Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Pitrek

Użytkownik
  • Zawartość

    340
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV phl
  • Silnik
    1,33 TCe Energy
  • Przebieg (tys.km)
    4

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jasne. Jak już pisałem, dojazdy do pracy mam opłotkami i tylko zahaczam o miasto.
  2. No to news bardziej w temacie i bliżej drugiego bieguna. Kolejny bak i średnia 6,02 wg tankowania, wg kompa 5,5. Średnia prędkość 58 kmh. Było trochę autostrady ale większość dojazdy do pracy. Prędkościomierz sprawny
  3. Mam wersje Life wiec bez zaawansowanego Eko komputera. Wczoraj jechałem ponownie A1+A4 tempomat 130 ok 200 km w sumie. Komputer stoi na 5,6. Silnik mam 100KM więc nie wiem czy na pewno tez taki masz. U mnie spalanie tez było ok 6,4 wg kompa ale od jakiegos czasu umiem bez bolu zejść poniżej 6. Mam przejechanie ok 10 tys km, tankuje na Circle K 95.
  4. Mój i30 bez awarii przejechał 200 tyś km. Wymieniłem w nim tylko 2 łączniki i jeden sworzen w zawieszeniu. A kosztował wtedy 54 tys :-) . Hyundaia bralbym w ciemno. Niestety w okolicach 60 tyś miały silniki bez turbo.
  5. Ściągnij broszurę . Jak pisałem wcześniej, ma 190Nm. Chyba że coś źle poczytałem.
  6. No cóż... W VAG tez mieli problemy z łańcuchami rozrządu, braniem oleju itp. Niejeden serwis twierdzi, ze dolewka 1 litra oleju na 1000 km to norma. Ale co fakt to fakt ze pozycja polskiego klienta w serwisie jest nędzna. Mało kto bierze dealera do sądu wiec nas olewają. Czas to pewno zmieni. A co do szczątków paska rozrządu w oleju: wg mojej wiedzy pasek rozrządu nie ma żadnego kontaktu z olejem.
  7. Ja jeździłem tylko 3 cylindrowym Rapidem gdzie trzycylindrowość była wyraźnie słyszalna i wyczuwalna oraz Capturem 0,9 gdzie było o niebo lepiej. Jeżeli w podobnej cenie dostałem 4 cylindry turbo w M IV , zdecydowałem się na Meganke. Fakt, że Captur byłby lepiej wyposażony. Pasek rozrządu to akurat dość łatwo wymienialny materiał eksploatacyjny więc jeżeli dało się to wychwycić i nie dochodziło do zerwania to problem nie jest dramatyczny.
  8. Ja bardzo lubię Peugeoty i Citroeny ale kiedy kupowałem nie było fajnych cen, przy moim skromnym budżecie, a auto było mi potrzebne. Silniki Puretech mają bardzo dobra opinie choć niestety są 3 cylindrowe.
  9. Po pierwsze w Polsce dopuszczalna prędkość to 140 kmh Po drugie u mnie przy prędkości 130, na autostradzie, na długim odcinku, 2 osoby bez bagażu - spalanie na poziomie 5,6 wg kompa czyli wg dystrybutora wyjdzie 6,1. Jeżeli komuś zależy żeby być u celu 10 minut wcześniej to niech płaci za większe spalanie. Jak jadę na wczasy to nawet godzina w jedną czy drugą nie ma dla mnie znaczenia.
  10. Jeżeli w tej Corolli jest silnik bez turbo to, w przypadku mocnego wciśnięcia gazu musi on pracować w wyższym zakresie obrotów bo tylko tam jest moc i jako taki moment. To turbina daje >200 Nm od 1500 obrotów a nie znaczek Toyota na masce :-). A ja jeździłem tą nową Corollą z silnikiem 1,2 116 KM turbo (185 Nm) i powiem Wam - mizeria. Auto jest fajnie wyciszone - duża poprawa w stosunku do Aurisa ale te moje 100 rumaków mechanicznych i 200 Nm w M IV Life wyszło chyba ze stajni Ferrari. Przez pół jazdy testowej mówiłem gościowi że tu nie może być turbo. Było kompletnie niewyczuwalne. Tak że znow poprawiłem sobie humor kosztem Toyoty - nie takie to Renault złe jak niektórzy mówią. BtW nawet w najmocniejszej hybrydzie to auto ma max 190 Nm momentu (słabsza hybryda ma 142 Nm !) więc proszę Was... Za 107 tys??
  11. Mam wersję Life więc mój 'komputer' to wskaźnik spalania na prędkościomierzu
  12. No a u mnie kolejny rekord 6,06 l/100 km :-))). I to z dojazdami do pracy, przez "luźne" miasto. Oczywiście spalanie wg tankowania bo komputer wskazał 5,6.
  13. Wiedziałem że gdzieś to musi być... Na naklejce powinien być kod miejsca produkcji http://excesstext.com/2016/03/25/renault-oval-plate-decoding-general-information/
×
×
  • Utwórz nowe...