Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

lantar8

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III coupe
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    110

Ostatnio na profilu byli

118 wyświetleń profilu
  1. Ogłoszenia wygasło!

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam forumowiczów. Przyszła pora na rozstanie się z moim Megane. Zapraszam na otomoto w celu uzyskania większej ilości szczegółów.

    24.000,00 zł

  2. Problem pojawia się jeżeli po tygodniu okaże się że niemiec cię oszukał i szukaj teraz wiatru w polu. W PL zawsze masz większe pole manewru do dochodzenia swoich praw.
  3. Zawieszenie w coupe jest dodatkowo utwardzone i obniżone o 12mm.
  4. Faktycznie spalanie do najmniejszych nie należy. Moja przy 90 na tempomacie wciągała 6.5l, 120 to już okolice 8l, 140 9l. Miasto przy spokojnej jeździe to zawsze powyżej 10l. Zmieniam biegi zawsze troszkę później niż sugeruje komputer bo uważam że chce utrzymywać za niskie obroty i szkoda mi silnika. Rozwiązaniem okazało się zamontowanie LPG, już prawie 40 tys. km zrobiłem i zero problemów. 40L gazu wystarcza przy normalnej jeździe na 370-410 kilometrów. Pozdrawiam ;)
  5. Cześć ;) Zadaj pytanie na LPG-forum. Tam znajdziesz fachowców, którzy pomogą Ci dobrać instalację do Twojego samochodu. Generalnie do każdego silnika benzynowego można zamontować LPG, kwestia ceny montażu, a potem przebiegu po którym się zwróci. Nie wiem jak w 1.2 TCe, ale do 2.0 TFSI już są dobre instalacje w cenie 4500zł, więc myślę że nie powinnaś wydać więcej jak 5000zł. Pozdrawiam
  6. Ja swój przed zakupem sprawdziłem w autodna i z czystym sumieniem polecam. Dowiedziałem zobaczyłem historię przebiegu, ogłoszeń w sieci tego egzemplarza (włącznie ze zdjęciami z 2014 roku), cenę w ogłoszeniu (czyli za ile kupił poprzedni właściciel) itd.
  7. Wszystko wygląda na pompę ABS - u mnie z kolei nie puszczały hamulce z tyłu dlatego ostatnio wymieniałem klocki z tyłu po 20 tys, a z przodu dalej jak nowe wyglądają. Teraz pytanie, w jakich okolicznościach zapowietrza się Tobie układ. U mnie to występowało stopniowo, aż po 1/2 tyg trzeba było znowu odpowietrzać lub natychmiastowo po gwałtownym hamowaniu z użyciem ABS. Co do wymiany pompy - ja regenerowałem swoją za 600zł, a elektronika została (to prawda - jest tam przebieg), dodatkowo dostałem na tę usługę 2 lata gwarancji. Firma zajmująca się tym powiedziała, że to popularna usterka w M3.
  8. Mój rekord spalania to 5.4l/100km jadąc 80-90km/h
  9. U mnie przy starcie wstaje do 1500 obrotów i potem spada do 1100-1200, więc może macie coś niesprawnego u siebie. Pisze oczywiście o sytuacji na mrozie.
  10. Jak najbardziej dają: około 5% mocy (szczególnie zauważalne w silnikach turbo) i trochę inny, bardziej rasowy dźwięk silnika. Z drugiej strony przepuszcza więcej syfu, więc czy warto? Ja bym u siebie tego nie zamontował
  11. Odpowiadając na pytanie autora tematu. Samochód zrobił na mnie olbrzymie wrażenie. W zasadzie w każdej kategorii, gdzie myślałem że Renault będzie słabe pozytywnie mnie zaskoczyło. Z zalet: wyciszenie, kultura pracy silnika, dynamika, WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE przerosły moje oczekiwania, meganka klei się drogi jak szalona, bezawaryjna, jak na coupe całkiem ładowna, bajecznie prosta w prowadzeniu (chyba zasługa mocnego wspomagania), ESP zawsze wie kiedy się załączyć w zimie. Dodatkowo takie smaczki jak teleskopy zamiast stopki przy masce, składane lusterka, podgrzewane siedzenia, hands free - tej cenie nie da się znaleźć tak młodego samochodu z takim wyposażeniem. Co więcej, ostatnio miałem okazję obejrzeć auto w kanale i podwozie wygląda jakby w tym roku opuściło salon, zero ognisk korozji. Z Renault jestem na tyle zadowolony, że w tym roku zamierzam sprzedać samochód i kupić ten sam, tyle że w wersji RS
  12. Miałem podobny problem. Winna okazała się pompa ABS - podobno znana bolączka tego modelu (mój rocznik 2009). Za regenerację zapłaciłem 600zł, gwarancja 2 lata.
  13. Jak krajowy to bez zastanowienia brać. Te zagraniczne są tylko pod sprzedaż "odpicowane", a potem zaczną różne rzeczy wychodzić i dopiero mnóstwo pieniędzy włożysz. Meganki wymagają rozsądnego traktowania więc jak jest możliwość kupienia z polskiego salonu to jechać i kupować
  14. Ja bym się nie odważył Twoim sposobem, droopy. Ostatnio wymieniłem przy 105 tys przebiegu na świece firmy Champion. Sprawują się póki co dobrze. Aha i robiłem to u mechanika bo nie posiadam klucza dynamometrycznego.
  15. To i ja dorzucę swoje trzy grosze. W moim 1.4 czas nagrzewania między wyłączonym nawiewem, a "auto" znacznie się różni, dlatego włączam nawiew dopiero po pełnym zagrzaniu samochodu. Z samochodu jestem taki zadowolony, bo jeździ póki co bezawaryjnie, że jestem w stanie się dla niego poświęcić haha.
×
×
  • Utwórz nowe...