Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

koszarki

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    19.dci 130km
  • Przebieg (tys.km)
    105000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam Od jakiegoś czasu ubywa mi płynu chłodniczego, wczoraj podczas zmiany filtra oleju, zlokalizowałem wyciek. Silnik 1.9dci 131 km rok 2011. Wyciek jest z miejsca zaznaczonego na czerwono, tam przewód wchodzi w blok silnika. Niestety normalnie wygląda to tak, bo dochodzi alternator i wszystko jest oczywiście zapakowane w komorze silnika. Czy ktoś z Was likwidował wyciek w tym miejscu i jak najłatwiej się tam dostać ?
  2. Nie odłączyłem, okazało się, że problemem są czujniki ruchu w kabinie, które wzbudzają alarm mimo rozbrojenia. Czujniki zaklejone doraźnie taśmą W każdym razie będę jeszcze próbował to odłączyć, dam znać.
  3. Witam, mam w samochodzie (Megane 3 grandtour, 2011r.) alarm "Cobra", zamontowany przez salon przy zakupie. Alarm sprawia ostatnio dużo problemów, chciałbym go całkowicie odłączyć. Czy ktoś wie jak to najlepiej zrobić? Alarm to: Reanult Cobra AT 4M5418R0A Bardzo proszę o pomoc
  4. Właśnie ciekawe, dlaczego nie da się z karty wyłączyć wyjacego już alarmu. Gdzieś przeczytałem, że w megane tak jest, ktoś to może potwierdzić? Nie wiem, czy może to mieć związek, ale zepsuł się rygiel wlewu paliwa. Nie zamyka się i klapke można otworzyć jak samochód jest zamknięty.
  5. Chyba jednak to nie czujnik maski. Wczoraj sytuacja się powtórzyła, mimo odpietego czujnika. Alarm wlaczyl się po otwarciu tylnych lewych drzwi. To co było wspólne dla tych sytuacji to deszcz. Samochód stał w dość mocnej ulewie przez noc. Czy ktoś miał podobnie? Gdzie szukać przyczyny? Może gdzieś coś ulega zalaniu, potem wysycha i jest dobrze?
  6. Witam, chciałbym prosić o pomoc w następującej sprawie: 1. Podchodzę do samochodu i otwieram go z pilota(karty) 2. Otwieram drzwi i w tym momencie włącza się alarm. 3. Nie da się go w żaden sposób wyłączyć, alarm wyje jakieś 30s po czym się wyłącza na 10s i włącza się ponownie (dzieje się tak trzy razy) 4. Kiedy alarm się wyłączy a ja ponownie chce otworzyć samochód, wszystko zaczyna się od nowa. Pierwsze co zrobiłem to odłączyłem czujnik otwarcia pokrywy silnika i to pomogło, alarm przestał się wzbudzać. Wymontowałem cały zamek i czujnik, wszystko przeczyściłem nasmarowałem. Czujnik sprawdziłem omomierzem, ma on dwa stany, kiedy jest wciśnięty przewodzi prąd, kiedy nie jest wciśnięty nie przewodzi. Po zamontowaniu całości alarm nadal wariuje. Wzbudza się od razu po podłączeniu wtyczki do czujnika. Czy ktoś miał podobny przypadek? Czy czujnik ma działać tak jak opisałem (wciśnięty przewodzi, niewciśnięty nie przewodzi)? Wymieniać czujnik, czy przyczyna może być gdzie indziej? Bardzo proszę o porady
  7. Witam, czy udało się zdiagnozować problem?
  8. Witam czy udało się zdiagnozować przyczynę? Mam podobnie w silniku 1.9dci 130km
  9. Czy to się tyczy mojego pytania? REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  10. Witam, czy ktoś zaślepiał taki zawór EGR (Numer OE:8200762517) ? Silnik F9Q870 1.9dci 130KM rok produkcji 2011. Czy da się to zrobić z tym zaworem?
  11. Witam, Renault Megane 3 1.9dci 130KM rok produkcji 2011 Zauważyłem, że ubywa płynu chłodniczego, po przejechaniu trasy około 100km widać niewielki ubytek w zbiorniku. Pod samochodem jest sucho, przewody wydają się być suche. Internety podpowiadają, że to może być uszczelka obudowy termostatu. Chyba udało mi się ją zlokalizować, na jednej ze śrub widać, że jest mokra, mam do Was kilka pytań: 1. Czy część na zdjęciu to obudowa termostatu? (zaznaczona na niebiesko) 2. Czy widoczne "zapocenie" (czerwona strzałka) to będzie płyn czy raczej olej? (płyn chyba by odparował, auto stało ponad 24h w garażu) 3. Czy takie zapocenie świadczy o wycieku czy może pochodzić z innego źródła? 4. Lepiej wymienić samą uszczelkę, czy może od razu całą obudowę razem z termostatem? 5. Czy ma ktoś link do instrukcji wymiany obudowy termostatu w tym silniku (nie udało mi się znaleźć na forum)? Bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...