Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pitrek

Użytkownik
  • Zawartość

    599
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

29 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV phl
  • Silnik
    1,33 TCe Energy
  • Przebieg (tys.km)
    25

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Możesz sobie olej sam wymienić i gwaranta mieć w nosie z jego złodziejskim cenami.
  2. No i tak należy działać. Jeżeli szczotki będą na swoim miejscu to już powinno działać. Komutator można lekko przeczyscic żeby nowych szczotek nie bralo na nierownosciach. Jak masz rozebrane to spróbuj dojść do styku prądowego - musi być gdzieś w tej "przybudówce" na rozruszniku ale nie mam pojęcia czy to nie jest jednorazówka - czy da się rozebrać
  3. A jak piszę że przy jeździe oprócz nogi trzeba też używać głowy to ludzie się obrażają
  4. To ja zrobiłem dokładnie na odwrót :-). Póki co 34 tys km przejechane 1,3 bez sensacji.
  5. Jak ktoś nie chce mieć problemów to kupić malucha - prostu oszczędny silnik, rozrząd na łańcuchu, remont silnika zrobisz pod blokiem albo w piwnicy. I mało pali.
  6. Update. Temat wyjasniony - okazuje się że manualna regulacja temperatury tylko z nazwy jest manualna. Wg informacji dostępnej w pewnej aplikacji, stopień ogrzewania może być wyświetlany na ekranie radia na 2 sposoby: w postaci ośmiu kosteczek albo w formie cyfrowej, jako osiem wartości: Min, 19, 20, 21, 22, 23, 24, Max Taka informacja diametralnie upraszcza zrozumienie działania tego układu. Prawdopodobnie układ kieruje się jakimś wewnętrznym modelem cieplnym (brak pomiaru temp wewnatrz Auta), a na jego prace wpływa temperatura zewnętrzna i temperatura cieczy chłodzącej - dlatego też kiedy na zewnątrz jest ciepło, układ (klapki) nie reagują. Układ zaczyna sterować klapkami dopiero wtedy kiedy konieczne jest dogrzewanie. Niestety matoły z Renault Polska i matoły z ASO wolą się przerzucać odpowiedzialnoacia za wyjaśnianie tego tematu, wolą wykonywać jakieś podmiany softu czy inne diagnostyki zamiast poszukać w dokumentacji i wyjaśnić o co chodzi.
  7. Te ceny oleju wciskane przez ASO to czyste złodziejstwo. A w połączeniu z bardzo utrudnionym dostępem do oleju 0w-20 RN17FE wygląda to na zmowę rynkową. Tego oleju nie dało się dostać nawet u dystrybutorow Elf, przynajmniej kilka m-cy temu. Nigdy tym złodziejom nie zapłacę 600 czy 800 zł za wymianę oleju. Zaznaczam że mam kontrakt serwisowy więc te ich porąbane ceny mnie nie dotyczą. Po gwarancji nie zamierzam robić przeglądów w ASO
  8. Zamiast cokolwiek kupować najlepiej wyjmij ten który masz i go posprawdzaj. W sumie niewiele masz zdiagnozowane - akumulator wygląda na sprawny. Więc albo styk pradowy w rozruszniku albo faktycznie zawieszone szczotki. Wyjmij go, porozbieraj, wrzuć foty
  9. Jak klepie i nie kreci tzn że styk pradowy w rozruszniku nie przepuszcza albo nie dochodzi 12V grubym kablem do rozrusznika
  10. Piszesz "nie odpalił" ale czy rozrusznik się w ogóle kręcił, czy kręcil się coraz wolniej? Przygasanie lampek czy dziwne komunikaty mogą świadczyc o dużym spadku napięcia. To, że na drugi dzień miałeś 12,4 v nic nie znaczy bo bez obciążenia nawet zaj3chany Aku daje 12,4. Napięcie spada dopiero po obciążeniu.
  11. A to ja przyjąłem inny model: sam naprawiam swoje samochody. Ostatnio wymieniłem tlumik a dzis rozgrzebuje zawieszenie. Mam ogrzewany garaz przy domu, kupilem podpory wiec umiem dostac sie pod auto bez kanalu. A wykopanie kanalu rozwazam. Ja rowniez mam totalną alergie na mechaników samochodowych. Nie daje im zarabiac tym bardziej ze jestem lepiej od nich wyksztalcony, bardziej inteligentny i chce mi sie robic
  12. Ja szukałem na temat 1,5 dCi i tam znalazłem info o zróżnicowaniu typów. Chciałem pomóc ale nie bede szukał za kogoś.
  13. No nieźle W moim M IV fabryczne żarówki Osram albo Narva wytrzymały 14 m-cy i jakieś 32 tys km. Padły niemalże rowno. Nie wymieniam ich na żadne "plus" - stosuje zwykłe żarówki w cenie 10 zł szt. Jedyna wada świateł w MIV to było ich zbyt niskie ustawienie co rozwiązałem kilkoma ruchami śrubokręta. Odcięcie jest świetne a jasność jak w zwykłej żarówce H7 55W
×
×
  • Utwórz nowe...