Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

halas2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

16 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1.5dci 110 836
  • Przebieg (tys.km)
    215

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika/Automatyka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. a jak wejdziesz w pompę abs a następnie w prawym górnym rogu klikniesz klucz i potem w menu pionowym po lewej stronie nie znajdziesz ustawień których szukasz?
  2. @omega Dla mnie temat z zginaniem filtra to porostu porażka. I jeszcze trzeba leżeć w progu. W Peugocie 206 otwierasz maskę wyciągasz filtr wkładasz nowy i zamykasz maskę. W L2 jedna śruba odkręcasz schowek. Potem dwie śrubki obudowy filtra i też po temacie. Wygodnie szybko bez łamania kręgosłupa. Ale muszę przyznać że w C5 II jest gorzej bo przeszkadzają jeszcze pedały
  3. Ja też wymieniam co 10kkm czy jest bardzo brudny? Nie tak tragicznie. Ale dla alergika wymiana filtra to konieczność. Ale wymiana w Megane jest akurat przykra. W L2 było dużo lepiej. A w peugeocie 206 to wogole przyjemność
  4. Nawet nie zwróciłem uwagi że jest podwójny klakson. To by mogło tłumaczyć dlaczego mój jest dość cichy Co do zrzucenia zderzaka można to zrobić samemu. Sam zrzucałem to wymiany IC.
  5. Fakt. Auto to megane 1 tam przepustnica jest na linkę ale komputer odczytuje położenie przepustnicy dla komputera tak jak wspomina kolega @jabrze
  6. Miałem przypadek że był pin rozcięty przy wtyczce sterownika silnika. Zastosowałem rzeźbę czyli włozylem w otwór 3 druciki z innego przewodu i złożyłem. Działa bez zarzutu:) No chyba że u ciebie będzie nie rozgiety pin a złamany przewód w miejscu ścisku.
  7. Kiedyś w L2 słabo zapiałem wtyczkę od pedału gazu. wtedy obroty były cały czas w okolicach 2tys obrotów i można było powoli jechać, Przy wciśnięciu pedału hamulca obroty spadały na na wolne. Takie zachowanie oznacza brak komunikacji z pedałem gazu a przepustnica działa dobrze
  8. Może ASO chodziło o ilość oleju który się wymienia a nie faktyczną pojemność układu? Tak jak w skrzyniach hydrokinetycznych. Zaznaczam odrazu że nie wgłrbiałem się wogole w edc:) jedyny automat który znam to al4 lub jak kto woli dp0
  9. Albo dopłacić do czegoś lepszej jakości z lepszą guma. Sam nie wiem.
  10. Mam nieutwardzone podwórko i w dodatku nierówne. Mam coś w stylu żaby. No i średnie bo albo nie mogę podłożyć pod auto a jak podłoże to się wbija w ziemię. Żeby się nie wbijało w ziemię podkładam deskę i znowu nie mieści się podnośnik. Guma kiedyś sparcieje to napewno. A co do odpadania po czasie to uważam że jak ktoś wchodzi pod auto bez zabezpieczenia go Kobyłkami to ja mogę tylko gratulować pomysłu i odwagi ;)
  11. Mam zamiar zakupić ten model. Testowałem na weekendzie identyczny ale z firmy ats. I tak to jest coś co chce kupić. Kompresor 50l uruchamia się przy napełnieniu ale spokojnie daje radę. Trzeba zwracać jednak uwagę na to że należy mieć równe podwórko. Bo mi się udało stanąć tak ze z prawej strony wchodził a z lewej nie :). No i wchodząc pod auto warto podstawić kobyłki dla asekuracji. Osobiście bym tez chyba wymienił zawór spustowy na jakiś zmniejszym motylkiem chociaż ten ma blachę osłaniająca. Tak by przypadkiem nie kopnąć zaworu i auto nie spadło. No i nie odpinać od kompresora na czas pracy
  12. Potwierdzam że w okolicy ciężko dobrym mechanikiem. Albo przynajmniej z takim nie za miliony monet. @Renia08 napisz do mnie na priv
  13. Na zimnym silniku nim opadną obroty powinno być w okolicach 200 stopni później powinno spaść w okolice 150-160 stopni w zależności czy zawór egr jest otwarty czy zamknięty. Jak miałem nieszczelne podkładki to na nagrzanym silniku miałem na wolnych obrotach 200-210 stopni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!