Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

marusiek91

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    2.0 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    147

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wyjąłem filtra kabinowy, przeczyściłem. Nic nie ma w środku. Załączyłem dmuchawę na max. bez filtra i "turkotanie" nadal występuje. Jak włączam klime to dzwięk jest jeszcze bardziej słyszalny. To samo na obiegu wewnątrz auta. Nie wiem co to może już być.
  2. Witam, dziś zorientowałem się, że z wentylatora dmuchawy wydobywa się dziwny terkoczący dźwięk. Wraz ze wzrostem prędkości dmuchawy wzrasta częstotliwość tego terkotania. Czyżby był to liść? Gdzie mogę sprawdzić czy coś nie wpadło? Pewnie nie obejdzie się bez rozbierania czegoś? Dodam, że próbowałem kilkuktornie zwiększać prędkość wiatraków i zmniejszać aby to coś "wywiało" lecz nic to nie dało.
  3. Dziękuję. Czyli reasumując aby samochód miał normalną moc na gazie to dotrysk benzyny przy wyższych obrotach musi jednak być, tak? To normalne?
  4. Rozumiem. Ale ja tam mam wtrysk pośredni w tym silniku. Nie ma tam bezpośredniego wtrysku. A ta przerwa 0,7mm do czego jest potrzebna?
  5. Dziękuję za odp :). Napisałem do kolegi @witman Czyli mówisz, że pierwsza konfiguracja, którą miałem (dotrysk paliwa przy największym obciążeniu) jest prawidłowa i powinienem powrotem do tego wrócić żeby czuć moc? Jest to jedyne rozwiązanie? Pozdrawiam
  6. Witam, Niedawno założyłem gaz BRC SQ32 do mojej Megi 3 2.0t 180km Grandtour. Początkowo troche mi spalał benzyny więc coś pozmieniali gazownicy i wydaje mi się, że na LPG samochód pod koniec biegów (gdy włącza się turbina) nie ciągnie tak fajnie jak na benzynie. Ta różnica benzyna vs LPG jest na prawdę minimalna ale jednak ją czuć. Minimalnie lepiej ciągnie samochód przy włączonej turbince na benzynie. Poradzili abym zmienił świece na nowe, tylko co polecanie? Coś mówili o DENSO platynowych. Czy polecacie coś konkretnego pod LPG do 180km? Albo jakieś inne świece? A może miał ktoś podobne doświadczenia jak ja po instalacji gazu w aucie? Porszę o rady.
  7. aż 67? Kurcze, to na bank już podłoga się podniesie :P REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  8. Hmmm.. W ogólnym rozrachunku tak. Ważne :). W zasadzie na tym zbiorniku robię 300Km a na większym 330km by było :P Tak duża jest różnica w masie zbiornika?
  9. Witam, Pilnie potrzebuję pomocy. Jaką największą butle LPG można włożyć do Grandtoura Megane 3 2.0T 2009r? Gazownik twierdzi, że max. wejdzie 48L bez podnoszenia podłogi i bez wyrzucania maty spodniej (tej z wytłoczeniami). Także włożył mi te 48L ale ja uparcie twierdzę, że wejdzie 53 (mierzyłem na ile mogłem i wydaje mi się, ze będzie ok). Na internecie znajduje filmiki, gdzie montowana jest w kombi butla 53L a nawet i 55L i wszystko się mieści (nie trzeba wyjmować maty z wytłoczeniami) i co najważniejsze podłoga się nie podnosi. Czy to prawda, że wsadzę do autka zbiornik 53L i jednocześnie zatrzymam mate z wytłoczeniami bez wyraźnej utraty płaskości podłogi bagażnika? Proszę o rady albo fotki posiadaczy Grandtouta MIII w gazie Pozdrawiam!
  10. Witam, Okazało się, że mam wyciek czynnika z chłodnicy klimy. Przy okazji chciałbym wymienić pokiereszowany intercooler w Megane III Grandrour 2.0 t (180km) 2009r. I tu moje pytanko. Co konkretnie polecacie i jakiej firmy? Chodzi o to, żeby nie wyczyściło portfela ale jednocześnie aby obie części (chłodnica klimy i intercooler) były dobre jakościowo, nie jakaś totalna chińszczyzna. Czy mogę prosić o rady lub linki co polecacie? Z góry dziękuję.
  11. Witam, Dzwoniłem z tym do ASO ale za samą diagnozę będe musiał zapłacić 300zł, nie mówiąc już o częściach i robociźnie więc piszę tutaj. Mianowicie w mojej Megane 3 ph1 GrandTour 2.0t 2009r w fotelu kierowcy podczas jazdy opada/odchyla sie w tył oparcie. Już po 3-5 km pokrętło potrafi się widocznie obrócić i oparcie pleców opada. Na postoju przy mocniejszym popychaniu oparcia plecami jest podobnie - oparcie opada w dół. Fotel jest skórzany w wersji z podgrzewaniem i manualną regulacją oparcia i lędźwi. I tu moje pytania: 1. Czy da się to naprawić ? 2. Jeśli nie obejdzie się bez wymiany to czy warto kupić używany fotel? 3. Jesli mam kupić używany fotel to czy musi on być w tej samej konfiguracji, jak ten który posiadam (podgrzewanie, lędźwie etc.) ? Czy mogę kupić dowolny lewy fotel z megane 3 i mechanizm opuszczania pleców będzie pasować? Proszę o jakieś rady jak sie zabrać za ten temat. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...