Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

linka13

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    2.0 + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    180

Profil

  • Zainteresowania
    Renault5, motosport

Ostatnio na profilu byli

132 wyświetleń profilu
  1. @witman niestety mam innej firmy, ale polecany, sam właściciel w identycznej meganie ma to samo założone i ogólnie mówi, że nie ma reklamacji tego ustrojstwa. @makin23 czyli nic poważnego a jedynie strojenie. Pocieszające dzięki za odpowiedźm w takim razie zaraz po świętach będę męczyć ich ponownie, bo już raz szperali w ustawieniach i na chwilę pomogło... @deku temperaturę podawał mi gazownik, chyba to była temp. silnika, bo mówił, że jak przyspieszam to spada i zdiagnozował padnięty termostat. Mechanik stwierdził, że skoro ciepło w aucie, to termostat dobry. Najdziwniejsze jest to, że teraz dzieje się to wybiórczo i nie mogę znaleźć żadnej zależnosci. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, po świętach mam nadzieję ogarnąć temat u gazownika.
  2. @droopy Dzięki, sprawdzę to, podjadę w przyszłym tyg. na pierwszy przegląd gwarancyjny i niech działają.
  3. Dziękuję za szybką reakcję! @Andrzej-2010 grzeję na 17 stopni tylko, bo przy większej temp. jest już za gorąco. Zasugeruję sprawdzenie osłony przy wymianie kierunkowskazu z przodu ;) Przysłonię, ale nie dodałam, że na desce temperatura jest raczej prawidłowa (na 3 kresce jest wskazówka) Dodam jeszcze, że większość tych akcji miała miejsce przy dodatniej temp. Teraz od tygodnia jest na minusie, a dopiero przedwczoraj taka sytuacja. Dziwi mnie to, że niewiele osób ma taki problem, a więc to nie "taka uroda" tego silnika, tylko raczej coś jest nie do końca sprawne. Ja bym powiedziała, że bardziej nie same dystanse a droga (miasto/trasa) ma tu znaczenie. Na trasie przy bardziej jednostajnej jeździe się to nie dzieje.
  4. Witam! Odkopuję temat ponieważ mam identyczny problem z wypadaniem LPG na Pb przy depnięciu powyżej 3,5tys.obr. Megane II ph I 2.0 instalacja nowa- ok. 1500 km. Dodam, że byłam już z tym problemem tam gdzie montowali gaz, lecz niestety podczas przejażdżki z panem instalatorem i podpiętym komputerem problem ani razu nie wystąpił. Jedyne co pan stwierdził, to uszkodzony termostat, bo temp. rosła tylko do 70stopni a potem spadała do ok. 50 (przy przyspieszaniu musiała spadać poniżej 30 i dlatego zrzucało na gaz). Potem wizyta u mechanika (oleje itp) i poprosiłam o wymianę termostatu- stwierdzili, że nie jest zepsuty, bo w aucie jest ciepło i nie wymienili. Faktycznie problem na chwilę zniknął i pojawił się ponownie przedwczoraj. makin23- udało Ci się znaleźć przyczynę tego problemu?
×
×
  • Utwórz nowe...