Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

arcean

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2 / 1.3 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    16

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 1.3 160 z EDC. Samochód ma już drugą skrzynię - pierwsza niedawno straciła obydwa sprzęgła i kilka jeszcze innych ciekawostek wyszło... ASO ogarnęło temat na gwarancji :). Nowa skrzynia pracuje już znacznie płynniej ale w dalszym ciągu potrafi niespodziewanie szarpnąć, delikatniej ale jednak. Nie lubi także jazdy po zakorkowanym mieście. We Wrocławiu pochłania co najmniej 9L na 100 km. Przy większym natężeniu ruchu często można zobaczyć nawet 10L. Zaznaczę, że samochodu nikt nie "katuje" ;). Ogólnie dobry komfort jazdy jest, a o to przecież chodzi?
  2. Przepraszam, że co posiada ? Czym jest "firmware cooprocesora"? Czym w ogóle jest magiczny "cooprocesor"? Podbicie z wersji 3 na 7 nie wymaga żadnych nadzwyczajnych zabiegów. Jest po prostu większą aktualizacją samego oprogramowania R-Linka. Jeżeli chodzi o podbicie z wersji 2 na 7 to tak, tutaj jest już potrzebny większy nakład pracy i *uwagi*. Nie wchodząc tutaj w szczegóły - całość sprowadza się do aktualizacji bootloader'a drugiego stopnia, aktualizacji sygnatur bootloader'a pierwszego stopnia oraz na flashowaniu oprogramowania R-Linka z nowym formatem oraz układem partycji. Częs
  3. @mayan tego typu informacje nie powinny wyjść na zewnątrz ;). O Bose sam wspomniałem. Wprowadza dosyć ciekawe zmiany w Pulse Audio. Jak np. nowe moduły, przetwarzające strumienie dźwięku, dedykowane dla wzmacniacza Bose. Na pewno tony niskie mają teraz trochę inną charakterystykę. Panowie, moduł multimedialny R-Link nie posiada żadnego "wsada"... Całe oprogramowanie znajduje się na kilku partycjach pamięci eMMC. Pierwsza z nich zawiera bootloader drugiego stopnia. Na drugiej z reguły jest oprogramowanie systemowe, czyli R-Link2. Na kolejnych znajdują się swap, mapy, licencje, cache
  4. @LTar Dlatego napisałem "teoretycznie" :). Plany wydawnicze często rzeczywistość weryfikuje. Do tego należy jeszcze uwzględnić fakt, że samochód na linii montażowej otrzymuje towar z półki. Podczas testów wersji 4, czyli 7, wyszło, że magazyny są pełne R-Linków2 z wersją 2. Podczas, gdy pojazdy powinny od dawna wychodzić z drugą generacją sprzętu R-Link2 z wersją 3 oprogramowania :). Do dziś jest z tym niezły bałagan, wersja 10 chyba od grudnia czeka na udostępnienie ASO. W Easy Link jest jeszcze większe zamieszanie z planami wydawniczymi. Doczekał się także dwóch osobnych gałęzi oprogram
  5. @bartasKRKASO powinno posiadać i znać procedurę aktualizacji oprogramowania z wersji 3 na 7. Z 7 można już samemu do 8, a następnie 9 podciągnąć. @mayan Wersja 2.2 to wersja releasowa. 3.3 to właściwie to samo, różni się obecnością aktywnych (na ogół) AA i ACP. Wersje 2.2 i 3.3 zostały potraktowane jako osobne gałęzie oprogramowania z prostej przyczyny - dopiero pojazdy od kwietnia(?) 2017 roku otrzymały zgodę na korzystanie z licencji firm zewnętrznych, niezbędnych dla AA i ACP. Przy okazji wersja 3.3 zawiera drobne poprawki bezpieczeństwa i zaktualizowane moduły związane z kontrolerem U
  6. Centralny występuje tylko z systemem Bose. Bez niego nie ma nawet poprowadzonego okablowania.
  7. Dokumentacja techniczna R-Linka nie wspomina o TMC w Polsce. Możliwe, że brakuje licencji/dekodera dla kodowanych i płatnych sygnałów w naszym kraju. @Tur3n co miałeś na myśli pisząc "Przed aktualizacją navi"? Podbijałeś wersję oprogramowania R-Link2, czy instalowałeś nowsze mapy?
  8. Sprawdzałeś na oryginalnych mapach Renault? Aktywowałeś samodzielnie moduł nawigacji w R-Link2? Jaka to wersja R-Linka?
  9. Sklep R-Link wymaga łączności z Internetem... Jak inaczej by to miało działać :)? TMC w nawigacji jest praktycznie niewykorzystywane. Informuje jedynie o zdarzeniach w bliższej i dalszej okolicy. Sprawdzałeś, czy masz ich podgląd?
  10. Z punktu widzenia architektury, cały R-Link2 / EasyLink polega na bezprzewodowej łączności z Internetem. Mamy w końcu XXI wiek ;). Wcześniej była to sieć WCDMA, obecnie nastąpiło przejścia na LTE. Wszelkie dane typu live traffic, pogoda, spis i loga stacji radiowych, itp. są pobierane z odpowiednich serwerów. Odnośnie TMC - według założeń działa bez aktywnej subskrypcji live traffic. Z tego co pamiętam nawigacja powinna pokazywać informacje o zdarzeniach w okolicy. Ale nie będzie wytyczała objazdów i informowała o natężeniu ruchu. Sprawdź w ustawieniach swojego systemu multimedialneg
  11. Zdjęcie znalezione w Internecie. Jeżeli mówimy o zamianie tunelu środkowego z wersji Life na ten z elektrycznym hamulcem to według mnie lepiej poszukać nowego samochodu.
  12. Mam tak samo w M IV z 1.33 TCe .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!