Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Kendixok

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.4 AIR
  • Przebieg (tys.km)
    153000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zakupiłem wskazany wyżej kabelek, lecz instalując program z płyty w zestawie oraz te programy, które sprzedawca podał w opisie produktu nie działają. Teraz pytanie od czego zacząć wymianę? Od przepustnicy czy sondy lambda?
  2. Nieee, nie próbowałem robić adaptacji. Używałem aplikacji OBD Car doctor, a łączyłem się przez Interfejs ELM327 OBD II
  3. Pod odpaleniu, jak zatkam ręką przepustnice silnik gaśnie. Dodam, że po odpaleniu nie kręci się wiatrak za chłodnicą. Błędy wyczytane z OBD II : P0120 Throttle/Pedal Position Sensor/ Switch "A" Circut P0050 HO2S Heater Control Circut
  4. Zamieszczam zdjęcie przepustnicy. Linka gazu dochodzi do potencjometru gazu, od którego następnie idą kable do przepustnicy.
  5. @saksonczyk Właśnie się wziąłem za to i teraz pytanie gdzie zlokalizuje silniczek krokowy w przypadku przepustnicy elektronicznej, wyczytałem na internecie, że jeśli w samochodzie występuje elektroniczna przepustnica, to w tym momencie nie ma silniczka krokowego ...
  6. Potencjometr wymieniony i dalej ten sam problem
  7. Rozebrałem wszystko, przeczyściłem całą przepustnice sprawdzając czy do wszystkiego dochodzi prąd, wymieniłem uszczelki, świece zostały wymienione, tak jak kolega wyżej mówi potencjometr gazu został naprawiony (zawias zaklejony tak by nie odskakiwał), a problem dalej jest. Samochód po odpaleniu wskakuje na 2,5 tysiąca obrotów i chodzi tak jakbym naciskał gaz i odpuszczał, cały się trzęsie a gaz nie reaguje. Zostawiłem go na 5 minut tak by pochodził bo myślałem, że może to coś da i nie pomogło.
  8. Znaczy kupić całą przepustnice i ją wymienić, czy co konkretnie w tym przypadku?
  9. Witam, tak jak w temacie mam problem z ruszaniem mojej renówki. Problem zaczął pojawiać się już w momencie kiedy u "pseudo fachowca" były wymieniane świece, mianowicie rurka przewodu przepustnicy, a dokładnie jej końcówka była nadpęknięta, a większe wyboje sprawiały, że wypadała ona i samochód skakał na obrotach (2-5 k) nie ważne czy stał w miejscu czy jechał. Po czasie gdy zorientowałem się, zaczepiłem końcówkę na trytykę. Problem pojawiał się ale naprawdę rzadko. Z racji tego, że samochodu używam w trasach dom-praca-dom to olałem temat i stwierdziłem, że nie będzie dla mnie problemu jak raz na jakiś czas przed jazdą otworzę maskę i poprawię rurkę. Natomiast w pewnym momencie, a dokładnie 3 dni temu kolega zaproponował przyklejenie tego na klej na gorąco. Po przyklejeniu auto jeździło dokładnie przez 1 dzień. Następnego dnia po odpaleniu samochód nawet nie drgnął tak jakby nie miał mocy kompletnie. Po kilku próbach samochód odpalił lecz zatrzymał się na 2 tysiącach obrotów i trząsł się cały jakby miał z m.in 7 tysięcy obrotów. Zaczęły wyskakiwać kontrolki check engine oraz grzanie świec. Pedał od gazu nie reaguje na nic, a co najgorsze zassał się do środka tak, że aby nacisnąć go do końca wystarczy 1 cm. Po otwarciu maski zobaczyłem, że przepustnica (pod wlewem do płynu do hamulców), tam gdzie wchodzi linka gazu jest cała popękana, a dokładnie zawiasy ją trzymające są zerwane. Teraz pytanie do Was, co zrobić w tej sytuacji? Idąc do mechanika znając życie powymienia kilka części i znów będzie to samo, a rachunek będzie na kilka set złotych. Czy można jakoś samemu to naprawić?
  10. Tylko teraz pytanie jakie konkretnie zamówić żeby pasowały i nie ocierały o ten wahacz ? REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  11. Witam, chciałbym się poradzić a propos dopasowania opon do felg 17'. Aktualnie w piwnicy posiadam alufelgi 17-sto calowe, na których są opony 205/50/17R. Natomiast podczas montowania ich tylne koła ocierają o wahacz, może nie tyle co ocierają co są na tyle blisko siebie (opona - wahacz), że słychać ocieranie. Chciałbym się dowiedzieć czy ww. felgi są już spisane na straty? Czy wystarczy zamontowanie opon 195/40/17 aby ominąć ten problem? Może jakieś inne sugestie ? Samochód to renault megane 2001 hatchback 1.4 AIR Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...