Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

tomekkurek

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 1 coupe
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    187

Profil

  • Zainteresowania
    Detektorystyka, numizmatyka
  1. Nie wiem który, nie sprawdzałem tego. Ale słychać to podczas jazdy. Troche jakbym deaslem jechal. Kurde właśnie ciężko sprawdzić ciągłość bo ten przewód wchodzi do kołnierza z innymi przewodami i leci gdzieś daleko. A przy sterowniku w łatwy sposób da się to odpiąć? bo nigdy tego nie robiłem. A może jest jakiś schemat który przewód w sterowniku jest od przepustnicy? Wtedy nie musiałbym śledzić tego kabla, a nie ukrywam że ciężko go wyśledzić...
  2. Witam podobnie, odnośnie pomysłu użytkownika jabrze - wyciągnałem wtyczke z przepustnicy, przeczyściłem ją tym preparatem, czynność powtórzyłem rano i pod wieczór. Wydawało się że problem minął ale niestety jednak nie. Reasumując. Wymieniona przepustnica, potencjometr gazu i przeczyszczona wtyczka wchodząca do przepustnicy. Co dalej mogę zrobić? A i jeszcze jedna sprawa. Słychać że przy 2-3 tyś obrotów telepie mi zawór ale nie chcę tego ruszać narazie bo z kasą słabo. Możliwe coś jest że to przez ten zawór tak się zwieszają te obroty?
  3. Przepustnice wymieniałem i problem nie ustąpił. Pokombinuję jeszcze z tą wtyczką. A myślisz że komputer by mógł też nawalić? Dzięki za odpowiedź.
  4. Gdzie szukać źródła problemu? kabel gdzieś utarty?.... ruszałem kablami od czujki przepustnicy i nic, nie bylo zmiany reakcji. A komputer może nawalać w taki sposób ?
  5. Świece wymieniłem 1000km temu. A świruje mi niezależnie od tego czy jedzie na benzynie czy na gazie... Może być to wina cewek? ale tam są 4 cewki i nagle wszystkie się pieprzą na raz?
  6. Witam, Problem następujący, że czasami, tj raz na 2 dni auto mi zaczyna świrować. Zaświeca się kontrolka z tą zwojnicą (chyba oznacza problem z elektryką) i zaczynają mu skakać obroty między 2,5 a 3 tyś. Nie reaguje wtedy kompletnie na pedał gazu... Problem ustaje po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta. Czasami za pierwszym a czasami za drugim odpaleniem jest juz ok. Problem pojawia się i na zimnym i na ciepłym, ale częściej na zimnym raczej (chociaż w trasie po 50km też nieraz mi nawalił). Nie mam pojęcia jaka może być przyczyna. Wymieniłem już potencjometr gazu i przepustnicę (bo mam elektryczną więc czujka "wbudowana" w całą przepustnice). Wymieniłem też czujnik położenia wału i sondę lambdę bo mi się spieprzyła. Proszę o jakieś wskazówki bo już mi ręce opadają... PS. nie wiem co to oznaczenie "phl" i "phll" oznacza więc wybaczcie ale losowo wybrałem "phl". Silnik to 1.6 16v b+g. 105KM Pozdrawiam, Tomasz. Edit: zauważyłem że po wyjęciu wtyczki z czujnika położenia przepustnicy objawy są te same, tzn obroty 2.5-3 tyś i brak reakcji na pedał gazu. W trasie jak problem znowu się pojawił, to odpiąłem wtyczkę żeby sprawdzić czy będzie słychać jakąś zmianę w pracy silnika i okazało się że nic się nie zmieniło. To skłoniło mnie do zakupu i wymiany przepustnicy.
×
×
  • Utwórz nowe...