Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lamcpp

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    jeszcze nie mam
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    100 000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A ten PIN 17 białe złącze, to chodzi o to złącze które leży na samej skrzynce bezpieczników? Tzn jak ściąga się pierwszą obudowę to wtedy go widać, tak?
  2. Kolejny dzień walki z prawym przednim światłem mijania. Wyciągnąłem bezpieczniki i okazało się że bezpiecznik nr 3 (od prawego światła) był przepalony i przerwany. Wymieniłem Przeczyściłem styki CN 3 i AN 6 (odpowiedzialne za prawe światło mijania). Styki wyglądały ładnie, nie były zaśniedziałe. Niestety nie pomierzyłem napięcia na kostkach. Pomimo wymiany bezpiecznika lampa dalej nie świeci:( czy są jakieś inne bezpieczniki, albo co jeszcze można posprawdzać, gdzie szukać przyczyny?
  3. Mam model z 2006 roku, czy dla tego modelu coś będzie można konfigurować? Na czym ta konfiguracja polega? Co można zyskać np. konfigurując radio?
  4. Cześć, ponieważ mój Renault Megane II co chwilę łapie jakieś usterki rozglądam się za Clipem (chodzi mi tylko i wyłącznie o odczytywanie błędów). Oryginalne clipy z tego co widzę kosztują duże pieniądze. Czy możecie polecić jakieś zamienniki, w granicach około 150 zł Czy np. takie cudo powinno działać: https://allegro.pl/oferta/renault-dacia-interfejs-zamiennik-can-clip-elm327-7838331351 ?
  5. Dzisiaj dalsza walka ze światłami. Kierunkowskaz prawy - wyciągnąłem żarówkę z lampy i okazało się że w samej lampie w metalowej blaszce, tej do której wkłada się ten plastik z żarówką jest duża dziura. Zalutowałem ją, popryskałem kontaktem i kierunkowskaz działa. Światło krótkie prawe - sprawdzałem multimetrem minus do minusa akumulatora, a plus do złącza h7 prawej lampy i ciągłość jest. Co poza skrzynką z bezpiecznikami (jutro zbadam w niej styki) można jeszcze sprawdzić? Światła pozycyjne - czy to są te światła na samym dole samochodu, gdzie tu można szukać przyczyny że nie działają?
  6. Wygląda na to że brak - tablica rejestracyjna też się nie podświetla.
  7. sprawdziłem, na pierwszej pozycji mam ikonę żarówki (z takimi promieniami dookoła). Po włączeniu włącza się podświetlenie tablicy wskaźników w samochodzie. Ale żadne światła na zewnątrz w tej pozycji się nie świecą.
  8. W prawym reflektorze działają światła: długie oraz przeciwmgielne. Nie działają: krótkie i kierunkowskaz. Pozycyjnych raczej nie mam na wyposażeniu (albo nie umiem włączyć)
  9. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: multimetrem minus do minusa akumulatora, a plus do złącza h7 prawej lampy?
  10. W moim Renault Megane II 2006 r, 1,6 hatchback przestało działać prawe światło mijania i prawy kierunkowskaz. Opis jak do tego doszło: - byłem zmuszony wymienić przyłącze do żarówki h7 w prawej lampie (poprzednie się rozwaliło) - po wymianie światła mijania przez chwile świeciły dobrze, ale po około tygodnia znów przestało świecić prawe światło mijania. - wyjąłem lampę i okazało się że kostka jest stopiona (kostka była ceramiczna, kupiona na allegro, ale już po pierwszym włożeniu żarówki widziałem że nie dolega idealnie - najprawdopodobniej żarówka nie przylegała zbyt dobrze) - kupiłem droższą kostkę, podłączyłem - lampa nie świeciła. Pomyślałem że może pomyliłem przewody, więc przetestowałem wszystkie możliwe kombinacje zeby je podłączyć...i być może coś zwarłem. Bo teraz nie dość że nie działa prawe światło mijania to jeszcze nie działa prawy kierunkowskaz. Sprawdzałem w miejscu na żarówkę h7 wogóle nie ma napięcia. Sprawdziłem dziś też bezpieczniki (te małe) obok akumulatora omomierzem - wszystkie wydają się być dobre. Gdzie dalej szukać, co może być przyczyną? I w jaki sposób mogę sprawdzić czy nie popsułem czegoś w lampie? Czy np. można zrobić tak, że wyciągnąć tą prawą lampę i na chwilę spróbować podłączyć je w miejsce lewej lampy (tak żeby sprawdzić czy ona jest dobra)?
  11. W mojej megance II 1,6 2006r mam wajhę do wycieraczek, która obecnie działa następująco: - 1 pozycja -> wycieraczki wyłączone - 2 pozycja -> wycieraczki same się włączają jak pada deszcz, nie ma możliwości ustawienia manualnego - 3 pozycja -> wycieraczki chodzą same dość szybko, nie ma możliwości ustawienia manualnego - 4 pozycja -> wycieraczki chodzą same bardzo szybko, nie ma możliwości ustawienia manualnego. Na której pozycji powinna być możliwość manualnego ustawiania wycieraczek (nie chcę by automatycznie się dostosowywały do deszczu bo działa to słabo). Co może być przyczyną że te manualne pozycje u mnie nie działają? Czy jest sposób by ustawić manualnie co ile sekund mają chodzić?
  12. W mojej Megane II 2006r 1,6 tylny prawy kierunkowskaz czasem szwankuje. Początkowo myślałem, że to wina żarówki - że poluzowuje się co jakiś czas np. na wertepach i dlatego kierunkowskaz przestaje działać. Ale dziś zauważyłem, że poruszając całą lampą w różnych kierunkach kierunkowskaz raz włączał się, raz wyłączał. Wygląda więc na to że albo uszkodzona jest wtyczka (do której podpina się lampę) albo same przewody gdzieś są przełamane. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić który kabel jest przełamany (w izolacji wszystko wygląda ok - nie widać przełamania)? W jaki sposób sprawdzić czy wtyczka jest dobra? Do dyspozycji mam fazer 777 i multimetr, ale za bardzo nie wiem jak to zrobić, czytałem o sposobie ze szpilką + fazer 777 aby sprawdzić przełamanie kabla ale za bardzo tego nie rozumiem (co przyłożyć do szpilki)
  13. Uszkodziła mi się guma w przycisku otwierającym bagażnik (podejrzewam że podczas deszczu dostaje się tamtędy woda dlatego czasem mi bagażnik szwankuje - nie otwiera się, sam się otwiera etc) Widzę że na allegro jest sporo zamienników. Nr oryginału: 8200076256 albo 8200076258 (nie mogłem się dokładnie rozczytać) Czy po zamontowaniu zamiennika/używki tego przycisku trzeba go jakoś dodatkowo programować, tak żeby działał z pilotem/żeby wogóle działał, czy poprostu wpiąć do wtyczki i już?
  14. Zamontowałem - niby działa, ale zauważyłem problem (i to z obiema żarówkami H7), że żarówki bardzo mocno się grzeją (tak że nie idzie ich dotknąć) Wystarczy z 5 minut żeby samochód pochodził i później nie idzie dotknąć żarówek. Czy to może być kwestia wadliwego lutowania? Dziwne że druga żarówka ma to samo, a tam nic nie robiłem..
×
×
  • Utwórz nowe...