Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Megane11289

Użytkownik
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phlll 2014r
  • Silnik
    1.5 dci 110 k9k636
  • Przebieg (tys.km)
    140.000

Ostatnio na profilu byli

274 wyświetleń profilu
  1. Dla mnie akurat prościej odłączyć wtyczkę, bo komunikat nie przeszkadza chciałbym tylko mieć pewność, że dzięki odłączeniu nic się nie stanie. A co do odzyskiwania energii to chyba jest to obecne.
  2. Witam Szanowne grono. Tak jak w temacie, czy odłączenie wtyczki od systemu start&stop na akumulatorze powoduje jakieś inne komplikacje, prócz komunikatu na liczniku? Pozdrawiam
  3. Witam Szanowne grono Czy któryś z Was czyścił EGR jak w temacie? Trudna to sprawa? Czym czyścić? Benzyna ekstrakcyjną? Chciałbym go sobie wyczyścić, bo furmanka prawie 150 tyś na blacie, więc podejrzewam tam niezły syf. Pozdrawiam. Już nie aktualne. Poradziłem sobie sam
  4. Dokładnie jak Kolega u góry stwierdził. Im dłużej będziesz rozmyślać na temat kodu silnika itp to na końcu nie kupisz nic. Moje zdanie jest takie, że jak będzie się coś miało zepsuć to prędzej czy później się zepsuje i nie ważne czy to diesel czy benzyna. Na to właściciel auta musi być przygotowany. Pozdro
  5. Witam. Tak jak w temacie. Pierwsza awaria w mojej Meggi. Zauważyłem niewielki wyciek z pompki sprzęgła ( tej która znajduje się obok pedału sprzęgła). Ciężko to ustrojstwo wymienić? Przerabiał ktoś podobny temat? Pozdrawiam
  6. Z filmiku wynika tylko tyle, że ten dźwięk występuje wtedy kiedy po wciśnięciu gazu następuje redukcja a nie przy jednostajnej jeździe. Co prawda nie wiem jak wygląda taka skrzynia, ale w zwykłej winą bym obarczył synchronizator. Daj znać Kolego jak sprawa wygląda
  7. Kolego widzę, że już jakiś czas zadajesz pytania dotyczące silnika 1.5 dci. Co prawda na to pytanie nie odpowiem czym się różni euto 5 od euro 6, ale podpowiem tylko, że nie zawracaj sobie głowy mało istotnymi rzeczami będziesz jeździł normalnie jak na posiadacza diesla przystało a nie jak pi**a to nie musisz sobie zawracać glowy jakimiś FAPami czy EGRami u mnie w rodzinie jeżdżą 3 Meganki z tym silnikiem i nikt nie ma z nimi problemów, olej zmieniany tylko co 10 tyś i smigają aż miło
  8. Kolego bierz automat. Mega wygoda, skrzynia pracuje bardzo przyjemnie Jeżeli jeździsz w jakimś dużym mieście to nie ma nic lepszego, skrzynia manualna 6 biegowa wymaga ciągłej zmiany biegów przy jeździe po mieście. U mnie następne auto też będzie miało skrzynie automatyczną
  9. Ja mam 110 PS a napisów brak, więc teoria z mocą nie potwierdzona
  10. Siemanko Może dla niektórych być to dziwne i śmieszne, ale stuka mi poduszka powietrzna w kierownicy przy jeździe na nierównościach przenosi wibracje na kierownicę i delikatnie hałasuje co mnie najnormalniej w świecie irytuje. Czy ktoś miał podobną przypadłość i zlikwidował to? Dodam tylko, że na pewno nie są to żadne luzy w zawieszeniu itd, żeby nie było. Dzwiek pochodzi na 100 % z jaśka. Pozdro
  11. Witam. Panowie pytanko. Czy troszkę oleju w przepustnicy i rurze intercoolera w miejscu zaznaczonym na zdjęciu to normalne czy powód do niepokoju? Pozdrawiam
  12. Ja tą cenę widziałem w zaprzyjaźnionym sklepie internetowym, który uważam za tani. Cena w ASO pewnie tak samo by zwaliła z nóg jak w przypadku DSG
×
×
  • Utwórz nowe...