Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kesudnik

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III RS Cup
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    75

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zmieniłem akumulator na nowy, niestety dalej mam: "skontroluj samochód" "start&stop do kontroli" Bezpiecznik od ten od akumulatora mam 30 taki powinien być?
  2. Niby sprawdzał akumulator ale pewnie bez obciążenia. Czyli co odpalić klimę, radio i sprawdzić?
  3. Cześć, Pojawia mi się pomarańczowy klucz i komunikat skontroluj start & stop, mechanik szuka i nie może znaleźć przyczyny jakieś sugestie? Przejrzałem podobne tematy jednak nic to nie dało. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.
  4. Stuka tylko na jałowym podczas jazdy nic nie zauważyłem. Pytanie czy jest sens go zmieniać jak dzieje się to na wolnych obrotach?
  5. Dobra niestety po testach dalej coś nie tak. Drugi mechanik poprawił mi ustawienie rozrządu i zmienił kzfr. Auto jeździ raczej normalnie, nie szarpie ma przyśpieszenie. Na biegu jałowym w zwykłym trybie jest ok, w trybie RS czasem słychać terkotanie dwumasy . Słychać je dużo łagodniej i ciszej niż wcześniej no i nie zawsze, stuka zwłaszcza na zimnym, jak włączę i wyłączę tryb RS z 2 razy to przestaje. Elektrozawór został stary, myślałem o poduszkach silnika, ewentualnie czy przestawienie rozrządu przez poprzedniego mechanika mogło wywołać taki skutek/coś uszkodzić? Może to rzeczywiście dwumas?
  6. Czekam jak się zachowa. Najgorsze jest to, że wpierał mi, że się mylę. Mam nadzieję, że teraz się zreflektuje odda kasę i będzie po sprawie.
  7. Byłem dzisiaj u innego mechanika rozrząd był źle ustawiony. Mam nadzieję, że to tylko to.. Dziękuję za pomoc.
  8. Ok, dzięki. Dam do innego niech sprawdzi czy na pewno rozrząd nie jest przestawiony, jak nie to niech sprawdzi czujnik położenia wałka i elektrozawór.
  9. Tak na luzie po odpaleniu, przy czym nie było tego przed zmianą. Nie, ale auto z polskiego salonu pełna historia był na gwarancji do 80k przebiegu. Aktualnie jest 81500. 195kW 265KM 2014, Megane III RS ph3 Elf 5w40 jak dobrze pamiętam, zmieniali w aso jakieś 5-6 tysięcy temu. Nie Czy powinna być jakaś zmiana w pracy silnika na biegu jałowym po odłączeniu elektrozawóru zmiennych faz rozrządu? Bo czy jest podłączony czy nie chodzi tak samo. Jeśli powinna być, to jak sprawidzić ezf?
  10. Witam, Chciałem oszczędzić i pojechałem na wymianę rozrządu do mechanika zamiast do ASO. Teraz mam problem silnik chodzi jakoś dziwnie i odezwał się dwumas, z którym nic się wcześniej nie działo. Wygląda tak jakby przez wibracje silnika dwumas stukał. Podczas jazdy w okolicach 1800-2000 obrotów szarpie dziwnie, wcześniej też tego nie było. Mechanik twierdzi, że założył blokadę przy zmianie i to nie wina rozrządu. CLIP nic nie pokazuje. Jakieś pomysły co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...