Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Pitrek

Użytkownik
  • Zawartość

    418
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

19 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV phl
  • Silnik
    1,33 TCe Energy
  • Przebieg (tys.km)
    4

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No fakt. Sporo osób ma odruch wyłączania S&S zaraz po włożeniu kluczyka. Przy klimie faktycznie jest problem.
  2. Jeżeli stoisz kilka minut to używaj systemu start-stop
  3. Teraz już po ptokach ale za 59900 to ja bralbym nowe słabo wyposażone. W tej cenie szału nie ma ale w prowadzeniu jest to ta sama Meganka co za 90 tys. A historie o "piciu jak smok" przez TCE proponuje włożyć między bajki. Przy jeździe z głową 1,3 jest bardzo oszczędne.
  4. A ten olej Evo RN tech itd ma specyfikację RN072??? Przecież kolega napisał że wlali mu RN072 a nie RN17. Poza tym na kij komu 0W40??? Na Syberii może. Poszukałem tego ..piiiip... oleju Elf Full-tech Elite i wychodzi na to, że ten 0W20 RN17FE ma klasę ACEA C5. Piszą też że ma MID SAPS. Ok. Bez problemów można znaleźć taki olej za 240 zł/5l np Millers Oils XF Longlife C5 0W20.
  5. Ja bym zrobił dym z tym olejem. Renault wpisuje w papiery specyfikację RN17 czy RN17FE do którego dostęp jest bardzo ograniczony. Dzięki temu sprzedają ten olej w serwisach po 80 -90 zł za litr - czyste złodziejstwo moim zdaniem. Więc jeżeli Tobie wlali olej niezgodny że specyfikacją muszą go wymienić. Zerknij w papiery sprzedażne albo zarejestruj się na myrenault - tam znajdziesz specyfikację dla swojego auta. Co do FAPow benzynowych to na rynku są od jakiegoś roku więc doświadczeń praktycznie brak. A jak Ci dają na piśmie że RN072 jest identyczny z RN17 to skanuje i wrzucaj na forum. Będzie zabawa. Ile policzyli za Twój olej?
  6. Jak widać te francuskie "małpy" jak piszesz robią całkiem nieźle samochody. Ale polskie samochody są znacznie lepsze. Prawda?
  7. Ja rozważałem i nadal nie wykluczam. Taka sprawa raczej skończy się w sądzie bo auto to przedmiot o dużej wartości a dealerzy są bezczelni i mają swoich dobrze opłacanych prawników. Poza tym wiedzą jak w Polsce przebiegają sprawy sądowe a na przewlekłości właśnie dealer zyskuje. To mogą być lata.
  8. Jeśli robić to na procedurze rękojmi bo KC nie zna pojecia reklamacji. Ja jeżdżę od listopada i jestem zadowolony. Mam zastrzezenia do dzialania układu ogrzewania ale czekam do zimy bo latem to ciężko zdiagnozować (mam reczna klime)
  9. W papierach jest 0W20 lub 5W30. Co do specyfikacji RN17 czy RN17FE to ciężko cokolwiek znaleźć. Z tego co mi się udało to 0W20 ma specyfikację RN17FE a 5W30 RN17. Wiem że w Gliwicach twierdzą że ma być 0W20 ale sensu w tym za bardzo nie widzę.
  10. Gratulacje! Spoko mozesz wozic stacje lutowania SMD i wymieniac pojedyncze diodki
  11. Z wymaganiami za granicą trzeba uważać. Konwencja wiedeńska mówi że masz mieć auto wyposażone jak w swoim kraju ale nie wszystkie kraje zaakceptowały tą konwencję. Np Słowacja nie respektuje i tam musisz mieć np podwójne zapasowe żarówki
  12. Apteczka gaśnica i trójkąt są wymagane prawem polskim więc muszą być. Dywaniki pewno nie
×
×
  • Utwórz nowe...