Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Pitrek

Użytkownik
  • Zawartość

    454
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

20 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV phl
  • Silnik
    1,33 TCe Energy
  • Przebieg (tys.km)
    14

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No, nie wiem czy bije na głowę ale jest łatwy w montażu. W sumie, jaki ma sens inwestowanie w to, skoro i tak służy to głównie do wyświetlania obrazu z komórki. Każda komórka ma porównywalne funkcjonalności a software takiego panela zestarzeje się w 2 lata.
  2. A te oryginalne nie są przypadkiem robione w Chinach? :-P
  3. 3500 zł za to co masz na smartfonie to średnio rozsądna decyzja.
  4. Tak z fizyki: 2 - krotny wzrost natężenia oznacza wzrost poziomu głośności o ok. 3 dB 10 - krotny wzrost natężenia daje wzrost poziomu głośności o 10 dB 100 - krotny wzrost natężenia daje wzrost poziomu głośności o 20 dB itd
  5. Też mi się nie chce wierzyć Musiałbym sprawdzić Espace IV ale nie wiem czy wyglądam na wystarczająco nadzianego żeby mi dali się przejechać :-) :-) :-)
  6. Jak dla mnie to komfort jazdy i prowadzenia w MIV 1.33 jest świetny. Auto jest super wyciszone, co szczególnie doceniam przy dużych prędkościach. Przyrost hałasu w granicach 100 - 150 kmh jest zaskakująco mały. Tym zresztą to auto mnie "kupiło". Rozstaw kół jest szeroki, auto niskie więc jak na kompakt prowadzi się świetnie. Na minus to mało schowków i uchwytów (w moim golasie) i beznadziejne sterowanie nawiewami (też golas). Szczerze to zdziwiony jestem tym, że Scenic IV, o klasę wyższy i chyba 2x droższy od mojej MIV, jest hałaśliwy w środku (?).
  7. Ja też nie narzekam na MIV choć jeszcze rok nie minął. W sumie z zakupu jestem bardzo zadowolony, głównie z silnika, który zdecydował o zakupie tego właśnie auta. Mogłem mieć za te pieniądze znacznie lepiej wyposażoną Astrę ale silnik bez turbo. Podczas ostatniego wyjazdu bardzo doceniłem pojemność bagażnika - jest głęboki i super pakowny. Ostatnio przy wyprawie na grzyby siostra stwierdziła że jest pakowniejszy niż w ich Hondzie HRV. Na pewno lepiej się go pakuje niż i30 CW który nie miał progu. Próg dobrze trzyma pakunki i dolna warstwę można lepiej ubić
  8. Mój i30 służył mi bezawaryjnie 10 lat i teraz służy córce. Jakość i bezawaryjność dzisiejszych samochodów jest rewelacyjna. No ale nie da się ich naprawić kluczem 10/12 i drucikiem. No, może czasami...
  9. Jak Daewoo wykupiło FSO to nawet była taka reklama w TV: 90 dni - tyle trzeba było żeby doprowadzić fabrycznie nowego Poloneza do stanu używalności. My w 90 dni usunęliśmy x usterek ..." Itd itp - coś tam było w ten deseń. Ale potem Daewoo zaczęło sprzedawać swoje produkty na bazie starych Opli (Nexia, Nubira itp) i Poldki poszły w zapomnienie. A potem prezesi Daewoo rozkradli swoją firmę i tak to się skończyło.
  10. Baju baju. A potem się zacznie że te silniki w Renault takie nietrwałe.
  11. Chyba kolegę pogięło. Wtedy ludzie bili się o każde auto (no może w 1996 już nie tak bardzo) a jakość tych aut była tragiczna. Polskie fabryki produkowały wyłącznie auta beznadziejnej jakości. Dlatego już ich nie ma. Fiat to nie jest polska fabryka oczywiście.
  12. Ja w swoim Life też będę wymieniał ale czekam do końca gwarancji. Oryginały z rozbitka są o niebo lepsze.
  13. Pisanie o tym aucie że jest królową lawet to kompletna bzdura. Ja przez rok nie widziałem ani jednej MIV na lawecie. U mnie nic nie cieknie ani nie klepie. Mam HB z listopada 2018 przejechane 25 tys km.
  14. Jestem po duuużym teście wyjazdowym. Trasa ponad 7,5 tys km, Polska, Niemcy, Portugalia, Francja, Hiszpania, Czechy. Spalanie na tym dystansie wg tankowania to 5,96 l/100 km. Auto było zapakowane na maksa (bagażnik), bez boxa czy poprzeczek, 3 dorosłe osoby. Prędkości zgodne z limitami, w Niemczech 130 wg prędkościomierza czyli jakieś 124 efektywnie ( generalnie na zachodzie ludzie jeżdżą zgodnie z przepisami, powiedzmy plus 10 kmh, zależnie od kraju).. Koszty paliwa w całym wyjeździe wakacyjnym były duże i były obciążeniem, więc szukałem kompromisu między oszczędnością a godziną dotarcia do celu (rozsądną). Fun miałem z wakacji. Podsumowując, nadzieje pokładane w silniku 1,33 spełniły się. Moje wcześniejsze wyprawy i30 w dieslu dawały średnie spalanie na poziomie 5,6 l/100 tak więc takie spalanie w benzynie to rewelacja.
×
×
  • Utwórz nowe...