Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

arcean

Użytkownik
  • Zawartość

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2 / 1.3 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    16

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zdjęcie znalezione w Internecie. Jeżeli mówimy o zamianie tunelu środkowego z wersji Life na ten z elektrycznym hamulcem to według mnie lepiej poszukać nowego samochodu.
  2. Moje 1.2 tego nie ma. M4 z 1.3 także nie. Ale tam mam, na szczęście, EDC . Amortyzator skrzypiał mi w 1.2 - wymienili oba na gwarancji. Najgorsze jest to, że w 1.3 też coś zaczyna skrzypieć. Mam nadzieję, że to ponownie odboje. Benzyna to standard. W naszym przypadku dotyczy 1.3 oraz 1.2 (od czasu tzw. zmian konstrukcyjnych silnika 2016H2, ewentualnie po przeprogramowaniu starszych jednostek).
  3. Jasne, fajne tłumaczenie... Miałem ostatnio okazję przejechać się M4 z 1.2, które podczas zmiany biegów stukało aż niemiło. Wymieniane było już w nim chyba wszystko - skrzynia, sprzęgło, półosie, przewody hydrauliczne i ich mocowania. Generalnie chyba każdego to czeka z manualną skrzynią...
  4. Przy ok. 11k km byłem w ASO. Rozrząd wymieniali bo napinacz nie spełniał poprawnie swojej roli i w efekcie miałem już rozciągnięty łańcuch... Wyszło to zupełnie przypadkiem. Sam łańcuch jest ciekawy bo w rowerze mam solidniejszy .
  5. U mnie wyciągali wszystko i uwinęli się w dwa tygodnie... Przy okazji wymienili rozrząd. W ASO, na gwarancji.
  6. Zapewne chodzi o Euro 6d-temp, które spełnia dopiero 1.3 TCE. Zresztą jego czas także jest już policzony... Obecnie jego następca to 1.2 z trzema cylindrami. Pokłosie kolejnej wersji normy Euro :).
  7. Może spróbujcie odblokować magiczny kafelek? Do sprawdzenia, czy ddt4all wystarczy, czy konieczny będzie flash ustawień w xml po USB.
  8. Mógłbyś podesłać np. zdjęcie głównego ekranu dev mode'a? Od tego można by zacząć ;). Najlepiej by było, oczywiście, odczytać dane z obudowy modułu R-Link'a. Ale chyba nie będziesz chciał rozpruwać deski :).
  9. @Pitrek doskonale je znam... Podobnie jak kilka(naście) samochodów, w których wymieniono prawie całe zawieszenie w ramach ES :). Mój egzemplarz, na podstawowej gwarancji, załapał się na podobną wymianę - doszły jeszcze amortyzatory z przodu po większej interwencji u RP. Najlepsze jest to, że skrzypienie właśnie powróciło. Ręce opadają... Ciekawe kiedy drugi egzemplarz zacznie skrzypieć .
  10. @Pitrek Spójrz na mój poprzedni post. Łączniki, jak i większość elementów zawieszenia, jak najbardziej łapią się na ES. W razie problemów polecam interwencję u RP.
  11. Może inaczej to ujmę - mają obowiązek wymienić Tobie oba łączniki. W razie problemów dzwoń do RP albo do innego serwisu. Ale nie powinno być żadnych ;).
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!