Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jdmis

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI hatchback oraz Megane II phI coupe
  • Silnik
    1.6 K4M i 2,0T F4RT
  • Przebieg (tys.km)
    165 i 182

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Mam podobny objaw, nie wygląda to na pompę. W 1.6 nie ma powrotu nadmiaru paliwa do zbiornika. Jedyne co tam może syczeć to powrót oparów paliwa. Muszę nad tym pomyśleć.
  2. U mnie w 1.6 jest luz (szczególnie w położeniu neutralnym) tylko na boki, biegi wchodzą bez problemu, czasem tylko trafia się problem z pierwszym i troszkę częściej z wstecznym. Dziwne dla mnie jest to, bo oglądałem zdjęcia samych mechanizmów (tych w kabinie), że nie widzę tam niczego co mogło by ten luz kasować, jakiejś sprężyny czy czegoś podobnego. Czy to może być luz na lince prawo-lewo? Czy wtedy nie było by problemu z wrzucaniem biegów?
  3. Na obecną chwilę przebieg to 181 tys km. Potwierdzony po części w ASO Renault. Koło muszę obejrzeć lub zapytać o to sprzedającego. Pasek wielorowkowy na oko w stanie bdb. Zrzucę na dniach nadkole i zobaczę jak koło wygląda.
  4. Właśnie wymieniłem 2 kolejne styczniki w naszej drugiej Megance tym razem Coupe. O ile w pierwszej styczniki były dość ciężkie do wyciągnięcia z zaklejonych gniazd to w drugiej wyszły w 3 sekundy. Procedura taka sama jak przy poprzedniej wymianie. Koszt 7,89 zł plus czas i lutownica.
  5. Rozrząd wymieniony 35 tyś temu. Wcześniej właściciel wymieniał olej co 10 tysięcy. Samochód od krajowego użytkownika, zrobił nim 45 tys km. Samochód bardzo zadbany. Raczej nie oszczędzał na częściach, bo był pracownikiem Gordona (hurtownia motoryzacyjna) i samochód służył mu też w pracy. Czy proponujesz dolać jakiś dodatek do oleju albo zrobić przynajmniej płukankę?
  6. A jaki olej polecacie do 2,0T 163KM z Megane II? Wiem, że producent zaleca Elfa SXR 5W40 ale myślałem o Shell Helix Ultra 5W40 zważywszy, że czasem na zimnym po uruchomieniu zastuka popychacz zaworu (wystarczy dodać gazu i milknie) i niestety po mocnym zagrzaniu czasami słychać go też bardzo delikatnie (tylko na jałowych obrotach). Samochód kupiony 1,5 tygodnia temu. Olej ma 11 tyś od wymiany i chciałbym to zrobić w przyszłym tygodniu.
  7. A da się to zrobić bez grzebania w oprogramowaniu sterownika silnika?
  8. A nie skorodowały połączenia na słupkach? U nie właśnie taki była problem z szybą kierowcy. Korozja na złączu drzwi. Brak zasilania. Po stronie pasażera podobnie.
  9. Wymieniałem 3 z 4 styczników w klamkach. Koszt zakupu styczników w serwisie Renault - 16 zł/kpl. Wymiana okazała się bardzo prosta. Ułatwiłem sobie robotę dolutowując cienkie kabelki do styczników. W klamkach styczniki obsadzałem na klej na gorącą, stare wydłubywałem nie przy samochodzie tylko po odcięciu kabli na spokojnie przy stole. Całość styczników zapaćkałem smarem silikonowym. Po 2 miesiącach całość nadal działa. Klamki demontuje się bardzo prosto bez zdejmowania boczków.
  10. To ogłoszenie jest przykładowe, widziałem ją na OLX raptem ze 2 tygodnie temu. Albo tu następne: https://gratka.pl/motoryzacja/renault-megane-ii-policyjne-megane-na-sprzedaz-2008-rok-2-0t-225ps/ob/399926 Słupek, tylko czy słupek do 225 KM jest taki sam jak do 163 KM bo raczej ten pierwszy nie rzucił mi się w oczy.
  11. Czyli planujesz kupić tą po Policyjną megankę z Olsztyna? Ja bym uważał, bo może to być kończąca się panewka która stuka. https://www.autouncle.pl/pl/d/3636952-renault-megane-ii-uzywany Ona już długo wisi, jakby to była drobnostka to już by się sprzedała.
  12. Kolejny samochód w ogniu, tym razem Scenic. Zapalił się podczas czekania na bramkach. https://dziennikzachodni.pl/pozar-samochodu-na-autostradzie-a4-w-gliwicach-sosnicy-renault-scenic-splonal/ar/c4-14176507?fbclid=IwAR1n7_-BTP8HIObliWWbCGTrHs3k2WBVo39Thg43OtgrrlASp5cCbQiLV3g
  13. To jaki przebieg będzie wpisywany w trakcie badania technicznego? Ten z nowego licznika? Przecież teraz można sprawdzić przebiegi w internecie jak pojazd jest zarejestrowany w cepiku. I nagle w lutym miałem 155 tyś a rok później minimum 350 tyś?
  14. Z udokumentowaniem na stacji kontroli to nie problem. Tylko co wtedy? Wpiszą mi przebieg 337 tyś jak realnie samochód ma 158 tyś? Przecież to jest ewidentne oszustwo i do tego wymuszane przez Państwo. Do tego utrata wartości pojazdu wynikająca z gigantycznego jak na polskie warunki przebiegu! Czy może za 100 zł zmienią mi przebieg do takiego jak ma stary licznik? A co w przypadku gdy kupię licznik z dużo mniejszym przebiegiem? Też go wpiszą na SKP do Cepiku i zamiast 200 tyś będę miał 120 tyś?
×
×
  • Utwórz nowe...