Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

RenaultClioKonrad

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Clio III 1.6 16V K4M 800
  • Silnik
    1.6 16V K4M 800
  • Przebieg (tys.km)
    140

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. 1.Nie ma lpg 2. Nie ma klekotania, ładnie zapala 3. Ponownie wymienie filtr powietrza. 4. Co prawda silnik szybko sie nagrzewa ale spalanie jest w normie 6.2-7.7 5. Olej elf evolution 900 sxr 5w40 + filtr purfluxa 6. Jazdy po miescie i dluzsza trasa do 70km 7. Na wysokie obroty bardzo nje wchodze zwazywszy na docieranie po remoncie, nie przekraczam 4tys obr. Uszczelki byly wymieniane poza tą przy przepustnicy najprawdopodobnie. Na klipa jestem umówiony na przyszły czwartek, ale chyba znalazłem winowajcę. Spękany kolektor ssący z lewej strony REGULAMIN - pkt. 5.6 literki PL - mireczek01
  2. 1.Nie ma lpg 2. Nie ma klekotania, ładnie zapala 3. Ponownie wymienie filtr powietrza. 4. Co prawda silnik szybko sie nagrzewa ale spalanie jest w normie 6.2-7.7 5. Olej elf evolution 900 sxr 5w40 + filtr purfluxa 6. Jazdy po miescie i dluzsza trasa do 70km 7. Na wysokie obroty bardzo nje wchodze zwazywszy na docieranie po remoncie, nie przekraczam 4tys obr. Uszczelki byly wymieniane poza tą przy przepustnicy najprawdopodobnie. REGULAMIN - pkt. 5.6 literki PL - mireczek01
  3. Żadnych nieszczelności nie ma, mechanik podejrzewa zle ustawiony rozrząd lub kołem kzfr. Ma to sens? Rozrzad byl wymieniany jakies 1kkm temu. Nie bardzo mi to pasuje bo nawet jesli rozrzad byl przedkoczony o 1 ząbek bylby mułowaty, a tak nie jest. A jesli to rzeczywiscie rozrzad i kzfr to mogę wymienić tylko pasem i w.w koło zmiennych faz? czy całość. Nie usmiecha mi sie ponownie ok 1000zl wydawac na kpl. Rozrzad
  4. na zapowietrzony układ nawet bym nie zwrócił uwagi, no cóż jutro widzę się z mechanikiem i napomnę o odpowietrzeniu układu. zobaczymy co dalej Tak pracuje na tych obrotach
  5. Witam, zdaje sobie sprawę ze nie zglaszam się tutaj ze meganką, a nieco młodszym bartem jakim jest clio III 1.6 16v 112km K4M. Moim problemem są niskie obroty jałowe. Oscylują w okolicach 550-600, a z gory wiem ze powinny widniec w granicach 750-800. Dzieje sie tak tylko i wyłacznie na cieplym silniku. Dzieje sie tak równiez gdy popompuje pedałem hamulca, obroty nieco wzrosna po czym spadna do 500 autem troche potelepie po czym lekko się uniesie do tych 550-600 filmik tutaj -> https://youtu.be/1PhGOqgr6Qw . autko jest po generalnym remoncie głowica, rozrząd, cewki, swiece, mycie przepustnicy itd. Wielokrotnie był przeswietlany can clipem - nic nie wykazywalo. Poza obrotami na biegu jałowym autko jest żwawe, chętnie reaguje na gaz, pali raczej w normie srednio 6,4-7.7. Co mogloby na to wskazywać? map sensor? Czuj temp. Powietrza? Leniwe sondy? Lewe powietrze z kolektora dolotowego/ serwa? REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  6. RenaultClioKonrad

    Megane II phI obroty biegu jałowego 1.6 16V

    Podpinany był pod komputer fakt, faktem nie pod can clipa, i to na zgaszonym silniku. Dzisiaj po odpaleniu obroty biegu jałowego wyniosły 750 i się utrzymywały. Wystarczyło lekko przygazować i puścić pedał gazu a obroty spadły ponownie na 500 i trzepało przez chwile. Can clip z tego co się orientuje to tylko w ASO
  7. Witam, z góry przepraszam że pytanie nie dotyczy megane, a mojego drugiego autka jakim jest clio III. Z silnikiem popularnym w megane 1.6 16V K4M 800. Nie dawno w moim drugim clio III z silnikiem 1.6 16V przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czy jakiejkolwiek sytuacji gdzie muszę się zatrzymać obroty spadają mi do 500 a autem trzęsie/telepie jakby miał zgasnąć (po ok. 10 s.) wraca do normy 750 obr. Taki sam efekt jest gdy po odpaleniu lub zatrzymaniu auta po pompuje pedał hamulca (obroty wzrosną a potem lecą do 500 i ten sam efekt jakby chciał zgasnąć) czasem po odpaleniu silnika jest ten sam efekt. Czym to może być spowodowane? Wszystkie cewki były wymieniane, świece, czujnik położenia wału, czyszczona przepustnica i regenerowany alternator a problem nadal występuje. Do głowy przychodzi mi jedynie czujnik położenia wałka, sondy lambda, czujnik położenia temperatury.. Ale fakt faktem poza tymi objawami silnik chodzi lekko i gładko. Znajomy mechanik podejrzewa serwo hamulca, ewentualnie pompę vacum . Co myślicie?
×