Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

marusiek91

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI 11.2009
  • Silnik
    2.0 TCe 180km
  • Przebieg (tys.km)
    149

Ostatnio na profilu byli

170 wyświetleń profilu
  1. 2.1 Byłem na regulacji podczas jazdy + regulacja sondą szerokopasmową. Teraz ma identyczną moc jak na Pb. Później wlkeje foto instalacji Ale czemu sądzisz, że dalej mam problem z instalacją pomimo tego, że po przełączeniu na PB jeździ tak samo (mniej żwawiej gdy jest gorący silnik)?
  2. Witam serdecznie, Jestem posiadaczem Megane III phI Megane 2.0t Grandtour 2.0t (180km). Auto jest w LPG BRC SQ32. Wydaje mi się ostatnimi czasy, że po kilkudziesięciu kilometrach, ponadto gdy samochód stoi na słońcu i jest nagrzany (zazwyczaj po całym dniu jazdy z przerwami) - praca - sklep - dom - sprawunki (około może 50-70km) jest minimalnie słabszy i np. na drugim biegu nie ciągnie go tak fajnie turbina jak z rana na zimnym lub zagrzanym silniku. Moc może i jest, ale to przyspieszenie na drugim biegu i trzecim nie wgniata tak w fotel jak po odpaleniu auta po postoju po nocy. Od razu dodam, że po przełączeniu na benzynie nic się nie zmienia, czyli nie jest to problem instalacji gazowej. Może mi się tylko wydaje, że taka sytuacja jest i może po prostu po całym dniu przyspieszania i zwalniania (ostrzejszej jazdy) już się "przyzwyczajam do tego" i może to tylko takie odczucie. Ale może jednak rzeczywiście auto jest minimalnie słabsze? Generalnie filtry i olej 2 miesiące temu zostały wymienione. Instalacja LPG jest nowa i ma też z 2 miesiące (dobrze wyregulowana). Auto ma na liczniku 149k km. Płyn chłodniczy jest na MAX. miesiąc temu wymieniałem także cewki BERU ZS052 i świece na Denso VK22. Alu już 2 tyg. temu przed wymianą tych świec zaobserwowałem to zjawisko lekkiego spadu "żwawości" autka. Czy jest możliwa taka sytuacja, czy może jestem przewrażliwiony? Miał ktoś podobnie? Co ewentualnie powinienem jeszcze sprawdzić?
  3. Ciężko będzie. Bo takie opadanie jest bardzo powolne. W ciągu dnia potrafi opaść o jeden ruch wajchy, więc mozolnie.
  4. Dokładnie tak pomyślałem sobie aby szukać fotela z wersji poliftowych. Mam już jeden na oku. Zobaczymy co z tego wyniknie.
  5. Moi drodzy. Ja ważę dokładnie 77kg. Także nie jest to na pewno kwestia masy mojego ciała. Pytanie, czy kupować kolejny fotel na allegro?Hehe
  6. Elektryczny ręczny akurat posiadam. AC mam. Blokuje z karty HF. Miejmy nadzieję że jest git. Zastanowię się jeszcze nad jakąś blokadą jednak. Tyłka jaką?
  7. Misia? Jakiego strażnika? Heh. W zasadzie samochód z HF żeby ukraść to trzeba kartę zeskanować, tak? Czy inaczej też mogą to zrobić?
  8. AC mam, a zawsze na noc blokuje z karty HF. Więc nic dodatkowego wg Was nie jest juz potrzebne?
  9. Witam, Co sądzicie o zamontowaniu elektronicznej blokady antykradzieżowej pod CAN w Megane III 2009r 2.0t Grandtour z funkcją Hands Free? Auto stoi pod blokiem więc zacząłem się zastanawiać nad urządzeniem o nazwie "KONTROLER DOSTĘPU KD 2006"? Czy warto się w coś takiego bawić? Montaż czegoś takiego około to 400zł w specjalistycznym warsztacie. Co myślicie?
  10. W zasadzie oparcie już wymienione i jest OK. To całe siedzisko (fotel) zjeżdża w dół. Strasznie irytujące. Nie dzieje się to od razu ale po około 50kk potrafi zjechać na tyle, że jest to zauważalne. Powiem Ci, że bardzo mnie to wkurza. Już drugi fotel i ten sam feler. A może jest na to jakiś jeszcze inny patent? Kojarzy ktoś? Czy mam kupować fotele na alledrogo aż trafie na sprawne siedzisko? Heh
  11. Witam, Słuchajcie. Po kupnie MIII Grandtour Ph1 2009r miałem problem z opadającym oparciem fotela kierowcy (wersja z wajchą). Kupiłem używany fotel, wymieniłem oparcie i jest git. Potem okazało się, że mechanizm samego siedziska też nie działa jak trzeba i z biegiem kilometrów też lekko opada. No więc z fotela, z którego wziąłem oparcie, zabrałem także stelaż siedziska i również wymieniłem. Ale po paru dniach od wymiany zauważam, ze siedzisko nadal opada. Dłużej to zajmuje bo w ciągu dnia potrafi po opaść o około 2 mm czyli jedno "podpompowanie" wajchą (po około 30-40km). Stąd moje pytanie. Czy macie podobnie? Czy to mój pech, że trafiłem na dwa fotele, w których siedziska opadają z powodu uszkodzonego/zużytego mechanizmu? Z oparciem pleców jest już ok. Nie odchyla się w tył, natomiast to siedzisko trochę mnie irytuje. Oznaczyłem sobie miejsce nożykiem aby wiedzieć czy aby na pewno siedzisko opada i obserwuje, że minimalnie ale jednak opada. A może to normalne? Co myślicie? Miał ktoś podobne doświadczenia?
  12. Witam, Czy jest możliwość bezinwazyjnego demontażu rączki /dźwigni od podnoszenia siedziska w fotelu kierowcy? Niestety siedzisko samoczynnie mi opada w dół podczas jazdy, więc kupiłem fotel na allegro i planuje przełożyć stelaż siedziska. Niestety nie wiem jak wyjąć boczek gdyż ta dźwignia mo to uniemożliwia. Muszę go zmienić bowiem ja mam siedzenie z podgrzewaniem a nowy kupiłem bez i wolę zostawić swój boczek z przyciskiem od podgrzewania. Czy ktoś wykonywał podobną operacje?
×
×
  • Utwórz nowe...