Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

IpkisR19

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I Coupe
  • Silnik
    1.6 8v 66KW
  • Przebieg (tys.km)
    295 tys.

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wtyczka była szczelna. Nie zaśniedziała ani nic z tych rzeczy. Więc odłączyć kleme, krokowca i podłączyć wszystko z powrotem. Parę razy zapłon i zostawić bez dotykania gazu do rozgrzanie się autka?
  2. Jest jakiś sens robienia adaptacji po wymianie silniczka krokowego? Dodam że Silniczek krokowy wymieniałem bez odpięcia klemy od akumulatora.
  3. No to już kicha. Jakieś sugestie? Uszczelka pod głowicą raczej będzie sprawna. Przewody od chłodnicy miękkie, płyn przy wymianie termostatu był zmieniony (stary jeszcze był czysty), wydech nie zawalony olejem.
  4. Objawy występują na benzynie oraz gazie. Może tylko delikatnie lepiej jest na bezynie. Instalacja STAG 4 ale ma już 10 lat więc nie dziwi mnie to że pomimo instalacji sekwencyjnej auto trochę gorzej s[rawuje się na gazie. Więc mimo mojej druciarskiej metody sprawdzenia prądu w kostce czujnik może być sprawny?
  5. Witam. Problem z moją Renówką (Megane I phI Coach 1.6 8v 90km + LPG1996 przebieg 295 tyś. ) polega na nierównej pracy na biegu jałowym, tak ok 500/600 obr. oraz gaśnięciu auta przy dojeżdzaniu do skrzyżownia na sprzęgle. Objawy z gaśnięiciem silnika są gdy silnik zejdzie z ssania ale nie jest w pełni rozgrzany, gdy się rozgrzeje obroty spadają do ok 100/200 obr.przy wciśnięciu sprzegła po czym wracją do 500/600. Jest to uciążliwe ponieważ muszę albo palić go z rozrusznika albo ze sprzęgła o ile jeszcze się toczy. Druga sprawa jest taka że diagnosta stwierdził że przy takiej kulturze pracy silnika test na spalainy moja Renia obleje . A teraz pare słów o tym co już zrobiłem: -wymiana świec oraz przewodów WN (przed wymianą na zimnym nie pracował na wszyskich cylindrach) -wymiana silniczka krokowego (auto przestało gasnąć odrazu po odpaleniu, oraz zniknął bład od komputera silnika) -regulacja luzów zaworowych -Wymiana cewek zapłonowych na używane (brak ziman w pracy silnika) -umycie przepustnicy (bez jej demontażu) -wymieniony termostat -poprawione wężyki od podciśnienia znajdujące się pod przepustnicą Przy wymianie cewek postanowiłem sprawdzić czujnik powietrza który znajduje się za puchą z filtrem. Po odłączeniu go na włączonym silniku auto nie zmieniło rtymu swojej pracy. Okazało się rownież że na kostce nie ma prądu ( nie mam amperomierza więc sprawdzałem za pomocą żarówki z uziemienim). Czy ten czujnik idzie bezpośrednio do komputera i czy to on może powodować nierówną prace na luzie (narazie żaden błąd nie wyskakuje na desce rozdzielczej). Z grubsza to tyle. Auto mam od połowy stycznia, niby pare pierdół zrobione ale już troszkę oszczędności pochłoneła. Silnik jest dynamiczn, zrywny, blacha w nienajgorszym stanie tak jak i zawieszenie więc szkoda ją złomować zwłaszcza że musi mnie do pracy dowozić . Czy ktoś może się uporał z tym problem ponieważ wiele tematów jest o tej dolegliwości tego silniczka. Pozdrawiam.
  6. Dla zainteresowanych. Wymiana skrzynki bezpieczników wraz z modułem UCH przeszła pomyślnie. Prawdopodobnie kupiłem taką samą skrzynkę (z mojej starej nie udało się odczytaj z naklejek jaki numer potrzebowałem), zostały tylko przelutowany moduł immo ze starej skrzynki do nowej i wszystko działa ;).
  7. Witam. Poproszę Was o opisanie (jak ktoś ma zdjęcia to będę mega wdzięczny) jak w belce rurowej wymienić tuleje tylnej belki oraz wyregulować wysokość tyłka megi. Poproszę o naprawdę łopatologiczny opis a nie: odkręcić belkę, wybić tuleje złożyć w odwrotnej kolejności. Jeżeli ktoś ma manuala był bym wdzięczny za plik. Przeszukałem niejedno forum i wszystkie wontki kończyły się na oddaniu auta do mechanika. Moje auto to megane I ph I coach.
  8. Ooo Panie to mi humor poprawiłeś ;). Więc o co chodzi z tymi numerami na tych skrzynkach? Odebrałem autko wczoraj o 18 z informacją ze skrzynka jest padnieta i nie wiadomo ile podziała. Rano już niestety nie działa. Panowie gdzie jest immo w megane I ph I 96 rok?
  9. Panowie aby było jasno, muszę wymienić oto tą skrzynke. Wystarczy wstawić inną i po kłopocie?
  10. W żadnym wypadku nie podważać twoich umiejętności ;). Nie ukrywam że renie kupiłem jako tanie auto do pracy. Narazie z auta nie chcę robić landrynki,no chyba że nie pociągnie mnie za mocno finansowo. Martwi mnie tylko to że wycięcie immo, lub ponowne programowanie skrzynki pochłonie moje wszystkie oszczędności ;(.
  11. Więc jednak nici z taniej naprawy. A co mogę zrobić w tej sytuacji z tym fantem?
  12. Dzięki za szybką odpowiedz. Skrzynka została naprawiona wczoraj "na sztukę" Ale dziś rano znów się posypała. Właśnie to mam na myśli przełożyć popalone graty. Jest to jakiś skomplikowany proces czy w domu z amatorską lutownica można to zrobić?
  13. Witam. Mam problem z moją Renią. Zakupiłem auto z niedziałającą dmuchawą oraz radiem. Wszystko martwe. Okzalo się ze wypalone są gniazda od wiazki na skrzynce bezpieczników. Zakupiłem nową skrzynkę w ciemno ponieważ z starej nie dało się już odczytać oznaczeń. Ten sam silnik tylko skrzynka dwa lata młodsza. Mam dwa pytania: 1. Czy z dwóch skrzynek można zrobić jedną? 2. Wiem że w tych skrzynkach BSI jest umieszczony immobilizer. Da się pozbyć immo u elektryka i jeździć?
  14. 500 zł to 1/4 ceny co dałem za megi więc to raczej będzie ostateczność. Ale zauważyłem że jedno i drugie koło jak się szarpnie to buja się i słychać trzeszczennie. Pomoże wymiana jakiś podzespołów belki czy cała belka musi być wymieniona?
×
×
  • Utwórz nowe...