Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tommy999

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    302
  1. Właśnie tak mnie naszło - czy muszą być do wyświetlacza podłączone kable od pilota ? Radio powinien wyświetlić tylko na podstawie CAN H i CAN L chyba... Chyba jednak wyświetlacz uwalony - znalazłem przerwaną ścieżkę do masy - dalej szkoda czasu szukać...
  2. No dobra ! Z powodu natłoku odpowiedzi walczę dalej sam Doczytałem, że transmisja jest po CAN czyli powinien pasować AFFA2 od lifta. Niestety wyświetlacz nie zadziałał (poza godziną ofkors) ale w środku znalazłem gniazdo pająka i może był uwalony. Nie mam jak sprawdzić bo moja Meganka jest 2003 czyli ma wyświetlacz AFFA2++ po IC2. Czy jest możliwość, że AFFA3 miał komunikację po CAN ale inną niż AFFA2 ? Ech.... Na dodatek jedyny schemat pinów do AFFA2 znalazłem tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2085432.html Mój AFFA2 ma inny PN, może pinou
  3. Dzień dobry ! Kolega kupił Megane II CC z nawigacją Carminat (tzw. nawigacja wyższej klasy wg. serwisówki, Carminat 8000). Handlarz, który to kiedyś sprowadzał założył zwykły "daszek" z wyświetlaczem zamiast pewnie rozbitego dużego wyświetlacza nawigacji. Wyświetlacza oczywiście nie podłączył bo wtyczki inne (do LCD). Szczęśliwie zostawił płytkę tego wyświetlacza LCD i podłączył wtyczki dzięki czemu radio wyświetla się na konsoli pomiędzy zegarami i działa pilot radia. Na prośbę kolegi podłączyłem ten wyświetlacz zwykły (wziąłem dwa plusy i masę z tej płytki od LCD) i jest chociaż go
  4. Obawiam się, że nawet CLIP nie pomoże - znalazłem takiego posta, gdzie opisana jest sytuacja z brakiem zasilania na ECU i wtedy nie świeci ikonka silnika przy odpalaniu i właśnie u mnie nie świeci po włożeniu karty - trzeba szukać zaginionego napięcia... No i pojechała na lawecie (szczęśliwie assistance jest..) Elektryk podmienił skrzynkę bezpieczników (BSI) tę obok akumulatora i poszło. 280 zł robocizna, 220 zł skrzynka ze znanego portalu aukcyjnego :) (od diesla ale to nie ma znaczenia - wyposażenie poziom N3). Wychodzi, że padła elektronika i nie dawała plusa po zapłonie. Jak będę mi
  5. Podłączyłem pod ELM327 (v 1.5) i iCar2 (czyli ELM v 2.1) i jest to samo, czyli nie łączy się z ECU (programy przeróżne, od Torque lite, przez SDPROG, itd.). Jedyne co zadziałało to ELM terminal, w którym po komendzie AT SP 6 szyna CAN odpowiedziała OK. Czy są jakieś komendy w terminalu, które pomogą coś zdiagnozować ? Programy się nie łączą nawet po ustawieniu odpowiedniego protokołu.
  6. W drugiej wymieniałem tylko jeden pin - słynny piąty pin wtyczki PPH2 (brązowa wtyczka w BSI). Teraz sprawdziłem "na krótko" rozrusznik - kręci jak złoto. Zaczynam podejrzewać UCH, no chyba, że jakaś masa się odłączyła. Ech...
  7. Jak się odłączy wtyczkę od pompy jest to samo - aczkolwiek pięć razy sprawdzałem kolejność przewodów - trudno się pomylić bo masa jest na pierwszym pinie, który był upalony, na drugim jest plus po starcie i dwa kolejne to czujnik paliwa, który działa i pokazuje normalnie.
  8. Korzystałem z tego opisu przy przeróbce - nie twierdzę, że to mój pomysł :) Teraz i tak lipa bo po wymianie wtyczki na pompie i walce z pinem 5 we wtyczce PPH2 w UCH Megi klękła na amen - electronic fault.
  9. Witam ! Walczę już trzeci tydzień z moją Megi. Po problemach z upaloną wtyczką na pompie paliwa i 5 pinem na brązowej wtyczce PPH2 w skrzynce bezpieczników postanowiłem załatwić temat kompleksowo - nabyłem wtyczkę oraz same piny do wtyczek (rzecz jest standardowa i ma to wiele sklepów w necie) i wymieniłem wszystko na nowe. Zadowolony zasiadłem przed kierownicą, włożyłem kartę, nacisnąłem START i ....cisza :( ELECTRONIC FAULT, SERVICE i znaczek poduszki. Nie pali, brak: tylnych świateł, kierunkowskazów (awaryjne działają) oraz szaleje tylna wycieraczka. Akumulator prawie nowy, naładowan
  10. Witam ! Walczę już trzeci tydzień z moją Megi. Po problemach z upaloną wtyczką na pompie paliwa i 5 pinem na brązowej wtyczce PPH2 w skrzynce bezpieczników postanowiłem załatwić temat kompleksowo - nabyłem wtyczkę oraz same piny do wtyczek (rzecz jest standardowa i ma to wiele sklepów w necie) i wymieniłem wszystko na nowe. Zadowolony zasiadłem przed kierownicą, włożyłem kartę, nacisnąłem START i ....cisza :( ELECTRONIC FAULT, SERVICE i znaczek poduszki. Nie pali, brak: tylnych świateł, kierunkowskazów (awaryjne działają) oraz szaleje tylna wycieraczka. Akumulator prawie nowy, naładowan
  11. Witam! Miałem problem z moją Megi (II ph I + LPG) - przestała odpalać znienacka. Sprawdziłem tradycyjne punkty (choć już były wymieniane) - czujnik położenia wału, czujnik wałka rozrządu. Wymieniłem akumulator - już padł (Varta po czterech latach :() I dalej nic... W końcu podniosłem tylną kanapę, żeby sprawdzić pompę paliwa czy chodzi i okazało się, że jakaś cicha podejrzanie :) Po wyjęciu wtyczki okazało się, że minusowy pin był prawie całkiem wtopiony w obudowę. Po wyczyszczeniu i dogięciu Megi ożyła i pojechała od razu do Wiednia i z powrotem! Może komuś skróci to walkę z jego samocho
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!