Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

viper06

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    130

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pozostało do końca: 15 dni i 22 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Cześć, Na sprzedaż moje prywatne auto, które użytkuję od ponad 2 lat. Jestem drugim właścicielem i posiadam pełną dokumentację historii auta. Meganka jest z Polskiego salonu (2011 r. pierwsza rejestracja) i jest całkowicie bezwypadkowa, pierwszy lakiej na wszystkich elementach. Auto użytkowane głównie na trasie. Po zakupie zamontowałem instalację LPG marki BRC, wystrojoną przez autoryzowany serwis Czakram Tarnów. Renówka jest mocno doinwestowana i regularnie serwisowana (serwisy olejowe co około 12 tys. km). Z ciekawostek auto posiada dodatkowe wygłuszenie wnętrza zrealizowane na moje zlecenie w profesjonalnym zakładzie (drzwi, boczki tylne i nadkola od zewnątrz) dzięki czemu przy prędkościach autostradowych jest znacznie ciszej niż w seryjnych megankach, a dodatkowo poprawiła się jakość dźwięku z głośników. W ostatnim czasie zrobiony pełen serwis olejowy i wymiana hamulców tylnej osi. Do auta posiadam drugi komplet felg aluminiowych 17 cali ze świeżymi oponami zimowymi Pirelli. Przegląd i OC ważne do 2022 r. Więcej informacji w ogłoszeniu pod wskazanym linkiem. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania i opowiem więcej o aucie. Pozdrawiam,

    24.900,00 zł

    Warszawa, Mazowieckie - PL

  2. Muszę tylko znaleźć dobrych magików w Warszawie znających się na tych silnikach bo tej pory niestety spotkałem się jedynie z brakiem wiedzy na temat tych jednostek w warsztatach. Sam nie mam możliwości grubszego grzebania przy aucie. Czy możliwe jest odczytanie wartości spalań stukowych samemu ? Czy potrzebny jest do tego tzw. CLIP ? Jak już mówiłem jestem w posiadaniu jedynie czytnika ELM podłączanego do gniazda OBD, ale w aplikacji torque pro nie widziałem takiej funkcji.
  3. Zdecydowałem się na tą instalację między innymi czytając Twoje wpisy także wiem o poprawności jej działania z tym silnikiem ;) Podczas jazdy z gazownikiem z podpiętym kompem okazało się że szarpanie na niskich obrotach znika po wyłączeniu wtryskiwacza gazowego na 3 i 4 cylindrze. Wymieniono na próbę wtryskiwacze i sterownik na nowe aby wykluczyć wadę nowych elementów z zestawu BRC jednak nie przyniosło to żadnych efektów. Wężyki do gazu równej długości, sprawdzona drożność, wszystko okej. W związku z czym zalecili sprawdzenie i wymianę cewek na nowe. (świece wymienione 100 km t
  4. Cześć. Mam podobny problem jak kolega 2 posty wyżej. Pacjent Megane 3ph1 1.4 tce. Postanowiłem założyć instalację LPG BRC sq32. Od samego poczatku pojawił problem szarpania przy stałej prędkości i wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Po wymianie świec i ponownym strojeniu instalacji wypadanie zapłonu już nie występuje jednak nadal delikatnie poszarpuje na gazie jadąc ze stałą prędkością przy niskich obrotach (poniżej 2,2 tys obrotów). Przyspiesza dobrze, na biegu jałowym chodzi równo. Na benzynie jest wszystko okej. Gazownik nie bardzo wie co może być przyczyną. Świece wymienione, cewki sprawdzon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!