matołów bo mało kto umie pospawać rury cienkościenne.
  13. Ja myślę że ta "woda" to nie taka woda którą Jezus przemienił w wino (kto zaprzeczy obraża uczucia i pójdzie do więzienia) tylko to taki synonim przepracowanego oleju, który już nie ma "właściwości smarnych" i jest takim "olejem jak woda"
  14. Olej w wodę... To taki cud na opak Kazdy ma swój rozum i doświadczenie. Jak dla ciebie olej zmienia się w wodę to życzę zdrowia. Wymiana oleju zgodnie ze specyfikacją producenta nie zniszczy silnika nawet jak to będzie 30 tys. Ale jak ktoś wymienia po 60 zamiast po 30 to już robi się kłopot. A jeszcze większy kłopot będzie jak w ogole nie będzie wymieniał tylko będzie dolewał. Poza tym pamiętaj że są tacy użytkownicy (znam niestety) którzy leją w korek co popadnie. Silnik wali olej w rurę albo na asfalt a oni leją w korek. Ja mam szósty nowy samochód i nigdy nie miałem najmniejszych problemów olejowych. Raz przespalem w i30 wymianę i była po 25 zamiast po 15. Auto jeździ jak żyleta do dziś w rodzinie. No i zaciekle leje wszędzie Elfa bo jest tani i dobry.
  15. No cóż... Dzięki za odpowiedź. Prawda jest taka że analiza oleju kosztuje chyba więcej niż wymiana. Ja jestem absolutnie pewien że wymiana oleju co 30 tys.nie powoduje powstania smoły w silniku. Te zasmolone silniki pokazywane na filmikach nie były normalnie eksploatowane
×
×
  • Utwórz nowe...