Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

elmatero

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandcoupe ph1
  • Silnik
    TCe 1.33
  • Przebieg (tys.km)
    20

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie było to samo ,też w GC. serwis powiedział tak: "Wymieniliśmy łożysko amortyzatora.... znaczy się przesmarowaliśmy je". Nie wiem, więc czy wymienili, czy przesmarowali, ale pół roku mam ciszę.
  2. Serwis zdiagnozował do wymiany uszczelki kolektora ssącego, który faktycznie jest blisko (nad) UPG. 2 Lipca jestem umówiony na wymianę.
  3. Miałem dużo cierpliwości dla tego samochodu, ale to co dzisiaj zobaczyłem to przeszło wszelkie granice. Regularnie zaglądam pod maskę i świece sobie to tu, to tam latarką. Dzisiaj znalazłem wyciek w miejscu gdzie jest uszczelka pod głowicą. Na całej jej długości spore zapocenie. Na żywo wygląda gorzej. Po weekendzie zgłoszę do ASO na gwarancji. Sprawdzcie czy w waszych megankach nie jest podobnie. Moja ma dopiero rok i 20 000 przebiegu Czy ktoś z was się orientuje, czy przy takiej sporej naprawie (UPG) przysługuje za darmo auto zastępcze?
  4. Ja przez ponad rok użytkowania dwa razy widziałem intensywną białą chmurę za mną. Było to po szybkiej jeździe, po zjechaniu z obwodnicy na postoju na pierwszych światłach. Widać GPF musiał być w trakcie wypalania.
  5. Czy ktoś z forumowiczów w Warszawie usuwał ten problem terkotania ze spinkami? Mnie ASO DEKAR już dwa razu odesłało z TTTM, choć raz kazali się umówić na dokładniejsze oględziny, bo coś tam słyszeli. Niestety nic to nie dało i stwierdzili, że tak ma być.
  6. Z tego co wiem to podstawowe radio obsługuje głosowo tylko Iphone. Natomiast pierwszy na kierownicy w wersji bez wyświetlacza przywraca wyświetlanie prękości, jeśli w komputerze pokładowym przejdziemy do innej opcji np. chwilowego spalania.
  7. Co u Ciebie pasowali z przodu? U mnie nie schodzi się idealnie (na płasko) przedni zderzak z błotnikami. Też będę jechał na spasowanie ;)
  8. Czarny osad na rurze wydechowej jest normalny w silnikach benzynowych z wtryskiem bezpośrednim. 1.33 ma GPF i on zatrzymuje sadzę. W nim zawsze końcówka będzie czysta. Wszystkie meganki z 1.2 TCE, które widuje na ulicy mają czarne jak węgiel rury.
  9. -Spasowanie klapy to raczej problem Hatchbacków. -Woda wlewa się do środka dołem drzwi, gdy są zamknięte (mi naprawili na szczęście) -Grzechotanie to problem prawie 100% 1.33 TCE -GandCoupe bardzo słaba widoczność do tyłu, warto pomyśleć o kamerze cofania.
  10. Problem "grzechotania" jest dobrze znany na zagranicznych forach Megane IV. Do dziś jest on nie rozwiązany chociaż występuje od 2016 roku ( też z silnikiem 1.2). Na forum niemieckim piszą, że po wymianie oleju w skrzyni na inny grzechotanie jest mniej intensywne. poniżej linki do forów: Niemcy: https://www.megane4-forum.de/index.php?thread/278-geräusch-vorne-links/&pageNo=1 Francja: http://forum-auto.caradisiac.com/marques/renault/sujet115313.htm https://www.planeterenault.com/forum/megane-iv-megane-iv-bruit-aerodynamique-t48588-18.html Hiszpania: https://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=434&t=18327&start=1620
  11. Jak szukałem używanego Diesla z małym przebiegiem to raz niski przebieg wynikał z awarii silnika i sporu z importerem o partycypacje w kosztach naprawy ;) . Warto przejrzeć dokładnie wydruk serwisowy, jeśli auto jest po flotowe.
×
×
  • Utwórz nowe...