Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

m_dyszk

Użytkownik
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandcoupe
  • Silnik
    Sce 1,6
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

439 wyświetleń profilu
  1. m_dyszk

    Megane IV phI 1.6sce wymiana oleju

    Bez urazy, ale to tylko wymiana oleju, jeżeli spełniasz wymagania producenta to co serwisowi do tego gdzie to wymienisz. Możesz kupić swoje "graty" i jeżeli spełniają parametry to w ramach przeglądu lub usługi muszą to wymienić bez utraty gwarancji. Wpisują jedynie jaki olej był wlewany. Jeżeli olej nie trzyma wymagań Renault , to przy przyjęciu do serwisu zostaniesz o tym poinformowany, albo to wlejesz i wpiszą to w kartę przeglądu albo nie.. Chcesz to wlej Elf, albo możesz kupić coś lepszego (patrz syntetyczny) z wymaganymi normami - jest tego naprawdę sporo na rynku. Wiem że Elf po 5kkm czarny a Millers przy wymianie po 16kkm jeszcze "przebija" żółtym. Elf to reklama , jak Total w cytrynie, Motorcraft u forda itd....
  2. m_dyszk

    Megane IV phI 1.6sce wymiana oleju

    Renault w harmonogramie przeglądów wskazuje normę i lepkość oraz "zaleca" elf. zaleca nie znaczy wskazuje jako jedyną słuszną opcję. Przy przeglądzie sprowadzali czy olej spełnia wymagania i tyle.
  3. m_dyszk

    Megane IV phI 1.6sce wymiana oleju

    Producent zaleca konkretną normę i lepkości i nic więcej
  4. m_dyszk

    Megane IV phI 1.6sce wymiana oleju

    Serwis nie robi problemu z użyciem oleju klienta, ważne żeby olej miał na liście normy renault. Ja wlewałem przy przeglądzie olej Millers. Przegląd po roku przy przebiegu 14kkm
  5. Witam, Przy okazji przeglądu zgłosiłem problem "syczącej" pompki sprzęgła. Po wymianie skończył się problem opisywany w tym wątku M.
  6. aktualizacja: https://easyconnect.renault.pl/software-upgrade/r-link2 android auto (nie mylić z mirroring - opcja dostępna od kiedyś tam - innym moduł r-link) https://megane.com.pl/topic/77339-rlink2-instalacja-ukrytych-aplikacji-dla-polski-poradnik-aktywacja-aa-na-wszystkich-r-linkach-poradnik/
  7. silnik może być wyłączony, trzeba tylko pilnować żeby się nie wyłączył r-link, np. co jakiś czas robiąc głośniej lub ciszej, na pewno nie zmieniaj źródła dźwieku bo wyjdziesz z instalacji. przetestowane
  8. R-link 2 (3.3.16) - AA działa, wystarczy tylko na ekranie głównym włączyć Android Auto Projection Ponawiam pytanie: Jak i gdzie włączyć wskaźnik czujników cofania na zegarach?
  9. czy AA aktywuje się z "ekranu głównego"? czy trzeba wybrać inne opcje? jak się nazywa i gdzie jest opcja do wskaźnika czujników cofania na liczniku?
  10. Witam Panowie, czy mógłby ktoś z Was wrzucić krótki opis gdzie czego szukać? Np. "czujniki cofania" na wyświetlaczu głównym, itp Druga sprawa - jest tu opis jak wejść do DEV, ale jak z tego się wychodzi?
  11. m_dyszk

    Megane IV phI Montaż haka

    xxx Przejściówki owszem są ale jak masz podłączenie na 7pin to nie masz podłączonych świateł cofania. W zderzaku, od spodu wycięty jest otwór na hak i gniazdo, hak nie jest widoczny. REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  12. m_dyszk

    Megane IV phI Montaż haka

    Ja montowałem w aso chociaż w umowie leasingowej nie jest wymagane montowanie haka w aso. Wyszło po rabatach ok 2000 brutto. Hak Bosal Hak z kulą wpinaną, gniazdo 7pin. Z tym uwaga bo od 2017 wymagane jest np dla bagażnika rowerowego światło cofania co wymaga gniazda 13pin
  13. 1.6sce gc plus trzy rowery na haku - prędkość do 130km/h, bez korków, jedyne 9.8l/100km Analogiczna jazda ale bez bagażu na haku, ok. 7.2l/100km Taka subtelna różnica
×