Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

koszarki

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    19.dci 130km
  • Przebieg (tys.km)
    105000
  1. Witam, Renault Megane 3 1.9dci 130KM rok produkcji 2011 Zauważyłem, że ubywa płynu chłodniczego, po przejechaniu trasy około 100km widać niewielki ubytek w zbiorniku. Pod samochodem jest sucho, przewody wydają się być suche. Internety podpowiadają, że to może być uszczelka obudowy termostatu. Chyba udało mi się ją zlokalizować, na jednej ze śrub widać, że jest mokra, mam do Was kilka pytań: 1. Czy część na zdjęciu to obudowa termostatu? (zaznaczona na niebiesko) 2. Czy widoczne "zapocenie" (czerwona strzałka) to będzie płyn czy raczej olej? (płyn chyba by odparował, auto stało ponad 24h w garażu) 3. Czy takie zapocenie świadczy o wycieku czy może pochodzić z innego źródła? 4. Lepiej wymienić samą uszczelkę, czy może od razu całą obudowę razem z termostatem? 5. Czy ma ktoś link do instrukcji wymiany obudowy termostatu w tym silniku (nie udało mi się znaleźć na forum)? Bardzo proszę o pomoc
  2. Witam Nurtuje mnie jedna sprawa, wymiana filtra paliwa polega na zamontowaniu nowego, podłączeniu przewodów paliwowych i podgrzewacza. Następnie za pomocą pompki (gumowa gruszka) wlewamy paliwo do filtra. Pompujemy aż 'gruszka' będzie twarda. Tak informacje są w internetach. Ale zaraz zaraz..., co się dzieje z powietrzem które jest w filtrze? Układ jest zamknięty, zatem powietrze z filtra zostaje wypchnięte przez paliwo i wędruje sobie do pompy. Czy dobrze myślę? Czy nie lepiej podpiąć tylko przewód 'dolotowy' paliwa do filtra, napełnić go paliwem za pomocą gruszki a kiedy zacznie ono wypływać wylotem, podpiąć drugi przewód? Co sądzicie?
  3. koszarki

    Ogólne Korozja pod maską

    tego się obawiam :( z polskiej dystrybucji korodują z francuskiej nie? auto było mało używane przez ostatnie 2-3 lata + stało u dilera akurat w okresie jesiennym :(
  4. koszarki

    Ogólne Korozja pod maską

    Auto było kupione jako nowe w polski salonie, jestem drugim właścicielem.
  5. koszarki

    Ogólne Korozja pod maską

    Sprzedawca nic o powodzi nie mówił ale pewnie niewielu by powiedziało... Elektryka działa bez zarzutu jak na razie, poszukam innych objawów "popowodziowych" Samochód raczej nie był garażowany, używany był na śląsku więc do morza daleko Lelupi - masz może link do tego tematu? pls
  6. koszarki

    Ogólne Korozja pod maską

    Witam, wszystkich. Stałem się posiadaczem Renault Megane III 1.9dci 130 km rok produkcji 2011. To moje pierwsze spotkanie z marką Renault Niepokoi mnie to, że pod maską większość śrub i niektóre elementy osprzętu silnika, opaski metalowe, są dość mocno skorodowane. Czy to przypadłość tego modelu/marki czy inny powód? Wiem, że samochód był ostatnio mało używany, przez ostatnie dwa lata przejechał 11tyś (ostatni rok 4tyś). Wcześniej jeździłem VW i nie było rdzy (samochód cały rok pod chmurką) Jak to wygląda u Was?
×