Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

wowo89

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I pH I
  • Silnik
    1,6 K7M
  • Przebieg (tys.km)
    157

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam serdecznie, problem widać na filmiku: https://youtu.be/Np3WHB4HrQA Co to może być? Jakieś sugestie?
  2. Zrobię jeszcze na dniach próbę olejowa, na razie rozrusznik wykrecony bo i tak do regeneracji pójdzie. Ale na wszystkich 4tlokach tak od razu?
  3. Brak sprężania to brak sprężania, wykrecone świece i manometrem pomierzone, sprawdzę dziś ta wiazke, mam ściągnięte z megi cały przód, więc wiązka na wierzchu jest
  4. Hmm.. wątpię żeby głowica, bo chodził ładnie cały czas, sprężanie w porządku było, przejechane max 20km bo auto póki co wyrejestrowane w garażu stoi jako zabawka. A chcę ją porządnie zrobić i przywrócić do życia.
  5. Witam serdecznie! Jakiś czas temu kupiłem Megane I coach z silnikiem K7M. Spod głowicy uciekał na zewnątrz olej. Głowica zdjęta, była w remoncie, po planowaniu, szlifie gniazd zaworowych i wymianie uszczelniaczy. Później założona z nową uszczelka. Silnik odpalał bez problemów. Sprężanie w granicach 12,5 na wszystkich cylindrach. Pewnego dnia poszedłem do garażu z zamiarem wyjechania i wymiany tłumika, auto odpaliło i zgasło po ok 10sek jakby gaszone z kluczyka. Więcej nie odpaliło. Kręci i nie odpala. Immo w porządku. Sprawdzona iskra - wszystko ok. Wtryski strzelają ładnie paliwkiem jak trzeba. Rozrząd nie przeskoczył. Na silniku wszędzie brak sprężania aktualnie. Ktoś coś? Jakies pomysły?
×
×
  • Utwórz nowe...