Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

broda79

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phs 2
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    249

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witajcie Moją megankę po raz kolejny, zaczęły trapić problemy. Dziwnie się hamuje (taki dosyć miękki pedał hamulca), i po wciśnięciu słychać syk powietrza. No i turbo zaczyna działać jak chce, czasami rusza a czasami nie. Jak turbo nie rusza to czuję takie szarpnięcie autem w okolicy 1800 obrotów. Podejrzewam że to albo pompa vacuum, albo gdzieś wężyk podciśnienia. W jaki sposób sprawdzacie poprawność pracy pompy ? (pierwszy raz mam do czynienia z tym ustrojstwem )
  2. Cóż, też wytargałem.Zawiozłem do elektryka. Zrobił regenerację za 100... Teraz pali od strzała
  3. A jak z dostępem do rozrusznika? Chyba jest gdzieś od dołu, bo z komory silnika go nie widać... Naładowałem, i kupa nic. Przestało nawet pykać :(
  4. Witajcie. Wczoraj podczas wolnej jazdy w korku zgasło mi auto. Przy próbie odpalenia rozrusznik leniwie zakręcił i zgasło wszystko. Wyszedłem i zajrzałem pod maskę, odpiąłem jedną klemę (-), podpiąłem ponownie. Przekręciłem ponownie i znów wszystko zgasło. Usiadłem zapaliłem fajkę żeby wszystko przemyśleć. Odpiąłem-podpiąłem AKU, i pyk ruszył. Dojechałem do domu. Pojeździłem po mieście, i zauważyłem że rozrusznik słabiej kręci i przygasają kontrolki. Dziś musiałem odebrać żonę ze szpitala, pojechałem, przyjechałem. Potem chciałem wjechać na posesję i kupa. Rozrusznik kręcił baardzo opornie. i nic z tego, tylko liczniki się zresetowały. Na ten moment, jaka przekręcę kluczyk to słychać tylko pyknięcie. i nawet nie drgnie.Nie sądzę żeby to był akumulator bo ten zakupiłem w lutym. Od czego zacząć diagnostykę ? Zabierać się już do wykręcenia rozrusznika? Gdzie się on znajduje? Bo go z komory nie wypatrzyłem
  5. Witajcie szanowni forumowicze Od kilku dni w mojej reni podczas skręcania i ruszania z skręconymi kołami, słychać że przeguby kończą swój żywot. Jutro mam dzień wolny i chciałbym się wziąć za wymianę. W związku z tym mam kilka pytań do bardziej doświadczonych użytkowników: 1. Czy przy wymianie przegubów trzeba wyjmować całą półoś? 2. Posiadam Megane Classic Kombi 1.9dci 102 km , czy w nich jest przegub integrowany z półosią? Bo czytałem że niektóre modele miały zintegrowane. 3. Czy trzeba na coś szczególnego uważać podczas wymiany? Pozdrawiam
  6. Witajcie. Od kilku dni jestem posiadaczem Meganki 1,9dci. Wczoraj i dziś postanowiłem się z nią zaprzyjaźnić i przjechałem w sumie 300km. I pojawiły się dość dziwne problemy. Po uruchomieniu auta nie idzie rozkręcić silnik powyżej 1500 obrotów. Samochód przyśpiesz i zatrzymuje się na tej wartości. Czuć jak silnik chce popchnąć, ale coś (komputer?) odcina. Po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownie objaw znika.. Auto jest lekko mułowate Powyżej 2000 obrotów już ciężko przyśpiesza, a wjazd pod górkę..... to lekka masakra. Aczkolwiek po wrzuceniu 5 biegu na autostradzie rozpędziłem auto do 130 km/h. Tylko było to przyśpieszanie mało dynamiczne. Może mnie Panowie naprowadzicie od czego rozpocząć diagnostykę? Bo ja całe życie na 1,9tdi przejeździłem i na tym silniku słabo się znam
×
×
  • Utwórz nowe...