Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

PrzemekStr

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Ph I Coupe
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    73

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jeżdżę takim BOXie od około pół roku. Czuć różnice, box ma do wyboru 8 trybów pracy, od słabszej do najmocniejszej. Przyrost pewnie około 15%. Nie hamowałem. Spalanie może 0.5-1 l wyższe ale to tylko z tego powodu że zachęca do bardziej dynamicznej jazdy
  2. Na pierwszy rzut oka autko godne uwagi... tylko ta cena... radio jak na ten przebieg też za ładne już połowy przycisków nie powinno być
  3. Do niefabrycznego radia musisz mieć adapter quadlock - ISO. W sumie potrzebne są Ci piny głośnikowe, 12v i masa. Do sterowania z kierownicy potrzebujesz specjalny adapter który podpinasz bezpośrednio do Joysticka i radia za pomocą złącza Jack
  4. Wychodzę z założenia, że skoro ktoś stworzył taki sposób instalacji to nie powinno się nic stać Miałem rok zainstalowane w poprzednim aucie i żadnych przygód nie było Proponuje zainstalować tweetery w maskownicach lusterek, lepsza akustyka.
  5. 130 zł @Renia08 Ten wzmacniacz jest Plug&Play, nie podpina się go do akumulatora tylko podpina pomiędzy radiem, a głośnikami
  6. Pochwale się swoim zestawem: YOUTUBE Jednostka sterująca Pioneer DEH-S5000BT, wzmacniacz PIONEER GM-D1004 umieszczony w schowku, głośniki Focal Auditor RSE-165, no i podpięte sterowanie z kierownicy. Drzwi wygłuszone matami alubutylowymi i pianka akustyczna na boczek. Myślę jeszcze o jakieś małej skrzynce basowej, może taka pod siedzenie? Ma ktoś coś takiego?
  7. @pbet Wynik z dystrybutora, cykl mieszany. W trasie spalanie wyszło około 8 litrów. Jeżeli chodzi o zmiane biegów to staram się jechać wg ekonomizera. Około 65 km/h wrzucam 6 bieg oczywiście jeżeli nie muszę gwałtownie przyspieszać staram się nie przekraczać 3 tys obrotów.
  8. U mnie średnie spalanie 8.8 litra... Rocznik 2009... zmiana mapy poprawi troche spalanie? Delikatnie mnie to irytuje ponieważ nie jeżdżę jakoś super dynamicznie...
  9. Podepnę się do tematu, wymieniałeś manetkę? Jak sie do niej dostać? Potrzebuje podpiąć się pod wiążkę od adaptera sterowania
  10. Jestem po delikatnym upgradzie, zdecydowałem się na zmiane radia. Wskoczył Pioneer i do tego wyżej wymieniony wzmacniacz. Jest lepiej, dużo lepiej, lecz brakuje średnich i niskich tonów. Fabryka jednak nie wyrabia... Na wiosne będzie wymiana głośników i wygłuszanie drzwi
  11. No powiem Ci fabryczne radio ma moc 4x15W (nie wiem czy to jest w RMS czy nie), a po podpięciu takiego wzmacniacza masz około 4x50W RMS albo 2x100W RMS jeżeli dasz moc tylko na przednie głośniki. Różnica jest kolosalna
  12. Witam, pozostał mi po starym aucie wzmacniacz Pioneera GM-D1004. Jest to wzmacniacz Plug&Play. Sens w tym, że w poprzednim aucie miałem radio podłączone przez kostkę ISO, a tutaj jest fabryczna wiązka i radio. Podłączał ktoś kiedyś taki zestaw? Która wtyczka jest od głośników? Myślałem kupić adapter iso i podpiąć kostkę głośników do wzmacniacza, natomiast potrzebowałbym zaś odwrotną przejśćiówkę z ISO, na fabryczną wtyczkę... Chciałbym zostać przy fabrycznym radiu. Pozdrawiam
  13. Witam, od kilku tygodni obserwuję rynek aut używanych. Planuje zakupić Megankę Coupe z silnikiem 2.0 TCE. Jest bardzo mało tego na rynku. Znalazłem bardzo fajny egzemplarz: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-coupe-2-0-dynamique-tce-salon-polska-ID6BtW9r.html? . Na co zwrócić uwagę przy oględzinach auta? Co sądzicie o tym modelu i silniku? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...