Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bambibuster1

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    2,0 F4R
  • Przebieg (tys.km)
    226

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Filtr powietrza zmieniony. Świece były wymieniane nie cały rok temu, przepustnica czysta, oring wymieniony. Jedynie map sensor trzeba sprawdzić.
  2. Witam, mam problem dotyczący gaśnięcia silnika na wolnych obrotach. Odstawiłem auto do mechanika na wymianę Kzfr + rozrząd + oleje + filtry. Po odebraniu auta nie działały zegary - bezpiecznik. Wymieniłem bezpiecznik, próbuje odpalić auto, odpaliło normalnie i zgasło. Potem nie chciał odpalić w ogóle, dopiero po przy trzymaniu pedału gazu zaczął odpalać. W miarę jeżdżenia sytuacja się stabilizowała ale nadal na wolnych obrotach czasem gaśnie. Co ciekawe auto po przełączeniu na benzynę gaśnie a na LPG spadają do ok 300-400 i sam sobie podnosi. Mechanik stwierdził, że uszkodzona jest przepustnica elektroniczna. Ze mnie słaby mechanik ale nasuwa mi się jedno pytanie skoro na benzynie gaśnie a na LPG nie to może mieć to związek z którąś z sond? Pozdrawiam.
  3. Na obu paliwach występuje ten sam objaw czy benzyna czy gaz dalej tak samo przerywa i po chwili się odblokowuje.
  4. Tak, cewki bosha z elektroda oddalona o 0.7 mm jak wcześniej pisałeś. Auto z 2005 roku. Filtry z olejami zrobię na dniach. Rozrzad był wymieniany wg właściciela przy ok 215k ale dwa lata temu.
  5. Samochód podpięty pod diagnostykę. Trzeci cylinder, padła cewka. Wymieniłem cewke i przy okazji świece tak jak kolega wcześniej zalecał. Do klekotu doszła czasem nie równa praca, czyli dalej wypada zapłon i podczas przyspieszania w okolicy 2000 obr samochód nie reaguje na pedal gazu aż w końcu się "odblokowuję" i jedzie dalej normalnie. Jakieś pomysły?
  6. Po wizycie w serwisie LPG mechanik nie stwierdził żadnego klekotu. I faktycznie przy otwartej masce silnik pracuje równo na obu paliwach. Dziwne jest to, że klekot słyszalny jest tylko w kabinie i to wyraźnie. Auto nadal jeździ tak samo, ma moc, przyśpiesza równo, trzyma obroty. Klekot nie ustaje. Zastanawiam się czy po prostu na niskich obrotach mieszanka może być uboga i po prostu któryś z przewodów doprowadzający LPG lub reduktor czy jakaś pompka od gazu może wpadać w rezonans o powodować klekot? Po weekendzie przejadę się jeszcze do innego serwisu może oni coś wymyślą.
  7. Miałem. Posiadałem Forestera i też na jednym z cylindrów nie dostawał dobrej mieszanki i o ile tam występowało zjawisko nie równej pracy i nim telepało strasznie na jałowych to tutaj klekocze. Równo pracuje, po dodaniu gazu i wkręceniu się na obroty działa wszystko. W wolnej chwili zobaczę co to za instalacja . Dzięki za odpowiedź!
  8. Witam, Na wstępie zaznaczę, że czytałem wszystkie posty dotyczące KZFR i "mniej więcej" wiem jak to się objawia ale od początku. Auto zakupiłem tydzień temu i wszystko hulało. Nadmienię iż ma instalacje LPG. Od dwóch dni auto na gazie klekocze jak diesel. Jeśli przełącze na benzyne wszystko chodzi dobrze. Byłem u dwóch mechaników i jeden stwierdził hydropopychacze w 1 cylindrze a drugi właśnie KZFR. Dodam, że auto normalnie przyśpiesza, normalnie spala. Poza klekotem nie dzieje się nic podejrzanego.
×
×
  • Utwórz nowe...