Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

jdmis

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 K4M
  • Przebieg (tys.km)
    155

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Da się czujnik opadów dezaktywować i pewnie aktywować Pyrenem: https://www.drive2.ru/l/487799709126099505/ Na razie tego nie próbowałem, bo za mało znam ten program.
  2. Dzięki. Swoją drogą, obejrzałem ten film: z wyłączania Clipem czujnika deszczu i światła ale wygląda na to, że nie da się tego wyłączyć/włączyć osobno. Pozycja w Clipie jest tylko jedna.
  3. Używałeś oryginalnego programu i interface? Czy może wiesz gdzie szukać takie opcji w Ddt4all lub DDT2000 dla Megane II ph I?
  4. Czy jest grzałka, łatwo zlokalizować, wystarczy odczepić plastik osłony tunelu środkowego obok pedału gazu i spojrzeć czy poniżej czytnika kart jest wiązka przewodów podłączona do dużej wtyczki wchodzącej poniżej. https://www.drive2.ru/l/1781476/
  5. Ja kupowałem ALE do HB moduły tutaj: Allegro Lublin Kupiłem 1 sztukę na drzwi tył lewe, po miesiącu padł moduł w drzwiach prawych przednich pasażera, kupiłem tym razem 2 z czego jeden na zapas. Moduły są nowe, produkcji tureckiej, dają paragon lub fakturę. Cena póki co najniższa na allegro choć w ciągu miesiąca podrożał o 3 złote. Przy okazji, ponieważ i mnie dopadł problem szyb (pisałem o tym wcześniej) to okazało się, że w kostce drzwi kierowcy zgniły na amen przewody zasilające do silnika co było przyczyną nie działania szyby. Podobnie było jak szukałem przyczyny padnięcia szyby od pasażera (moduł padł w 5 minut, sam zamykał i otwierał szybę po kawałku po czym padł) z przodu to w kostce w drzwiach przewody zasilające były zgniłe. Pomogła wymiana i pinów i przewodów.
  6. Witam. Dopiero po kilku miesiącach od zakupu zorientowaliśmy się, że nie ma w naszej Megance automatycznych wycieraczek. Jest czujnik światła (ten który włącza światła po zmroku) więc myśleliśmy, że są z automatu automatyczne wycieraczki. Wczoraj podłączyłem się programem PyClip 180 i opcja ta jest pokazywana jako "BEZ". Nie wiem czy automatyczne wycieraczki były na wyposażeniu samochodu bo po rozkodowaniu VIN nie ma takiej pozycji. Podobnie jak czujnika światła. Wycieraczki na pierwszym biegu działają z opcją czasową regulowaną przez pierścień z kropkami i działają tak, jak powinny. Błędów z nimi związanych nie ma. Rozebrałem osłonę lusterka fotochrom i sam czujnik jest. Czy czujnik o numerze 8200103845 to tylko czujnik światła czy też czujnik światła i deszczu? Na allegro są czujniki o takim symbolu i drugie o symbolu 8200396304 i jedne i drugie opisywane jako czujnik deszcz u światła. Pytanie czy mój czujnik jest czujnikiem także deszcz i czy można jakoś aktywować automatyczne wycieraczki? Wiem, że dezaktywować je można, bo jest taki film na Youtube ale Clipem, User @aniewa wspominał, ze dezaktywował je przy użyciu ddt4all. Czy można zrobić to w drugą stronę? Czy wymagana jest jakaś dodatkowa przeróbka. Ze schematów nie widzę niczego takiego. Opcji aktywacji lub dezaktywacji automatycznych wycieraczek w PyClip nie znalazłem.
  7. Tutaj nie jest chyba potrzebny AFFA3 NAV bo ja mam taki i nie ma tego głośnika nad zegarami. Chyba, z tego co mi się przypomina i jak przed chwilą sprawdziłem w serwis manualu powinna tam być nawigacja z wysuwanym ekranem. Przypuszczam, że dlatego nic nie ma w miejscu wyświetlacza od radia bo nawet jakby było wsadzone inne, nieoryginalne radio to powinien działać zegarek i temperatura na wyświetlaczu. Co do wyświetlacza to żeby przerobić instalkę na zwykłe radio Tuner/Update list niestety w tych kablach trzeba rzeźbić. Ja miałem/mam problem właśnie z wyświetlaczem AFFA3 NAV, mój miga i nie wyświetla przez 80% czasu połowy tego co na min powinno być. Szukałem na allegro, dzwoniłem, teraz jedne gość ma taki za 200 zł. Za drogo jak dla mnie. Za 50 zł kupiłem radio Update List i dwa wyświetlacze wyświetlacz do niego. Na stole uruchomiłem i działa. To taki zestaw awaryjny. Na szczęście udało mi się ostatnio kupić wyświetlacz AFFA3 NAV z 2005 roku w bardzo dobrym stanie za 50 zł. Założyłem i działa. Póki działa temat zmiany radia olałem. Może pokuszę się gdzieś o naprawę starego wyświetlacza. Jak nie, to przerobię instalację pod Update List i wyświetlacz do tego radia.
  8. Witam. Strzelał ogranicznik drzwi do strony kierowcy. Wymontowałem, pospawałem sworzeń zawiasu i jest jak na razie cisza.
  9. Ja do zmywania gumowanego tworzywa użyłem ostatnio czegoś takiego jak poniżej (rozpuszczalniki, smary, zmywacze przemysłowe i inne nie pomagały). 10 minut i plastik przycisku podnoszenia szyb z tyłu czyściutki. Drugą stronę wcześniej szorowałem przez ponad godzinę. Teraz poszło błyskawicznie, tylko trzeba używać gumowych rękawiczek.
  10. Witam. Zauważyłem ostatnio dziwny odgłos po odpaleniu zimnego silnika (ale tylko zimnego, po dłuższym postoju). Pojawia się chwilę (1-2 sek) po uruchomieniu silnika i trwa 2-3 sekundy. Załączam film. Oprócz tego nic się nie dzieje, nie gaśnie, obroty w normie, silnik chodzi gładko i po chwili cicho (choć zdarza mu się po ruszeniu i przejechaniu około 30 m zaszarpać przez dosłownie sekundę). Takie coś słychać tylko na zimnym. Samochód kupiony 3 tygodnie temu, przebieg około 156 tyś (samochód z 2003 roku, przebieg raczej potwierdzony wizytami w ASO do 2016 roku, dokumentami z przeglądów od 2016 do 2018, etc). Zaraz po zakupie czyli około 300-400 km temu wymieniony rozrząd kompletny oraz pasek osprzętu. KZFR nie był wymieniany ponieważ mechanik ocenił, że nie wydaje (bo i nie wydawało do wymiany rozrządu) żadnych niepokojących objawów (koło chyba było z 2016 czy 2017 roku, takie oznaczenia chyba na nim znalazł). Koło było zdejmowane przy obecnej wymianie bo okazało się, że rozrząd był przestawiony o jeden ząbek (nie było żadnych złych objawów tego). Wymieniono też filtr oleju, olej na 5W30 Shell oraz filtr powietrza. OLej utrzymywany jest pod maksimum. Ma ktoś może pomysł co jest przyczyną? KZFR? Rolki osprzętu? Zawory? Czy już się martwić?
  11. Jeśli chodzi o brak blokowania przycisku to trzeba go wyjąć i podgiąć blaszki które blokują języczki przycisków (widać je po wyjęciu przycisku) na których są podszlifowania pod blaszki. Robota prosta. Sam musiałem podginać. BTW: tempomat uruchomiony, działa, na razie z pilotem tymczasowym. Kolejny etap to sterowanie z kierownicy.
  12. Chyba jednak nie jest to podstawowa przyczyna. Spójrzcie na zdjęcia komór spalonych samochodów. Pożar ewidentnie zaczyna się w okolicach akumulatora i przewodów tam biegnących. Być może dotyczy to wiązki po lewo od akumulatora, tej która idzie do komputer silnika. Stąd pożary na parkingach. Ja tam widzę problem. Doprowadzanie paliwa, być może ale nie tam jest zarzewie.
×
×
  • Utwórz nowe...