Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Quentin88

Użytkownik
  • Zawartość

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Kontakt

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grandtour
  • Silnik
    2.0 Tce 180 + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    160

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. coś robisz nie tak. Ja normlanie puszczam spotify przez bt
  2. Raz na jakis czas, ostatnio 300km temu, zapisze sie w ecu 2 błędy - obwód cewki oraz wypadanie zapłonu. Czy powinienem jużsie przejmować czy narazie olać temat ?
  3. Miałem podobnie. skończyło sie na wymianie zacisku. Tam jest taki plastik do sterowania ręcznego elektrycznego - był pęknięty
  4. to nie wygląda na fabryczny przycisk, zapytaj sprzedającego najlepiej
  5. 2.0 tce ma 300 Nm, dizle ktore wymieniłes maja napewno wiecej. taki dizel wezmie 6-7L, a benzyna 8-10
  6. a tak z ciekawości jakei przebiegi roczne robisz ze chcesz lpg montowac ?
  7. G..no prawda. totalna bzdura. wręcz na odwrót doładowane jednostki moga byc eksplotwane na autostradach i miec jeszcze wiekszy przebieg niz te do jazdy po mieście... Szanujacy sie Niemiec nie kupi w salonie 1.6 110 na jazdy po autostradach...bo to sie nadaje bardziej do miasta a koszty paliwa wcale nie musza być duże. 2.0 180 km na trasie moze wziac 7-8L PB PS. jak nie masz zapisów w aso i/lub papierów z jakiegoś dokumentacja w istniejącym zakładzie to przebieg jest umowny bez względu na silnik.
  8. Cześć. Chciałbym sobie zrobić diagnostykę, żeby wykryć ewentualne niedomagania zanim pojadę na stage1. Z informacji w internecie wynika ze powinienem sprawdzić: 1. Przeplywomierz 2. Korekty paliwa 3. Doładowanie turbo 4. kąt zaplonu 5. temp w dolocie/IC Do zgrywania logów uzywam Torque. korekta dl term paliwa wynosi 7 z tendencja malejąca podczas jazdy. Chyba ok ? Doładowanie turbo w szczycie wynosi 0,8bara po przeliczeniu z psi. Czy to jest ok? Temp w dolocie (intake air temp) 35 gdy na dworze 25, i ok 40 gdy 30+. Nie wiem czy to nie za wysoko? Nie wiem jak interpretowac kat zaplonu? Timing advance - coś takiego mam zgrane. I przeplywomierz jak sprawdzic? Ewentualnie coś innego jeszcze ?
  9. Jak Ci twardo na 16 to nie zmieniaj na 17. bo będzie jeszcze bardziej. Jednak jak jest niski profil to jest dobre trzymanie w zakrętach. MAm 225/45 na 17 i auto sie klei do asfaltu na zakrętach. Na ekspresówkach jak są luki i ograniczenia do 90/110 lecisz na tempomacie 150 nawet sie nie przechyla. Ale jelsi robisz km głównie po dziurawym mieście to bezsensu.
  10. mógłbyś co więcej o tej różnicy pomiędzy qbox? nie zauważam róznicy w dzwieku pomiedzy pb alpg filtr nie wiem. szczerze narazie zrobiłem 13k od instalcji, przy 10k był obowiązkowy serwis
  11. @Andrzej-2010 wywołałeś mnie w innym wątku... U mnie temat się rozwiązał (chyba?)...nie wiem co o tym myśleć. Może to kwestia paliwa? obecnie stratujemy na poziomie 7% a po kilku km na rozgrzanym silniku potrafi spaść do 2%. a jak stoi na jałowym to się nie podnosi.
  12. Staq Qbox, wtryski hana, reduktor ac R01 250 tak strojony z sondą na autostradzie.
  13. no to super skoro te same graty co w RS daj znać potem jakie podzespoły do takiej instalacji zostały zastosowane. jaki orientacyjny koszt oraz czy jak zestrojeniem na lpg, czy potrzebny dotrysk benzyny.
  14. Ciekaw jestem co z tego wyjdzie. Bo z tego co się orientuję to rs ma inne graty tj wytryski turbo ic. Więc pewnie nie będzie trzymał takiej 'serii'. Ciekawe ile wyjdzie więcej po takim 'chipie'
  15. Dobrze wyregulowana instalacja to takie same osiagi na lpg i pb. Jak jest dobry gazownik to potrafi nawet wyciągnąć delikatnie wiecej kucyków na lpg. Silnik z turbo chodzi tak samo na gazie jak i PB !! Wszystko kwestia kumatego gazownika, wtedy gaz nie robi wrażenia na silniku i nijak to sie ma do obecności turbiny Też kiedyś myślałem ze Turbo i gaz to sie nie łączy, byłem w błędzie.
×
×
  • Utwórz nowe...