Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Furkey

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 I phl Bose
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    172

Profil

  • Zainteresowania
    Militaria, myślistwo, motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No właśnie nie idzie ustalić. Przy przegazówce jest po prostu trochę szybszy, także obstawiałbym coś na pasku osprzętu albo coś w ten deseń, ale nie bardzo mam pomysł co może taki dźwięk wydawać. Szczególnie, że znika - od razu, po osiągnięciu pierwszej kreski temperatury na liczniku.
  2. Oto i owy dźwięk. W miarę wzrostu temperatury staję się coraz wyższy aż w końcu po osiągnięciu jednej kreski zanika. Czasami też na ciepłym potrafi się odezwać, ale tak z 1-2 razy jakby coś chciało wystartować a nie mogło. 54002162_2074414119310600_8065238323146260480_n.mp4
  3. Cześć. Staram się ustalić źródło dźwięku dochodzącego spod maski, jak również sposobu na jego eliminacje, lub zaakceptowanie. Mianowicie po odpaleniu samochodu, gdy silnik jest zimny ( lecz nie zawsze, określiłbym, że w 8/10 sytuacji) włącza mi się jakieś strasznie głośno piszczące urzadzenie, coś w rodzaju jakiegoś elektrycznego podgrzewacza. W miarę wzrostu temperatury silnika, dźwięk znacznie przyspiesza, aż do osiągnięcia jednej kreski, wtedy zanika. Czy w 1.4 Tce jest jakaś elektryczna pompa powietrza czy coś w tym stylu, która dogrzewa silnik lub robi cokolwiek innego ? Strasznie mnie irytuje ten dźwięk, 1.9 TDI przy rannym odpaleniu zdecydowanie mniej klekocze, aniżeli 1.4 Tce piszczy. Na pewno nie jest to pasek klinowy, także to wykluczam, bo dźwięk jest zupełnie inny. Ktoś miał z takim czymś do czynienia ?
  4. Czy udało się rozwiązać problem ? Mam to samo, na zimnym na benzynie delikatnie poszarpuje aż do osiągnięcia temperatury ( jedna kreska). Trzy tygodnie temu założyłem instalację lpg, najpierw był problem z szarpaniem przy stałej prędkości i wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze ( tylko na lpg). Problem wypadania został wyeliminowany, jednak szarpanie, mimo zapewnień instalatorów dalej występuje. Świece wymieniłem tydzień temu ( były zaolejone, bo mam walniętą uszczelkę pod pokrywą). Czy ewentualnie uszczelka lub brudna przepustnica może wpływać na to szarpanie ?
  5. Cześć. Wymieniałem ostatnio świece, każda jedna była zalana olejem. Na mój gust uszczelka przepuszcza i mam zamiar ja wymienić. Ma ktoś może jakiś tutorial, bo nie wiem czy Francuzi nic nie skomplikowali konstrukcyjnie ?
  6. Rozumiem, czyli będę się upierał o całkowity zwrot kosztów jakie musiałem ponieść. Dzięki serdeczne za pomoc, pozdrawiam.
  7. Przede wszystkim chciałbym się ze wszystkimi przywitać. Jako, że nie chce zakładać nowego tematu piszę tutaj. Kupiłem swiece, wg specyfikacji na stronie miały pasować do megi( 1.4 Tce 2011r.) Jednakże z powodu braku cienkiej końcówki zacząłem studiować internet i wychodzi mi, że rozmiar klucza to 14, a ja kupiłem na 16. Czy jest możliwe, że te świece pasują do tego silnika ? świeca zapłonowa VALEO 246851 to ten konkretny model. Jeśli nie to jutro zwracam i będę żądał zwrotu kosztów przesyłki z powodu wprowadzenia w błąd.
×
×
  • Utwórz nowe...