Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Pitrek

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV phl
  • Silnik
    1,33 TCe Energy
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wiesz jak to jest... Skoro nie mogłem sobie pozwolić na panel x czy y cali (no a tak jest w moim przypadku) to teraz muszę sobie "zracjonalizować" jego brak, znaczy, że mogę bez niego żyć, że by mnie rozpraszał, że dzieci by się bawiły, że za jasno gdy ciemno itp. A za Safari nie tęsknię bo miałem :-P Co do aktualizacji nawigacji, to wydaje mi się, że wszystko skończy się na klonowaniu ekranu komórki, która dzięki internetowi jest zawsze świeża albo sam panel będzie się bezpośrednio łączył z Google maps czy innym dostawcą. BTW może już tak się dzieje bo nie znam funkcjonalności RLink itp.
  2. Czekamy na pierwszego nabywcę i montażystę ;-) Złapałbym się tego bez wahania ale gwarancji mi szkoda.
  3. Przejrzalem jeszcze raz filmik z Carvocal - nie wymieniał radia.
  4. No dokładnie pozalowalismy kilku tysięcy.. To się zdarza i tyle. Będę badał temat ale póki co za rozbieranki się nie biorę. Chciałbym jednak nawiązać do swojego wcześniejszego posta. Wydaje mi się że panele takie jak Carvocal nie wymagają wymiany radia. Wymiana wydaje mi się konieczna jeżeli chcielibyśmy wrzucić oryginalny panel Renault. Takie oryginały na Allegro są tańsze niż np Carvocal bo on wychodzi jakieś 1500 zł. Tak więc myślę, że gra jest jednak warta świeczki, oczywiście dla amatorów takich zabaw.
  5. Jasne, wiem bo na jeździe testowej od razu to zrobiłem . Podczas jazdy przydaje się chyba tylko do nawigacji. Ten panel też mi po głowie chodzi ale póki co auto nowe, gwarancja itd...
  6. Prawdopodobnie problem jest bardziej złożony bo panel to nie wszystko - liczy się tez "radio" które jest za panelem. To chyba ono obsługuje dodatkowe funkcje. Chyba...
  7. Też chętnie się dowiem. Szukałem panela pod manualną klimę i znalazłem taki Ali Jak również z Carvocal CarvocaCarvocal Btw... podczas jazdy taki panel wydaje mu się kompletnie nieużyteczny :-P
  8. Świeżutkie wyniki testów :-) Megane IV silnik 1,3 TCe 100 KM,, spalanie: autostrada 120 km/h - 5,7 l autostrada 130 km/h - 6,2 l. Test krótki bo rzędu 30 km ale o tyle miarodajny, że autostrada była przejechana tam i z powrotem na tempomacie, tak więc kwestia z górki/pod górkę powinna zostać zniwelowana. Auto jest zupełnie nowe tak więc liczę na to, że po "dotarciu" będzie jeszcze lepiej :-) Spalanie na odcinku autostrada->dom - 4,7 l ale jazda "międzymiastowa" bez korków i bardzo spokojna. Generalnie jestem bardzo zadowolony. Na początku wygląda to dobrze i oby tak to pozostało.
  9. Kurcze niedługo nie będę miał do czego się przyczepić I jeszcze nie podoba mi się sterowanie nadmuchem. Kółeczko byloby lepsze od przycisków bo trudno je znaleźć po ciemku. Pewno jeszcze coś znajdę
  10. Po drugim dniu użytkowania mam już niemal ekspercką wiedzę na temat MIV . A więc.... Na plus silnik (mam 1.3 100KM), 6 biegowa skrzynia, wyciszenie, prowadzenie, wygląd... Na minus: mało intuicyjna obsługa telefonu i innych funkcji z manetki na kolumnie (ogólnie ten sterownik to jakaś porażka), brak głośników wysokotonowych (wersja Life - Ok ale są jakieś granice dziadostwa). BTW tak się zastanawiam co bym robił z tym multimedialnym panelem gdybym go miał... Pewno kombinowlabym jak go wygasić .
  11. No to jestem po pierwszej jeździe moim 1.3 TCe 100 KM i jestem baaaardzo zadowolony . Silnik chodzi jak zegareczek, w środku praktycznie go nie słychać nawet przy 150 kmh. Spalanie na dystansie 140 km 5,6 l/100 w tym trochę miasta trochę autostrady z prędkością 120-130 km/h. Ze spalania jestem bardzo zadowolony. Zaznaczam jednak że mam lekką nogę. Co do elastyczności to też jest super - na 6 biegu można jezdzic od 60 wzwyż. Auto zbiera się bardzo przyzwoicie. Tak więc odnosząc się do tematu - 100 KM jest dobry a 130 może być tylko lepszy lepszy
  12. No I całkiem kulturalna dyskusja, co nie zawsze się zdarza ;-)
  13. Te 40% to tak ostrożnie... Poniżej link do artykułu, starego - z 2015 ale nie sądzę żeby dziś było inaczej... Ja mogłem kupić Aurisa za 59 tys z automatyczną klimą i gó...nianym silnkiem ale wybrałem M IV za 61tys bo wolę mieć fajny samochód a nie Toyotę która nie jedzie i ryczy przy 130 kmh jak maluch. My Polacy mocno wierzymy w VAG i Japończyków - takie są fakty. A rankingi awaryjności robią przeważnie instytucje niemieckie Artykuł
  14. Utrata wartości Renault faktycznie słabo rokuje... Szczęśliwie, ja planuję jeździć tym autem 8-10 lat, podobnie jak swoim Hyundaiem. Utrata wartości jest też często zależna od modelu. Np Citroen C3, którego również mam, trzyma cenę całkiem fajnie - te autka są solidne i lubiane przez kobiety i młodzież. Jak będzie z Megane IV - pożyjemy zobaczymy. Szczęśliwie nie stać mnie na nic ponad golasa więc u mnie utrata nie będzie tak bolesna.
  15. Podobno promocja pakietu gwarancyjnego za 1200 była do 05.11 - przynajmniej mnie tak bajerowali żebym kupił auto. No i kupiłem a pakiet dostałem gratis. Co do jakości Hyundai/Kia to jeżdżę 10 rok i30 i jest to bezawaryjne auto. Hyundaia kupiłbym w ciemno.
×