Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

qva69

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane 3 Grandtour
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    220000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam po dłuższej przerwie, Brak czasu i brak garażu ogranicza moje możliwości w tą pogodę na grzebanie się przy reni.Ale mam clipa v203,Pierwsze próby z marnym wynikiem.Muszę się dużo nauczyć.Po uruchomieniu programu sonda działa prawidłowo(przynajmniej tak mi się wydaje) ale jest komunikat że niektóre kalkulatory nie odzywają się .I to właśnie min. sterownik silnika.Nie wiem co jest powodem takiej sytuacji,próby na zapłonie jak i na uruchomionym silniku.Jak już ostrożnie naklikałem żeby nic nie zepsuć dotarłem do informacji z błędami wtryskiwaczy ale nie widziałem tam nawet opcji skasowania
  2. Sterownik kupiłem w Polsce na aukcji (w opisie 100% sprawny),klona robili mi tutaj w DE , Z opisu wynika że sprawdzają urządzenie czy jest sprawne ale w jaki sposób to nie wiem. Wszystko wysyłkowo bo nie znalazłem w pobliżu takiej usługi. Co jeszcze mogę dodać że ECU był otwierany, widać ślady jakiegoś uszczelniacza czy kleju. Co do kupna nowych wtryskiwaczy to brałem to pod uwagę ale koszt to około 4k PLN, a w tej cenie widziałem silnik kompletny z osprzętem 54 tyś, km przebieg,
  3. No nie ja je regenerowałem tylko firma która się tym zajmuje. Zamawiasz wtryskiwacze po regeneracji a po wymianie odsyłasz swoje i wtedy zwracają kaucje po 50 euro za sztukę.Czyli są to inne wtryskiwacze. Wszystkie przychodzą z atestem, wrzuciłbym scan ale chyba wyrzuciłem je. Błędy daje się skasować i znikają ale po zgaszeniu auta i po ponownym uruchomieniu są od nowa te same.
  4. ECU sklonowane i podmienione ,styki posprawdzane poczyszczone, niestety problem pozostał. Muszę poszukać kogoś z Clipem w okolicy. Dodam tylko jeszcze że przed wymianą wtryskiwaczy ,błędy wskazywały wtryskiwacz 1 i 2. Po wymianie na regenerowane , wskazują 3 i 4 . Czy to może coś sugerować?
  5. Dzięki za propozycję i wyjaśnienie . zobaczę jeszcze czy coś znajdę na miejscu i dam znać. Co do przesiadki ,to nieee. Lubię moją megankę zrobiłem nią 130 tyś. świetna na ryby ,średnia spalania to tak 5,4 do 5,7 przy szybszej jeździe . Mamy jeszcze nowego Captura ale ja wolę jeździć meganką.
  6. Dzięki wszystkim za szybkie podpowiedzi. @Omega ,jestem w De ,tutaj chcieliby wszystko na nowe wymieniać, ceny kosmiczne a nie zarabiam kroci . Z elektroniką coś ogarniam , ale muszę poszukać informacji jak zrobić klona.
  7. Witam. Wiem że były podobne tematy ale mam wątpliwości które chciałbym rozwiać. Auto Renault Megane 3 Grandtour 2009 r.silnik 1.5 dci rocznik 2009. Jakiś czas temu podczas jazdy ,poczułem że auto nie pali na jeden cylinder i oczywiście komunikaty, stop, skontroluj ESP, skontroluj układ wtryskiwaczy. Po zatrzymaniu auta ,wyłączeniu ,odczekaniu wszystko wróciło do normy. Potem sytuacja się powtarzała doszły komunikaty ,sprawdzić układ wydechowy. Aż w końcu całkowicie przestał działać jeden wtryskiwacz. Wymiana filtra paliwa a właściwie dwa razy, drugi przy wym
  8. Okazuje się że nie,mówi że ma program którym mógł adoptowac pompę i tyle. Trzeba jakieś jeszcze inne dane wprowadzać? Mam problem tu w Hagen żeby kogoś znaleźć kto mi to zrobi.Odsyłają mnie do serwisu. Jest taka opcja że mogę mieć dostęp do kabla,mam lapka , tylko teraz pytanko Jaki potrzebuje program żeby to zrobić? Z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam W końcu udało się naprawić . Problem był w tym że moja Renia ma elektroniczny hamulec postojowy a pompa była od wersji z ręcznym hamulcem. Serwis Reno dosyć długo się męczył ze znalezieniem
  9. Witam kolegów. Posiadam Renault Megane 3 Grandtour 2009 r.silnik 1.5 dci . Jakiś czas temu zaczęły sie problemy z pompą ABS.Raz działała raz nie,kontrolki świeciły się to gasły po chwili.Po podłączeniu pod kompa wywaliło błąd 4020. Kupiłem więc używkę o dokładnie takich samych numerach.mechanik wymienił,pokasował błędy i .... I teraz mruga cały czas kontrolka ABS,nie ma kluczyka ,nie ma komunikatów o usterce. Na kompie pokazuje błąd 5153 i nic więcej.Szukałem opisu tego błędu ale jakoś nic ciekawego nie znalazłem ,gdzieś tam przeleciał mi komunikat że to zbyt duży moment o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!