Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lukrasi

Użytkownik
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    207000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witaj. Rozwiazałeś problem z odpaleniem? Mam podobny, tylko u mnie jeszcze delikatnie nie równo pracuje przez 10sekund. Jaki koszt wymiany rozrządu? Ja mam 172. i nie mam dokumentu aby był wymieniony rozrząd i ja też tego nie robiłem a troszkę słychać.
  2. Okej. To może źle kojarzę lub mylę z coming home. Jak działa ta funkcja?
  3. Witam. Miałem tak: Po otwarciu samochodu z pilota zapalały się światła postojowe przy zapalaniu samochodu gasły. Jak otwierałem drzwi kierowcy na zgaszonym silniku podobnie zapalały się światła postojowe. Teraz też mam Megane 3 tylko młodsza i diesla i tego nie mam. Mogę to jakoś włączyć komputerem. Mam komp diagnostyczny. Łukasz
  4. Klimatyzacja naprawiona. Zmienna geometria w sprężarce zatarta. Zawór zmiennej wydajności nie był w stanie płynnie jej zmieniać.
  5. Witam. Jestem po wymianie tego zaworu ale niestety bez efektu. W przypadku silnika 1.6DCI dostęp karygodny.. 1) Demontaż wycieraczek 2) Demontaż podszybia 3) Demontaż blachy termicznej 4) Demontaż poszycia wygłuszenia 5) Dopiero dostęp do zaworu, niestety bez kluczy łamanych i przedłużek brak jakiegokolwiek podejścia.
  6. Witam. Mam Megane 3 z 2012 roku z silnikiem 1.6dci. Wymieniał ktoś może zawór rozprężny? Jak wygląda robota wewnątrz?
  7. Czujnik ciśnienia nowy. Oryginał. Wymieniony zawór rozprężny. Bez efektu. Niestety wygląda tak jakby sterownik nie sterował zaworem wydajności na sprężarce. Napięcie sobie może podawać ale on jest sterowany impulsem przebiegu prostokątnego. Niestety pozostaje oscyloskop. Może gdzieś mam zimny lut.. bo to jest nie normalne że na zakrętach się włącza i na dołkach..
  8. Ciąg dalszy.. Wymieniony zawór w sprężarce i osuszacz i klimatyzacja działa nadal w kratkę..
  9. Witam. Podłączyli mi autko pod maszynę. Odzyskali czynnik i było go w układzie 330gram. Czynnik został uzupełniony i zobaczymy jak pojadę w trasę co się będzie działo. Dam znać. Czynnik uzupełniony i klimatyzacja nie działa. Teraz mam 29 na zewnątrz i nawet na chwilę się nie włącza. Jak jest 19 na zewnątrz to się załącza i po chwili wyłącza. Dodam jeszcze że wentylator chłodnicy zawsze się włącza na pierwszy bieg. Chyba ani razu nie pracował na drugim. Śmiem twierdzić że jakbym jechał cały czas 150 to chyba klima by działała. Dziś mamy na polu 16 stopni klimatyzacja działa. Klimatyzacja ruszyła po wymianie presostatu (czujnika ciśnienia klimatyzacji. Teraz mam pytanie, bo czynnik na wysokim ciśnieniu przy 28stopniach ma7bar i nie chłodzi wydajnie bo jakimś czasie pojawi się 10 bar jak się jedzie i chłodzi jak należy. Obstawiam osuszacz zatkany lub zawór rozprężny (iglica zacięta) no chyba że zaworek się przycina na elektrozaworze na sprężarce...
  10. W porządku Panowie. A jakie powinno być ciśnienie bo mam manometr do niskiego ciśnienia?
  11. A więc zrobiłem jakieś pomiary wtedy jak zaczęła działać klimatyzacja: 1) ustawienie na climatroniku 18 stopni 2) temperatura zewnętrzna 22 3) temperatura powietrza nawiewanego w kabinie 24 4) temperatura parownika 23 5) po 30 sekundach temperatura parownika doszła do 0.2 stopnia i już zimne powietrze nie leciało 6) czujnik wilgotności oscylował od 27 do 33 % Zgaszenie pojazdu i odczekanie 5 minut nie pomogło. Trzeba się przejechać aby znów na chwilę zadziałało. Wygląda na to jakby parownik zamarzał bo 0.2 stopnia to lada chwila i mamy - . Co teraz?
  12. Tak climatronic mam. W porządku będę walczył na weekend. A jeszcze pytanie, gdzie jest presostat w niej i gdzie jest zawór rozprężny? Mam jakieś kolejne obserwacje. Jak mamy na polu 16 stopni i w aucie mam climatronic na 16 to chłodzi bardzo mocno cały czas i nie przestaje natomiast jak mamy na polu 22, 24, 26 to po ustawieniu na 16 poprawnie działa może 5minut i już wieje ciepłym powietrzem.
  13. Rozumiem. Na weendzie podepne komputer i dam znać co i jak. A tak w razie w.. ma ktoś wiedzę gdzie umiejscowiony jest Megane 3 czujnik temperatury parownika i czujnik temperatury kabiny?
×
×
  • Utwórz nowe...