Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Quentin88

Użytkownik
  • Zawartość

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    2.0 Tce 180 + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    140

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. nie wiem dlaczego torq pokazuje mi tylko krótkoterminowa korektę - "krotkoterminowa korekta czasu wtrysku paliwa - bank1" stft1, jakies pomysły ?
  2. mam elm i torque, używałem kiedyś zeby sprawdzać czy sa jakeis błędy, ale nie wiem jak odczytywać korekty. Możecie napisać jak to ogarnąć w tym programie?
  3. po lewej stronie pod kierownica ma przycisk.. właczone. Kiedys wpadłem w kałuże esp coś zadziałało przynajmniej sie komunikat ba desce wyswietlił. Ale jak na 2 biegu przy mokrej nawierzchni wcisnę mocniej pedał to gubi przyczepność, trzęsie samochodem. A teoretycznie nie powinien ?
  4. tak obserwuje temat i mam pytanie, żeby zczytywac te wszystkie parametry dot pracy silnika wystarczy jakieś budżetowe urządzenie typu elm327 czy musi być clip? albo specjalne złącze do sterownika gazu ? pytam bo jeśli to nie sa jakieś duże koszta to sam bym sobie sprawdził jak to u mnie wygląda praca silnika na lpg... choć żadnych negatywnych objawów nie zauważyłem narazie
  5. chyba mam to samo, mógłby bardzie sprecyzowac gdzie tego kabelka szukac ? a wogole po naciśnięciu hamulca ile świateł powinno się świecić i które?
  6. Witam, Zauważyłem parę dobrych razy możę z 5... w dłuższych odstępach czasu, że czasami zgaśnie mi na chwile 2 kreska temperatury? Czy to sugeruję złą prace termostatu? Dodatkowo mam problem bo po ok 1 miesiacu ok 1k km ubyło i ok 2 cm na zbiorniku plynu chłodniczego, mniej wiecej z poziomu optymalnego na poziom min (sprawdzane na zimnym) Na ciepłym jest więcej. Gdzie szukać przyczyny? już dolać czy jeszcze poczekać... a może to kwestia spadku temp zew powietrza z powiedzmy ok 30 na ok 10 ? Jeśli dolać to co? wiem ze mam coś różowego.
  7. no niestety nie mogę, muszę jechać. ale jutro znowu będę mógł go podłączyć na jakieś 8H
  8. Zauważyłem, że już drugi raz ubyło mi płynu chłodniczego w ciągu 1 miesiąca. Jest jakąś procedura co można sprawdzić samemu bez większych ingerencji ? żeby powykluczać ?
  9. no już ląduje się 4-5 h i wzrosło do 14.16 V to i tak dużo mniej niż alternator daje przy obciążeniu 14,3-14,4 może jednak ten stary grat nie jest taki zły
  10. Mam straty prostownik z regulacją od 2 do 5A. Ładuje na 2A. Co pół godz sprawdzam V ładowania. Rzeczywiście wzrosło z 13.x do 14.05 obecnie. To ilu nie może przekroczyć żeby było bezpiecznie?15?
  11. ja mam oryginalny 70/720 a zalecane to 60-65ah zastanawia mnie skad ta rozbieżność. Byłem dziś u "majstra" od aku cośtam pomierzył. mówił że ma połowe czegoś... teraz nie wiem o czym mówił czy 33ah czy 330A gdzie oryginalny to 70/720. Ale nie naciagał na koszty mowił zeby najpier podładować prostownikiem... to w końcu mogę go ładować na 2-3A nie wyjmując z samochodu ?
  12. A grom też produkowany przez Westa? Ktoś się o nim może wypowiedzieć?
  13. Nie jeszcze nie kupiłem w przyszłym tygodniu sie przejade do jakiegos madrego speca co przed ewentualnym kupne zmierzy pojemnośc aku. zastanawiam sie nad westa 60AH ale on ma mniejsza wysokość zamiast 190 175 mm. Da rade to zamontowac?
×
×
  • Utwórz nowe...