Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mello3x

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Grand Scenic III
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    145

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pozostało do końca: 22 dni i 23 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-renault-grand-scenic-iii-zadbany-od-prywatnej-osoby-ID6DsZIV.html

    NaN

    Kutno

  2. A jak odpalasz auto na zimnym silniku to nie szarpie nim tak mocno ? Jeśli płyn dostaje się do cylindrów to powinno silnikiem mocno szarpać na zimnym, aż przepali ten płyn. Test na CO2 może nic nie pokazać, a będzie to upg.
  3. Obecne silnik w erze downsizingu robione, są na 150 tys. Mówił o tym ostatnio pracownik volvo na kanale pertyn ględzi . Powiedział jak oni mają zarobić na tych autach robiąc takie silniki jak 20 lat temu. Wtrysk bezpośredni został zrobiony po to żeby zarżnąć benzynę, a diesla to normy wykończą. Także można pomarzyć o nowoczesnych trwałych i dobrych silnikach. Tak naprawdę kupując takie kilkuletnie 1.3 TCE to powinna być cena samochodu obniżona o cenę silnika, bo trzeba będzie nowy silnik wstawić po 150 tys. i znowu cieszyć się jazdą przez 150 tys. Mojemu koledze ostatnio niestety w skodzie octavii silnik 2.0 tsi padł po 100 tys. Nawet nie dotrwał tych 150 tys. Na jego szczęście auto na gwarancji i dostał nowy silnik.
  4. A robiłeś to strojenie lpg przy pomocy sondy afr ? Regulamin forum się kłania - Prezes
  5. Od kiedy pojawił się problem ? ile dolewałeś płynu? Tester pokazywał zawartość CO2 ? Czy samochód miał podnoszoną moc ? Przebieg 210 tys oryginalna uszczelka ? A masz Lpg ? Tuleje bez problemu dorobisz. Znajdź dobry zakład szlifierski w okolicy, co się w tym specjalizuje. Jak zamierzasz tym pojeździć jeszcze to sprawdzić panewki i pierścienie wymienić, bo i tak dół będzie rozbierany. Jaki rocznik auta ? Regulamin forum się kłania - Prezes
  6. Pytanie czy wypada na Lpg czy na benzynie ? Jeśli wypada na lpg to syf mógł przytkac wytryskiwacz, który należy przeczyscic. Jeśli nie pomoże to wymienić
  7. Witam. Rozrząd był do wymiany W 1.4 TCE, bo ja mam podobny dźwięk w chłodne I deszczowe dni?

  8. Witam. Mam pytanie o świece zapłonowe. Wiem, że użytkujesz teraz Beru Z274. Jakie są twoje opinie na temat tych świeć odnośnie pracy silnika czy wypadania zapłonów ? Czy jest odczuwalna korzyść w porównaniu do NGK 91432 ILKAR7A7. Niedługo będę wymieniał świece i zastanawiam się czy zostać przy NGK 91432 ILKAR7A7 czy jednak kupić tańsze Beru Z274 ?

  9. Ciekawe jak te nowe BERU Z274 sprawują się ? Dużo tańsze są w porównaniu do NGK 91432.
  10. A ciekawe jak wygląda ilość spalań stukowych na świecach ngk ? Mój gazownik mówił, że nie jest to wcale silnik z bułka z masłem do strojenia jak to niektórzy mówią. Są niuanse regulacyjne, które trzeba dostrzec i wtedy można cieszyć się bezproblemową jazdą. Sonda afr obowiązkowo w przypadku tego silnika.I na rozruch lać benzynę 98.
  11. Właśnie za 9 tys km. będę zmieniał świece i zastanawiam się czy ngk zmieniać na beru ? Nie mam żadnych problemów jeśli chodzi o ngk. Silnik pracuje poprawnie. Tylko na Beru jest chyba mniejsze wypadanie zapłonów ?
  12. Witam. Mam pytanie czy można dokupić samą ramkę do lusterka (zdjęcie poniżej) ? Ile pinów ma lewe lusterko w Renault Grand Scenic III 2009 1.4 TCE wersja Privilege ? https://zapodaj.net/d24a6903924e6.jpg.html
  13. Wszystko ogarnąłem. Wszystko chodzi jak należy. Miałem jednak błąd uboga mieszanka na 4 cylindrze. Błąd od komputera Lpg. Źle przez telefon zrozumiałem. Druga sprawa.Ostatnio kupiłem sobie nowe dywaniki gumowe. I taki numer mi się odwalił, że dywanik przyblokował pedał hamulca i gazu, bo się wsunął i komputer wywalał błąd p2299 przechodząc w tryb awaryjny ( stop ryzyko awarii silnika) (pedał hamulca pedał gazu pozycja niekompatybilna). Dywanik przymocowany na stopery.
  14. Witam. No to się zadziało. Dzisiaj po 3 minutach drogi na benzynie wyskoczył komunikat stop ryzyko awarii silnika. Odczuwalny brak mocy na 1 i 2 biegu. Od 3 nagle wchodzi na obroty i przyspiesza praktycznie nie dodając gazu. Temperatura silnika w normie.Płyn w zbiorniku wyrównawczym w normie. Węże miękkie. Nie dymi na biało. Czy to wina czujnika ? Dwa tygodnie temu byłem na przeglądzie po 10 000 tys. Silnik 1.4 TCE Błąd na kompie wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Na świecach zrobiłem 20 000 tys.Jutro będę cewke podmienial. Mam w zapasie.Dziwne, że komunikat ryzyko awarii silnika przy błędzie wypadanie zapłonu. Choć pewnie dlatego, że pracował na 3 cylindry. Chyba, że komputer sterujący uszkodzony
  15. I jaki finał. Rozrząd będzie wymieniany w tym przypadku ?
×
×
  • Utwórz nowe...