Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Quentin88

Użytkownik
  • Zawartość

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Kontakt

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grandtour
  • Silnik
    2.0 Tce 180 + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    160

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie dokładnie tez w tym samym miejscu Majster od szyb mówił że to częste w megankach, gdyż są bardzo słabo zabezpieczone na rantach, czyli w najbardziej wrażliwych miejscach.
  2. U mnie wraz z wzrostem temp oleju zjawisko cichnie ale dalej występuje.
  3. nie wiele słychać. tez mam mam jakieś brzęczenie w okolicy 2,2k
  4. im młodsze tym lepsze. Swoja droga rozważyłbym wielosezonówki, po jak się skończą letnie.
  5. Tak to jest idealny silnik do gazu. 2.0t w lagunie czy 2.0 tce w meg. Ps. Byłem u nich raz oglądac taka. Cwaniaki przez telefon mówią że wszystkie papiery są po przyjezdzie nic nie ma. A sprawdzenie pojazdu tylko u ich ziomeczka na skp.
  6. napisałem 1.6 PB, nie lpg. ale jak kupisz benzynę i będziesz chciał założyć gaz to trzeba trochę jeździć żeby to się w ogóle zwróciło. Wiec w takim przypadku minie parę ładnych latek zanim to zacznie być tańsze w całym rozrachunku od ON.
  7. tylko ze 2.0 tce będzie kosztował tyle co 2 diesle a te małe diesle sa bardzo eko, tanie w zakupie i bycze tańsze w eksploatacji niz 1.6 PB. Za to kupowanie czegoś z instalacją lpg gdzie nie wiesz jak ona była eksploatowana, to może być pchanie się w kłopoty, a remonty silników do tanich nie należą.
  8. To ja dodam od siebie to co mam i mi się podoba z wyposażenia: grzany fotel, automatyczne wycieraczki - czujnik deszczu/zmierzchu, elektryczny ręczny, system bezkluczykowy, czujniki parkowania przód tył Co do audio, nie słuchałem bose to nie wiem, ale żeby dobrze grało to auto musi być najpierw dobrze wygłuszone a do tego skonstruowane tak żeby nie wibrowały elementy wnętrza, xeony są fajne jeśli jeździsz po krętych drogach po ciemku, ja osobiście rzadko mam okazje z nich korzystać. tempomat to dla mnie też zbędny bajer, psuje radość z jazdy.
  9. a ja mam pytanie w takim razie jaka jest w takim przypadku poprawna porcedura... bo mozna wymienic ta chłodnicę zalac na nowo czynnik, mechanik pewnie skasuje cos w zaokrągleniu 1k, a po kolejnym sezonie ten sam problem, wszystko szczelne zero czynnika Regulamin forum się kłania. pkt 5 - Prezes
  10. no właśnie niektórzy po prostu z wygody, wiadomo ze handlarz da mniej, ale maja oszczędność na czasie... pewnie trafią się też tacy co w ten sposób sprzedają auto z jakaś wada ukryta, przenosząc problem na handlarza
  11. Może dodam kilka groszy od siebie. na początku szukałem laguny z tym silnikiem 204km, szukanie w PL, w komisach straszne słabo, stan średni, bite albo bez historii zupełnie. w DE ceny byly zaporowe, 10k E za 10letni samochód. w zakupie. Laguny zazwyczaj beda drozsze i bedzie ich mniej w ofercie bo 204 były tylko w wersji limitowanej GT. /\/\/\/\/\/\/\/\ trafiło na megane, sprowadzana na zamówienie z De od prywatnego właściciela. Nie żałuje. Niestety dostanie 2.0T w dobrym stanie za to będzie trzeba wyłożyć trochę cebulionów. Moim zdaniem 30k to wcale nie jest jakaś kosmiczna cena. Je
  12. Szczerze też preferowałbym wielosezonowe jeśli nie mieszkasz w górach. Też zgadzam sie ze dopiero na 17stakch to jakoś wygląda. Ale jestem też w stanie przyjąć argument, ze dla kogoś nie liczy wygląd tylko... ma być tanio
  13. Wrzuciłabys jeszcze jak wyglada wykresik Regulamin forum się kłania - Prezes
  14. Gtline to jest pakiet stylistyczny, nic nadzwyczajnego. jak chcesz porównać siniki to spójrz na Nm, 140 vs 190. Na pewno lepiej będzie się jeździło 1.4T. Pytanie na ile to ma być szybsze.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!