Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RenaultClioKonrad

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III (Phase 1) 2008 rok.
  • Silnik
    1.6 16V 110KM K4M 858 TL4
  • Przebieg (tys.km)
    169

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przez pęknięta sprężynę jestem unieruchomiony. Problemem jest sam zakup. W Aso na ten moment sprężyny o numerze 540100023R (kropki niebieskie i zielone) są niedostępne brak Francja, zamienników typu KYB, Monroe, Lesjofors/Kilen się obawiam. Na wątki jakie natrafiam że podnoszą przód auta w nienaturalny sposób. Z kolei Sachs'y też nigdzie nie są dostępne. Czy ktoś wogóle wymieniał fabryczne sprężyny w megane III 1.6 110. Pytam bo nie wiem co zrobić, jedyne co mi przychodzi do głowy to montaż Eibach E10-75-012-01-22 , ale jak sprężyny obniżane mają się do zwykłych amortyzatorów gazowo-olejowych
  2. Widzę że nie tylko ja mam z tym problem, dla mojej megi na przód to sprężyny o symbolu 540100023R. I niestety z relacji na drive2.ru wiem że kyb, monroe, lesjofors/kilen robią z samochodu monster truck'a. Sachsa również nigdzie nie ma. Zostaje chyba tylko ASO gdzie i tak nie ma dostępnej ani 1 sztuki w Polsce
  3. Witam, od niedawna stałem się posiadaczem Meganki III. Będę się przymierzać do wymiany skraplacza klimatyzacji, ale i niestety chyba chłodnicy wody (wyszło na przeglądzie że zaczyna delikatnie podciekać) Mam pytanie czy ktoś już przerabiał temat wymiany, czy coś konkretnie polecił. W praktycznie jednej i tej samej cenie mam dostępne chłodnice Valeo, Nissens, Mahle Behr, tylko pytanie co wybrać. Do aso nawet nie dzwonię, szkoda mi oczu na ich ceny. Proszę o poradę osób które przerabiało temat i czy ktoś zakładał siatkę ochronną na zderzak przed uszkodzeniami chłodnicy i skraplacza. Dzięki za po
  4. Cześć, natknałem się na temat związany ze zniszczoną chłodnicą klimatyzacji 

     i niestety, i mnie nie trafiła ta zmora. Powiedz jakiej konkretnie siatki użyłeś jako osłonę chłodnicy i w jaki sposób, w zasadzie na czym mocowałeś ją do zderzaka. Jakbyś miał jakieś zdjęcia to chętnie bym luknął. Niestety z tego posta nie da się ich powiększyć. Dzięki za odpowiedź.

  5. Dziękuje za zainteresowanie tematem, po długiej walce z clio CHYBA problem już został rozwiązany. Wybrałem się do Rzeszowa do Mechanika który mimo wszystko zasugerował ponowną regenerację alternatora ponieważ wydawał piski na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku, również ja miałem okazję osłuchać się tegoż dźwięku poprzez "Stetoskop" Dopiero po powtórnej regeneracji alternatora (tym razem w innej firmie BENDIX - Rzeszów) i po wymianie AKUMULATORA jest bardzo duża poprawa. Po bliższej analizie starego akumulatora (2,5 letni 4max (intercarsowy)) który był już od początku j
  6. Znajdźcie mechanika na podkarpaciu który jest w stanie być w pełni rzetelny.
  7. Czy doprowadziłem do ładu, na tą chwile nie. Samochód pali, ale nie tak jakbym sb tego zyczyl. Obroty spadaja jak sie pompuje hamulec, lub po ostrym hamowaniu. Bylem w Renault w tarnowie na diagnostyke clipem, brak błędów. Natomiast rozmawialem z mechanikiem stosunkowo długo na boku. Gdzie zwrocil mi uwagę na nieszczelnosc ukladu podcisnieniowego gdzie wystarczy minimalna nieszczelnosc i w efekcie dlugiej jazdy nic z tym nie robiac takie moga byc efekty gduz ecu wykonuje korekty dla m.in dla wtryskow. Postanowiłem zawalczyć o clio dosyć irracjonalnie. P
  8. Z nie meganką, a clio III. Reasumując to co zrobione zostało dodatkowo od powyższych czynności: *Czyszczenie odmy olejowej + kolektora ssącego *Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów.. po remoncie była zrobiona na silikonie Reinza i okazało się że duże ciśnienie oleju zerwało ją przy gniazdach cewek (świece wymienione na nowe irydowe NGK BKR6EIX 6418, + wymyte cewki nafta, całość wymyta naftą i odsączone wysysarką, i właściwie użyta pasta (klej anaerobowy) do uszczelnienia pokrywy zaworów użyta pasta 7711427907, ale równie dobrze mogło by być loctite 518 Dodatkowo ste
  9. Świece byly wymieniane na ngk irdium ix 6418 bkr6eix Cewki beru zs052 tez byly wymieniane Adaptacja to nie problem gdyz byla wielokrotnie zrobiona, to ponowic probę nie za szkodzi. Styki byly czyszczone kontaktem podczas wymiany czujnikow. Ale jak się zabrać za odmę, wystarczy przeczyscic wąż idący od kolektora ssącego czy należy zdjąć pokrywę zaworów. Zawór recyrkulacji par benzyny? O tym to słyszę poraz pierwszy
  10. * Wymieniony kolektor ssący * Uszczelki kolektora ssącego (tzw. jajka wraz z uszczelką odmy) * Uszczelka kolektora dolotowego * Uszczelka kolektora wydechowego * obie sondy lambda * rozrząd kompletny z pompą wody i KZFR z uszczelniaczami * termostat * płukaniem układu chłodzącego * czyszczeniu i adaptacji przepustnicy wraz z uszczelką przepustnicy * uszczelka pokrywy zaworów * map sensorem * czuj. temp powietrza * elektrozawór zmiennych faz rozrządu * czujnik położenia wału korbowego * czujnik położenia wałka rozrządu
  11. Witam ponownie po miesiącu czasu, niestety moje auto chyba należy do najbardziej upartych. Poza wcześniej wymienionymi częściami, wymieniłem: * czujnik położenia wału korbowego * czujnik położenia wałka rozrządu * czujnik spalania stukowego * elektrozawór zmiennych faz rozrządu * alternator został zregenerowany (wymieniony regulator napięcia + łożyska) * zestaw paska wielorowkowego (napinacz + pasek) * diagnostyka komputerowa usuwanie błędów nadal bez zmian... Już nie wiem naprawdę gdzie szukać. Drodzy forumowicze jak wygląda sytua
  12. Na chwilę obecną muszę z tym jeździć. No to tymczasem do następnej wypłaty hehe. *Czujnik położenia wału *Czujnik położenia wałka *elektrozawór kzfr *i być może regulator napięć, ponieważ alternator był regenerowany (szczotki i łożyska)
  13. Dzięki, w takim razie zajmę się tym elektrozaworem, nie będę kombinować z ali tylko skoro mówisz że jako laik spokojnie wymienię samodzielnie wezmę oryginał http://www.quippo.pl/p3565,elektrozawor-8200823650.html Zaciekawił mnie też ten artykuł gdzie winowajcą był regulator napięcia pomimo odpowiedniego ładowania https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3572824.html
  14. elektrozawór nie. Był sprawdzany w klipie. Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie w/w elementów i w przyszłym tygodniu wybiorę się ponownie na clipa. Przed wymianą, byłem na klipie to wykazano błąd układu ciśnienia map sensora i temperatury powietrza, dodatkowo typek sprawdzał obecnie wysyłane przez komputer obroty to wachały się 596-714, z klimą 723, ponad do druga sonda co chwile dawkowała inną ilość benzyny i powietrza na jałowym podczas jazdy pracowała normalnie. Ten cały elektrozawór KZFR idzie wymienić samodzielnie? czy nie będzie problemu jak go wymienię za
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!