Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

halas2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    350
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

29 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1.5dci 110 836
  • Przebieg (tys.km)
    240

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika/Automatyka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak widzę te ceny to się cieszę że robię sam. Jednak same części to połowa tej kwoty
  2. Nie ma wskaźnika popiołu. A Osoba zakładająca temat nie wspominała nic o stylu jazdy. Problem z wypalaniem filtra może być nie tylko przez jazdę po mieście:) Jest kilka innych usterek powodujących dymienie które może zapychać filtr. Mój ojciec np jeździ 1.6hdi do pracy około 7km. Kiedyś jeździł 3km. Dołożyłem mu kontrolkę aby nie przerywał wypalania filtra ale to było działanie profilaktyczne po czasie dopiero. Wcześniej raz w tygodniu wracał do domu dookoła i dawało radę
  3. W 836 gdzie jest 5 wtrysk nieraz potrafi mi dociągać do 24g sadzy nim się będzie wypalał. Zazwyczaj wypala się w okolicach 20g. Dym jest niepokojący. W mojej opinii albo nie mógł osiągnąć temperatury i stad dym z wydechu. A co do dymu spod maski to sprawdził bym czy gdzieś na elementach wydechu nie ma oleju czy coś.
  4. Po podłączeniu nie było widać złych parametrów czujnika temperatury dopóki nie padł na amen. Aby mieć błąd od czujnika temperatury musi wogole nie działać. jego minimalne wskazanie to 100 stopni. Wystarczy że pokaże 105 komputer rejestruje wskazanie i błędu nie ma Porównywałem wartości z kolega @aniewa i były podobne. Ale po wymianie czujnika i regeneracji turbo(Regenerowałem bo aby podejść palnikiem do czujnika to i tak trzeba je było zdjąć) pierwsze uruchomienia dalej podszarpywało ale coraz mniej i egr na starcie zamiast otwierać się na 12% otwiera się na 8%. Czekam ostatecznie na wiosnę a
  5. @aniewa Blisko nie blisko. Z Niska do Leżajska to jakieś 40km:). Z tym garażem moim to też trochę na wyrost bo mam nawet dwa. Ale co z tego jak są małe. Przy Peugocie 206 Żony jeszcze się mieszczę ale przy megane się robi ciasno i w lecie wolę robić na zewnątrz. Co wcale nie oznacza że nie możliwe:). Jakieś narzędzia też by się znalazły :). Do odpowietrzania również.
  6. Moj 836 po uruchomieniu pracował kilka sekund równo i dopiero wtedy zaczynał szarpać i musiało być powyżej 5 stopni na zewnątrz. Geneza problemu był oszukujący czujnik temperatury spalin przez co EGR otwierał się zbyt mocno.
  7. W moim 1.5 836 ph1 grzałki wyłączają się przy 75stopniach i wtedy zaświeca się drugi kwadracik. i jak zgaśnie drugi kwadracik przy 70 stopniach to załączają się ponownie. Kolega @NeeRek pisał że w ph3 są inne limity kwadracików stąd moja ciekawość czy grzałki też tak jakby podążają za tym czy limity są inne.
  8. Niestety odpowiedz "prawidłowo" nie zawiera informacji przy jakiej temperaturze się wyłączają
  9. Żadnych swoich kodów wtryskiwaczy nie musisz podawać. I tak pasują tylko do twoich wtrysków. Komunikat na desce rozładowany akumulator to nic nie normalnego. Błędu nie skasujesz bo jest obecny świeci się na czerwono. Pierwszy jest błędem który jest zawsze jak coś pójdzie nie tak. Natomiast drugi jest twoim problemem. "CO" oznacza obwód otwarty a błąd dotyczy 5 wtryskiwacza przy filtrze. A dokładniej znajduje się on za turbem i dostrzeżesz go od góry. Jak go nie zlokalizujesz to podążaj za dodatkowym wężem od ropy który wychodzi z pompy paliwa. Może była źle zapięta wtyczka. Może przetarło prze
  10. A z ciekawości przy jakiej temperaturze wyłączają się grzałki. U mnie wyłączają się przy 75 stopniach i włączają znowu przy 70 czyli dokładnie z druga kreska. Jeśli u Ciebie zachowuje się to podobnie to dużo pewnie jeździsz z włączonymi grzałkami.
  11. Hmm i mnie w ph1 75 stop i to druga kreska termostat otwiera się 79-80. Druga kreska gaśnie gdy spadnie do 70 stopni.
  12. IC wymienione z powodu spuchnięcia czekam na mrozy czy dźwięk będzie czy znikną. Dodatkowo przy zmianie IC wymieniłem górną poduszkę silnika. Niestety dolna tak zwana 8 przyszła nie ta więc poszła na wymianę. @omega Fakt na nagraniu mam wrażenie ze chodzi głośniej niż w rzeczywistości no i po wymianie tej poduszki odczucie czołgu trochę się zmniejszyło:)
  13. halas2

    Spuchnięty ic

    Tak jak wspominałem wyżej nie był to już oryginał ani zamiennik wysokich lotów. Dziś wleciał NRF. Przynajmniej w mocowania pasował:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!