Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pitrek

Użytkownik
  • Zawartość

    785
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

63 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV phl
  • Silnik
    1,33 TCe Energy
  • Przebieg (tys.km)
    25

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kompletna bzdura. Wymiana łączników to remont zawieszenia??? U mnie nic nie trzeszczy po 40 tys.
  2. Auto z ogłoszenia ma 1,33. Nie wiem skąd miałby się znaleźć samochód z produkcji 2019 z silnikiem 1,2?? Ja mam 1,33 a kupowałem 11/2018 z początku produkcji. Za 57 tys (minus negocjacje) auto jest do brania - sam takie mam. Tablet jest psu na budę bo nawigacje masz w telefonie. Nie wiem po hu ludziom możliwość oglądania videoclipow na ekranie samochodu??? Każdy smartfon zjada te tablety na śniadanie. Poza tym widzę wątek nie kończących się aktualizacji "renosmart" jest dość obszerny. Ja się z tabletu wyleczyłem choć zamierzałem sobie podmienic po gwarancji. U mnie padł łącznik po 41 kkm czyli przyzwoicie. Poza tym nie mam znaczących usterek. Niech się ociec przejedzie tym autem to na 100% mu się spodoba. Jedyna wada dla starszych ludzi - auto jest dość niskie i wsiada się średnio. To nie SUV.
  3. Bardzo trafne pytania. Węgiel czeski już nie jest wydobywany- nie opłaca się, do zamkniecia. Ruski może być nierentowny bo Rosja to nie jest normalna gospodarka - za dużo mają kasy z ropy. A w kopalni Silesia ludzie muszą pracowac tak jak w każdej prywatnej firmie a nie jak w państwowej kopalni. A w takiej JSW jest bodajże 150 związków zawodowych. Górnictwo węgla kamiennego, to państwowe, jest jak PRLowski folwark - przerost zatrudnienia, marna efektywność, czy się stoi czy się leży... Niestety, na skutek rządów "ludzkich panów" którzy zmusili energetykę do odbierania węgla od PGG , kopalnia Silesia upada ponieważ nie może konkurować niższa ceną (dzięki lepszej efektywności i braku 150 związków zawodowych) i żadna elektrownia nie może od nich kupić węgla. Tak wlasnie PRL-PiS wykończył energetykę i górnictwo.
  4. Opłata mocowa to jedno a drugie to odwlekane podwyżki cen energii zamiatane pod dywan z powodu wyborów . Ta sytuacja plus przymus kupowania droższego polskiego węgla już doprowadza koncerny energetyczne na skraj. O tym już mówią nawet ich prezesi ale w dzienniku TVPiS o tym nie powiedzą. No, chyba, że zakomunikuje, ze to wina Tuska, ruskich albo 5G
  5. Na wsparcie PGE nie mogą liczyć bo PGE jest prawie bankrutem po 5 latach rządów "nadpolaków". Inne firmy to kto? Energa - bankrut, Tauron - bankrut, Orlen? - aktualnie topi kasę w Lotosie bez sensu. Może PGG sypnie węglem bo dużo mają
  6. Pozamiatane Ale w topiku: u siebie mam problemy z doslyszeniem ponieważ wyząbkowane opony z tyłu przerzuciłem na przód i auto przy hamowaniu ma głośność odrzutowca. Tak więc u mnie stukanie i rzężenie nie jest zauważalne tak więc nie umiem stwierdzić czy występuje. Bez odbioru
  7. A ja kilka ostatnich tankowań mam poniżej 6l/100 i to wg tankowania bo na kompie poniżej 5,5. Silnika 1,33 o 4 cylindrach i mocy 100KM nie traktuję jako downsizingowy
  8. No nie wiem. W 2001 r kupiłem Xsarę 1,4 75 KM bez klimy i kosztowała 44 tys zł. Z klimą manualną była za 50 chyba. W 2009 za 54 tys kupiłem i30 1,6 crdi z manualną klimą. W 2012 za 40,5 tys kupiłem C3 1,4 75KM z manualną klimą. W 2018 kupiłem M IV z klimą manualną za 61 tys. Nie widzę jakiejś galopady cen. A jakie mieliśmy dochody w 2001? Ktoś pamięta?
  9. Nieco starszych forumowiczow zachęcam do poszperania w pamięci i wspomnienia jakości legendarnych produktów PRL typu Polonez, Fiat 126, 126 itp. Jakość współczesnych samochodów jest boska porównując do ww a stosunek cena/jakość w M IV dla tanich wersji (bo to jest mój punkt odniesienia) jest bardzo korzystny. No i tu możesz mieć problem w sądzie ponieważ utkniesz na definicji "prawidłowy". Będziesz mierzył poziom natężenia w dB odgłosów albo stuków? Powodzenia. No i następnym razem omijaj szerokim łukiem salony Renault, Citroen czy Fiat. Wal od razu do Mercedesa
  10. Życzę powodzenia w sądzie. Ciężko będzie z usterkami które ledwo słychać. Auto to nie układ scalony - to urządzenie mechaniczne z dużą liczbą ruchomych części. A nawet auta elektryczne nie są bezgłośne.
  11. W moim również wymienione obydwa łączniki z aluminiowych na stalowe. Stukał tylko lewy, dolna kulka ale wymienione obydwie strony. Zaczęło się dość nagle w okolicach 41 kkm.
  12. Znachor część 3. Zapchanie ECU. Pewno nagarem z niemarkowego oleju.
  13. Ok, to chyba muszę zmienić dealera. Bo mi się wydawało że 4 wlewalem
  14. Widziałem też te fotki. Wygląda na mały ale żeby miał tylko 2 litry? Masakra jakaś.
×
×
  • Utwórz nowe...