Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane I pH I
-
Silnik
1,6 K7M
-
Przebieg (tys.km)
157
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Zrobię jeszcze na dniach próbę olejowa, na razie rozrusznik wykrecony bo i tak do regeneracji pójdzie. Ale na wszystkich 4tlokach tak od razu?
-
Brak sprężania to brak sprężania, wykrecone świece i manometrem pomierzone, sprawdzę dziś ta wiazke, mam ściągnięte z megi cały przód, więc wiązka na wierzchu jest
-
wowo89 zaczął obserwować 1,6 8V K7M nie odpala
-
Hmm.. wątpię żeby głowica, bo chodził ładnie cały czas, sprężanie w porządku było, przejechane max 20km bo auto póki co wyrejestrowane w garażu stoi jako zabawka. A chcę ją porządnie zrobić i przywrócić do życia.
-
Tak, silnik kręci się.
-
Witam serdecznie! Jakiś czas temu kupiłem Megane I coach z silnikiem K7M. Spod głowicy uciekał na zewnątrz olej. Głowica zdjęta, była w remoncie, po planowaniu, szlifie gniazd zaworowych i wymianie uszczelniaczy. Później założona z nową uszczelka. Silnik odpalał bez problemów. Sprężanie w granicach 12,5 na wszystkich cylindrach. Pewnego dnia poszedłem do garażu z zamiarem wyjechania i wymiany tłumika, auto odpaliło i zgasło po ok 10sek jakby gaszone z kluczyka. Więcej nie odpaliło. Kręci i nie odpala. Immo w porządku. Sprawdzona iskra - wszystko ok. Wtryski strzelają ładnie paliwki