Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

arcean

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2 / 1.3 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    16

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Centralny występuje tylko z systemem Bose. Bez niego nie ma nawet poprowadzonego okablowania.
  2. Dokumentacja techniczna R-Linka nie wspomina o TMC w Polsce. Możliwe, że brakuje licencji/dekodera dla kodowanych i płatnych sygnałów w naszym kraju. @Tur3n co miałeś na myśli pisząc "Przed aktualizacją navi"? Podbijałeś wersję oprogramowania R-Link2, czy instalowałeś nowsze mapy?
  3. Sprawdzałeś na oryginalnych mapach Renault? Aktywowałeś samodzielnie moduł nawigacji w R-Link2? Jaka to wersja R-Linka?
  4. Sklep R-Link wymaga łączności z Internetem... Jak inaczej by to miało działać :)? TMC w nawigacji jest praktycznie niewykorzystywane. Informuje jedynie o zdarzeniach w bliższej i dalszej okolicy. Sprawdzałeś, czy masz ich podgląd?
  5. Z punktu widzenia architektury, cały R-Link2 / EasyLink polega na bezprzewodowej łączności z Internetem. Mamy w końcu XXI wiek ;). Wcześniej była to sieć WCDMA, obecnie nastąpiło przejścia na LTE. Wszelkie dane typu live traffic, pogoda, spis i loga stacji radiowych, itp. są pobierane z odpowiednich serwerów. Odnośnie TMC - według założeń działa bez aktywnej subskrypcji live traffic. Z tego co pamiętam nawigacja powinna pokazywać informacje o zdarzeniach w okolicy. Ale nie będzie wytyczała objazdów i informowała o natężeniu ruchu. Sprawdź w ustawieniach swojego systemu multimedialneg
  6. Zdjęcie znalezione w Internecie. Jeżeli mówimy o zamianie tunelu środkowego z wersji Life na ten z elektrycznym hamulcem to według mnie lepiej poszukać nowego samochodu.
  7. Mam tak samo w M IV z 1.33 TCe .
  8. Moje 1.2 tego nie ma. M4 z 1.3 także nie. Ale tam mam, na szczęście, EDC . Amortyzator skrzypiał mi w 1.2 - wymienili oba na gwarancji. Najgorsze jest to, że w 1.3 też coś zaczyna skrzypieć. Mam nadzieję, że to ponownie odboje. Benzyna to standard. W naszym przypadku dotyczy 1.3 oraz 1.2 (od czasu tzw. zmian konstrukcyjnych silnika 2016H2, ewentualnie po przeprogramowaniu starszych jednostek).
  9. Jasne, fajne tłumaczenie... Miałem ostatnio okazję przejechać się M4 z 1.2, które podczas zmiany biegów stukało aż niemiło. Wymieniane było już w nim chyba wszystko - skrzynia, sprzęgło, półosie, przewody hydrauliczne i ich mocowania. Generalnie chyba każdego to czeka z manualną skrzynią...
  10. Przy ok. 11k km byłem w ASO. Rozrząd wymieniali bo napinacz nie spełniał poprawnie swojej roli i w efekcie miałem już rozciągnięty łańcuch... Wyszło to zupełnie przypadkiem. Sam łańcuch jest ciekawy bo w rowerze mam solidniejszy .
  11. U mnie wyciągali wszystko i uwinęli się w dwa tygodnie... Przy okazji wymienili rozrząd. W ASO, na gwarancji.
  12. arcean

    1.2 TCe

    Zapewne chodzi o Euro 6d-temp, które spełnia dopiero 1.3 TCE. Zresztą jego czas także jest już policzony... Obecnie jego następca to 1.2 z trzema cylindrami. Pokłosie kolejnej wersji normy Euro :).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!