Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

halas2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    250
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

21 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1.5dci 110 836
  • Przebieg (tys.km)
    215

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika/Automatyka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przez weekend byłem w miejscu gdzie nie ma internetu ale już jestem. Wyskakuje ze film niedostępny ale zdążyłem zobaczyć na miniaturę ze ilość zasysanego powietrza jest podobna. Zobaczę jeszcze ostatnie testy jak się zrobi cieplej. Bo teraz jak jest 7-8stopni egr po uruchomieniu otwiera się trochę później i problemu nie ma. Nie mniej jednak myślę ze jest to problem że silnik dymi przy uruchomieniu. Może uszczelniacze zaworowe, Może olej z turbo w dolocie. Wtedy gdy jest ciepło i egr się otwiera dość szybko to silnik zaczyna szarpać. Potwierdzał by ot też fakt że dodatek z liqi
  2. no to temperatura też podobnie. Albo coś się źle zapisuje albo ja źle importuje plik Jak nie masz jeszcze dość może być screen shot:) Najlepiej w momencie uruchomienia i po paru sekundach od uruchomienia jak otworzy się egr. Na pewno wtedy spadnie odczyt z przepływki . Tutaj pewnie też bedzie bardzo podobnie a jeden silnik będzie szarpał a drugi nie
  3. No to u mnie Ciśnienie spalin jest wyższe zawsze o 0,2-0,3 bara. wiec wygląda ok:). A PR916,pr08,pr146 się chyba nie zapisały. W tych plikach oprócz danych GPS i danych z akcelerometru jest tylko przepływ paliwa Tamte parametry to chciałbym tylko ostatecznie potwierdzić że wartości powietrza wsysane przez silnik są generalnie podobne
  4. @SpinyLight Mógłbyś napisać kiedy u ciebie zaczęło szarpać z rana? jakaś wymiana czegoś czy coś? @aniewa Mógłbym cie poprosić o kilka logów? Miedzy innymi Ciśnienie doładowania i ciśnienie spalin przed turbina(PR636) Temperatura powietrza zasysanego PR059(u mnie zawsze większa o 3 stopnie od zewnętrznej) oraz parametry PR916,PR018,PR146. Mianowicie co podejrzewam. Że elektrycznie czujnikowo itp jest wszystko ok. Przez tydzień autko nie szarpało ale miało wlany dodatek zmniejszający dymienie. Więc to może być po prostu puszczające olej turbo. Lub złe ciśnienie brutto filtra. N
  5. Hej Dziś na myjni zauważyłem że woda przedostaje się do środka auta przy tylnej małej szybce drzwiach. Dzieje się to w momencie jak skierowałem lancę na uszczelkę od tyłu auta. Ktoś wie jak zdemontować ta listwę i to uszczelnić?
  6. Też pracuje w branży automotive. I była hossa a teraz zamówienia lecą w dół bo nie ma elektroniki i nie ma co sprzedać. Dostawa części z automatyki przemysłowej to też zaczyna zakrawać o żart.
  7. Poczekajmy co kolega SpinyLight powie w kwestii naprawy jego silnika:) Ja u siebie jestem pewny że to nie EGR. I kolejny mogę zamówić tylko pod warunkiem że osoba która przysłowiowo da sobie rękę obciąć że to EGR odkupi go odemnie jak to nie pomoże:) Andrzej -2010 żebyśmy mieli jasność. Nie neguje twojej wiedzy która udzieliłeś na tym forum. Ja co prawda mechanikiem nie jestem ale coś tam zjadłem. I w moim przypadku jestem pewny że to nie jest kwestia samego zaworu. Ewentualnie mogę ci wysłać któryś z rzekomo uszkodzonych i zobaczysz czy u Ciebie objaw wystą
  8. Ja wiem czym steruje EGR:) ja poprostu nie wierzę że to EGR. 3 co prawda używane przyuczane clipem zawory pracują identycznie? Aż w takie cuda nie uwierzę. Napisałem że EGR nie otwiera się bo jest odłączony a to powoduje brak spadku zasysanego powietrza podczas otwierania egr. Mam wrażenie że nie zrozumiałeś mojego wcześniejszego posta.
  9. No na odpietym jest ok. Z prostego powodu. Nie otwiera się EGR nie zmienia się ilość zasysanego powietrza. Dlatego odrazu się zapytałem kolegi spinylight co się dzieje jak odepnie zawor. Taki sam efekt jak mam drugi zawór podpięty w powietrzu. Czysty nie znaczy sprawny ok. Ale nie uwierzę że mam 3 uszkodzone zawory i 3 uszkodzone przepływomierze. Zrobienie klona sterownika nic nie zmienia bo myślałem że może któryś tor pomiarowy jest uszkodzony ale nie. Wiązka przedzwoniona przejechana kontaktem. Ale jak w tym momencie dodamy gazu silnik będzie chodził równo. Tylko podczas obrotów jałowych się
  10. Andrzej-2010 dał byś mi jakąś nową radę. Te już znam:) ciężko już więcej dawać po garach. Mam jeździć z zamkniętym obrotomierzem?:) Auto nie jeździ w mieście i jeżdżę dynamicznie. Codziennie kawałek ekspresówki. Ostatnio nawet autostrady. I co? I nic:) EGR otwiera się płynnie zgodnie z zdaniem przez silnik. 3 różne zawory nic nie zmieniły i chyba nie sądzisz że wkładałem brudne. Czyszczenie rurek dolotu. Nic. Odpięcie odmy nic. Zapięcie drugiego zaworu w powietrzu powoduje otwarcie go na maxa bo sterownik nie widzi spadku zasysanego powietrza z przepływki i silnik chodzi wtedy równo. Ja
  11. Wyczyść ale to pewnie nie rozwiąże pewnie problemu:) u siebie mam taką przypadłość z którą walczę już 1.5 roku. Zimny silnik jak się uruchamia po około 7-10sekundschnotwiera się EGR i silnik poszarpuje. Potem wszystko jest ok. Inny EGR inna przepływka. Nowe świece żarowe,czujniki cisnienień. Nawet innego kompa wtrysku wrzuciłem. Pomiar kompresji wychodzi ok. W duże morzu pali na dotyk. Nic mu nie pomaga. Zrobił tak już ponad 20tys km. I pogodziłem się z tym faktem. Kiedyś znajdę:)
  12. Bo błędy na desce masz od czujnika temperatury spalin istotnie przed turbina. Czujnik jest wkręcony w kolektor wydechowy. Jak staniesz przed maską po lewej stronie jak schodzi rura która turbo zasysa powietrze po lewej stronie jest wtyczka od niego. Poniżej jest jest czujnik. Proponuję oddać do mechanika na odkręcenie. Ja próbowałem odkręcić u siebie i po tygodniu zapuszczania i tak nie drgna a b z demontażu turbo nie ma jak tam dobrze włożyć ręki:) chyba że w silniki 636 jest tam lepszy dostęp:)
  13. A nie jest to przypadkiem w momencie jak otwiera się EGR? Jak odepniesz EGR jest ok? Ps. Wszystkie 1.5dci są k9k a jednak różnią się między sobą. Ale z 2013 to powinien być 636
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!